-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... i zwiększenie zaangażowania klientów, kupujących określone marki na Zalando. Firmy mają możliwość budowania indywidualnie dostosowanych kampanii i promocji oraz bezpośredniego zarządzania nimi na stronie Zalando. Naszym długoterminowym celem jest tworzenie najlepszej platformy dla każdego gracza w świecie mody. Jak oceniacie perspektywy polskiego ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... wdrożyć. Cele Choć otrzymaliśmy dofinansowanie z UE, nie powinniśmy zapominać, że celem działalności każdej firmy jest zysk (a nie realizacja projektu). Dlatego zarówno ... znaku. Zlecając agencji przeprowadzenie wybranych działań promocyjnych lub całej kampanii reklamowej, powinniśmy dostarczyć brief, czyli dokument, który zawiera najistotniejsze ...
-
Hakerzy okradają kolegów
... można oczekiwać po malware zawierającym komponenty serwerów botnetu. Nadrzędnym celem, który przyświecał Heppnerowi, była wnikliwa analiza sposobów, dzięki ... skutecznych kampanii zbierających danych logowania użytkowników. Mimo, że autorzy betabotów dokładają wszelkich starań, by ich oprogramowanie nie było kopiowane, pozostaje ono łatwym celem ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... czasie wzrośnie o ponad 50%, pomagając działom marketingu w tworzeniu mocno ukierunkowanych kampanii i inteligentnej personalizacji. 57% managerów marketingu używających AI twierdzi, że ... grupy badanych kluczowe są dwa rozwiązania: narzędzia CRM i analiza danych. Celem do jakiego dąży branża jest uzyskanie marketingu 1:1, który został określony, jako ...
-
Szkodliwe oprogramowanie nęka produkcję przemysłową
... sektora służby zdrowia oraz rządowego. Innym przykładem najbardziej znanych kampanii z udziałem oprogramowania ransomware w pierwszej połowie roku była kampania ExPetr, ... zyski cyberprzestępcom. To, że komputery tworzące przemysłowe systemy sterowania były celem około jednej trzeciej wszystkich ataków, stanowi znaczący powód do niepokoju, jeśli ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2018
... od opowieści: Marketerzy przestaną widzieć świat w kategoriach realizacji reklamowych czy kampanii, natomiast znajdą nowe inspirujące sposoby na opowiedzenie historii swojej ... a nie tylko składanie zleceń na umieszczanie reklam) będą ściślej powiązane, a wyraźnym celem staną się coraz lepsze wyniki sprzedaży i wskaźniki efektywności marek. „ ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2018 -
Masz wiadomość: hakerzy najczęściej atakują firmy przez email
... przypadku źródłem ataku są luki w zabezpieczeniach sprzętu i oprogramowania należącego do firmowej sieci. – Dane z raportu potwierdzają niepokojącą skuteczność kampanii phishingowych, w których celem i wektorem ataku jest człowiek, a nie system. W większości przypadków tego typu cyberataki wykorzystują socjotechnikę. Badanie pokazuje, jak istotne ...
-
Ataki DDoS. Branża finansowa pod ostrzałem
... np. z kolektywu Anonymous, który od 2016 r. konsekwentnie atakuje banki w ramach kampanii OpIcarus. – Dzisiaj prawie każdy może przygotować atak DDoS i każdy może stać ... mld logowań z wykorzystaniem adresu e-mail i hasła aż 43 proc. stanowiły działania hakerów, których celem mogła być kradzież danych. Specjaliści pracujący nad raportem „State of the ...
-
Trojany wysadzają ransomware z siodła?
... Proofpoint, najnowszym, cyberprzestępczym hitem sieci są dziś kampanie spamowe, których celem jest rozpowszechnianie tzw. trojanów bankowych. Zagrożenie to ma już całkiem pokaźną ... administratorów i decydentów z ważności tworzenia backupu. Korzyści tej mimowolnej kampanii eksperci ANZENY dostrzegają w lepszych praktykach backupu polskich firm i ...
-
Raport McAfee Labs XII 2018: uwaga na IoT!
... online. Złośliwe oprogramowanie na platformach e-handlowych: Coraz popularniejszym celem ataków są platformy płatnicze na dużych witrynach e-handlowych, coraz ... ujawnionych incydentów w instytucjach finansowych wzrosła o 20%, a specjaliści McAfee zarejestrowali więcej kampanii spamowych wykorzystujących nietypowe pliki w celu uniknięcia podstawowych ...
-
Ataki DDoS w III kw. 2019 r. Szkolne łobuzy w akcji
... celem 60% zablokowanych w tym miesiącu ataków były szkoły oraz strony udostępniające dzienniki elektroniczne. Na tej podstawie eksperci z firmy Kaspersky wnioskują, że wrześniowe ataki DDoS zostały przeprowadzone przez szkolnych łobuzów, którzy nie posiadają dużej wiedzy na temat organizowania tego rodzaju kampanii ... razie gdybyś stał się celem ataku ...
-
Formbook w Polsce, Trickbot na świecie. TOP 3 malware'u
... ↑ Trickbot (4,1%) - modułowy trojan botnetowy i bankowy, dostarczany głównie za pośrednictwem kampanii spamowych lub innych rodzin złośliwego oprogramowania. Trickbot wysyła informacje o zainfekowanym ... . ↓ Formbook (3,1%) - InfoStealer, po raz pierwszy wykryty w 2016 roku, którego celem jest system operacyjny Windows. Jest sprzedawany jako MaaS na ...
-
Trend Micro: Rok 2024 może przynieść serię ataków opartych o AI
... będą oni skłaniać się do opracowywania narzędzi GenAI dla swoich kampanii. Będą też korzystać z legalnych narzędzi ze skradzionymi danymi uwierzytelniającymi i VPN, w ... solidne mechanizmy obronne i dokładne audyty bezpieczeństwa, są niezbędne do ograniczenia ryzyka. Celem ataków w łańcuchu dostaw będą nie tylko komponenty oprogramowania open source, ...
-
Igrzyska olimpijskie na celowniku cyberprzestępców
... przybliżają historię cyberataków na Igrzyska Olimpijskie. Wydarzenia sportowe od lat były celem przestępców. Jak wskazują eksperci ds. bezpieczeństwa IT również cyberprzestępców. W ... na ceremonię otwarcia. Zdaniem specjalistów należy się również spodziewać licznych kampanii phishingowych. Co ciekawe, zagrożenia mogą dotyczyć nie tylko widzów, ...
-
8 zasad, jak ochronić firmę przed ryzykiem związanym z łańcuchami dostaw?
... formy, od oprogramowania ransomware i kradzieży danych po odmowę dostępu (DDoS) i oszustwa. Celem zwykle bywają firmy świadczące profesjonalne usługi (np. prawne czy ... który jest dostarczany klientom. Tak właśnie stało się w przypadku kampanii ransomware Kaseya czy niedawnych ataków poprzez zmodyfikowane oprogramowanie MOVEit, wykorzystywane przed ...
-
Cyberataki: po co hakować, skoro dane logowania podane są na tacy
... zaproponuje najwyższą cenę. Nabywcy mogą następnie wykorzystywać je do prowadzenia ukierunkowanych kampanii ransomware albo w celach szpiegowskich. Im szersze uprawnienia konta (na przykład ... konta stanowią prawie 25 proc. wolumenu wszystkich kont. Konta te są regularnie celem ataków (średnio ponad 500 razy miesięcznie). Atakujący będą szukać kont, ...
-
Cyberbezpieczeństwo: jaki był 2024 i jaki będzie 2025 rok?
... kluczowych urządzeń i oprogramowania, a ostatecznymi usługodawcami w sektorach krytycznych. Celem ataków, obok standardowych baz danych z wrażliwymi informacjami, są również ... świetle coraz powszechniejszej tendencji konwergencji IT/OT, będącej impulsem do coraz śmielszych kampanii cyberprzestępców i agencji sponsorowanych przez państwa. A te są ...
-
Jest standard badań profili internautów
... użytkowników witryn zrzeszonych w sieciach reklamowych w oparciu o badania typu user-centric oraz site-centric. Celem badania jest zebranie i następnie ciągła aktualizacja danych o aktualnych profilach (tj ... Profil jest naturalnym uzupełnieniem I-Metryki, i tym samym oferuje media planerom możliwość wiarygodnego planowania kampanii e-reklamowych ...
Tematy: sieci reklamowe, profile internautów -
Tydzień 13/2003 (24-30.03.2003)
... (szacowanego na 726mld USD). Kwota ta ma być rezerwą na koszty kampanii irackiej. Prezydent USA G. W. Bush poprosił Kongres o poprawkę budżetową w wysokości 74,5mld ... zwiększą się o dalsze 10mld USD. Powstało j.v. firm BMW i Brilliance China Automotive Holdings. Jego celem będzie produkcja na rynek chiński samochodów BMW serii 3 i 5. Na razie roczną ...
Tematy: -
Inwazja Volkswagena
... celem było dotarcie do jak najszerszej grupy internautów i sprowadzenie zainteresowanych osób na stronę . Conecto wykorzystała toplayery i standardowe formy reklamy internetowej, zamieszczone w ramach największych portali internetowych. Jednocześnie zorganizowała akcję mailingową, skierowaną do sprecyzowanej grupy docelowej. W wyniku kampanii ...
Tematy: volkswagen -
Co odróżnia PR od reklamy
... i oferują rozwiązanie. Albo najpierw dają rozwiązanie, a potem wymyślają potrzebę :-) W dobrej kampanii public relations media same identyfikują problem i następnie wybierają firmę, która ... kibic, który skanduje słowa, które już zagościły w naszych umysłach. Celem akcji reklamowej jest ich ożywienie i wyciągnięcie na powierzchnię z otchłani szarych ...
Tematy: -
Zmiana badania Prawdziwy Profil
... i planowanie kampanii reklamowych. Będzie on dostarczać szczegółowe i bardzo dokładne informacje na temat wszystkich wskaźników oglądalności badanych witryn i serwisów internetowych (praktycznie niezależnie od ich wielkości) oraz będzie pokazywać zależności pomiędzy badanymi podmiotami medialnymi, w tym wskaźniki współoglądalności. Celem tego ...
-
Multimedialne badanie szkliwa
... wspólnie zorganizowały akcję społeczno-edukacyjną pt. "Program Pro-mineralizacji Szkliwa". Głównym celem programu jest zwiększenie świadomości jak największej liczby Polaków na temat rozwoju ... w ramach Centrów Pro-mineralizacji Szkliwa jest agencja HYPERmedia. Na potrzeby internetowej kampanii promocyjnej zostały również stworzone kreacje ...
-
Tlenofon - VoIP w Tlenie
... stref numeracyjnych w Polsce. "Naszym pierwszym celem jest zdobycie kilku tysięcy abonentów do końca br. Profil pierwszych klientów, każe nam zmodyfikować założenia marketingowe i wyjść z promocją szerzej, niż tylko do pierwotnie założonych segmentów rynku. Jeszcze przed rozpoczęciem kampanii informacyjnej, w ciągu pierwszych 24 godzin działania ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... Istotną częścią tej działalności jest WAI (Web Accessibility Initiative), projekt, którego celem jest promocja dostępności. Zgodność z WAI również w Unii Europejskiej jest obowiązkowym ... tradycyjne kanały reklamy nigdy nie pozwolą na tak wysoką mierzalność wyników kampanii. Dlatego właśnie tak wiele firm, chcąc dotrzeć do specyficznych grup ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... " zrealizowanego przez firmę Gemius SA we współpracy w IAB Polska. Celem zrealizowanego w listopadzie 2005 roku badania było określenie zwyczajów związanych z używaniem ... Można spodziewać się, że zapoczątkowany trend włączania internetu do kampanii reklamowych stanie się oczywistym standardem, a internauci z daną reklamą spotykać się będą zarówno ...
-
Rusza platforma Gadzety.biz
... . co do ceny, jakości, terminu wykonania usługi itp.) i indywidualnie skontaktować się z wybranym dostawcą celem dalszych szczegółowych negocjacji. Na stronach platformy Gadzety.biz internauci znajdą również dział "Informacje z branży" - zestaw ... dużych firm, szukających nietypowych, nowatorskich artykułów reklamowych do konkretnych kampanii ...
-
DVD nowej generacji podzieliło branżę
... rynek pierwszego odtwarzacza Blu-Ray 25 czerwca. To posunięcie oznacza początek prowadzonej przez Sony kampanii w wojnie o format DVD nowej generacji przeciwko prowadzonemu przez Toshibę systemowi HD DVD. Wojna, której celem jest pozyskanie konsumentów, rozpoczęła się w marcu 2006 roku, kiedy to Toshiba udostępniła pierwszy ...
-
Marki godne zaufania 2007
... tematyki marketingowej i wskazania przez konsumentów marek godnych zaufania celem badania była również analiza nastrojów społecznych, a także portretu ... innych społeczeństwach, które miały więcej czasu na oswajanie się i sprawdzanie wiarygodności kampanii reklamowych” - komentuje wyniki Janusz Czapiński, psycholog społeczny. Spośród wszystkich ...
-
CenterNet - piąty niezależny operator komórkowy
... także przygotowania do budowy kanałów obsługi klienta, sprzedaży a także kampanii marketingowej”. Operator będzie działał pod dwiema markami: Extreme Mobile – skierowanej do ludzi młodych i aktywnych, oraz marki popularnej (nazwa nie jest jeszcze znana). „Naszym celem strategicznym jest pozyskanie 2,5 miliona klientów w ciągu pięciu lat ...
-
Ergonomia stanowiska pracy w Polsce 2007
... komputerowego” jest podsumowaniem drugiej edycji projektu „Ergotest” rozpoczętego we wrześniu 2006 roku. Celem badań jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie: czy biurowe stanowiska pracy w Polsce ... Medycyny Pracy w Łodzi oraz Polskiego Stowarzyszenia Pracowników Służby BHP. Patronami merytorycznymi kampanii i samych badań są również Centralny Instytut ...
-
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
... . na pokrycie niespodziewanych zobowiązań, podwyżek, błyskawiczne wdrożenie nowej kampanii reklamowej lub rozpoczęcie prac badawczych w odpowiedzi na nowy produkt konkurencji itp. ... finansowe są z kolei dokonywane przez analityków zewnętrznych (nie z firmy), a ich celem jest określenie zdolności firmy do spłaty jego zobowiązań (zarówno bieżących, jak ...
-
Kobieta-inżynier a oczekiwania finansowe
... . Takie wnioski wynikają z ogólnopolskiego badania PROinżynier, organizowanego przez firmę inżynierską PROCHEM SA we współpracy ze studenckim stowarzyszeniem BEST. Celem ogólnopolskiej kampanii PROinżynier było poznanie planów i oczekiwań zawodowych młodych inżynierów. Jesienią 2007 roku przeprowadzono drugą edycję badania, w którym podobnie jak ...
-
Dyskredytacja - atak na wiarygodność firmy
... okolicznościowy, doraźny — jako element konkretnej, kończącej się kiedyś kampanii politycznej, np. wyborczej, referendalnej, protestacyjnej, rewindykacyjnej, mobilizacyjnej. ... wręcz przeciwnie — im bardziej absurdalne, tym lepiej. Byle były konsekwentne. Ich celem nie jest przecież przekazanie jakiejś informacji, chodzi tylko o zwrócenie uwagi ...
-
Perswazja w biznesie
... , a nie kalendarza. Wymyślił przełomową akcję promocyjną, która później była wielokrotnie kopiowana, lecz po dziś dzień nikt jej nie dorównał. Podstawowym celem tej kampanii było to, by doprowadzić do organizacji licznych imprez towarzyskich w Dallas w okresie spadku sprzedaży, co miało zmusić klientów do nabywania ...