-
Bankowość mobilna: Zygmunt Solorz-Żak tworzy Plus Bank
... (sprawdzanie salda, historii rachunku, przelewy) z płatniczymi (płacenie za zakupy w sklepach tradycyjnych i internetowych, wypłaty z bankomatów, przelewy na numer telefonu ... w bankach, które formalnie zostały sprywatyzowane. Brak kolejek i wygoda oraz konkurencyjne ceny usług bankowości internetowej sprawiły, że Polacy szybko się z nią oswoili i ...
-
Przetargi - raport I kw. 2014
... rocznej o 4,8 procent. Sprzedaż detaliczna w marcu wzrosła o 3,1 proc. w relacji rocznej. Spadła sprzedaż w sklepach niewyspecjalizowanych, mniejsza była sprzedaż żywności. Wzrosła sprzedaż sprzętu RTV ... w Prawie Zamówień Publicznych, mającymi osłabić znaczenie kryterium najniższej ceny. To właśnie nadmierne stosowanie tego kryterium doprowadziło do ...
-
Rynek wody mineralnej w Polsce IV 2013-III 2014
... wyższej ceny, produkty markowe były 1,5 raza częściej kupowane niż produkty marek własnych sieci. Produkty markowe, które na polskim rynku wody mineralnej zyskały najbardziej to Żywiec Zdrój, Cisowianka i Muszynianka. Spośród marek własnych sieci, największy udział w rynku w ujęciu wartościowym notują produkty kupowane w sklepach Biedronki ...
-
Tablet myTAB MINI 3G w Biedronce
... partnerem – spółką myPhone, wprowadzają na polski rynek rozwiązania charakteryzujące się korzystnym stosunkiem ceny do jakości i możliwości urządzeń. Nie inaczej jest z najnowszą wspólną propozycją – tabletem myTAB MINI ... brutto, objęty jest on 24-miesięczną gwarancją producenta. Zestaw można będzie nabyć tylko w sklepach sieci Biedronka już od ...
-
Kaspersky Internet Security multi-device i Kaspersky Anti-Virus 2015
... strony phishingowe oraz zawierające niepożądane treści. Można ją pobrać bezpłatnie w sklepach Apple App Store lub Windows Phone Store. Kaspersky Anti-Virus Kaspersky ... zabezpieczeniach legalnych aplikacji wykorzystywanych przez miliony ludzi na całym świecie. Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2015 są dostępne w ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... słabiej wypada branża e-commerce – średnio zaledwie 3 kliknięcia. Duża grupa odbiorców, niskie ceny i brak zadowalających efektów Co szósty człowiek na ziemi, w tym ... (ang. programmatic). Dzięki niej możliwe jest analizowanie zachowań klientów w sklepach internetowych, ich historii zakupowych oraz szeregu dodatkowych danych. Na tej podstawie ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... jedno. Badani uważają również, że zachętą może być chęć spróbowania czegoś nowego oraz pilna potrzeba wynikająca np. z chęci porównania ceny produktu w różnych sklepach. Czynnikiem motywującym do robienia m-zakupów może być też większa liczba sklepów posiadających takie rozwiązania oraz specjalne zniżki i promocje. Ostatni ...
-
Emotional branding dla kobiet
... które także lubią o siebie dbać i być atrakcyjne, najpierw rozważą stosunek jakości do ceny oraz zapoznają się szczegółowo z etykietą, następnie głęboko się zastanowią, czy nie lepiej ... Robią także zakupy najczęściej nie w ekonomicznych dyskontach czy supermarketach, ale małych osiedlowych sklepach, gdzie znają ekspedientkę i mogą poplotkować z ...
-
Branża transportowa bez pewności
... z Bliskiego Wschodu (13% r/r), pozostawiając daleko w tyle konkurentów z innych regionów świata. Ceny ropy naftowej oraz paliw spadają od czerwca 2014 r., co pozytywnie ... ogromny wpływ na branżę, to rosnąca popularność zakupów dokonywanych w zagranicznych sklepach internetowych. Zakupy te wiążą się z licznymi formalnościami, np. odprawą celną, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2015
... 2015 roku gospodarka Rosji skurczy się o 3,8 procent, a w 2016 - o 0,3 proc. (jest to przy założeniu, że ceny ropy będą na poziomie 53 dolarów za baryłkę w 2015 roku i 57 USD w 2016 ... zaczyna się już w lutym lub pod koniec stycznia – te produkty już wtedy są dostępne w sklepach. W Polsce te produkty też są dostępne, ale trochę rzadziej po nie sięgamy ...
-
Ulice handlowe przeżywają renesans?
... raportu przygotowanego przez ekspertów Knight Frank. Rynek ulic handlowych przeżywa ożywienie. Nic dziwnego - Polacy coraz częściej preferują zakupy w sklepach zlokalizowanych właśnie przy arteriach handlowych. Niestety rozwój tego rynku napotyka pewne ograniczenia - największym problemem jest niezmiennie nieuregulowana struktura własnościowa ...
-
Polacy nie gotują? Sprzedaż dań gotowych ostro w górę
... więcej niż przed rokiem. Za przyrost wartościowy w dużej mierze odpowiedzialne były wyższe ceny. Ilość chłodzonych dań gotowych zakupiona przez jednego klienta wzrosła o 11 ... gotowych obejmuje wszystkie gotowe dania chłodzone (w tym produkty mączne i ziemniaczane) przechowywane w sklepach w lodówkach, które zaraz po podgrzaniu są gotowe do spożycia. O ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... (siłą napędową) zakupu. Twój klient będzie szukał takiego samego Nikona w innych sklepach, chyba że… zaoferujesz mu inny driver: doradztwo, unikalne obudowanie produktu usługą. Właściciel ... przy wyjściu… komputer z otwartym Allegro. Właściciel nie był w stanie zawsze przebić ceny, ale po pierwsze ją monitorował (i pokazywał to klientom), po drugie… ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 21/2015
... rubla. Są supermarkety, które przyjmują zapłatę wyłącznie w rublach. Także ceny biletów autobusowych i tramwajowych są przeliczane na walutę rosyjską, pracownicy stacji benzynowych dostają wynagrodzenie w rublach, w rublach płacą za paliwo. Praktycznie we wszystkich sklepach przyjmowana jest zapłata za towar w rublach. Ta ofensywa rubla przy ...
-
Cyberprzemoc, pornografia, sexting. Co jeszcze czyha na dziecko w sieci?
... bacznie przyglądać się zakupom dokonywanym przez najmłodszych w bardzo popularnych sklepach z aplikacjami – AppStore czy Google Play Ponadto możnaz zabezpieczyć dostęp do aplikacji wcześniej zdefiniowanym hasłem. Taką funkcjonalność posiada np. G-DATA for Android. Ceny aplikacji na tablety czy smartfony nie są wygórowane, niemniej malec ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - produkty luksusowe
... te przeprowadziły również harmonizację cen w różnych regionach – podniosły ceny w Europie, a obniżyły w Chinach. I choć nie pozostanie to bez wpływu na wyniki finansowe firm w krótkim okresie, chronią one w ten sposób swoje marki, zachęcając konsumentów do częstszych zakupów w sklepach tradycyjnych i spowalniając rozwój handlu w szarej strefie ...
-
Outlety zdobywają rynek
... centra handlowe – kolejny etap rozwoju rynku”. Tym, co odróżnia centrum wyprzedażowe od innych formatów handlowych są ceny, które powinny być co najmniej 30% niższe niż w sklepach regularnych. Wyprzedażowe centra handlowe przeważnie rozpościerają się na powierzchni od 12.000 do 25.000 mkw ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... 51 proc. badanych największą zaletą zakupów online była wygoda oraz lepsze ceny. Autorzy raportu wskazują, że źródłem wzrostu dla producentów dóbr luksusowych są ... zresztą turyści z tego kraju. Według szacunków w minionym roku finansowym ich wydatki w sklepach z towarami luksusowymi wzrosły o 18 proc. w porównaniu rok do roku, a w samym tylko grudniu ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... aromamarketing nie sprawdzi się tam, gdzie nakładają się różne zapachy, np. w sklepach kosmetycznych, perfumeriach czy restauracjach. Digital Signage Trzecim zmysłem, który ... innych czynników: obsługa klienta, wystrój sklepu, uczciwość marki czy stosunek ceny do jakości produktów. Marketing sensoryczny daje jednak możliwość zatrzymania kupującego na ...
-
Upadłości firm VII 2015
... wg. danych GUS, jak i Eurostatu (obejmujące sprzedaż także w mniejszych sklepach) nie pomógł hurtownikom art. konsumenckich – większość z upadających hurtowni sprzedawała ... . w sposobie dystrybucji towarów). Budownictwo – rosną inwestycje, ale nie ich ceny (i rentowność) Wzrosty produkcji budowlanej jest faktem, ale ich największe nasilenie ...
-
Niska cena, czyli jak namówić klientów na zakupy w Internecie
... laptopów, 66 proc. użytkowników smartfonów i 62 proc. użytkowników tabletów. Niezależnie od wykorzystywanego urządzenia większość respondentów wskazuje też na niższe ceny towaru niż w sklepach tradycyjnych i zniżkę dla osób kupujących przez internet. – Wysokie koszty dostawy to jeden z najczęściej wymienianych czynników, który zniechęca internatów ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2015
... , których atutami są niskie koszty pozyskania wykwalifikowanych pracowników oraz niskie ceny gruntu – mówi Richard Aboo, Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Biurowych firmy Cushman ... wszystkich branż w wielokanałową formę dystrybucji, tzw. omnichannel łączący sprzedaż w sklepach stacjonarnych z zakupami w sieci. Większość marek ma już swoje sklepy ...
-
Zakupy spożywcze online głównie w Tesco i Almie
... Z jednej strony mamy dużą grupę konsumentów, którzy wybierają sklepy oferujące atrakcyjne ceny, z drugiej grupę mniejszą, wydająca znacznie więcej pieniędzy na produkty spożywcze ... zatem fakt, że e-konsumenci decydują się na zakup produktów żywnościowych w zagranicznych sklepach internetowych. Wiele produktów, szczególnie tych egzotycznych, nie ...
-
10 trendów w sprzedaży hurtowej
... pracujemy, kupujemy, wciąż istnieją problemy, które pojawiały się w tradycyjnych sklepach i związana z nimi irytacja. Handel internetowy zmusza nas jednak do dokonywania ... konsumentom dokonywanie zakupów bezpośrednio u producenta, a tym samym uzyskanie niższej ceny (w niektórych przypadkach nawet o 90%). Płacąc na portalu Alibaba.com, a nie ...
-
Kaspersky Internet Security – multi-device 2016 oraz Anti-Virus 2016
... strony phishingowe oraz zawierające niepożądane treści. Można ją pobrać bezpłatnie w sklepach Apple App Store oraz Windows Phone Store. Kaspersky Anti-Virus Kaspersky Anti-Virus ... legalnych aplikacji wykorzystywanych przez miliony ludzi na całym świecie. Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2016 są dostępne w Polsce ...
-
Najlepsze sklepy motoryzacyjne online
Oponeo.pl, Gmoto.pl oraz Felgeo.pl. Tak właśnie przedstawia się czołówka opracowanego przez Opineo.pl rankingu najlepszych internetowych sklepów motoryzacyjnych. Tuż poza podium znaleźli się Iparts.pl i E-autoparts.pl. E-sklepy z tej branży doceniane są przede wszystkich za fachowe doradztwo oraz dobrą jakość obsługi. Ich największym przewinieniem ...
-
E-commerce: jak sprawić żeby Wielkanoc była świętem zysków?
... produktów spożywczych ma dla klienta duże znaczenie. Zwłaszcza, że w sieci poszukują oszczędności – 61 proc. internautów do zakupów motywują niższe ceny niż w sklepach tradycyjnych. Święta, podobnie jak inne ważne daty w kalendarzu, mogą stać się dla e-handlu prawdziwym świętem zysków. Cała sztuka polega na ...
-
Igrzyska olimpijskie 2016 = spam + fałszywe bilety
... atrakcyjne mogą być ceny oferowane w innych miejscach” — ostrzega Andriej Kostin, starszy analityk zawartości internetowej, Kaspersky Lab. Osobom, które chcą dokonywać bezpiecznych zakupów przez internet, Kaspersky Lab radzi, aby nie kupowały niczego — od biletów na wydarzenia sportowe po małe gadżety — w sklepach internetowych reklamowanych ...
-
Smartfon Prestigio Wize N3
... zazwyczaj używają smartfona do prowadzenia rozmów telefonicznych oraz przeglądania internetu a jednocześnie oczekują bardzo przystępnej ceny” – komentuje Artur Tchórz, Product Line Sales Manager Prestigio Smartphones. Bateria 2000 MAh Li-ion ... PLN. Smartfon jest już dostępny w kanale detalicznym m.in. na www.sklep-prestigio.pl a także w sklepach ...
-
Ulice handlowe w Polsce: przebudzenie
... asortymentu z branży mebli, RTV i AGD (+6,8%), a także pozostałej sprzedaży w niewyspecjalizowanych sklepach detalicznych (+8,2%). W ciągu roku na polskim rynku debiutuje od 20 ... Turystów do Polski ściąga nie tylko bogata kultura, piękno przyrody czy niskie ceny. Rodzime miasta coraz częściej zachęcają miłośników architektury i imprezowiczów, a więc ...
-
Karta graficzna SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 480
... jakość streamów i nagrań z gier bez spadków wydajności. Karta SAPPHIRE NITRO+ Radeon™ RX 480 będzie dostępna w polskich sklepach w ciągu najbliższych kilku dni. Specyfikacja: Gwarancja i cena: Sugerowane ceny kart SAPPHIRE NITRO+ Radeon™ RX 480 wynoszą: Wersja 8 GB – 1399 PLN brutto, Wersja 4 GB – 1111 PLN ...
-
Poznaj 5 mitów na temat e-commerce
... e-commerce. Mit nr 1: Fizyczne sklepy znikną w ciągu kolejnej dekady Sprzedaż w tradycyjnych sklepach będzie nadal istnieć, ale jej charakter ulegnie zmianie, stając się ... dostaw. Jest to podejście wielu niezintegrowanych kanałów sprzedaży. Przekaz marketingowy, ceny i dostępność produktów mogą być niespójne na przestrzeni kanałów, powodując ...
-
Internet nie zastąpi sprzedawcy
... , gdzie przychodzi konsultant, który ma wiedzę o produktach i służy fachową poradą. Podkreślają, że w sprzedaży bezpośredniej zdarzają się zniżki i promocje, ceny produktów bywają niższe niż w sklepach, a produkty są wyższej jakości. Znaczenie ma też możliwość zwrotu produktu bez względu na stopień zużycia oraz dopasowanie oferty ...
-
Outlety: jak nimi zarządzać?
... Dbałość o politykę cenową jest jednym z najważniejszych obowiązków zarządcy. Kluczem są analizy wewnętrzne w poszczególnych sklepach i weryfikacja obniżek i oznaczeń cenowych produktów. W trakcie takiego audytu porównuje się ceny wybranych towarów z ich cenami w regularnych centrach handlowych. Konkurencyjność cenowa stanowi najważniejszy wabik dla ...
-
Urządzenia mobilne w modzie, czyli jak kupuje fashionista
... . W Japonii, Korei Południowej i Wielkiej Brytanii już przeszło połowa ogółu e-zakupów w sklepach fashion dokonywana jest poziomu urządzenia mobilnego. W Polsce odsetek mobilnych ... Criteo głównymi czynnikami, zachęcającymi nowych klientów do zakupów są: niskie ceny i specjalne oferty, bogaty asortyment, reputacja i sposób, w jaki prezentowane są ...
Tematy: branża modowa, moda, zakupy, zakupy przez internet, odzież, m-commerce, badania konsumenckie