-
Fuzje i przejęcia w Polsce w III kw. 2019 r.
W trzecim kwartale bieżącego roku fuzje i przejęcia w Polsce wyraźnie zwolniły. Przeprowadzonych zostało o 18 transakcji mniej niż w analogicznym kwartale 2018. Badany okres zamknął się 33 "dealami". Największym okazało się przejęcie części akcji spółki biotechnologicznej Bioton S.A. przez chiński Yifan Pharmaceutical - czytamy w najnowszym ...
-
Szczepionka Johnson&Johnson z dużym skokiem popularności w mediach
Akcja szczepień w Polsce spowolniła, spadła także ich popularność w mediach - wynika z badania przeprowadzonego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. W II kwartale 2021 roku wzmianek na temat szczepień było o milion mniej niż w I kwartale. Ponad dwukrotnie wzrosła liczba informacji na temat szczepionki Janssen Pharmaceutica/Johnson&Johnson. ...
-
EPO: dynamiczny wzrost liczby patentów z Polski
W minionym roku odnotowano kolejny z rzędu wzrost liczby zgłoszeń patentowych z naszego kraju do Europejskiego Urzędu Patentowego. Wskaźnik wzrostu okazał się na tyle wysoki, że daliśmy się wyprzedzić jedynie Portugalii. Tym razem najbardziej aktywnymi pośród polskich wnioskodawców okazały się Uniwersytet Jagielloński, Adamed Pharma oraz ...
-
Niedofinansowana opieka zdrowotna i ogromny eksport leków
EMIS (ISI Emerging Markets Group) zaprezentował raport "Emerging Europe Pharma & Healthcare Sector 2023/2024". Opracowanie rzuca światło na bieżącą sytuację sektorów farmaceutycznego i opieki zdrowotnej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, nie pomijając przy tym Polski. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaką część ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
Z najnowszego badania gemiusAdReal, w którym poddano analizie sierpniowe działania reklamowe wynika, że w internecie i radiu najaktywniejsze były marki z branży "Trade", natomiast w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie marki były najaktywniejsze reklamowo w sierpniu 2023? Kto by najbardziej aktywnym reklamodawcą ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
Z najnowszego badania gemiusAdReal, analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika, że w styczniu 2024 roku w internecie i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
Pojawiły się wyniki ostatniej odsłony badania gemiusAdReal, cyklicznie analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika. Najnowsze opracowanie dowodzi, że w lutym 2024 roku - podobnie zresztą jak miesiąc wcześniej - w sieci i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego ...
1 2