-
Polscy konsumenci i zakupy online
... przeprowadzone w marcu 2019 roku na reprezentacyjnej dla Polski próbie 1628 osób w wieku 15-75 lat. Zastosowana metoda badawcza to wspomagany komputerowo wywiad za pomocą strony www (CAWI). Badanie obejmowało pięć kategorii produktowych handlu detalicznego. Wartość badanych kategorii stanowi ponad 80% wartości całego ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... przeprowadzone w marcu 2019 roku na reprezentacyjnej dla Polski próbie 1628 osób w wieku 15-75 lat. Zastosowana metoda badawcza to wspomagany komputerowo wywiad za pomocą strony www (CAWI). Badanie obejmowało pięć kategorii produktowych handlu detalicznego. Wartość badanych kategorii stanowi ponad 80% wartości całego ...
-
Jakie działania CSR podejmuje sektor MŚP? Ochrona środowiska na 1. miejscu
... przedsiębiorcy zatrudniający do 49 osób, a 20 proc. średni przedsiębiorcy z maksimum 249 osobami na pokładzie. Badanie wykonano metodą ilościową, techniką CATI (wywiad telefoniczny) od 20 maja do 8 lipca 2019 roku.
-
Polacy a roboty. Czy darzymy je zaufaniem?
... również stanowić cenną pomoc w opiece domowej. Ankietę na zlecenie reichelt elektronik przeprowadził OnePoll. W Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i Holandii przeprowadzono wywiad z 1000 ankietowanych, spośród grupy osób prywatnych.
-
Pandemia COVID-19 zwiększa lęk przed utratą pracy
... roku. Bieżąca, 42. edycji badania, została zrealizowane w okresie 11 – 20 grudnia 2020 r., przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem strony www, na panelu internetowym) na reprezentatywnej grupie 1001 respondentów w wieku od 18 do 64 lat, pracujących ...
-
Rekrutacja pracowników w dobie pandemii: czego oczekują kandydaci?
... co w pierwszej kolejności zwracają uwagę podczas spotkania rekrutacyjnego. Zdecydowana większość badanych wskazała sposób prowadzenia rozmowy (82%), z naciskiem na dialog, a nie wywiad. Kolejno znalazły się przygotowanie do rozmowy przez rekrutera (68%) oraz atmosfera podczas spotkania (66%). Ważny element: informacja zwrotna Kandydat liczy ...
-
Czy kultura i rozrywka wyjdzie z dołka?
... pandemią z wydatkami ograniczonymi jak w czasie pandemii – podsumowuje Sławomir Grzelczak. Badanie Quality Watch zrealizowane w dniach 18-21 czerwca metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+. Reprezentatywność ze względu na: wiek, płeć, wielkość miejsca zamieszkania. Próba n=1048.
-
Pandemia COVID-19. Co o niej myślą Polacy?
... chcąc ryzykować pogłębienia problemów i w obliczu kryzysu – zauważa Sławomir Grzelczak. Badanie Quality Watch zrealizowane w dniach 18-21 czerwca metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+. Reprezentatywność ze względu na: wiek, płeć, wielkość miejsca zamieszkania. Próba n=1048.
-
IV fala pandemii. Konsumenci i firmy spodziewają się kolejnego lockdownu
... zobowiązania przedsiębiorstw zaczęły zauważalnie przyrastać – podkreśla Sławomir Grzelczak. Badanie Quality Watch zrealizowane w dniach 23 – 26 lipca, metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+. Reprezentatywność ze względu na: wiek, płeć, wielkość miejsca zamieszkania. Próba n=1063. Badanie zrealizowane przez ...
-
Co trzeci Polak nie chce szczepionki przeciwko COVID-19
... zakazów waha się od 7 proc. do 21 proc. Badanie Quality Watch zrealizowane w dniach 23 – 26 lipca, metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+. Reprezentatywność ze względu na: wiek, płeć, wielkość miejsca zamieszkania. Próba n=1063.
-
Praca zdalna wabikiem na kandydatów?
... roku. Bieżąca, 45. edycji badania, została zrealizowane w okresie 16 – 27 sierpnia 2021 r., przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem strony www, na panelu internetowym) na losowo-kwotowej próbie 1000 respondentów w wieku od 18 do 64 lat, pracujących ...
-
Pandemia i inflacja pomagają ograniczać marnowanie żywności
... . miesięcznych kosztów utrzymania, a w przypadku skromnych budżetów z pewnością jeszcze więcej. Badanie Quality Watch zrealizowane w dniach 1-4 października, metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+. Reprezentatywność ze względu na: wiek, płeć, wielkość miejsca zamieszkania. Próba n=1071
-
Impulsywne zakupy nie tylko w Black Friday
... nam finansowego spokoju? – mówi Halina Kochalska, ekspert BIG InfoMonitor. Badanie Quality Watch zrealizowane w dniach 1-4 października, metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+. Reprezentatywność ze względu na: wiek, płeć, wielkość miejsca zamieszkania. Próba n=1071.
-
Tniemy wydatki na Sylwestra 2021
... trend również w przyszłym roku, szczególnie, że nie pomaga w tym wzrost cen. Badanie wykonane przez Quality Watch metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+ na reprezentatywnej próbie: 1033 Polaków w dniach 11-13 grudnia 2021 r.
-
Rok szkolny 2021/2022. Co czwarty uczeń pobierał korepetycje
... , a wraz z nimi pośredniczące między uczącymi a uczniami internetowe platformy – mówi Sławomir Grzelczak. Badanie Quality Watch przeprowadzone metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+, na próbie reprezentatywnej ze względu na wiek, płeć i wielkość miejsca zamieszkania, 1055 osób. Termin realizacji ...
-
Wakacyjny wyjazd zbyt drogi dla co trzeciego Polaka
... urlop. Oby tylko nie dali się wystraszyć paragonom grozy – komentuje Sławomir Grzelczak. Badanie Quality Watch przeprowadzone metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+, na próbie reprezentatywnej ze względu na wiek, płeć i wielkość miejsca zamieszkania, 1055 osób. Termin realizacji ...
-
Inflacja ogranicza marnowanie żywności
... BIG InfoMonitor. Stosunek Polaków do wydatków i marnowania żywności, Badanie Quality Watch zrealizowane w dn. 15-18 lipca 2022 metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+, Próba: 1069 [1] Federacja Polskich Banków Żywności, Raport Nie marnuj jedzenia 2020 [1] GUS, Wskaźniki cen towarów ...
-
Podwyżki wynagrodzenia spodziewa się 60 proc. Polaków
... roku. Bieżąca, 54. edycja badania, została zrealizowana w okresie 27 listopada – 8 grudnia 2023 r. przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem strony www, na panelu internetowym) na reprezentatywnej grupie 1000 respondentów w wieku od 18 do 64 lat, pracujących ...
-
Ponad 40 proc. uczniów ferie zimowe zorganizuje samodzielnie
... osób Badanie zrealizowane przez Quality Watch dla BIG InfoMonitor nt. zimowego wypoczynku Polaków, przeprowadzone 6 – 9 stycznia 2023 metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy) wśród Polaków w wieku 18+ na próbie 1060 osób
Tematy: ferie, ferie zimowe, dzieci, uczniowie, wyjazdy zimowe, wyjazdy turystyczne, wyjazd na ferie -
Rotacja na rynku pracy pozostaje stabilna
... roku. Bieżąca, 55. edycja badania, została zrealizowana w okresie 20–26 lutego 2024 r. przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem strony www, na panelu internetowym) na reprezentatywnej grupie 1000 respondentów w wieku od 18 do 64 lat, pracujących ...
-
Polska kuchnia oczami Polaków
... poczęstowaliby gości z zagranicy, aby pokazać im smak kuchni polskiej. Badani wskazali dania, które najbardziej lubią – pierogi (40%), bigos (34%) i sernik (34%). Jednak ... sieci hurtowni MAKRO Polska. Badanie odbyło się metodą CAWI (bezpośredni wywiad prowadzony drogą internetową wspomagany komputerowo) na reprezentatywnej pod względem wieku, płci i ...
-
Światła mijania cały rok: 60% Polaków za
Sześciu na dziesięciu Polaków (60%) uznaje konieczność jazdy samochodem z włączonymi światłami mijania przez cały rok, przeciwnego zdania jest 35% badanych - wynika z wywiadu przeprowadzonego przez TNS OBOP. TNS OBOP zbadał opinię Polaków na temat obowiązku korzystania podczas jazdy samochodem ze świateł mijania w ciągu dnia przez cały rok. Wyniki ...
-
Dbaj o wizerunek firmy w Internecie
Weber Shandwick wraz z Economist Intelligence Unit przeprowadziły badanie dotyczące istnienia i funkcjonowania strategii zarządzania wizerunkiem online w firmach. Wywiady przeprowadzono z 703 prezesami globalnych firm z 62 krajów (Europa, Azja, Ameryka Płn.) reprezentującymi 20 branż. Wyniki badania "Ryzykowny Biznes: Reputacja online" wykazały, ...
-
Dyrektor IT niedoceniany
Ze światowego badania "DNA of the CIO" przeprowadzonego przez doradczą firmę Ernst & Young wśród 300 dyrektorów IT reprezentujących różne branże wynika, że muszą oni… popracować nad swoim wizerunkiem wewnątrz organizacji, w których działają. Badanie poddało analizie zarówno aspiracje zawodowe dyrektorów IT jak i oczekiwania zarządów wobec ich roli ...
-
Młodzi Polacy stawiają na samozatrudnienie
... od 14 do 99 lat Kraje: 24 kraje (Australia, Austria, Kolumbia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Grecja, Węgry, Włochy, Japonia, Meksyk, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Turcja, Ukraina, Stany Zjednoczone) Metoda: Wywiad bezpośredni / telefoniczny Instytut: GfK w Norymberdze, Niemcy.
-
Trendy konsumenckie 2014: technologie
Ericsson zidentyfikował najgorętsze trendy konsumenckie w obszarze technologii na zbliżający się rok 2014. Od ponad 15 lat ConsumerLab prowadzi badania odkrywając wartości jakimi kierują się konsumenci, ich zachowania i sposób korzystania z produktów i usług ICT. Globalny program badawczy firmy Ericsson bazuje na corocznych wywiadach ze 100 ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I i II kw. 2015
Najnowsza, siedemnasta już edycja cyklicznego badania dynamiki zatrudnienia specjalistów i menedżerów Antal Global Snapshot, już po raz kolejny wskazuje na coraz lepszą sytuację na rynku pracy. Na przestrzeni trzech nadchodzących miesięcy rekrutacje na stanowiska średniego i wyższego szczebla planuje aż 67% pracodawców w Polsce, a w chwili ...
-
Tylko 1/5 firm jest zarządzanych przez kobiety
Kobieta na stanowisku prezesa to ciągle dość rzadki widok w naszym kraju. Z badania zrealizowanego przez wywiadownię gospodarczą CRIBIS.pl wynika, że zaledwie 22% przedsiębiorstw prawa handlowego zarządzanych jest przez panie. Najczęściej są to mniejsze firmy, których obroty są ponad dwukrotnie niższe niż w przypadku biznesów prowadzonych przez ...
-
Mateusz Morawiecki i lista sukcesów PiS
Opublikowany w Rzeczpospolitej wywiad z Mateuszem pt. „Chcemy dać Polakom święty spokój i dostatnie życie” opierał się na twierdzeniach urągających inteligencji przeciętnego obywatela oraz refleksjach dotyczących ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
Badania CAWI to obecnie jedna z zasadniczych technik zbierania informacji od konsumentów. W 2020 roku z jej użyciem przeprowadzono ok. 70% (8,7 mln) wszystkich wywiadów na polskim rynku. W minionym roku regularne wykorzystywanie badań CAWI zadeklarowało blisko 9 na 10 organizacji. To najwyższa pora, aby bliżej przyjrzeć się respondentom. Krokiem w ...
1 2