-
Pojazdy autonomiczne a rynek nieruchomości komercyjnych
... Zmniejszy się koszt przejazdu i parkowania, a zmniejszenie liczby miejsc parkingowych w centrum miasta uwolni grunty, które będą mogły zostać zagospodarowane przez deweloperów. Sklepy ... które unikają korków i utrudnień na drodze. Zastosowanie ich do obsługi przesyłek jest jednak mało prawdopodobne i może zostać ograniczone wyłącznie do obszarów ...
-
5 sposobów na skuteczny plan ciągłości działania
... posiadamy serwery czy usługi cloud. W razie wystąpienia poważnej awarii w ośrodku podstawowym, zapasowe centrum danych może przejąć proces przetwarzania danych. W przypadku firmy wytwórczej ... płatności. Jego zastosowanie pozwala na redukcję kosztów oraz poprawę obsługi klienta. c) Kontakt z działem IT i dostawcą rozwiązania Badania wskazują, że duża ...
-
Upadłości firm I kw. 2018
... regularnie pojawiają się w tym gronie niewypłacalne firmy z sektora obsługi nieruchomości i inwestycji, reklamy, usług finansowych, placówki lecznicze (np. w samym marcu – 7 ... wyposażenie mieszkań etc.). Liczba niewypłacalności w I kwartale wzrosła r/r w centrum kraju – w największym stopniu w trzech województwach: mazowieckim, wielkopolskim, ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 33/2018
... samym zwiększyć wydajność państwa". Ważne jest też, by odbyły się testy systemu obsługi e-dowodów, które zweryfikują przyjętą koncepcję. Warto pamiętać nowe dowody mają ... Podobnie, jak w sąsiednim Osiedlu Marcelin, również w tej inwestycji zaplanowane zostało centrum sportowe tylko dla mieszkańców, gdzie znajdzie się siłownia, sala gimnastyczna, ...
-
Rynek biurowy w Krakowie wciąż bez zmian, czyli bardzo dobrze
... wizerunku naszego miasta”, tłumaczy Justyna Czyszek, specjalista ds. obsługi inwestora z Krakowskiego Parku Technologicznego. „Wzmożone zainteresowanie Polską ze strony ... w tym okresie podpisały firmy State Street, BGŻ BNP Paribas, Narodowe Centrum Nauki i Amway. „Cały czas obserwujemy wysokie zainteresowanie nowoczesnymi powierzchniami biurowymi w ...
-
CBRE Retail 2030: co czeka centra handlowe?
... nie chodzi tu wyłącznie o rozrywkę w postaci kin czy oferty gastronomicznej. Dziś centrum handlowe musi dołożyć starań, aby zagospodarować przestrzeń w taki sposób, aby mogło stać ... kiedy dany produkt się zużyje, czy planowania zakupów. Aż 85% procesu obsługi klienta może stanowić sztuczna inteligencja – mówi Magdalena Frątczak. Nowe technologie na ...
-
„Poaching” po polsku, czyli zmagania tuzów IT o ZUS
... – Kompleksowy System Informatyczny (KSI) to trudny obszar do obsługi. Uchodzi za jeden z najbardziej skomplikowanych i najdroższych systemów w Europie. Odpowiada za obsługę ... na parkingach konkurenta w porze lunchu i rozdawał ulotki. Ta sztuczka z mobilnym centrum rekrutacyjnym podobno zakończyła się kadrowym sukcesem. Inna firma – Electronic Arts– w ...
-
10 kluczowych trendów w nieruchomościach komercyjnych
... ze statusu wyróżnika nieruchomości staną się już standardem. W dalszym ciągu w centrum zainteresowania będzie jednak człowiek, a o użytkowników budynków biurowych coraz częściej dbać ... standardem. W najbliższym czasie możemy się spodziewać popularyzacji bezzałogowej obsługi magazynów oraz stosowania zaawansowanych technologii w logistyce. Z kolei w ...
-
Wakacje 2018 według polskiego podróżnika
... . Inormacje o raporcie Raport stworzono na podstawie profilu klientów dokonujących zakupu wyjazdów wakacyjno – urlopowych za pośrednictwem internetu, telefonicznego Centrum Rezerwacji, oraz Punktów Obsługi Klienta Travelplanet.pl, rozmieszczonych w największych polskich miastach (ponad 130 placówek). Analizą dotyczącą 2018 roku objęto ponad 200 ...
-
Branża HR musi postawić na większy komfort pracy
... dokumentów osobowych. Przewidywania zakładają, że temat ten pozostanie w centrum zainteresowania firm również w nadchodzących miesiącach. Wyzwaniem jest znalezienie dobrych ... branż. Obsada linii produkcyjnych, sklepów, infolinii czy punktów obsługi klienta leży u podstaw efektywnego działania. Z drugiej strony osoby wykonujące zadania w ...
-
Chatboty w HR. Jak wdrożyć AI w rekrutacji i zarządzaniu?
... rozwiązujące sprawy kadrowe są coraz popularniejsze również w Polsce. Centrum Pomocy Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia, uruchomione przez Ministerstwo Rodziny, ... pracy czy tworzenia CV i listów motywacyjnych. Chatbot odciążył urzędy pracy w zakresie obsługi klienta. Dane pozyskane przez użytkowników poprzez czat są komplementarne i merytoryczne ...
-
Warto inwestować w zróżnicowanie kulturowe zespołu
... kierowania wirtualnymi oraz różnorodnymi kulturowo zespołami. Potwierdza to Maciej Nuckowski, członek zarządu Diebold Nixdorf, odpowiadający za obszar obsługi serwisowej dla ponad 30 krajów w ramach centrum usług wspólnych, w skład którego wchodzi ponad 1200 pracowników z kilkunastu krajów, posługujących się kilkudziesięcioma językami takimi jak ...
-
Plany polskich pracodawców VI 2019
... planach przede wszystkim pracodawcy z północy kraju (30%), najrzadziej deklarują je firmy z centrum (24%) i południa (25%). 1/3 przedsiębiorców z branży budowlanej deklaruje wzrost ... liczbę placówek, a to oznacza też mniejsze zapotrzebowanie na pracowników bezpośredniej obsługi klienta. Jednocześnie widzimy, że firmy z tej branży starają się ...
-
4 powody, dla których dostawcy usług w chmurze są niezastąpieni
... wielkości. Wiele usług działających w modelu zdecentralizowanym udostępnia optymalne środowisko obsługi użytkowników końcowych Działanie sieci jest istotne w przypadku każdej ... niewielka część przetwarzania odbywa się na brzegu sieci, to jest albo w centrum przetwarzania danych klienta, albo w lokalizacji należącej do regionalnego partnera. ...
-
Które miasta najlepsze dla seniorów?
... m.in. o to, czy funkcjonuje u nich Karta Seniora, Miejska Rada Seniorów, Centrum Aktywności Seniora, a także jakie działania skierowane do tej grupy społecznej finansuje ... – nie tylko sportowe czy artystyczne, ale też podnoszące kompetencje, np. z obsługi komputera, języka angielskiego. Oprócz tego różnego rodzaju działania wspomagające, jak ...
-
Nowe technologie. 6 trendów na 2020 rok
... masowej, które najlepiej sprawdzają się w przypadku ich organizacji, jednak zarządzanie centrum przetwarzania danych w coraz większym zakresie będzie dotyczyło ... i zastępują je całkowicie nowymi rozwiązaniami — to między innymi koszty serwisowania, brak obsługi wirtualizacji i środowisk chmurowych, a także ograniczona szybkość dostępu do danych i ...
-
Customer experience zmienia reguły rynku. Jak powinien reagować biznes?
... że nie może żyć bez nowej pary butów. Jednak w skali rynku, wysoka jakość obsługi jest biznesowym być albo nie być. Żyjemy w czasach bez drugich szans. ... . Dane są całościowo przetwarzane i transferowane do centralnej chmury retailera i następnie lądują w jego centrum magazynowym, skąd dostawa napojów i grilli wyjedzie, by dotrzeć do danego sklepu ...
-
Polscy konsumenci gotowi na sklepy autonomiczne
... nowością. Pierwsza tego rodzaju placówka pojawiła się już w minionym roku w centrum Poznania. Obiekt jest czynny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Jego ... ma nadzieję na niższe ceny produktów w związku z pełną automatyzacją i brakiem obsługi. Sklepy autonomiczne to przyszłość – Wyniki badania przeprowadzonego na potrzeby raportu Santander ...
-
Sieci handlowe: jak odbudować zaufanie konsumentów po pandemii?
... na przykład w danym ubraniu czy z wybranym cieniem do powiek lub szminką. Sieć handlowa Nordstrom jako jedna z pierwszych wdrożyła technologie do obsługi klientów umożliwiające rozwój działalności z wykorzystaniem modelu omnichannel oraz rozwiązania technologiczne dla klientów w warunkach sklepowych, mające na celu stworzenie satysfakcjonujących ...
-
Nadchodzą "nowi" klienci. Jakich doświadczeń zakupowych potrzebują?
... obaw klientów. Dobrym pomysłem może być utworzenie tymczasowego centrum operacyjnego, koordynującego realizację najważniejszych zadań, umożliwiających ... pracownikami sklepu. Sklepy powinny zastanowić się nad dalszym ulepszaniem lub automatyzacją procesu obsługi, w tym procesu BOPIS (Buy Online, Pick-up In Store), który umożliwia klientom zamówienie ...
-
Firmy IT: w kryzysie jedni tracą, inni liczą zyski
... dolarów. Popyt mimo spowolnienia Pozytywnych przykładów nie brakuje także w Polsce. Atman, operator centrum danych, zwraca uwagę, że na niektóre usługi outsourcingu IT popyt ... procesu transformacji w organizacjach i wdrożenie nowych modeli pracy zdalnej i zespołowej, obsługi klientów oraz zmianę formuły działania – przestawienie się na sprzedaż i ...
-
Transformacja cyfrowa: jak Europa Środkowa adaptuje chmurę?
... jakość usług (26 proc.). Czesi prócz niezawodności (32 proc.) stawiają również na jakość obsługi klienta i pomocy technicznej, tę opcję wybrało 21 proc. badanych. Zdaniem Węgrów z ... . - Cieszy nas, że firmy w Europie Środkowej rozumieją, że chmura to także fizyczne centrum danych, które obejmują konkretne regulacje kraju, w jakim się ono znajduje ...
-
KRD: obędzie się bez redukcji zatrudnienia w MŚP?
... albo nie mogły uzyskać statusu bezrobotnych, bo urzędy pracy przez kilka tygodni nie prowadziły bezpośredniej obsługi klientów. Z badania „Diagnoza+”, przeprowadzonego przez Uniwersytet Warszawski, ośrodek badawczy GRAPE i Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych, oraz porównania szeregu danych przez autorów analizy, wynika, że liczba osób bez pracy ...
-
ManpowerGroup: na Dolnym Śląsku i w opolskim najłatwiej o zatrudnienie
... rok temu. Nieco trudniej o znalezienie pracy będzie w centrum kraju, czyli w województwach łódzkim i mazowieckim (+6%), a także na północy (kujawsko-pomorskie, ... perspektywy zatrudnienia dla specjalistów. Nowych pracowników poszukują firmy działające w obszarze obsługi klienta oraz centra usług wspólnych. Tu szczególnie pożądane są osoby ...
-
Czego nauczyły nas cyberataki w dobie COVID-19?
... pokazały, że podczas tego rodzaju cyberataków atakujący podszywali się m.in. pod Centrum Kontroli Chorób (CDC) lub Światową Organizację Zdrowia (WHO). W ten sposób ... , niż utracić krytyczne zasoby potrzebne do zapewniania ciągłości działania użytkownikom i obsługi klientów. Warto podkreślić, że nie są to nowe metody cyberataków. W rzeczywistości ...
-
Polskie banki awangardą cyfryzacji
... zakresie – mówi Michael Wodzicki, Partner odpowiedzialny za obszar strategii, lider centrum usług dla bankowości i ubezpieczeń, Deloitte. Rzeczywiste korzyści wirtualnych ... podstawowej oferty banku, ale także, a może przede wszystkim, zakresu obsługi pozabankowej – czy to w zakresie dodatkowych usług finansowo-ubezpieczeniowych, czy integracji ...
-
Ruszyła budowa Panattoni Park Kraków East II
... , tuż przy węźle Targowisko A4, który znajduje się zaledwie 40 km od centrum miasta. Jak komentuje Michał Samborski, Head of Development z Panattoni: To wspaniała ... i dodaje: Usytuowanie Panattoni Park Kraków East II w pobliżu węzła Targowisko daje możliwość obsługi nie tylko samego Krakowa wraz z należącymi do jego aglomeracji miastami, ale takich ...
-
Wrocław liderem rankingu miast atrakcyjnych dla inwestorów
... średnich miast – mówi Aleksandra Kłonowska-Drozd, Kierownik Zespołu ds. Obsługi Inwestora, Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej (ARAW). Wrocław jest wiodącym ... to miasto nie jest już postrzegane jako „rynek wschodzący”, ale ugruntowane i dojrzałe centrum biznesowe, potrafiące elastycznie i sprawnie reagować na sytuację rynkową – dodaje ekspert. ...
-
Transport: komunikacja miejska stanie przez pandemię?
... nabycie jest czasochłonne. W przypadku gdy kierowca, motorniczy czy pracownik obsługi pociągu nagle zachoruje na kronawirusa lub trafia na kwarantannę to ... Sytuacja w wielu sektorach nie jest wesoła, co potwierdzają działania Rządowego Centrum Bezpieczeństwa, które rozesłało komunikat do operatorów infrastruktury strategicznej. Ostrzega w nim, że ...
-
Usługi dla biznesu: rekordy padają nawet w kryzysie
... z 46 państw. Co piąta firma z listy Fortune Global 500 otworzyła w Polsce centrum usług. W ciągu ostatnich dwóch lat rzeczywistość przerosła nasze najśmielsze oczekiwania, ... usług biznesowych w Polsce tworzy obecnie miejsca pracy w 1 714 centrach obsługi procesów biznesowych (BPO), usług wspólnych (SSC/GBS), IT oraz centrach badawczo-rozwojowych ...
-
Roaming w UE: korzystanie z telefonu za granicą tak jak w kraju przez kolejne 10 lat
... się z dodatkowymi kosztami. W przypadku podróży za granicę połączenie z działem obsługi klienta, infolinią linii lotniczych czy towarzystwa ubezpieczeniowego lub wysyłanie ... (tj. sieć 3G zamiast 4G). Ponadto w badaniu przeprowadzonym przez Wspólne Centrum Badawcze stwierdzono, że 25 proc. klientów przynajmniej raz doświadczyło gorszej jakości usług w ...
-
Nieruchomości komercyjne: rekordowe inwestycje pomimo niepewności
... krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Obawy o perspektywy gospodarcze i szybko rosnące koszty obsługi zadłużenia zbiegły się z malejącym popytem, szczególnie w głównej części rynku ... Rzymie: Hotel Majestic zmienił właściciela, a marka Four Seasons zakupiła biurowiec w historycznym centrum w celu jego przebudowy. Dania i Irlandia: na pierwszym miejscu ...
-
Inwestorzy ciągle chętni na nieruchomości komercyjne w Polsce
... w przypadku pięcioletnich swapów na stopę procentową przekracza już 3% w skali roku dla EUR i 9,5% dla PLN, co wpływa na wysokość wskaźników zdolności obsługi zadłużenia (DSCR) oraz udziału kapitału własnego (LTV). Prognozowana stagnacja i spadek aktywności deweloperskiej spowodowały zmianę nastawienia banków do wszystkich sektorów nieruchomości ...
-
Rynek biurowy we Wrocławiu w 2022 roku
... budowy są Ininity (22 000 m kw., Avestus Real Estate, Tristan Capital) oraz centrum Południe III (20 000 m kw., Skanska Property Poland). Zainteresowanie ... zachęt. Z drugiej strony, wysokie koszty budowy, a także wzrost kosztów obsługi kredytów budowlanych może skutecznie zahamować możliwości negocjacyjne inwestorów, zwłaszcza w nowych budynkach ...
-
Sztuczna inteligencja w polskim internecie. Dyskusja trwa
... SentiOne, polską firmę wspierającą marki w monitoringu Internetu oraz automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji, która rozumie ludzie intencje ... mln wyświetleń) czy zawieszeniu się wyposażonego w AI robota - Mikołaja Kopernika z Centrum Nauki Kopernik, poproszonego o podanie liczby Pi (prawie 900 tys. ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, chatboty, voiceboty, boty, internauci, badania internautów, media


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem