-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... Group jest ważną i – co z punktu widzenia marketerów najistotniejsze – wciąż rosnącą grupą konsumentów. Niestety, niełatwo ją opisać. W ostatnich latach obserwujemy tendencję do zmiany stylu ... otwarta na świat i nowinki techniczne grupa ich dzieci. To one podejmują decyzje zakupowe za ludzi starszych, tudzież dokonują dla nich zakupu. Z tego też ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... sklepach interfejsami technicznymi wspomagającymi dokonywanie zakupów. Okazało się, że 50% konsumentów zamierza nadal korzystać ze wszystkich dostępnych technologii, aby znaleźć ... ” zachęcają kupujących do zwiększenia zakupów i wielkości koszyka, gdyż na ich decyzje zakupowe mają wpływ inne czynniki poza ceną. Ponad 54% klientów chciało wypróbować w ...
-
Rynek deweloperski I-III kw. 2011
... obojętne dla poziomu popytowego, jednak wielu potencjalnych nabywców odłożyło decyzje zakupowe. Z drugiej strony nabywcy posiadający wolne środki, które chcieli zabezpieczyć, ... między innymi zahamowania wzrostu płac, które osłabi możliwości nabywcze konsumentów, czy ograniczenia akcji kredytowej ze strony instytucji finansowych, spowodowanego ...
-
Pinterest wzbudza emocje
... nich serwisy takie jak Polyvore.com czy MarthaStewart.com. Kobiety podejmują decyzje zakupowe Kobiety decydują o tym, co znika z półek fizycznych i wirtualnych sklepów. ... aktywnie wykorzystywane przez firmy w celach marketingowych, to źródło wpływu na konsumentów. Komunikacja związana z marką i produktami w przypadku Facebooka czy NK w większości ...
-
Marketing behawioralny w social media
... zachowania potencjalnych klientów? Nasze umysły podejmują decyzje głównie w oparciu o emocje związane z daną sytuacją. W ... ), odnosi to dość mały wpływ na zachowania zakupowe potencjalnych klientów. Kiedy używasz treści graficznych i ... , jest to jednak jeden z najlepszych sposobów na przyciągnięcie uwagi konsumentów. Jeśli to możliwe, skup się ...
-
Employer branding – moda czy konieczność?
... aż 70 proc. klientów ocenia swoje decyzje zakupowe poprzez pryzmat standardu obsługi klienta. W dobie powszechnej dostępności do mediów, w tym przede wszystkim do mediów społecznościowych, żadna firma nie może sobie pozwolić na jakąkolwiek sytuację kryzysową wywołaną negatywną opinią konsumentów. Konkurencja tylko na to czeka ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... firm, nadal to przecież ludzie zatrudnieni w tych firmach podejmują decyzje zakupowe. Konsumenci korzystają z zalet wielokanałowego handlu w sektorze B2C, zaczynają domagać się podobnej obsługi ... zwrotów, której nie gwarantuje im ustawa o ochronie praw konsumentów. Często zobligowani terminami umów z kontrahentami, muszą mieć pewność terminowości ...
-
Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów
... lubią dzielić się doświadczeniami zwłaszcza wtedy, gdy są one złe. Opinie klientów to jeden z kluczowych czynników, który wpływa na zachowania konsumentów i ich decyzje zakupowe. Dobitnym tego dowodem jest badanie zrealizowane wśród użytkowników porównywarki cenowej Okazje.info, które dowiodło, że sprawdzenie opinii o sprzedawcy to ...
-
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
... więc godziny poranne i przedpołudniowe. W przypadku maili skierowanych do prywatnych konsumentów, dużo lepiej sprawdzają się wysyłki realizowane w drugiej połowie tygodnia: w piątek (w ... rozkład dnia, kiedy ma czas na odbieranie poczty mailowej, kiedy podejmuje decyzje zakupowe… Otwarcia czy kliknięcia? Warto również pamiętać o tym, że inne dni i ...
-
Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę
... 5 mld złotych. Poziom ten jest stabilny od 4 lat. Duża grupa konsumentów korzysta z gazetek, niemal 60% z nich wzięło gazetkę ze sklepu lub skorzystało z ... w najbliższym czasie będą nadal towarzyszyć konsumentom i mieć wpływ na ich decyzje zakupowe. O badaniu Badanie dyrektorów marketingu sieci handlowych zostało zrealizowane matodą IDI (indywidualne ...
-
Boże Narodzenie. Czas rodziny czy czas na zakupy?
... bombki i dzwoniące dzwonkami renifery wzbudzają uśmiech i wpływają na nasze decyzje zakupowe. Boże Narodzenie przestaje być jednak postrzegane jedynie przez ... w grudniu obserwujemy największą intensyfikację decyzji nabywczych, to znaczna część polskich konsumentów zaczęła poszukiwania prezentów już w listopadzie, korzystając z okazji takich jak ...
-
Jak przebiegać będzie transformacja cyfrowa 2020?
... powstają nowe lokalne przepisy, takie jak kalifornijska ustawa o ochronie prywatności konsumentów (CCPA). Wywierany jest również nacisk na przedsiębiorstwa, aby zapewniały ... się, że ”świadomość ekologiczna” dostawców firmy ma bezpośredni wpływ na ich decyzje zakupowe. Transformacja cyfrowa może stopniowo ustabilizować światową gospodarkę w kontekście ...
-
Jak koronawirus wpłynie na gospodarkę Polski?
... , natomiast koniunktura w branżach usługowych będzie zależeć głównie od popytu ze strony konsumentów. Istotny jest również podział na dobra i usługi produkowane w Polsce oraz ... popytem lub koronawirus nie powinien mieć istotnego wpływu na decyzje zakupowe. W analizach i komentarzach dotyczących wpływu koronawirusa często wskazuje się turystykę jako ...
-
Zakupy na raty popularniejsze niż przed pandemią. Dlaczego?
... trend, za którym podąża coraz więcej konsumentów, doceniając, nie tylko w czasach koronawirusa, możliwość łatwego porównania cen różnych e-sklepów, doboru najlepszych metod płatności. Na zakupy na raty skusili się trzydziestolatkowie, a dokładnie osoby w wieku 30-39 lat, podejmując decyzje zakupowe rodzinnie wraz z dziećmi. Numer jeden na ...
-
Deloitte: dlaczego sprzęt sportowy kupujemy stacjonarnie?
... krajach materiały i procesy produkcyjne przyjazne dla środowiska mogą mieć wpływ na decyzje zakupowe związane ze sprzętem sportowym i innymi artykułami tego typu. – Jest to ... . Największą uwagę na ten aspekt zwracają Austriacy, gdzie aż 63 proc. konsumentów jest skłonnych zapłacić więcej nawet o 20 euro za produkty wykonane z materiałów przyjaznych ...
-
Nie tylko zmiany klimatu. Jakie problemy społeczne bolą młodych?
... nawyków zakupowych i żywieniowych. To wymagająca grupa świadomych konsumentów, którzy podejmują decyzję zgodnie ze swoimi wartościami. Ponad jedna czwarta z nich twierdzi, że działania firm wobec środowiska (zarówno pozytywne, jak i negatywne) mają ważny wpływ na ich decyzje zakupowe. Pokolenie Y i Z myśli o biznesie dość pesymistycznie. Tylko ...
-
Coface: w I poł. 2022 roku o 3% mniej niewypłacalności, ale przed firmami wiele wyzwań
... ceny surowców zwiększają koszty działalności większości branż, które nie są w stanie przenieść ich w całości na finalnych konsumentów, już obecnie podejmujących ostrożne decyzje zakupowe w związku ze znacznym wzrostem cen. Charakterystyka niewypłacalności w wybranych sektorach Sytuację w branżach komentuje Marcin Ogulewicz, zastępca dyrektora ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... reklamowe na Facebooku, Instagramie czy TikToku, wpływają pozytywnie i przyspieszają decyzje zakupowe klientów. – mówi Edyta Pudłowska, Head of Marketing w Shoper. LIVE ... sprzedawcy to otwarcie dużego kanału sprzedaży w e-commerce. W ślad za zainteresowaniem konsumentów zakupami w mediach społecznościowych, rozwija się również rynek płatności, który ...
-
Wyprawka szkolna 2023: jaka i za ile?
... ? Jakie cechy powinna mieć idealna wyprawka? Jak dłuży wpływ na decyzje zakupowe rodziców wywierają dzieci? Oferta na każdą kieszeń W tym roku ... zainteresowania (r/r). Spontaniczne czy zaplanowane? Jakie będą tegoroczne zakupy wyprawkowe? Podejście konsumentów jest różne w zależności od kategorii. Niezmiennie to ubrania i obuwie (75%), tornister lub ...
-
Logistyka e-commerce w 2023 r. Rynek urośnie, a z nim oczekiwania klientów
... decyzje o powierzeniu operacji na zewnątrz – mówi Krzysztof Wawrzyniak, Dyrektor ds. Kontrolingu i Optymalizacji Procesów Spedimex, polskiego operatora logistycznego obsługującego sieci detaliczne, galerie, handel internetowy oraz przewozy drobnicowe i FTL w Polsce i w Europie. Sytuacja gospodarcza na świecie zmienia zachowania konsumentów ... zakupowe ...
-
Rynek motoryzacyjny według internautów
... konsumentów są osoby planujące zakup samochodu nowego. Wśród nich aż co drugi badany przyznaje, że jest gotów zmienić wybrany model/markę na inny, jeśli otrzymałby od producenta bogatsze wyposażenie w ramach tej samej ceny (50,2 proc.). Preferencje zakupowe ... paliw nie pozostają bez wpływu na decyzje dotyczące zakupu samochodów. Zużycie paliwa zostało ...
-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... i cennych potrzeb zakupowych konsumentów – wyjaśnia Marek Zdziech, Partner OC&C Strategy Consultants. Jakie są najważniejsze kryteria zakupowe? Trzy najważniejsze kryteria, ... ten rodzaj oferty. W tym trudnym czasie warto podejmować odpowiedzialne decyzje i stawiać na budowę wspólnego zaufania. W wynikach naszego badania widzimy silną korelację ...
-
Handel w Metarverse. Czy to ma przyszłość?
... mogą uczestniczyć w grach i zabawach, co poprawi ich doświadczenia zakupowe i zacieśni ich więź z marką. Badania W ... przeprowadzonego przez McKinsey & Company, ponad 60% konsumentów jest zainteresowanych zakupami w Metarverse, a 1/3 z ... proces zakupowy oraz będą wpływać na jego decyzje podczas zakupów w Metarverse – mówi Aleksandra Potrykus. Warto ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... , można zauważyć następujące prawidłowości: decyzje przed półką często zapadają w przypadku ... konsumentów to inne zagadnienie, ale ważne jest, iż takie postępowanie jest jedną z przyczyn, dla których marketingowcy coraz chętniej wchodzą do domów konsumentów ... badań KASO wyraźnie wynika, że postawy i zachowania zakupowe shopperów poszczególnych sieci ...
-
4 powody, dla których Black Friday podbił Polskę
... się w świadomości zarówno europejskich marketerów, jak i konsumentów. Potwierdzeniem tego mogą być dane z ... równowaga, gdy wszyscy mają pełnię informacji i podejmują racjonalne decyzje. Sprzedawcy stale usiłują ją zaburzyć tak, ... handlowych. Dlatego u nas to sprzedający w sieci “przechwycili” zakupowe święto. Branża e-commerce przez lata wypracowała ...
-
Parki handlowe i nieruchomości convenience w Polsce - obraz rynku
... zlokalizowane często dużo bliżej miejsca zamieszkania konsumentów i zakupy w nich nie zajmują tak ... liczbie mieszkańców mniejszej niż 8 000 mieszkańców. Decyzje lokalizacyjne najemców są najczęściej poprzedzone pogłębionymi ... intensywny i obfitował przede wszystkim w transakcje zakupowe. W 2022 roku planujemy ekspansję w projekty deweloperskie, ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... zapowiada zmniejszenie zakupów większych dóbr i usług, a 70% konsumentów zawiesza nabywanie zbędnych produktów. Także 78% ... Uniqlo i szereg innych firm z branży odzieżowej. Wszystkie decyzje w tym zakresie mają wspólny mianownik – ... relacji z klientem ma obsługa logistyczna zamówień. Doświadczenia zakupowe i obsługa pozakupowa, a więc także zwroty, ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... do kilku menedżerów z różnych krajów. Grupy zakupowe to zrzeszenia przedsiębiorców dokonujących zakupów u dystrybutorów za ... z Portugalii trwa bratobójcza wojna o serca polskich konsumentów. Twórcą obecnego kształtu grupy Eurocash jest Luis ... jak i wytyczne w zakresie ich lokalizacji. Decyzje władz publicznych, podejmowane w ramach określonych przepisów ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
... których implementacja dziś jest konieczna, ponieważ ponad 2/3 konsumentów przyznaje się do multichanellingu 1, czyli rozpoczynania procesu zakupowego ... kupują, ale też w jaki sposób podejmują decyzje i jak wygląda ich proces zakupowy. ... także na dwa zupełnie nowe kanały zakupowe – rzeczywistość wirtualną (VR) oraz inteligentnych asystentów głosowych ...
-
5 zachowań konsumenckich na czasie
... , dżemy czy sałatki. Wszystko to po to, aby móc cieszyć się smakiem rodzimych przetworów przez cały rok. Żywność ekologiczna Zachowania konsumentów wskazują, że coraz większą wagę przykładają oni do jakości żywności. Zależy im, aby warzywa, owoce czy produkty odzwierzęce pochodziły ze ...
-
Sztuczna inteligencja a przyszłość reklamy online
... decyzje. Algorytmy maszynowego uczenia analizują dane, które konsumenci wpisują w wyszukiwarkach i na podstawie zaawansowanej analizy ich zachowań podsuwają produkty i rekomendacje. Obecnie, gdy klient szuka produktu za pomocą sieci, może w tym celu użyć jednego słowa, które zostanie zarejestrowane przez wyszukiwarki lub określone witryny zakupowe ...