-
Polacy na zakupach. 9 faktów
... woli: stworzyć dokładną listę, przejrzeć gazetki promocyjne, porównać oferty i ceny przed zakupem oraz odwiedzić strony www sklepów. Fakt 5: Najpierw oglądamy, ... produktów najpierw szukamy w sklepach stacjonarnych, a dopiero później kupujemy w sieci. Fakt 6: Kobiety kupują odzież, a mężczyźni sprzęt elektroniczny i… W sklepach internetowych kobiety ...
-
E-commerce w 2018 r. Prognozy i trendy
... stworzeniu własnego profilu odnajdzie interesujące go produkty, usługi, ich ceny i specjalne oferty. Właściciele takich witryn skorzystają z możliwości cięcia kosztów ... dziedzinie płatności czeka nas również wprowadzenie kryptowaluty jako opcji zapłaty w niektórych sklepach internetowych, a także technologia Blockchain, która zyskuje na popularności. ...
-
Jak kupujemy prezenty świąteczne?
... świąteczne dekoracje i melodie, które zaczynają rozbrzmiewać w sklepach już w listopadzie. 54% z nas po ... sklepach, sprawiają, że aż 76% badanych planuje kupić tyle samo lub więcej prezentów przez urządzenia takie jak komputer czy laptop niż rok temu. Coraz więcej osób ceni sobie wygodę zakupów na platformach typu marketplace m.in. za niższe ceny ...
-
Jakość życia najlepsza w Zurychu. Jak wypada Warszawa?
... bezpieczeństwa. - Dodatkowymi czynnikami podnoszącymi komfort życia są przystępne ceny mieszkań (w porównaniu do dochodu) oraz przyjemny klimat - mówi. - ... sklepach (9 miejsce, 23 proc. drożej niż w Nowym Jorku). Transport publiczny w stolicy Polski jest tani (45. miejsce, 24 proc ceny w NY), podobnie samochód klasy Golfa (41. miejsce, 88 proc. ceny ...
-
Chcemy biometrii zamiast kodów jednorazowych
... (62%). I tak już dynamiczny rozwój rynku e-commerce mógłby być jeszcze szybszy, gdyby ceny były niższe (51%), a bezpieczeństwo i gwarancja ochrony danych – większe (21%). ... autentykacji. Inaczej jest chociażby w przypadku kodów PIN, związanych z płatnościami kartą w sklepach fizycznych. Korzysta z nich 64% ankietowanych, przy czym metoda ta jest ...
-
Zakupy online wg poleń X, Y i Z. To powinien wiedzieć e-commerce
... online, są przede wszystkim: dostawa do domu (64,3%), ceny atrakcyjniejsze niż w sklepach stacjonarnych (63,2%) oraz brak konieczności dojazdu do sklepu (40 ... przez ankietowanych wynikają również trzy główne czynniki, które zniechęcają klientów do kupowania w sklepach internetowych. Mowa tutaj o wysokich kosztach dostawy (62,2%), natrętnych reklamach ...
-
Polscy konsumenci gotowi na sklepy autonomiczne
... sklepach autonomicznych szansę na rozwiązanie problemu kolejek, które są najczęstszym powodem do narzekań na sklepy stacjonarne. Tę możliwość dostrzegła 1/3 ankietowanych. Poza tym prawie 69 proc. badanych ma nadzieję na niższe ceny ... . Jak pokazuje badanie Santander Consumer Banku, wyłącznie w sklepach stacjonarnych kupuje wciąż ok. 40 proc. Polaków. ...
-
Zachowania konsumentów w pandemii: zdrowie i bezpieczeństwo na 1. miejscu
... kładzie większy nacisk na „bezpieczeństwo”i bliskość sklepu bardziej niż na ceny, co wspierać będzie wzrost popularności mniejszych, lokalnych formatów. Konsumenci ... dla zakupów spożywczych w Internecie i potwierdził, że sprzedaż artykułów spożywczych w sklepach stacjonarnych będzie nadal dominującym kanałem – mówi Krzysztof Łagowski. Na artykuły ...
-
Jak 2. fala pandemii wpływa na zachowania konsumenckie?
... zakupowych także dominują Polacy, choć dołączyli do nas Niemcy. Na dobre ceny poluje w tych krajach po 45 proc. klientów – mówi Michał Tokarski, partner, lider ... jej zakupów online są Niemcy. Aż 92 proc. z nich kupuje jedzenie w sklepach stacjonarnych, a tylko 4 proc. w sieci. Na świecie liderem w kupowaniu żywności online są mieszkańcy Południowej ...
-
4 porady jak skutecznie prowadzić sklep internetowy
... i najbliższych sprawiły, że niemała rzesza Polaków postanowiła ograniczyć swoje wizyty w sklepach stacjonarnych jedynie do najpotrzebniejszych dóbr. Beneficjentem tej sytuacji ... na przykład raz w tygodniu) przeglądać wszystkie produkty i usługi i sprawdzać, czy opisy i ceny są aktualne. Przeglądaj też narzędzia analityczne w poszukiwaniu podstron, ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... o 9 pp., kiedy ponad połowa z nas deklarowała, że poluje na atrakcyjne ceny. Zyskuje online Apele o pozostanie w domach, praca zdalna i zwiększony poziom niepokoju ... poziomie utrzymują się produkty, które polscy konsumenci zdecydowanie wolą kupować w sklepach stacjonarnych. W tych kategoriach niezmiennie królują żywność z wynikiem 89 proc. i rzeczy ...
-
Laptop gamingowy Razer Blade 14
... i zasilanie w podróży. CENA I DOSTĘPNOŚĆ Ceny Razer Blade 14 zaczynają się od 1999,99 EUR. Laptop jest już dostępny na Razer.com, w sklepach RazerStore oraz u wybranych partnerów detalicznych. Ładowarka Razer USB-C GaN jest już dostępna w cenie 179,99 EUR na Razer.com i w sklepach RazerStore.
-
Mastercard SpendingPulse pokazuje wysokie wzrosty w sprzedaży detalicznej w całej Europie
... nawet w odniesieniu do maja 2019, czyli okresu przed pandemią Covid-19; Sprzedaż w sklepach stacjonarnych stale rośnie na większości europejskich rynków; Sprzedaż w Internecie ... jak usługi restauracyjne i noclegowe. Do tej zmiany przyczyniły się również rosnące ceny w tym obszarze. Konsument jest sercem gospodarki – podsumowuje Mark Barnett, Prezes ...
-
Sieci dyskontowe zyskują na znaczeniu. Dyskont antidotum na inflację?
... inflacja wyniosła w sierpniu r/r 8,3 proc., a ceny żywności zwiększyły się o 11,4 proc. W Polsce, inflacja była znacznie wyższa i we wrześniu wyniosła 17,2 proc. Klienci mają coraz mniej pieniędzy w portfelu i coraz rozważniej robią zakupy. Wiele osób rezygnuje z zakupów w sklepach, które postrzegają jako bardziej premium – mówi ...
-
Największe przeceny na świecie w polskim eCommerce
... najwyższy wskaźnik produktów przecenionych w stosunku do wszystkich produktów w sklepach online, zgodnie ze stanem z początku listopada 2022 r. Z dostępnością na poziomie 91 ... przewidywali eksperci rynkowi, zwłaszcza przy stale rosnącej wrażliwości konsumentów na ceny oraz w związku z globalną inflacją i spodziewaną recesją. Skąd tak małe różnice ...
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali ulubione marki FMCG
... konsumentów, ale również odpowiedziały na ich rosnące oczekiwania w zakresie jakości i ceny. Zaoferowały produkty promocyjne, ale również takie, które łączą atrakcyjny koszt zakupu ... . Preferencje shopperów kształtowane są głównie przez jakość produktów, dostępność w sklepach oraz wartość, jaką dostarczają za wydane pieniądze. Polski shopper jest ...
Tematy: BLIX AWARDS, FMCG, produkty FMCG, marki, opinie konsumentów, najpopularniejsze marki, zakupy, handel -
Parki handlowe w Polsce - kanibalizacja czy synergia?
... e-commerce, ponad 90% sprzedaży detalicznej w Polsce nadal realizowane jest w sklepach stacjonarnych. Przed pandemią zakupy online stanowiły jedynie 5,6% całkowitej sprzedaży ... sprzedaży internetowej. Pepco, będący jednym z najpopularniejszych detalistów oferujących niskie ceny, wycofało się ze sprzedaży online już po roku funkcjonowania. Oferta ...
-
Porównywarki - hit Internetu
... pomocą porównać ceny w różnych sklepach internetowych. Dla stale rosnącej rzeszy miłośników e-zakupów, taka porównywarka jest obowiązkowym punktem przed przystąpieniem do zakupów. Ciekawą funkcją są dodatkowo aplikacje mobilne, oferowane przez te porównywarki. Dzięki nim, podczas zakupów w sklepie stacjonarnym, można szybko porównać ceny ...
-
Naklejki i policja, czyli jak Turcja walczy z inflacją
... „Zabita” przeprowadza kontrole w sklepach, szukając dowodów zmowy cenowej. Agencja Bloomberg donosi na podstawie danych tureckiego Ministerstwa Handlu, że do poniedziałku sprawdzono dziesiątki tysięcy towarów w czterech tysiącach firm, domagając się od części z nich na piśmie odpowiedzi, dlaczego podniosły one ceny. Wenezuelska droga Działania ...
-
Hipermarket Real najtańszy w II 2010
... Rzadko można znaleźć półlitrową butelkę markowego trunku w cenie poniżej 20 zł. W niektórych sklepach ceny Wyborowej zbliżają się nawet do 30 zł. Tymczasem 0,5 l tej wódki w Realu wystawiono ... zapasy, a może sieć należąca do grupy Metro, zadowala się niewielką marżą? Atrakcyjne ceny w Realu ma nie tylko wódka. Tańszy niż u konkurentów był tam chleb ...
-
Przetargi - raport II 2012
... zmienia się struktura sprzedaży - coraz więcej pieniędzy konsumenci zostawiają w niewyspecjalizowanych sklepach dyskontowych, w których kupują niemarkowe, ale tańsze towary. Możliwe, ... niż przed rokiem i o 5,5 proc. niższa niż w styczniu bieżącego roku. Z kolei ceny tej produkcji spadły w porównaniu ze styczniem br. o 0,1 proc. i były o 1,4 proc. ...
-
Przetargi - raport II kw. 2016
... proc. niż przed rokiem. Nadal utrzymuje się deflacja (już 24. miesiąc z rzędu), choć ceny w relacji miesięcznej kolejny już miesiąc rosły. W czerwcu spadek cen towarów i usług ... częściami (o 14,3 proc.), w super- i hipermarketach (o 12,2 procent), oraz w sklepach sprzedających żywność, napoje i wyroby tytoniowe (o 5,0 proc.). Dobra jest sytuacja ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... były konstruowane pod ich potrzeby i danej floty. W mojej ocenie wyższe ceny polis spowodują także zwiększone zainteresowanie specyfiką i rodzajami szkód generowanych w ... świątecznych prezentów jest bardzo prosta – nie wychodzić z domu. Zamiast biegać po sklepach, tracić czas i nerwy w kolejkach i korkach, nabywam wszystko z pomocą Internetu, ...
-
Fałszywe promocje, czyli jak się chronić przed sztuczkami marketingowymi?
... dyrektywy miała na celu zapobieganie sytuacjom, w których sprzedawcy umyślnie zawyżali ceny na przykład przed Black Friday, aby następnie obniżyć je i sugerować ... odczuwamy zadowolenie z zysku, mimo większego kosztu. Zakupy przyjemne dla zmysłów W sklepach stacjonarnych często spotykamy się z rytmiczną muzyką, przyjemnymi zapachami i starannie ...
-
Podróże Internautów 2002-2004
... Majorka, która w ostatnich latach przeżywała duży regres ze względu na wysokie ceny i gorsze warunki pogodowe. Znacznie wzrosło zainteresowanie Wyspami Kanaryjskimi. Najpopularniejsza Teneryfa (5,32%) ... wartość rezerwacji jest znacznie wyższa niż średnia wartość zakupu w innych sklepach online. Dynamika wzrostu w stosunku do roku 2002 pokazuje, że ...
-
Sektor usług w Polsce 2007
... o powierzchni sprzedażowej do 99 m2, które na koniec 2007 r. zajmowały 55,9% ogólnej powierzchni sprzedażowej. Największy przyrost powierzchni odnotowano w sklepach o powierzchni sprzedażowej w przedziale 400 - 999 m2. W 2007 r. wzrosła o 8,3% liczba sklepów o powierzchni sprzedażowej 400m2 i więcej. Wśród wielkopowierzchniowych obiektów handlowych ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... sklepu jest jego bliskie sąsiedztwo lub dogodne położenie w pobliżu. Zwracają uwagę na ceny, ale już w znacznie niższym stopniu. Prawie wszyscy w tym segmencie ... miłośnicy jakości zwracają szczególną uwagę na czystość, świeżość, dobre jedzenie, a w sklepach na jakość materiałów i wzornictwo. Jako ulubione sklepy wymieniają punkty z kategorii „Mój ...
-
Handel detaliczny i hurtowy w 2009 r.
... średnio 103 osoby, podczas gdy w 2008 r. było to odpowiednio 99 osób. Powierzchnia sprzedażowa w 2009 r. zwiększyła się o 1,5%, głównie w wyniku wzrostu w sklepach o powierzchni 100 i więcej m2. W 2009 r. sprzedaż detaliczna w cenach stałych zrealizowana przez przedsiębiorstwa handlowe i niehandlowe była o 1,7% wyższa niż przed rokiem. Wyższy ...
-
Gdzie na wakacje w kwietniu i maju?
... opaleniznę. I to jeszcze przed polskim sezonem. Będzie czego zazdrościć. OFERTA I CENY 12 krajów i 29 destynacji lotniczych. Co ważne, nawet w tej chwili, dostępnych ... lokalnych usługach turystycznych, muzeach, gabinetach odnowy i centrach SPA oraz przede wszystkim w sklepach pamiątkarskich może być trochę taniej. Gospodarze zazwyczaj bywają też ...
-
Przetargi - raport IV 2012
... wpływ na kształtowanie się inflacji w kwietniu 2012 r. miały opłaty związane z mieszkaniem, a także ceny odzieży i obuwia oraz dóbr i usług związanych z transportem. Według ... , RTV i AGD, coraz więcej pieniędzy konsumenci zostawiają jednak w niewyspecjalizowanych sklepach, w których kupują niemarkowe, za to tańsze towary. Zapewne ta tendencja będzie ...
-
Zimowy sprzęt sportowy: preferencje konsumentów
... się aktywnością na stoku. Tendencję, zgodnie z którą snowboardziści kompletujący swój sprzęt w sklepach internetowych kierują się w pierwszej kolejności znaną marką oraz ceną w ... firmy Rossignol. Wszystkie modele ze strefy medalowej nie posiadają wiązań, a ich ceny wahają się w przedziale 550-650 zł. Internauci, którzy nie mają możliwości odwiedzenia ...
-
Zakupy za granicą? Tak, ale raczej nie w Polsce
... Wśród kupujących online 57 proc. badanych zadeklarowało, że nie czuje się komfortowo w sklepach, które nie mają strony dostępnej w ich języku. Na rozwiniętych rynkach, ... sprzedającego. 4. Konkurencyjne ceny Najważniejszą sprawą dla większości (72 proc.) kupujących za granicą konsumentów z badanych rynków są atrakcyjne ceny. Sprzedawcy, którzy będą ...
-
BIG InfoMonitor: wzrost cen skłania do oszczędności, ucierpi gospodarka
... mają też drożejące usługi (średnio o 6,6 proc.), najbardziej poszły w górę ceny usług finansowych, o ponad 13 proc., fryzjerskich i kosmetycznych o 9 proc., odpłatna wizyta u lekarza kosztuje ok. ... , lepiej niż przed rokiem radziła sobie tylko sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach m.in. prasa i książki. Badanie zrealizowane dla BIG InfoMonitor przez ...
-
Coface: w I połowie 2021 roku niewypłacalności w górę o 160 proc. r/r
... państwową na sklepy, okresowe zamknięcia centrów handlowych, ograniczona liczba klientów w sklepach czy całkowite okresowe ich zamknięcia spowodowały, iż wiele firm zajmujących ... ma się budownictwo mieszkaniowe, popyt na mieszkania jest wysoki, ich ceny rosną, również liczba inwestycji prywatnych w budownictwie mieszkaniowym utrzymuje się na wysokim ...
-
E-commerce: jak robimy zakupy online w nowej rzeczywistości?
... na skutek inflacji jest wyraźnie zauważalny również w e-commerce. Najbardziej e-shopperzy dostrzegają wyższe ceny w kategoriach mody, urody oraz DIY, w najmniejszym stopniu w rozrywce i ... w większości jako równie przyjazne dla środowiska jak te realizowane w sklepach tradycyjnych. Wśród pozytywnych opinii na temat zakupów online, największym poparciem ...