-
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
... . Z ciekawością będę oczekiwał wyników za IV kwartał, bo to tradycyjnie najgorętszy okres dla handlu, a więc również dla e-commerce i dla reklamy digital; zobaczymy czy wzrostowy trend w Polsce utrzyma się – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager, Meetrics Polska. Widoczność reklamy wideo w Polsce jest również ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
Z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że po 9 miesiącach br. wartość wydatków reklamowych osiągnęła poziom 6,7 mld zł. Dynamika spadła z 9,6% w drugim kwartale do 8,0% w trzecim. Jeżeli jednak przyjrzeć się całemu analizowanemu okresowi, to okaże się, że rynek zanotował największy wzrost, z jakim mieliśmy do czynienia od 2008 roku ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
... wszystkie obszary organizacji zaczynają się komunikować, to produkty zaczynają osiągać nowe poziomy doskonałości, co dowodzi o ich dobrym zarządzaniu. Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej
-
Świąteczne zakupy online coraz częściej przez telefon
... banków w standardzie HCE, w których można bezpiecznie zapisać swoją kartę płatniczą. Umożliwia to technologia tokenizacji, realizowana w usłudze MDES (Mastercard Digital Enablement Service). Według najnowszych danych branżowych już ponad 1,8 mln wydanych w Polsce kart płatniczych zostało zapisanych w urządzeniach mobilnych, czyli 3-krotnie ...
-
Rynek private equity w Europie Środkowej XII 2018
... nawet powołuje specjalistów specjalnie do tego konkretnego celu – mówi Jan Michalski, Partner, Lider ds. Salesforce.com oraz sektora TMT, Deloitte Digital. Jak dodaje, cyfrowe ulepszenie firmy często ma duży wpływ na zwiększenie zadowolenia klientów, a przez to zwiększenie ich zaangażowania. Przedsiębiorstwa nastawione ...
-
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
... jest przekonanych, że detaliści, którzy nie zainwestują w nowe technologie i omnichannel, muszą liczyć się z odpływem klienteli. Na potrzeby raportu „Retail Digital Trends Survey 2019” zasięgnięto opinii przeszło 3 tys. konsumentów reprezentujących USA i Europę. Udzielone przez nich odpowiedzi wyraźnie dowodzą istnienia sporych rozbieżności ...
-
Reklama online z coraz lepszym wskaźnikiem viewability
... kwartale 2018 osiągnęło poziom 54 proc., co jest już wzrostem dość wyraźnym. Czwarty kwartał to tradycyjnie najgorętszy okres e-commerce i reklamy digital, może będzie to zatem dobry prognostyk dla sytuacji w całym 2019 roku - komentuje Tomasz Piątkowski, Country Manager, Meetrics Polska - Trzeba jednak ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... , IPG Mediabrands, LEADR, Media Impact, Money.pl, NetSprint, Novem, OMD, Polskapresse, Pracuj.pl, Re:define, SARE, Społeczności.pl, Ströer Digital, TradeDoubler (częściowo szacowane), TVN, TVP, Vivaki, ZPR Media. Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... , IPG Mediabrands, LEADR, Media Impact, Money.pl, NetSprint, Novem, OMD, Polskapresse, Pracuj.pl, Publicis Groupe, SARE, Społeczności.pl, Ströer Digital, TradeDoubler (częściowo szacowane), TVN, TVP, ZPR Media. Szacunki oparte są na danych PwC oraz IHS. Od roku 2016 do analiz ...
-
Facebook, Instagram i LinkedIn na celowniku cyberprzestępców
... o 155,5%, podczas gdy na Instagramie aż o...1868,8% (!). Skąd taki wzrost zainteresowania mediami społecznościowymi? Przede wszystkim z powodu ich powszechności. Z danych raportu “Digital 2019” wynika, że konta w social mediach posiada blisko 45% całej populacji. Z Facebooka korzysta na co dzień 2,23 mld, z Instagrama 1 mld ...
-
Jak zmiana pokoleniowa wpływa na ubezpieczenia na życie?
... . Dotyczy to także ubezpieczeń. Edukacja – rola agentów W związku z tym warto zainwestować w edukację. Z raportu „The future of insurance. Bye-Bye Boomers, Hello Digital Natives”, opracowanego przez InVEST oraz Applied Systems w 2015 r., wynika, że aż 2/3 badanych Post-millenialsów ma małą wiedzę o ubezpieczeniach. Nieoceniona będzie ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
Najnowszy raport agencji mediowej Starcom dowodzi, że w ostatnim czasie rynek reklamy osiągnął stabilizację. W pierwszym kwartale br. udało mu się osiągnąć wartość 2,1 mld zł. Taki wynik oznacza, że dynamika wzrostu w ujęciu rocznym osiągnęła poziom 0,1 proc. Inwestycje reklamowe zintensyfikowało 9 spośród 16 badanych sektorów. Pozostali cięli ...
-
Co Polacy myślą o zakazie handlu w niedzielę
... właśnie z naszą aplikacją lub na naszym portalu, bo dzięki korzystaniu z eKuponów ich salda punktowe rosną jeszcze szybciej – mówi Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska. PAYBACK Opinion Poll To badanie zostało przeprowadzone na uczestnikach Programu PAYBACK w dniach 3-9 kwietnia 2019 r. metodą ...
-
Reklama online w Polsce: viewability nieco niższe, ale nie jest źle
... ta tendencja jest nawet jeszcze bardziej wyraźna, gdyż mobile stanowi już ponad 60 proc. całego sieciowego ruchu. Tymczasem środowisko reklamy digital na desktopach oraz reklamy na smartfonach to jednak dwa bardzo mocno różne od siebie światy, co dotyczy także kwestii widoczności ...
-
Jak narażamy cyberbezpieczeństwo przemysłu?
... zewnętrzną: niemal połowa firm (41%) jest gotowa połączyć swoją sieć operacyjną i przemysłową z chmurą, wykorzystując konserwację okresową lub usługę Digital Twins. Firma Kaspersky posiada specjalistyczne portfolio rozwiązań i usług stworzonych z myślą o wyzwaniach stojących przed organizacjami przemysłowymi. Kaspersky Industrial CyberSecurity ...
-
Cyfrowa transformacja potrzebuje pracowników rozumiejących AI
... już przyjęli AI, prawdopodobnie zgodzą się z twierdzeniem, że umiejętności są dostępne, ale zbyt drogie” – dodaje przedstawicielka IDC. „ [1] “Raport State of Digital Skills in CEE” przygotowany przez firmę analityczną IDC powstał w marcu i kwietniu 2019 r. W badaniu wzięło udział 702 organizacje zatrudniające ponad 10 ...
-
Liderzy biznesu o największych zagrożeniach działalności
... ryzyk oraz dołożyć wszelkich starań, aby wzmocnić odporność firmy na występujące zagrożenia – podkreśla John Drzik, President of Global Risk and Digital w Marsh. Istnieje realne zagrożenie egzystencjonalne dla firm na całym świecie. Liderzy biznesu obawiają się, że rządy mają zbyt duże długi ...
-
W rekrutacji pracowników liczy się informacja zwrotna
... experience 2019" 5. edycja badania „Candidate Experience” została przeprowadzona z inicjatywy eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na temat rekrutacji zostały zebrane na zlecenie eRecruiter i przeprowadzone na użytkownikach portalu Pracuj ...
-
1/3 Polaków zakupy przez Internet robi min. raz w miesiącu
... obszarów handlu internetowego, płatności cyfrowych oraz innowacji wdrażanych w tych obszarach przez rodzime przedsiębiorstwa. Potencjał tego rynku jest niezaprzeczalny. Dane Statista Digital Market Outlook wskazują, że polski rynek e-handlu plasuje się na 13. pozycji zestawienia najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków lokalnych. W minionym ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... , Lowe Media, NetSprint, Novem, OLX, OMD, Polska Press Grupa, Publicis Groupe, Re:define, Ringier Axel Springer Polska, Społeczności, Ströer Digital, TVN, TVP. Szacunki oparte są na danych PwC, IHS oraz Gemius. Dane zbierano do 22 października 2019 r.
-
Candidate Experience, czyli o wysokich kosztach złej rekrutacji
... Experience 2019" 5. edycja badania „Candidate Experience” została przeprowadzona z inicjatywy eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na temat rekrutacji zostały zebrane na zlecenie eRecruiter i przeprowadzone na użytkownikach portalu Pracuj ...
-
Marketing sensoryczny. Jakie ma możliwości?
... w sklepie. Pierwsze środowisko “wszystkich zmysłów”, w którym aktywowane były wszystkie elementy sensoryczne, w tym muzyka, zapach świeżo skoszonej trawy i dynamiczny digital signage. Drugie środowisko “bez zmysłów”, charakteryzowało się brakiem elementów marketingu sensorycznego. Wyniki zostały porównane z trzema “sklepami kontrolnymi” INTERSPORT ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... aż o 300 proc. Gartner przewiduje, że do roku 2023 trzy czwarte firm zajmujących się handlem detalicznym będzie oferowało subskrypcję. Fundacja Digital Poland argumentuje, że u nas także rynek stale zyskuje na znaczeniu. Z subskrypcji korzysta dziś 90 proc. konsumentów, na których średnio przypada ...
-
Jak przebiegać będzie transformacja cyfrowa 2020?
... . Firmy zmuszone są do zmiany podejścia do infrastruktury IT, która musi znaleźć się bliżej użytkownika, czyli bliżej tzw. cyfrowego brzegu (digital edge). Z naszej perspektywy to trend, który będzie miał coraz większe znaczenie. Takiego podejścia wymagają od nas również klienci, żeby móc ...
-
Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?
... z danych, wzrost ogólnej liczby odnotowanych kontaktów reklamowych pomiędzy pierwszym tygodniem lutego a ostatnim tygodniem marca widoczny jest zarówno na kanałach digital (18% w przypadku komputerów stacjonarnych i laptopów oraz aż 32% w przypadku urządzeń mobilnych), jak i w telewizji (8%). - Przeanalizowaliśmy intensywność kontaktów reklamowych ...
-
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
... tej pory. Jednocześnie nasze pomiary wskazują, że obecny stan rzeczy oznacza wciąż bardzo duży potencjał do rozwoju dla całej branży digital. Trzeba “tylko” nasilić wysiłki na rzecz poprawy wskaźników Viewability, tak by korzystając z podstawy jaką dają wyniki wiarygodnych pomiarów dbać o efektywną ...
-
Aplikacje zdrowotne: ochrona zdrowia czy ochrona danych?
... , że już od dawna praktycznie każdy z nas poprzez wszelką aktywność online, w tym portale społecznościowe czy zakupy internetowe, zostawia w sieci tzw. digital print, który może być monitorowany. W tym przypadku nasze obawy są znikome i rzadko zastanawiamy się, co dzieje się z naszymi danymi. Być ...
-
Komputery stacjonarne Fujitsu ESPRIMO i stacje robocze CELSIUS
... . Dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych mikrokomputery zamknięte w eleganckiej wąskiej obudowie mogą być także wykorzystywane w elektronicznych billboardach i ekranach typu digital signage. Model ESPRIMO Q7010 ma zapewnioną przez producenta także 24-miesięczną gwarancję dostępności określonej konfiguracji, dzięki czemu każda rozbudowa floty ...
-
Customer Experience w czasie pandemii
... oferujemy, a gdzie serwować treści multimedialne służące rozrywce czy też relaksowi. Na przykład zastanówmy się, w jak ciekawy sposób można wykorzystać systemy Digital Signage, aby zapewnić kupujących, że znajdują się w bezpiecznym i czystym środowisku zakupowym, a z drugiej strony, jak bardzo coś tak pozornie prostego jak ...
-
Działy marketingu vs COVID-19: wzrost znaczenia i redukcja etatów
... marketerów zatrudnionych w firmach B2B i mniejszych organizacjach niż w firmach B2C i dużych przedsiębiorstwach.” - mówi Natalia Załęcka Head of Marketing Transformation w Deloitte Digital. Około 30 procent specjalistów od marketingu deklaruje, że w ostatnich kilku miesiącach nie odnotowali zmian w swoim budżecie marketingowym. W czasie pandemii ...
Tematy: marketing, branża marketingowa -
Ochrona danych osobowych klientów priorytetem instytucji finansowych
... , dla których dane klientów są zdecydowanie kluczowym zasobem. Jak wskazują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Reimagining customer privacy for the digital age. Going beyond compliance in financial services” sektor finansowy powinien na nowo przemyśleć swoje podejście do prywatności. Opracowanie zawiera wskazówki ...
-
Nowy Internet Firmowy Orange
... informatyczne oraz ciągłość i stabilność działania. To ważny krok w stronę realizacji naszej strategii opartej na wprowadzaniu naszych klientów do świata self-care i digital – dodaje Bożena Leśniewska. Internet Firmowy S to propozycja zawierająca dwie dodatkowe usługi: CyberTarczę stacjonarną zwiększającą bezpieczeństwo w sieci oraz Wsparcie zdalne ...
-
Jak 2. fala pandemii wpływa na zachowania konsumenckie?
... sprzęt elektroniczny czy ubrania woli zamówić online i odebrać w sklepie – mówi Wiesław Kotecki, partner, lider zespołu Customer Strategy & Applied Design w Deloitte Digital. Konsumenci na świecie najchętniej kupują w ten sposób jedzenie. Odpowiedziało tak aż 19 proc. Amerykanów. Na stałym poziomie utrzymuje się liczba ...
-
Zenith: ciągle nie brakuje pieniędzy na reklamę rozrywkowych treści wideo
... , ponieważ byli zmuszeni zrekompensować sobie utratę widowni z pustych ulic miast i zamkniętych kin. Przełożyło się to na jeszcze większe wydatki w kanale digital, które zgodnie z prognozą Zenith wzrosną z 53% całkowitych wydatków na promocję produkcji wideo w 2019 roku do 57% w 2020 roku. Wydatki na ...
-
Zachowania konsumentów: obawy na rekordowym poziomie, tniemy wydatki
... . i rzeczy do domu, które 81 proc. konsumentów kupuje tradycyjnie – mówi Wiesław Kotecki, Partner, lider zespołu Customer Strategy & Applied Design w Deloitte Digital. Na trzecim miejscu są leki (79 proc.), a za nimi meble (62 proc.). Od ostatniego badania zauważalnie na popularności zyskał tzw ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność