-
Black Friday już nie zachwyca, ale sprzedaż ciągle wysoka
Picodi prezentuje wyniki badania poświęconego zachowaniom klientów podczas Black Friday. Okazuje się, że zapał polskich konsumentów do listopadowych promocji wyraźnie zmalał. Paradoksalnie jednak czarnopiątkowa sprzedaż wcale nie maleje. Do jakich jeszcze wniosków prowadzi badanie? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: W jakim stopniu promocje Black ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2023 - co nas czeka?
Eksperci Barracuda Networks podsumowali cyberazgrożenia roku 2022 i wytypowali te, które ich zdaniem będą najgroźniejsze dla firm w 2023 roku. Co nas czeka? Coraz więcej podatności zero-day, ataki na łańcuchy dostaw, strony internetowe i aplikacje, a także kradzież danych uwierzytelniających. Rok 2022 rok pokazał, że cyberzagrożenia nie mają ...
-
AI vs. AI. Sztuczna inteligencja nas zaatakuje czy obroni?
... najważniejszych cyberzagrożeń? O możliwościach i zagrożeniach z tym związanych, dyskutowali w połowie maja uczestnicy odbywającej się w Warszawie konferencji „ESET European Cybersecurity Day”. Znaleźli się wśród nich zarówno przedstawiciele zagranicznych instytucji rządowych (m.in. Victor Zhora, zastępca szefa Państwowej Służby Łączności Specjalnej ...
-
Hakerzy podszywają się pod Walmart, Microsoft i Wells Fargo
... ) na trzecim miejscu z 8% obecnością w obserwowanych kampaniach. W czołówce znalazł się również Amazon (4%), co zbiegło się z ogłoszeniem przez firmę wyprzedaży Fall Prime Day 2023, zaplanowanej na drugi tydzień października oraz Home Depot – międzynarodowa sieć hipermarketów budowlanych. Eksperci Check Point zauważają również, że Mastercard ...
-
Coraz częściej robimy zakupy w internecie. Co kupujemy?
Już jutro święto zakupów, czyli Black Friday. Z badania przeprowadzonego przez Inquiry wynika, że w tym roku z promocji skorzysta ponad połowa kupujących online. Z badania wynika, że zakupy internetowe robimy coraz częściej i coraz więcej na nie wydajemy. Co i gdzie kupujemy? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie produkty kupujemy w internecie? ...
-
Na Black Friday czekają sklepy, klienci i cyberprzestępcy
Już jutro Black Friday. Na ten dzień czekają sklepy licząc na zwiększone obroty, konsumenci szukający jak najatrakcyjniejszych promocji, ale także cyberprzestępcy gotowi wykorzystać nieuwagę i pośpiech klientów, żeby wyłudzić ich dane i pieniądze. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zaległości mają sklepy internetowe? Jak cyberprzestępcy ...
-
Black Friday 2023 w Polsce i Europie w liczbach
Black Friday 2023 przeszedł już do historii. Salesforce przygotował podsumowanie tego zakupowego święta. Jakie rabaty oferowali sprzedawcy? Ile średnio wydaliśmy i co najczęściej kupowaliśmy? W jaki sposób płaciliśmy za zakupy? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile średnio w Black Friday wydał Europejczyk, a ile Polak? Jaka była wysokość rabatu ...
-
5 oszustw z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
... inny złośliwy kod dla każdego celu, przez co takie ataki są jeszcze trudniejsze do wykrycia. 4. Luki zero-day Luka systemowa zero day (inaczej: exploit zero-day) to taka, o której nie wiedzą twórcy oprogramowania lub która nie została jeszcze upubliczniona i naprawiona. Cyberprzestępcy mogą wykorzystywać ...
-
Co kupimy i jak spędzimy Walentynki 2024?
... z przyjaciółmi. Blisko 11% respondentów wskazało, że w Walentynki wyjedzie. Ponadto 10% badanych stwierdziło, że planuje uczcić ten dzień pobłażaniem sobie (cheat day, maraton ulubionego serialu, gaming), a kolejne 12% deklaruje, że będzie to dzień szczególnego zadania o siebie. Jak planujemy spędzić Walentynki: 55% romantyczna ...
-
Równość płci? Jeszcze nie w Polsce
... potrzebę szukania nowych sposobów promocji idei równouprawnienia, szczególnie wśród mężczyzn. – Joanna Skrzyńska, Public Affairs Leader w Ipsos Polska. IPSOS International Women’s Day 2024, badanie przeprowadzone metodą CAWI w 31 wybranych krajach w dniach od 22 grudnia 2023 r. do 5 stycznia 2024 roku, N=24.269( w Polsce ...
-
Dzień Ziemi 2024. Polacy chcą walczyć ze zmianami klimatu
... związek z trwającymi od wielu miesięcy protestami przeciwko programowi Europejski Zielony Ład. – Joanna Skrzyńska, Public Affairs Leader w Ipsos Polska IPSOS Earth Day 2024, badanie przeprowadzone metodą CAWI w 33 wybranych krajach w dniach od 26 stycznia do 9 lutego 2024 r., N=24.290 (w Polsce reprezentatywna próba ...
-
Inwestycji w hotele wciąż niewiele, choć widać oznaki ożywienia
Wartość transakcji inwestycyjnych we wszystkich sektorach rynku nieruchomości, zarówno w Polsce, jak i w Europie nadal mocno odbiega od skali inwestycji notowanych przed wybuchem pandemii. Niemniej, w minionym roku pojawiły się pierwsze oznaki ożywienia w segmencie hotelowym. Sygnałem powrotu do inwestowania kapitału międzynarodowego na polskim ...
-
Black Friday, czyli polowanie na okazje ze zwrotem towaru w tle
Black Friday zbliża się wielkimi krokami. Ostatni piątek listopada to święto tych, którzy poszukują atrakcyjnych cen. Czy jednak oferowane wówczas promocje są rzeczywiście okazją do złowienia okazji? Odpowiedzi na to pytanie udziela Barometr Providenta. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy zakup prezentów świątecznych w Black Friday faktycznie ...
-
Bezpieczne zakupy w Black Friday
Black Friday to święto promocji, ale także raj dla cyberprzestępców. Na co zwrócić uwagę, aby nie paść ofiarą? Oto kilka rad od ekspertów z firmy ESET. Oszukańcze oferty związane z Black Week czy Black Friday mogą przybierać różną postać, od tradycyjnych wiadomości phishingowych po fałszywe reklamy na stronach internetowych. To czas, kiedy wiele ...
-
Polski e-commerce 2004 vs 2024
Dziś Black Friday - zakupowe święto coraz popularniejsze wśród polskich konsumentów. Z tej okazji, a także z okazji 20-lecia badania Mediapanel, realizowanego przez Gemius oraz PBI, eksperci przyjrzeli się oglądalności serwisów zakupowych online na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Jakie są wnioski z tej analizy? W analizie porównano dane za ...