-
Sprzedaż i produkcja piwa spada, zaległości rosną
... o zmiany zakupowe w związku z drożyzną i konfliktem w Ukrainie Polacy przyznali, że ze względu na rosnące ceny, w pierwszej kolejności ograniczą wydatki na wyjścia do restauracji i jedzenie ... . obrotów pod względem wartości i 24 proc. pod względem liczby transakcji w sklepach do 300 mkw. W przypadku supermarketów jest to odpowiednio 3,5 proc. oraz ...
-
Black Friday 2022. Co prognozują eksperci?
... jest związane z kryzysem geopolitycznych i rosnącymi cenami za gaz i prąd. Rosnące ceny motywują również Polaków do tego, żeby zadbać o swoje zdrowie - inwestycją ... , jesiennym wyposażeniem do ogrodów i domów. W listopadzie czeka nas wzmożony ruch w sklepach z okazji Black Friday i przedświątecznych zakupów. Nie spodziewam się, by w kolejnych ...
-
DDR2 dla rozrzutnych
... oferowane w tokijskich sklepach w cenie 49 800 jenów - blisko 1,8 tys. PLN. Wkrótce pojawią się moduły 512MB, w cenie 99 800 jenów, czyli ponad 3,5 tys. PLN. Uwzględniając nawet fakt, że ceny w tokijskich sklepach są z reguły ... takich płyt po prostu... nie ma. Podobnie jak pamięci DDR2 dużych producentów, pojawią się w sklepach nie wcześniej ...
Tematy: ddr2, moduły pamięci -
Jakość obsługi klienta w marketach
... . W super i hipermarketach klienci wydali średnio o 29,6% więcej na zakupy niż w sklepach dyskontowych. Ostatnim zadaniem klientów było wypełnienie ankiety składającej się z ... na kasę wyłożone przeze mnie produkty. Pani nie podała mi także ceny, jaką miałam zapłacić." Obsługa przy kasach nie została oceniana zbyt wysoko. Jedynie w 50% przypadków ( ...
-
Inwigilacja elektroniczna: czy jesteśmy szpiegowani?
... transmitera lub urządzenia rejestrującego, uruchamianego po stwierdzeniu zajętości linii. Ceny prymitywnych urządzeń podsłuchowych, dostępnych na giełdach internetowych, zaczynają ... nieuczciwym pracownikiem operatora lub bez odpowiednich urządzeń, które nie są dostępne w sklepach, jest to bardzo trudne - zapewnia Michał Szybalski. Jak twierdzi z ...
-
Najdroższe telefony komórkowe XI 2009
... miesiącem. Obie liderki to jedyne telefony spośród dziesięciu najdroższych w sklepach internetowych w Polsce, które w porównaniu z październikiem okazały się tańsze. Najwięcej - 204 ... rynku jest wyjątkowo stabilny. Ceny w ubiegłym miesiącu nie zmieniły się nawet o złotówkę. Telefony jubilerskie dostępne w sklepach w listopadzie: Apple iPhone 3GS ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... się, że około 73% tej łącznej ilości kupiono w supermarketach i innych sklepach detalicznych. Pozostałe 27% skonsumowano w sektorze HoReCa (pubach, restauracjach itd.). Całkowitą ... wyjątkiem. Oprócz norm produkcji, głównymi elementami podlegającymi regulacji w UE są ceny, dostępność oraz reklama i marketing. Ze względu na dużą różnorodność modeli ...
-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... . internautów. Z serwisów, w których zainteresowani tym samym produktem negocjują ceny z dostawcą i w wyniku tego kupują taniej, korzysta aż 16 proc. ... do dokonania transakcji zakupu? Według gemiusRaport, zdecydowana większość kupujących w sklepach zetknęła się z rekomendacjami zakupowymi, a świadomie korzysta z nich nieco ponad ¼ klientów. ...
-
Zakupy impulsowe przez Internet
... KodyRabatowe.pl zbadał zachowania klientów na podstawie transakcji przeprowadzonych w polskich sklepach internetowych. Za zakupy „impulsowe” uznano te, które dokonywane były w danej ... decydującymi o impulsowych zakupach dla Amerykanów były promocje i rabaty, niskie ceny, darmowa dostawa oraz możliwość bezpłatnego zwrotu kupionego produktu . Ponadto, ...
-
Jak przygotować sklep internetowy na Boże Narodzenie?
... znaczenia są też dostępne w sklepach kanały komunikacji. Najczęściej oferowaną formą komunikacji z klientami w sklepie jest infolinia. W prawie wszystkich sklepach (96%) ... (co w przypadku porównywarek cen pozwoli również obserwowanie rozwoju ich ceny), zaś z drugiej – wspomniane przesłanie interesujących artykułów znajomym. Zwrot nietrafionych ...
-
Polacy królami świątecznych zakupów w internecie
... proc. – bezpieczeństwo płatności. Potwierdza to najczęściej deklarowana forma płatności w stacjonarnych sklepach, aż 57 proc. badanych za zakupy zapłaci gotówką. Na ... pośrednictwem produkty, które planujemy kupić bliskim (60,5 proc.) i sprawdzamy ich ceny (58,8 proc.) Informacje o badaniu: Badanie online przeprowadzono w dniach 27 września – 22 ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... Powód tego trendu jest prosty – e-commerce zapewnia większą różnorodność towarów, lepsze ceny i wygodniejszą dostawę. Cóż zatem mogą robić firmy, by zawalczyć o rynek? ... lepszych rezultatów sprzedaży, ponieważ obecnie środki przeznaczane na promocje w sklepach nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Choć e-commerce dynamicznie się rozwija, wciąż ...
-
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... . Zwiększyła się także nieco liczba wykorzystywanych zakupowo miejsc w Internecie, choć wciąż Polacy w sieci kupują głównie w sklepach internetowych (52% vs 46% w 2019. roku) i na platformach zakupowych (38% vs 36% w ... , których w Polsce nie ma (34%), konkurencyjny czas i koszty dostawy (31%) i atrakcyjne ceny (28%). Duży wybór produktów zachęca 24% ...
-
Sprzedawcy gotowi na nowe zachowania konsumentów. Co zrobili?
... 5 Polaków do zakupów skłania obniżka ceny (za „Polacy i Black Friday 2020”). Sprzedawcy nie zapominają również o wrażeniach z zakupów w sklepie: 93 proc. detalistów podjęło kroki w celu przyciągnięcia klientów do sklepu, 50 proc. wprowadziło ograniczenie liczby klientów w swoich sklepach, aby zapewnić możliwość zachowania bezpiecznego dystansu ...
-
Świąteczne zakupy 2020, czyli w pandemii stawiamy na mobilność
... nawet 2/3 całości wizyt w sklepach internetowych. Co szczególnie w nich cenimy? W ... sklepach, w których nic nie możemy znaleźć powoduje, że szczególnie w okresie okołoświątecznym stawiamy coraz częściej na m-commerce. Wśród badanych, aż 61 proc. osób przyznało, że kupiło dla innych prezent za pomocą swojego smartfona. Inni regularnie porównują ceny ...
-
Parki handlowe deklasują centra
... w pierwszym półroczu 2023 roku. Całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych wzrasta Na tle rynku nieruchomości ... sklepach małoformatowych to badania pokazują, że w takich placówkach robimy raczej niewielkie zakupy, a na te o wartości powyżej 100 zł wybieramy się już do dużych sklepów – najczęściej do dyskontów. Powodem są tutaj niższe ceny ...
-
Inwestycje informatyczne w Europie 2005-2009
... przedsiębiorstw oraz rosnąca ilość komputerów i oprogramowania konfekcjonowanego, dostępnego w dużych sklepach i supermarketach, umocni sytuację na rynku. Według Stevena Frantzena - Kierownika ... się tak ze względu na spadające ceny, sprzedaż pakietową oraz rosnącą obecność urządzeń IT w dużych sklepach. Choć branża produkcji procesowej (ang. process ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... , bardziej tradycyjnych form. Z każdym dniem wzrasta liczba użytkowników Internetu, którzy wykorzystują go aktywnie, robiąc zakupy w sklepach internetowych, szukając informacji o potencjalnych kontrahentach czy też porównując oferty i ceny produktów. Należy więc dbać nie tylko o to, by informacje zawarte na stronie były szczegółowe i wyczerpujące ...
-
Google: nowy model rzeczywistości?
... was fortuny za udostępnienie wam kontaktu z ich czytelnikami. Miejsce na półkach w sklepach spożywczych również było ograniczone, i producenci płacili za przywilej sprzedaży. Sieci ... ich ceny. Już tak jednak nie jest. Chcecie sprzedać swój produkt na wyselekcjonowanym rynku? Nie musicie już walczyć o miejsce na półce w 1000 sklepach. Teraz ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... historii polskiego e-handlu. Bardzo duża konkurencja w tych popularnych kategoriach wymusza na sklepach wypracowanie nowego atutu jakim jest wysoka jakość obsługi. Nie powinien ... ludzie dobrze zorientowani, przywiązani do konkretnych marek, oczekujący atrakcyjnej ceny, szybkiej dostawy i pewnej obsługi gwarancyjnej. W związku z cechującą tę branże ...
-
Zakupy świąteczne tańsze niż w grudniu
... , w których ceny w ostatnim kwartale spadły ... ceny koszyka 20 produktów był wyższy, niż w hipermarketach, bo do tego uśrednionego koszyka wzięto produkty z różnych formatów handlu detalicznego. Najdroższe były zakupy w małych sklepach spożywczych, kosztowały aż 110,47 zł, o prawie 30 proc, więcej, niż w dyskontach. Ponadto tylko w małych sklepach ...
-
Handel detaliczny: konieczne nowe strategie rynkowe
... Europie. Obrona udziału w rynku na rynku krajowym: marki własne pozwalają oferować ceny o 15% niższe od średnich rynkowych i uzyskiwać ok. 25% wyższe marże. ... są już wystarczające do dalszego wzrostu. Detaliści muszą stworzyć w swoich istniejących sklepach nowoczesne, przyjazne dla konsumenta środowiska zakupowe, aby nadal przyciągać klientów. "Zakupy ...
-
Dobra luksusowe: powolny wzrost napędzany turystyką
... sklepach sprzedających produkty jednej marki (obejmujących ponad 50% rynku). W przypadku zakupów on-line natomiast wolą mieć szeroki wybór wielu marek. Badanie Bain pokazało, że wielu konsumentów poszukuje towarów o jak najlepszym stosunku ceny ... obsługi klienta, porównywalny do tego w sklepach luksusowych. Eksperci Bain zwracają uwagę na silną ...
-
Młodzi Polacy na zakupach. Jak i gdzie kupują?
... porównania produktu w realnym świecie (niemal 46%). Młodzi w sklepach stacjonarnych doceniają również możliwość dokonania natychmiastowej transakcji i brak konieczności oczekiwania na przesyłkę (niemal 44%). O wyborze przez nich sklepu internetowego decydują zwykle natomiast atrakcyjne ceny (63%), promocje (50%) oraz opinie innych użytkowników ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... niektórych państw zmieniły swoją politykę monetarną i fiskalną. Spadły też globalne ceny akcji i towarów, a główne rynki wschodzące odnotowały znaczną deprecjację waluty. – Wpływ ... . W minionym roku jedynie 18 proc. artykułów spożywczych zostało kupionych w tradycyjnych sklepach. Ostatnie lata to również bankructwa sieci Bomi, Marcpol i Alma oraz ...
-
Nowy Razer Blade 17 i Blade 15 Base
... Ceny zupełnie nowego laptopa Blade 17 zaczynają się od 2599,99 EUR (sugerowana cena detaliczna) i są już dostępne w przedsprzedaży na Razer.com, w sklepach RazerStore oraz u wybranych partnerów detalicznych. Ceny ...
-
E-commerce - najważniejsze wydarzenia 2021 roku
... ceny węgla, zmuszone zostały do zmniejszenia zużycia energii - co w praktyce doprowadziło we wrześniu do zatrzymania ponad 100 zakładów w tym kraju. Braki produkcyjne w sklepach ... się konieczność racjonowania paliwa. Z kolei we wrześniu i w październiku w brytyjskich sklepach zabrakło podstawowych produktów spożywczych: mięsa, mleka, czekolady. Ten ...
-
Ranking dark stores. Na podium Lisek APP, Jush! oraz BOLT Market
... wygląda ranking najlepszych dark stores? Jak kształtują się ceny w dark stores? Jakie sa terminy zamówień w sklepach magazynowych? Co oceniali eksperci? Przeanalizowali 11 ... aplikacji. Ceny produktów mają mniejsze znaczenie – komentuje wyniki badania Patryk Górczyński, Dyrektor Zarządzający ASM Sales Force Agency. Terminy zamówień Zakupy w sklepach ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... spadek w ciągu 9-letniej historii indeksu. Dodatkowo o 2% spadł ruch w sklepach internetowych, natomiast wolumen zamówień skurczył się 12%. Winą za spadki ... operacyjnych związanych z łańcuchami dostaw za największe wyzwanie uznaje się z kolei rosnące ceny transportu (74% wskazań), wzrost kosztów materiałów (71%), dostępną pojemność transportową (69 ...
-
Inflacja w tornistrach. Czy wyprawka szkolna będzie skromniejsza?
... , wybiera super- i hipermarkety lub dyskonty. W dedykowanych sklepach z artykułami szkolnymi i biurowymi zakupy robi około 19% z nas, a 15% – w sklepach online. Ponad połowa badanych skłania ... inflacja. Aż 92% respondentów naszego badania przyznało, że odczuwa rosnące ceny artykułów szkolnych. Z tego powodu 43% ankietowanych spodziewa się, że wyda ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... w poprzedniej fali badania. W tym roku jednak zmienił się trzeci z najczęściej wskazywanych czynników – badani jako szczególnie motywujące wskazali ceny, atrakcyjniejsze niż w sklepach tradycyjnych. Istotność czynnika finansowego nie dziwi, szczególnie w obecnej sytuacji inflacyjnej. W tym roku po raz pierwszy zapytaliśmy badanych o wpływ ...
-
Boże Narodzenie 2022: chudsze święta w czasach inflacji?
... – zwłaszcza tych świątecznych, z których korzysta blisko 90% ankietowanych PAYBACK. Dodatkowo, ze względu na inflację, 71% respondentów robi zakupy w sklepach, które oferują niższe ceny lub regularne promocje. Równocześnie prawie jedna trzecia ankietowanych ogranicza zakupy wyłącznie do niezbędnych produktów – tłumaczy Katarzyna Grzywaczewska. Czas ...
-
Allegro, Nike i Adidas na szczycie rankingu detalistów 2023
... się dla sprzedawców coraz ważniejsze. W ostatnich latach wyższa wrażliwość konsumentów na ceny sprawiła, że stały się one nie tylko czynnikiem wpływającym na ... związana z wysoką inflacją, nadal zwracamy uwagę na inne doświadczenia zakupowe w sklepach, zarówno online i stacjonarnie. Budowanie lojalności jest dzisiaj cenniejsze niż pozyskiwanie nowych ...
-
Rośnie rynek FMCG. Konsumenci więcej wydają i więcej kupują
... w dyskontach wzrosła rok do roku o ponad 10 proc., a w supermarketach i sieciowych sklepach małoformatowych – o nieco ponad 8 proc. W 2024 roku Polacy nie tylko wydali ... świadomie zarządzają swoimi budżetami. Ponadto dla większości konsumentów kluczowe pozostają uczciwe ceny, wysoka jakość świeżych produktów oraz atrakcyjne promocje. To właśnie te ...
-
Strategie i techniki cenowe
... Markt — „Ceny poniżej pasa”, M1 — „Gdy kwiaty rosną, maleją ceny”, Tesco — „Dużo, tanio, Tesco”. Artykuł powstał na podstawie książki Lucyny Witek „Merchandising w małych i dużych firmach handlowych” (Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2007). Jest to praktyczny przewodnik po merchandisingu czyli sztuce sprzedaży w sklepach, hipermarketach, galeriach ...