-
Majówka, czyli podróże, grill i assistance drogowy
... wyjechać z kraju i odpoczywali przede wszystkim w Europie. Na terenie Polski nastąpił spadek wezwań assistance drogowego o 25 proc. – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. Assistance drogowe potrzebne przy awariach Polacy spędzający majówkę za granicą dzwonili do Centrum Operacyjnego głównie w związku z awarią ...
-
Blokowanie reklam. Czy można z nim wygrać?
... adblocki. W czasach digitalizacji jest to problem, którego – z uwagi na utrzymującą się liczbę adblocków nie powinno się lekceważyć. Paweł Treściński, wiceprezes i dyrektor sprzedaży
-
Jakie metody płatności wybieramy przy zakupach online?
... Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i wymagania klientów - także w zakresie szybkich i wygodnych płatności - stale rosną – tłumaczy Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24. Konsumenci kupujący przez internet Odpowiedzi udzielone przez respondentów wyraźnie wskazują, że szybkie przelewy zdobyły dużą popularność przede ...
-
Millenialsi doceniają aktywność prozdrowotną pracodawców
... życia składają się nie tylko odpowiednie odżywianie i aktywność fizyczna, ale także systematyczne sprawdzanie stanu zdrowia – radzi Małgorzata Jackiewicz, Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych w SALTUS Ubezpieczenia. Dbają o równowagę emocjonalną Przedstawiciele pokolenia Y wiele uwagi poświęcają zachowaniu równowagi w życiu. Przejawia się to ...
-
Ubezpieczenie zdrowotne bez limitów? Tego potrzebujemy?
... , polisy zdrowotne nadal traktują jako pomoc doraźną w momencie, kiedy zachorują, a nie długotrwałą inwestycję w ochronę zdrowia – mówi Małgorzata Jackiewicz, Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Zdrowotnych w SALTUS Ubezpieczenia. Ważny argument dla pracodawców Lwia część Polaków korzysta z prywatnej opieki zdrowotnej na podstawie ubezpieczeń grupowych ...
-
5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku
... wiadomo, że usłyszymy o nim jeszcze nieraz. Dodatkowo, w 2019 rozwojowi programmatic z pewnością będzie towarzyszyć sztuczna inteligencja, blokchain i omnichannel. Paweł Treściński, wiceprezes i dyrektor sprzedaży
-
Nowy wirus czyta instrukcje z memów na Twitterze
... do schowka. Czy na infiltracji się skończy? - Prawdopodobnie obserwujemy wczesną wersję zagrożenia, ograniczoną do rekonesansu w systemie ofiary - mówi Bartosz Jurga, dyrektor sprzedaży firmy Xopero - Dla bezpieczeństwa trzeba jednak założyć, że kompletny wirus może wyrządzać realne szkody np. masowo kradnąc dane, włączając komputer ...
-
Big Data nad Wisłą, czyli dane zbierane nie wiadomo po co
... badanie pokazuje, że przyczyna może leżeć gdzie indziej – polscy przedsiębiorcy nie dostrzegają korzyści płynących z wdrożenia Big Data – mówi Robert Paszkiewicz, dyrektor sprzedaży OVH Polska. – Istotna jest więc edukacja rynku czym w ogóle jest Big Data, jakie wartości może wnieść, kto może na tym ...
-
7 błędów w nazwie firmy, marki lub bloga
... wyboru nazwy Podczas tworzenia nazwy, warto od razu ją zweryfikować pod kątem dostępności domen do rejestracji. Jak mówi Robert Paszkiewicz, dyrektor sprzedaży OVH Polska – Istnieje wiele możliwości stworzenia ciekawej domeny bez wydawania fortuny. Do dyspozycji są nie tylko domeny krajowe z końcówką .pl ...
-
Już 38% firm ubezpiecza się od skutków cyberataków
... 7% posiadaczy polisy zgłosiło swojemu ubezpieczycielowi kwalifikowane szkody. Skąd taka nieufność? - Przyczyną problemu może być niska świadomość klientów - komentuje Bartosz Jurga, dyrektor sprzedaży firmy Xopero - Z jednej strony cyberataki i wycieki danych to dla nich ponura rzeczywistość. Z drugiej, finansowy parasol chroniący od usuwania ich ...
-
Ubezpieczenie na życie, czyli mądry Polak po szkodzie
... rzadko decydują się na ubezpieczenie swojego życia i zdrowia. Indywidualne ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków ma jedynie 28% z nas – mówi Jarosław Krasowski, dyrektor sprzedaży Vienna Life. Co nas motywuje do zakupu ubezpieczenia? Realizowane badania już od wielu lat dowodzą, że tym, co w największym stopniu ...
-
Polscy rolnicy inwestują wbrew koniunkturze
... drugi nosi się z zamiarem powiększenia posiadanego areału. - Wyniki czwartego kwartału zawsze są pochodną sezonowości na rynku agro – mówi Jakub Poręcki, dyrektor sprzedaży vendorsko - dealerskiej, Santander Leasing. – Delikatne pogarszanie koniunktury w sektorze widać już od końca 2017 roku. Mimo to obserwujemy stały wzrost w obszarze ...
-
Usługi assistance 2018 oczami klientów
... roku Polak posiadający assistance w ramach produktów bankowych skorzystał z niego 2,7 razy, a posiadający assistance w ramach produktów ubezpieczeniowych 2,4 razy – dodaje Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. Co szósty respondent uważa, że ubezpieczenia mają pozytywny wpływ na ludzi, gospodarkę i że podnoszą poziom ...
-
Bibby MSP Index III 2019
... 2,3 pkt.), który wynika przede wszystkim z obaw związanych z poziomem zamówień i sprzedaży. Jak wynika z odpowiedzi udzielonych ARC Rynek i Opinia w ramach Bibby MSP ... odporność i jacy potrafią być pomysłowi w rozwijaniu swoich biznesów – mówi Jerzy Dąbrowski, dyrektor generalny Bibby Financial Services, firmy faktoringowej na zlecenie której ...
-
Polacy chętniej korzystają z assistance domowego
... aż 18 proc. nieprzychylnych zdarzeń losowych dotyczyła awarii w domu. To wzrost aż o 4 p.p. w porównaniu do 2017 roku – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. Niezbędny fachowiec 27 proc. Polaków zadeklarowało, że w przypadku domowej awarii skorzystało z usług zagwarantowanego ubezpieczeniem fachowca. Co piąty ...
-
Pakiety medyczne. 2/3 Polaków mówi "tak"
... oraz pewność pomocy lekarskiej to główne przewagi konkurencyjne placówek niepublicznych, które z czasem niewątpliwe będą jeszcze bardziej widoczne – komentuje Łukasz Hajkowski, Dyrektor Sprzedaży Korporacyjnej AXA Partners. Pomimo bardzo dobrej opinii na temat niepublicznej służby zdrowia, Polacy nie są jednak skłoni płacić we własnym ...
-
Omni zakupy. W sieci i stacjonarnie
... . Rynek e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie i wymagania klientów - także w zakresie szybkich i wygodnych płatności - stale rosną". - mówi Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Przelewy24. “W stosunku do wyników ubiegłorocznej edycji badania najbardziej widoczny jest spadek liczby transakcji realizowanych w sklepach stacjonarnych za ...
-
Assistance medyczny znowu się przydał
... lub uzyskamy ich refundację. Polisa i usługi asystenckie zapewniają nam szybki dostęp do potrzebnej pomocy oraz komfort finansowy – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. Do czego przydaje się polisa? Statystyki prowadzone przez Mondial Assistance dowodzą, że tego lata, podobnie zresztą jak ...
-
Co Polacy sądzą o swoich wynagrodzeniach?
... o pracowników napędza w wielu branżach ambicje płacowe kadr. To duże wyzwanie dla firm, które chcą przyciągać kolejne talenty - mówi Radosław Żemło, Dyrektor Sprzedaży w Grupie Pracuj. Podobnie pod kątem liczb przedstawiają się opinie badanych dotyczące porównania ich poziomu zarobków w stosunku do posiadanych umiejętności i doświadczenia ...
-
Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę
... raport syndykatowy Nielsena „Jak promować efektywnie”. Wynika z niego, że łączna sprzedaż wsparta gazetką na rynku spożywczym stanowi 19% całkowitej wartości sprzedaży i wynosi ponad 5 mld złotych. Poziom ten jest stabilny od 4 lat. Duża grupa konsumentów korzysta z gazetek, niemal 60% z nich wzięło gazetkę ...
-
Spear phishing nęka biznesową pocztę e-mail
... zasięganie informacji o taktykach używanych przez cyberprzestępców pomoże organizacjom skuteczniej bronić się przed tymi ściśle ukierunkowanymi atakami. Tomasz Rot, Dyrektor Sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Barracuda Networks podkreśla, że spear phishing dotykający polskie organizacje staj się coraz bardziej wyrafinowany i trudny ...
-
O oferty pracy w produkcji może być trudno. Zatrudniać planuje 7% pracodawców
... pierwszej połowie 2019 roku wciąż daje szereg możliwości i w dalszym ciągu zachęca do podjęcia zatrudnienia czy zmiany pracodawcy – mówi Luiza Luranc, dyrektor sprzedaży w agencji rekrutacyjnej Manpower. Nowe oferty pracy pojawiać będą się bardziej w związku z koniecznością uzupełnienia rotacji czy zabezpieczenia stabilnego, planowanego wzrostu niż ...
-
Cyberbezpieczeństwo 2020. Trendy i prognozy
... , działania wycelowane w sektor publiczny i edukację. To, zdaniem ekspertów firmy Barracuda, niektóre z najważniejszych trendów w cyberbezpieczeństwie 2020. Tomasz Rot, Dyrektor Sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią Podobnie jak w minionych latach, również w bieżącym roku użytkownicy poczty e-mail muszą nieustannie zachowywać czujność i dotyczy to ...
-
ManpowerGroup: na Dolnym Śląsku i w opolskim najłatwiej o zatrudnienie
... przedsiębiorstwa zlokalizowane na południu i południowym-zachodzie, gdzie wysoki udział mają firmy produkcyjne, logistyczne czy centra biznesowe - mówi Luiza Luranc, dyrektor sprzedaży w firmie rekrutacyjnej Manpower. - Wzrosty zatrudnienia notowane są w intensywnie rozwijającej się w czasie pandemii branży e-commerce. Ożywienie widzimy również ...
-
Rodzice a praca zdalna: wyzwań nie brakuje
... w miejscu tzw. home office nie sprzyja wykonywaniu zdań. To doświadczenie, które jest wspólne dla milionów pracowników w Polsce – podsumowuje Łukasz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży w eRecruiter. Jak już po kwietniowych badaniach podkreślała Konstancja Zyzik, ekspertka Grupy Pracuj, praca zdalna rodziców przypominała na początku pandemii w wielu ...
-
Jaki dress code obowiązuje w czasach pracy zdalnej?
... od osobistych predyspozycji. Jedni lepiej znoszą rozluźnienie zasad sprzed pandemii, innym ich brak realnie zaburza efektywność pracy - komentuje Łukasz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży w eRecruiter, ekspert Pracuj.pl. Elegancko – na specjalne okazje Na jakie okazje wybieramy bardziej formalny strój podczas wykonywania pracy zdalnej? Według ...
-
Praca zdalna? Polacy mówią "tak, ale..."
... o nich pracować trzeba stale nad przystępnym UX narzędzi rekrutacji zdalnej, ich przyjaznym dostosowaniem do różnych grup odbiorców - mówi Łukasz Marciniak, dyrektor sprzedaży w eRecruiter. O BADANIU: Raport „Rok nowej normalności. Pracownicy i kandydaci o rewolucji na rynku pracy” oparty został na wynikach badań przeprowadzonych przez dział ...
-
Sektor MŚP: gorsza koniunktura i niepewna przyszłość
... . Ponad 2/3 jego przedstawicieli musiała zmierzyć się ze spadkiem sprzedaży. Czy sytuacja uległa już zmianie? Jak prezentuje się koniunktura i otoczenie biznesowe 2021? Odpowiedzi ... prawnej stanowią 13% małych i średnich przedsiębiorstw – mówi Paulina Zadura, dyrektor Departamentu Analiz i Strategii w PARP. Usługi na czele Analiza struktury branżowej ...
-
Praca fizyczna: kiedy fachowcy godzą się na niższe zarobki?
... tej zmiany. Jednak ogólny klimat wokół możliwości negocjacyjnych czy możliwości wyboru ofert przez fachowców wyraźnie się polepszył – podkreśla Łukasz Marciniak, dyrektor sprzedaży w eRecruiter. Wyższe zarobki – nie za cenę bezpieczeństwa Choć badani w wielu aspektach podkreślają lepsze zarobki jako dominującą przyczynę mobilności zawodowej, nie ...
-
Ile kryzysów potrzeba do skrócenia łańcuchów dostaw?
... na wschodzie próbują na stałe przekierować operacje do Polski. Oceniamy, że trend ten zostanie z nami na dłużej – mówi Beata Troczyńska, dyrektor sprzedaży usług logistycznych w Spedimex, polskiego operatora logistycznego obsługującego sieci detaliczne, handel internetowy oraz przewozy drobnicowe i FTL w Polsce i Europie. Zmianę zachowań ...
-
Pracownicy wobec inflacji: albo podwyżka albo zmiana pracy?
... oraz przeglądania ofert. Dlatego w przyciąganiu pracowników jeszcze ważniejsze staje się dziś komunikowanie widełek zarobków w ogłoszeniach o pracę - mówi Łukasz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży w eRecruiter. Presja płacowa na pracodawców, a rekrutacja Według danych GUS wzrost wynagrodzeń w Polsce napędzany może być w dużym stopniu wzrostem inflacji ...
-
Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?
... to po odpowiedziach osób pracujących bezpośrednio z klientami, które wśród głównych motywacji do zmiany pracy wskazują finanse - mówi Łukasz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży w eRecruiter. Rzeczywiście, analizując powody szukania pracy przytaczane przez osoby pracujące z klientami, można zauważyć bardzo duże znaczenie wynagrodzeń. Na zdecydowanym ...
-
Urlop rodzicielski na nowo. Jak oceniamy zmiany w Kodeksie pracy?
... uczestnictwo oraz stała obecność zarówno ojca, jak i matki przy potomstwie od narodzin wpływa pozytywnie na jego rozwój - dodaje Łukasz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży w eRecruiter, prywatnie ojciec Alicji i Janka. Urlopy rodzicielskie. Prace w toku Zgodnie z zapowiedziami ustawodawców, planowane przepisy mogą wejść w życie na przełomie I i II ...
-
Rynek pracy: jaka jest sytuacja pracowników 55+
... do innowacyjnych rozwiązań. Co więcej, różnorodność wiekowa przyczynia się do tworzenia włączającego i dynamicznego środowiska pracy – komentuje Łukasz Marciniak, Dyrektor Sprzedaży w eRecruiter. A jak czerpać z tej wartościowej puli doświadczonych ekspertów, jak ich przyciągać? Najlepiej poprzez jasne informowanie. 62% badanych przedstawicieli ...
-
Zakupy online: co sądzimy o metaverse, personalizacji i ekologii?
... , czy byliby skłonni skorzystać z zakupów w metaverse. Odpowiedzi „tak” udzielił co trzeci badany, a dokładnie 33 proc. respondentów – komentuje Patryk Perliński, Dyrektor Sprzedaży i Współpracy z Klientami Biznesowymi z Santander Consumer Banku. – W tej grupie znalazło się najwięcej 40-latków i dorosłych przed 30 rokiem życia. Możliwością tą było ...