-
Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?
... do nabycia produktu lub usługi dla 2/5 badanych – 38% Polaków twierdzi, że pod wpływem programu lojalnościowego zaczęła częściej kupować. Większość konsumentów nadal jednak deklaruje, że wprowadzenie programu nie miało wpływu na ich zakupowe decyzje. „Kryzysowe” uczestnictwo Nadal maleje grupa osób deklarujących uczestnictwo w chwili ...
-
5 zachowań konsumenckich na czasie
... projektów, a dzięki temu sami stają się współtwórcami danej inicjatywy. Akcje charytatywne Wspieranie akcji charytatywnych staje się coraz bardziej powszechne wśród Polaków. Mowa tutaj nie tylko o wpłatach finansowych, ale również udziale w maratonach, wolontariatach, zbiórkach czy organizowaniu własnych inicjatyw. Polacy dbają o promowanie takich ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... elementem decyzji zakupowej stała się cena, a połowa Polaków szuka promocji, natomiast 42% towarów w niższych cenach. ... Uniqlo i szereg innych firm z branży odzieżowej. Wszystkie decyzje w tym zakresie mają wspólny mianownik – ... i relacji z klientem ma obsługa logistyczna zamówień. Doświadczenia zakupowe i obsługa pozakupowa, a więc także zwroty, ...
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
... sprawdzanie cen stało się modnym sportem Polaków. Dodatkowo rosnące koszty promocji biznesu w sieci ... finansowych. Sukces zakupów grupowych próbują skopiować kluby zakupowe oferujące markowe produkty w rewelacyjnych cenach ... turystycznej? Doświadczony klient e-commerce podejmujący decyzje szybko. W przeważającej większości klienci portalu to osoby ...
-
Smart Commerce przyszłością handlu
... Znakomicie pokazuje to raport Gemiusa, który przebadał Polaków pod kątem spontanicznej znajomości marek działających w e-commerce ... klienci kupują, ale też w jaki sposób podejmują decyzje i jak wygląda ich proces zakupowy. Dane ... stawia także na dwa zupełnie nowe kanały zakupowe – rzeczywistość wirtualną (VR) oraz inteligentnych asystentów głosowych. ...