-
Polski rynek biurowy. Czym przyciągają biura nad Wisłą?
... deweloperzy starają się zaspokoić ogromny apetyt na biura zgłaszany głównie przez centra obsługi biznesu. Dla Warszawy, Wrocławia i Katowic ten rok ma szansę być rekordowym ... w Polsce. Chodzą też głosy, że Warszawa mogłaby pretendować do roli finansowego centrum Europy. Polska od dawna jest chętnie wybieranym krajem przez inwestorów zagranicznych, ...
-
Customer experience: jedyny sposób na konkurencję?
... przewagę konkurencyjną należy budować poprzez postawienie klienta i jego potrzeb w zdecydowanym centrum, co z kolei wymaga uwzględnienia takich kwestii jak customer experience. – Amazon ... ostatni wymagają nie tylko szybkiego dostępu do informacji, ale również obsługi w każdym miejscu i o każdej porze, a dodatkowo jeszcze - na tym właśnie urządzeniu, ...
-
3 sposoby na customer experience w usługach dla biznesu
... im w tym technologia. - Rozwiązania cyfrowe powinny nie tylko znajdować się w ofercie centrum usług, ale też ułatwiać wykonywanie swoich zadań jego pracownikom. Zastosowanie cyfrowych rozwiązań wpływa bowiem na poziom zadowolenia klienta z obsługi. Wyobraźmy sobie przykład wzięty z życia. Jeśli dzwonimy do banku z określonym problemem ...
-
Monitor Rynku Pracy I kw. 2019 r.
... i południowej Polski (81%). Najmniej usatysfakcjonowani okazują się respondenci z centrum kraju (76%). Badanie dowodzi również, że największą satysfakcję z pracy deklarują osoby ... do 39 lat (także 71%). Kierowcy (14%) oraz sprzedawcy, kasjerzy i pracownicy obsługi klienta (12%) stosunkowo najbardziej obawiają się utraty pracy, na drugim biegunie są ...
-
Katowice. Zagłębie nowoczesnych usług biznesowych
... się dziś w bardzo dynamicznym tempie. Miasto to jest liczącym się centrum akademickim, kulturalnym i gospodarczym. Gwarantuje coraz wyższą jakość życia i charakteryzuje ... działalności gospodarczej. Każdy inwestor ma zapewnioną opiekę pracownika Wydziału Obsługi Inwestorów, który zapewnia wsparcie od samego początku procesu inwestycyjnego do ...
-
Jak zmienić transport publiczny i podnieść komfort życia w Warszawie?
... ich koszt jest zbliżony do budowy jednej stacji metra, w dodatku wymagają do obsługi tylko 3 osób. Dodatkowe plusy dla zdrowia Światowa Organizacja Zdrowia ... mniejszej przestrzeni. Dlatego tranzyt międzydzielnicowy w relacji wschód-zachód należałoby przekierować z centrum Warszawy na obwodnicę śródmiejską, zamykając dla aut Most Poniatowskiego. Jak ...
-
Gazoport Świnoujście
... w trakcie transportu gazu; symulator technologiczny LNG, wykorzystywany do przygotowania pracowników obsługi części lądowej terminalu gazowego. Szkoleniem w ECSLNG objęci zostaną nie tylko ... , które odnawiane są co kilka lat. Uprawnienia zdobyte podczas nauki w Centrum otworzą przed jego absolwentami drzwi do międzynarodowej kariery w tej branży. ...
-
Małe firmy: czynniki rozwoju
... , że szybko i skutecznie wdraża w działaniach innowacje i nowe technologie (określa się mianem „heavy tech-adopter”). W działach sprzedaży i obsługi klientów podobnego zdania jest 29 i 22% managerów. 6) Klient w centrum uwagi – zarządzanie wrażeniem, doświadczeniami i opiniami Małe firmy dokładają starań, by mieć zadowolonych, lojalnych klientów ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... niesłychanie sprawną logistykę. Jak Zalando radzi sobie z kwestią obsługi zamówień, szczególnie wobec prawa do zwrotu towaru w ciągu 100 dni (co jest dodatkowym czynnikiem komplikującym logistykę)? Zalando ma swoją główną siedzibę w Berlinie, a nasze największe centrum logistyczne znajduje się w Erfurcie. Jego powierzchnia magazynowa wynosi ...
-
Centra handlowe a gastronomia, czyli jak jemy w galerii
... dostępność lokali gastronomicznych na terenie centrum handlowego to kwestia wyjątkowo, bardzo lub dość istotna. Połowa badanych bywa z wizytą w centrum raz lub kilka razy w ... (66 proc. ankietowanych), stosunek jakości do ceny (62 proc.) oraz szybkość obsługi (54 proc.). Kilka wskazówek na deser W przeprowadzonej ankiecie eksperci CBRE zapytali również ...
-
(Nie)lojalność polskich klientów
... dokonują zmian z powodów finansowych, ale jasne jest, że to kwestie z poziomem obsługi wyzwalają chęć zmiany.” Banki na szczycie Indeksu Migracji Klientów Banki tradycyjnie cierpią ... Jedna osoba prowadząca sprawę przez cały proces Pracownicy centrum telefonicznego znający historie świadczonych usług Informowanie o problemach z usługami Pięć czołowych ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... chodzi o bezawaryjność oraz bezpieczeństwo, jak i odpowiedni poziom obsługi klienta. Tylko największe firmy mogą zagwarantować profesjonalną infrastrukturę techniczną oraz wykwalifikowany personel. Ponadto warto zwrócić uwagę, czy hostingodawca posiada własne Data Center, czyli centrum, w którym utrzymywane jest całe zaplecze technologiczne (łącza ...
-
Technopark Pomerania w Szczecinie
... oraz taras restauracji pomiędzy dwoma budynkami. Trzeci budynek zostanie przeznaczony na centrum informatyczne, z największą w regionie serwerownią. Która umożliwi świadczenie nowych, zaawansowanych usług przez firmy IT. Centrum danych przeznaczone będzie dla obsługi firm własnych Technoparku i zrzeszonych w Klastrze ICT, a także jako oferta usług ...
-
Sektor BPO w Katowicach w Metropolii Silesia
... procesów biznesowych (Business Process Outsourcing, BPO). - Katowice i Metropolia Silesia to jeden z niekwestionowanych liderów obsługi procesów IT na polskiej mapie nowoczesnych usług dla biznesu – tłumaczy Marcin Nowak, Dyrektor Zarządzający Centrum Infrastructure Services Capgemini, Head of Regional ABSL Chapter. – Jak wynika z analiz ABSL, już ...
-
Monitor Rynku Pracy II kw. 2019 r.
... najczęściej zmieniały osoby w wieku od 18 do 29 lat (50%), mieszkańcy centrum i południa kraju (po 25%), ankietowani z wykształceniem średnim (54%), mężczyźni (63 ... Aktywne poszukiwanie pracy częściej notujemy wśród kasjerów, sprzedawców, pracowników obsługi klienta (27%), inżynierów (20%) oraz kadry zarządzającej najwyższego szczebla (18%), a także ...
-
Jak e-commerce wpływa na rynek magazynowy w regionie CEE?
... swoje magazyny i centra obsługi zamówień na terenie Europy. Z powodu związanych z brexitem ograniczeń dostaw i ryzyka celnego, szereg firm zdecydowało się na relokację z Wielkiej Brytanii do Europy kontynentalnej – głównie do regionu Europy Środkowo-Wschodniej, którego mocnymi stronami są: strategiczne położenie w centrum kontynentu, modernizacje ...
-
Biedronka i Action z największym awansem. Są wyniki najnowszego rankingu sieci detalicznych
... aspektów – dodaje Grzegorz Przytuła. Artykuły spożywcze i pierwszej potrzeby Lidl utrzymał swoją pozycję lidera, mimo oceny gorszej o 0,4 p.p. Polscy konsumenci docenili jakość obsługi klienta, bliskość sklepu oraz doświadczenie omnichannel. Obniżyli Lidlowi ocenę za zrównoważony rozwój oraz wygodę i przyjemność z zakupów offline. Druga na podium ...
-
Czym jest CRM?
... i wyjaśniania wątpliwości wielu osobom w tym samym czasie. Innym ważnym aspektem obsługi klienta jest badanie stopnia jego satysfakcji dzięki wszelkiego rodzaju ankietom robionym ... , dzięki możliwości lepszej organizacji pracy na podstawie analizy kontaktów z centrum. CRM daje również możliwość automatyzacji pracy handlowców. W tym obszarze duże ...
Tematy: -
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... o kierunku na stadion”. (Kijów, Ukraina) „Na stadion pojechałem samochodem, wybrałem trasę z centrum miasta. Przez całą drogę nie zauważyłem żadnych drogowskazów na stadion. ... podobny przebieg do standardowych wizyt testowych przeprowadzanych w sklepach czy punktach obsługi. Zadaniem klienta testowego było udanie się do wskazanej placówki, ocena jej ...
-
Veracomp wchodzi na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
... CacheFlow), F5 Networks, F-Secure, Adaptec, stworzyła zaplecze edukacyjne i kanał sprzedaży oraz zbudowała organizację wewnętrzną do obsługi nowych rynków. Powołane zostało również centrum logistyczne w USA. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Veracomp będzie kontynuował realizację sprawdzonej już strategii działania. Oprócz standardowych ...
Tematy: veracomp -
Nowy hotel sieci Best Western w Katowicach
... 4 obiekty na terenie kraju. Nowy hotel w Katowicach należy do klasy Premier, marki charakteryzującej się podwyższonym standardem wyposażenia i obsługi. Best Western Premier Katowice położony jest blisko centrum Katowic i Chorzowa oraz lotniska w Pyrzowicach. W jego bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się także przepiękny Park Kultury i Wypoczynku im ...
-
Projektor Acer S1213Hne i S1212
... sieciowych – zarówno 1-do-1, jak i 1-do-wielu – co zapewnia optymalną wydajność i wygodę obsługi. Projektory podłączone do sieci lokalnej mogą być włączane i ... S1213Hne znajduje się pióro optyczne Acer SmartPen 2, które zmienia projektor w interaktywne centrum współpracy, komunikując się z projektorem za pośrednictwem fal radiowych. Odręczne ...
-
Przeniesienie numeru: jak to zrobić?
... prosta i bezpłatna operacja, którą można rozpocząć od wizyty w punkcie obsługi nowego operatora. Pamiętajmy jednak aby przed podjęciem decyzji o ... wątpliwości lub problemów zachęcamy do kontaktu z Centrum Informacji Konsumenckiej UKE. Porad i informacji na temat usług telekomunikacyjnych udziela Centrum Informacji Konsumenckiej UKE pod ...
-
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... wirtualnych asystentów. Rozwiązanie to ma przełożyć się pozytywnie zarówno na jakość obsługi klienta, jak i doświadczeń konsumentów. Mamy zatem jasność, że komunikacja z klientem ulega ... wspiera klientów w procesie zakupowym, odciążając tym samym firmowe centrum kontaktu. Dzięki integracji wewnętrznych systemów Decathlonu przez InteliWISE – chatbot ...
-
Logistyka ostatniej mili w e-commerce wymaga działań klimatycznych
... Z symulacji przeprowadzonej przez Accuture wynika, że gdyby klienci w obrębie 1 km od lokalnego centrum dystrybucji w Londynie odebraliby swoje zamówienia po prostu przychodząc po paczkę ... jest już nieunikniony. Tak samo jak postępująca złożoność i koszt obsługi ostatniej mili, która jest coraz bliżej klienta i przesuwa swój środek ciężkości z ...
-
Logistyka kontraktowa przebiła oczekiwania na 2023 r.
... i Holandia, posiadając przy tym niższe koszty obsługi, ale także przeniesienia operacji, które należy brać pod uwagę oceniając kondycję rynku i jego perspektywy. Siła tych argumentów połączona z dobrą infrastrukturą transportową sprawia, że w ostatnich latach staliśmy się atrakcyjnym centrum, dystrybucyjnym i magazynowym dla największych globalnych ...
-
Technologie low-code/no-code zmieniają rynek IT, a cyberbezpieczeństwo walczy z deficytem specjalistów
... najszybciej wśród wszystkich specjalizacji IT. – Z naszych danych wynika, że młodszy analityk centrum operacji bezpieczeństwa może liczyć na pensję w przedziale od 8.000 ... wizualizacji danych, automatyzacji obsługi zamówień oraz raportowania. Z kolei administracja publiczna używa ich do optymalizacji procesów i obsługi wniosków. Z takich rozwiązań ...
-
Jak HoReCa walczy o doświadczenia konsumentów?
... Wspomniane powyżej cztery globalne trendy wyraźnie zaznaczają się w sposobie obsługi klientów przez marki HoReCa: 1) Personalizacja Wprawdzie trudno jeszcze stwierdzić, czy ... robotów i rzeczywistości wirtualnej, a w Inamo w Londynie, stoły zamieniają się w centrum zabawy. 3) Społeczność Restauracja jest przede wszystkim miejscem społecznym. Pojawiły ...
-
Jak e-commerce zmienia powierzchnie magazynowe?
... funkcji. Są to: centra obsługi zamówień internetowych, huby kurierskie/sortownie, miejskie centra logistyczne, centra obsługi zwrotów czy magazyny artykułów spożywczych sprzedawanych ... też jego zwrotu, lecz może również pełnić funkcję showroomu, a nawet centrum usług dodanych (na przykład drobne i ekspresowe usługi krawieckie dla firm z branży ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... obszary e-commerce. Które z nich sprawdzą się i zostaną na stałe włączone do obsługi sklepów internetowych? Na to pytanie odpowiadają specjaliści IdoSell. Niewątpliwie ... poprawią pozycjonowanie sklepu oraz zwiększą współczynnik konwersji, co stawia optymalizację SEO w centrum uwagi przedsiębiorców. Moderacja Opinii W kontekście trendów AI na rok ...
-
Bezpieczniej w górach
... Dzięki wdrożeniu zaawansowanych technologii odbioru i przesyłania informacji, większość operacji wykonywana jest w nim automatycznie (System Obsługi i Rejestracji Zgłoszeń). Sieć Plus GSM stanowi platformę wymiany informacji pomiędzy Centrum Koordynacji, zgłaszającym a Służbami Ratowniczymi na miejscu zdarzenia. Medium jest w tym wypadku zależne od ...
-
Lotniska wabią parki biznesowe
... 5 biurowców o powierzchni ponad 45 000 m kw., centrum konferencyjno-wystawiennicze, centrum usługowohandlowe oraz czterogwiazdkowy hotel. Kompleksowość oraz ... dalszym wzrostem rynku lotniczego w Polsce oraz rozwojem infrastruktury niezbędnej do jego obsługi, w otoczeniu portów lotniczych należy spodziewać się kolejnych inwestycji o charakterze ...
-
Ceramika Paradyż w ŁSSE
... stanowiącym o wyborze miejsca na nowe centrum logistyczne była bardzo dobra lokalizacja. Działka leży w centrum Polski, na skrzyżowaniu głównych tras komunikacyjnych – ... produktów firmy, usług i rozwiązań, przy równoczesnym utrzymaniu wysokich standardów obsługi. W 2012 roku Inwestorzy w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej zadeklarowali jak ...
-
Czy galerie handlowe przegrają z e-commerce?
... Network na podstawie badania SW Research. Wyniki badania pokazują, że wyjście do centrum handlowego nie służy jedynie zakupom, ale poszukiwaniu wartości dodanej, której nie ... produktów (47%). Niemal co trzecia osoba za zaletę uznała skorzystanie z porady obsługi sklepu oraz łatwość zwrotów lub wymiany towarów. Robienie zakupów ze znajomymi doceniło ...
-
Czym polski rynek nieruchomości przyciąga inwestorów?
... budujących centra obsługi klienta, dedykowane firmom z sektora finansowego, IT i telekomunikacji. Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A. Polska to jeden z największych krajów Unii Europejskiej, funkcjonujemy w dużej i stabilnej gospodarce, co jest dobrze postrzegane przez partnerów zagranicznych. Położenie naszego kraju w centrum Europy ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem