-
Specjalne Strefy Ekonomiczne I kw.2009
... firm rezydujących w strefie i ich dużej zależności od aktualnej koniunktury gospodarczej. Wobec tego przyspieszenie gospodarki pociąga za sobą większy popyt na produkty wytwarzane w strefie, a w konsekwencji – wzrost zapotrzebowania na siłę roboczą. Wobec spadku liczby ważnych zezwoleń i liczby zatrudnionych bardzo ciekawym okazuje się fakt ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy XI 2010
... lub zawiera plik torrentowy itd. Zrzut ekranu poniżej pokazuje przykład fałszywej oferty pobrania zarchiwizowanych informacji: Fałszywe archiwa są wykrywane przez produkty firmy Kaspersky Lab jako warianty rodziny Hoax.Win32.ArchSMS. ArchSMS jest głównie blokowany na komputerach we Wspólnocie Niepodległych Państw. Szkodliwe ...
-
ŁSSE zyskuje nowe inwestycje
... już jedno zezwolenie na działalność w łódzkiej Strefie. Zajmuje się produkcją papieru do papierosów. Ze względu na rosnący popyt na swoje produkty inwestor zdecydował się zakup nowych maszyn i uzyskanie drugiego zezwolenia w ŁSSE. Zobowiązał się do stworzenia dodatkowych 10 etatów i utrzymania 90 stanowisk ...
-
Polacy a specjalne strefy ekonomiczne
... na rzecz społeczności lokalnej (13,6%) to postulaty, mające większą liczbę wskazań niż chęć otrzymywania wyższego wynagrodzenia czy korzystniejszych cen na produkty i usługi oferowane przez firmy ze SSE. - Polacy przede wszystkim oczekują zaangażowania finansowego w region. Doświadczenie pokazuje, że często takie zaangażowanie ma ...
-
Edelman Trust Barometer 2011
... wszystkich mediów – od kluczowych, przez social media, do własnych włącznie. Najważniejszymi czynnikami decydującymi o reputacji przedsiębiorstwa pozostają wysokiej jakości produkty, zaufanie, przejrzystość i dobre traktowanie pracowników, podczas gdy wyniki finansowe plasują się na samym dole listy 10 najważniejszych czynników. – Ponad ...
-
Potęgi gospodarcze: 10 kroków do finansowej stabilności
... to uniknąć nadmiernego finansowania długiem. Wszelką deflację, która pojawi się w rezultacie powyższych działań, należy potraktować jako zjawisko korzystne, dzięki któremu produkty stają się tańsze, a rynki eksportowe bardziej konkurencyjne. Należy również pozwolić na spadek wynagrodzeń, ponieważ jednostkowe koszty pracy (według parytetu siły ...
-
Do ŁSSE dołączyli nowi inwestorzy
... w łódzkiej Strefie. Zajmuje się produkcją papieru do papierosów z nadrukowanymi paskami zmniejszającymi ryzyko pożaru. Ze względu na rosnący popyt na swoje produkty inwestor zdecydował się zakup nowych maszyn i uzyskanie drugiego zezwolenia w ŁSSE. Spółka zobowiązała się do stworzenia dodatkowych 10 etatów i utrzymania istniejących ...
-
Nowa oferta UPC Biznes
... z tych grup UPC przygotowało atrakcyjne zestawy produktów w pakietach. Dodatkowo, klient ma możliwość negocjować ceny i warunki współpracy w przypadku niestandardowych potrzeb. Produkty dopasowane do potrzeb klienta biznesowego „Twoja Firma” to oferta składająca się z super szybkiego Internetu wraz z Pakietem Bezpieczeństwa UPC oraz Bezprzewodowym ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2011
... , a brak winnego spowodował spadek popytu praktycznie na wszystkie warzywa. Kłopoty producentów pogłębiły się, gdy Rosja wprowadziła embargo na te produkty (obecnie obejmuje już ono grupę warzyw i owoców). Straty zaczęły wzrastać i tygodniowo są tu już setki milionów euro. Utrzymanie się dłużej ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2011
... kolejno uruchamiały swoją produkcję największe firmy motoryzacyjne, producenci maszyn i urządzeń przemysłowych i na naszych rynkach w znaczących ilościach pojawiają się te produkty (w tym także samochody chińskiej produkcji). Na kolejnym etapie zaczęły w Chinach powstawać ośrodki badawczo-rozwojowe największych, różnych światowych firm. W tym ...
-
Reklama w Internecie 2010
... dziś trendy. Z analiz przeszło 3,5 tysiąca trwających w maju kampanii reklamowych wynika, że najczęściej trafić można było na materiały promujące multimedia, usługi i produkty związane z telekomunikacja oraz handlem, a rynkiem rządzą duzi gracze. AdReport podaje, ze 20 procent największych klientów wygenerowało wtedy ponad 46 procent ...
-
Rośnie Rejestr Dłużników ERIF
... 4% wobec 170 mln odnotowanych trzy miesiące wcześniej. Dłużnicy-konsumenci obecni w Rejestrze Dłużników ERIF nadal posiadają najwięcej zaległości wynikających z nieregulowania należności za produkty bankowe. Udział ilościowy konsumenckich długów tego rodzaju w całej bazie ERIF jest jednak nieco mniejszy niż w poprzednim kwartale. Długi z tytułu ...
-
Jak zrozumieć organizacje pozarządowe?
... w firmie. Ogólny przebieg powstania organizacji pozarządowej jest następujący: w związku z działalnością firm prywatnych oraz instytucji rządowych i samorządowych powstają tzw. niepowodzenia rynkowe – produkty lub usługi skierowane do określonej grupy osób, a których świadczenie lub sprzedaż jest wysoce kosztowne lub nie przynosi oczekiwanego zysku ...
-
Nowa fabryka KAN w podstrefie Białystok SSSE
... i pozyskuje nowe rynki zbytu. KAN jest branżowym liderem w produkcji kompleksowych rozwiązań systemowych, przeznaczonych do budowy instalacji wody i centralnego ogrzewania. Jego produkty znane są nie tylko w Polsce – do kilkunastu krajów europejskich trafia blisko 50 proc. produkcji. Popyt na wyroby Kan stale rośnie ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2011 i prognoza III kw. 2011
... +-4 proc., poziom ufności 95 proc. Dzięki cykliczności prowadzonego badania możliwe jest systematyczne śledzenie kierunków zmian w firmach. Firmy dedykujące swoje produkty przedsiębiorstwom MŚP mogą zamawiać w tym badaniu własne pytania na wyłączność.
-
Google Plus goni Facebooka
... rozwiązania i inwestuje pokaźne środki w jego rozwój. Inżynierowie Google przyznają, że prace rozwojowe związane z Google Plus pozwolą w niedalekiej perspektywie udoskonalić inne produkty. Zapowiadają także, że progres tego projektu będzie trwał latami, a użytkownicy nieustannie będą zaskakiwani nowymi rozwiązaniami. Według twórców Google Plus to ...
-
Kolejne inwestycje w ŁSSE
... Grupa Atlas). Planowana inwestycja polegać będzie na zakupie nowoczesnej drukarki fleksograficznej oraz urządzeń wspomagających proces produkcji opakowań, w które pakowane są produkty podstawowe. Zakup zwiększy wielkość produkcji i jakość opakowań, a zmniejszy zużycie materiałów i energii. Spółka zainwestuje przynajmniej 5 mln zł, zatrudni 4 nowych ...
-
Ochrona sprzętu elektronicznego
... na nim te same sprawdzone metody, co w przypadku komputerów stacjonarnych. Popularność komputerów i urządzeń firmy Apple spowodowała wzrost zagrożeń ukierunkowanych na produkty z systemem Mac OS X. Zgodnie z danymi McAfee Labs pod koniec 2010 r. istniało 5 000 szkodliwych programów na platformę Mac, a ich liczba co ...
-
Sektor TMT - prognozy 2012
... dla branży TMT w nadchodzącym roku będzie także dalsza popularyzacja tabletów. Eksplozja na tym rynku nie wykazuje najmniejszych oznak spowolnienia, odkąd produkty trafiły do ogólnej sprzedaży w 2010 r. Teraz około 5 mln użytkowników, którzy już są właścicielami swych pierwszych tabletów, kupią drugie urządzenia tego ...
-
Rynek ICT 2011
... realizowana przez polskie firmy przekroczyła 30% osiągniętej wartości sprzedaży ogółem. Polskie podmioty prowadzące ekspansję zagraniczną sprzedają tam nie tylko własne produkty i usługi. Telekomunikacja Rok 2011 w Polsce był nadal okresem spadków na rynku telekomunikacji. W ocenach DiS wartość rynku telekomunikacji ogółem spadła w tym ...
-
Starzenie się a kult młodości
... w ogóle istnieje, potem, że ma pieniądze do wydania. Wiele marek w ogóle tej grupy nie dostrzega. Ile firm ma w swojej ofercie produkty dla osób 70+? Na razie najlepiej na tym rynku odnajdują się producenci suplementów diety i kosmetyków – już pojawiły się kremy przeciwzmarszkowe ...
-
Kadra zarządzająca w social media IX 2012
... na tym, że w przyszłości zasilą rzesze Polaków, którzy nie są świadomi korzyści, ale również i zagrożeń, jakie niosą za sobą poszczególne produkty finansowe.” Na drugim miejscu wśród szefów firm ubezpieczeniowych uplasował się Jacek Podoba, prezes Grupy Europa S.A.. Trzecia pozycja należy do Jarosława ...
-
Ranking gospodarek świata 2012
... jakiś dłuższy trend w tym zakresie. Po spadku eksportu w 2009 roku, można zauważyć silne odbicie, co tylko świadczy o tym, że polskie produkty znajdują coraz więcej nabywców za granicą. Odwrócił się też niekorzystny trend spadku bezpośrednich inwestycji zagranicznych. Ciągle trzeba jednak powtarzać, że ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... wiązana jest to sprzedaż dwóch lub więcej produktów w jednym pakiecie, w tzw. formie „czystej" lub „mieszanej". Pierwszy przypadek dotyczy sytuacji, gdy produkty sprzedawane są wyłącznie razem, konsument nie ma możliwości zakupu tylko jednego z nich. Przykładem tego są tematyczne pakiety telewizyjne, z których korzystać ...
-
Polski handel przed wzrostami
... . Szybka industrializacja tych azjatyckich gospodarek oraz ich stopniowy awans w łańcuchu dostaw sprawia, że będą one zwiększały swoją obecność w Europie, oferując produkty o wyższej wartości dodanej – uważają autorzy raportu „Global Connections”. Przedstawiciele polskich przedsiębiorstw wskazują jednak na wzrost cen produktów eksportowanych z Chin ...
-
Business partnering w finansach
... organizacji w długoterminowej perspektywie. Zarząd, dyrektorzy, managerowie każdego dnia potrzebują szybkiej, rzetelnej i wartościowej informacji w celu podjęcia decyzji, m.in. jakie produkty są najbardziej rentowne, w jakie segmenty biznesu warto inwestować i do których klientów należy kierować ofertę firmy. – Specjaliści ds. finansowych działają ...
-
Kobiety w zarządzie poprawią wyniki finansowe spółek?
... na fakt, iż to kobiety odpowiadają za około 70% decyzji o zakupach, będą one lepiej zorientowane w preferencjach konsumentów i strukturze popytu na produkty firmy. Z tych powodów Komisja Europejska zaleca podjęcie działań, zmierzających do zwiększenia udziału kobiet w zarządach z obecnych 14% do 40%. Wydaje się ...
-
Globalne trendy 2013
... samochodu, 1/4 psa, 1/365 domku letniskowego itp.). Przewiduje się, że konsumenci będą dążyli do tego, aby ograniczać konsumpcję i ponownie wykorzystywać produkty, tak aby minimalizować potrzebę robienia zakupów. 4. Gospodarki stawiają na alternatywę. Nowe traci wartość na rzecz tego, co stare. Stare to ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013
... na większe zakupy, innym razem chcą je zrobić szybko, a potem szukają produktów wysokiej jakości. Najtrudniej jest z klientami, którzy chcą nabyć produkty najwyższej jakości w najniższych cenach. Ale z tym muszą radzić sobie handlowcy, którzy przekonują w swoich promocjach, że takie połączenie jest możliwe.
-
Polski Internet a fast food
... pinterest.com. Jest to m.in. związane z popularnością tych dań a co za tym idzie rozwojem sieci barów w Polsce, które promują swoje produkty dodając zdjęcia w wspomnianym serwisie. Ciekawie przedstawia się również rozkład publikacji w podziale na profile medium. Większość wzmianek pojawiła się w kanale ogólnoinformacyjnym ...
-
Czy jesteśmy gotowi na nowe technologie?
... , członek Zarządu Poczty Polskiej S.A. odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Dlatego usługi cyfrowe uczyniliśmy jednym z naszych priorytetowych celów. Stąd takie produkty jak przesyłka hybrydowa, neokartka wysłana np. za pomocą smartfona, którą w formie papierowej dostarczy listonosz. Jednocześnie rozwijamy możliwości elektronicznego kontaktu ...
-
Mikroprzedsiębiorstwa: jak kryzys wpływa na rozwój firmy
... , że grupa mikroprzedsiębiorstw nastawionych na rozwój, częściej niż pozostałe segmenty, szuka możliwości ekspansji geograficznej. Prawie jedna czwarta z nich oferuje swoje produkty i usługi w całej Polsce, a mniej niż połowa (47%) w najbliższym sąsiedztwie. Podejście do kryzysu niewątpliwie ma wpływ na to, jak mikroprzedsiębiorcy patrzą ...
-
Konwersja e-sprzedaży a telekomy
... z firmy badawczej Gemius, który doradza firmom z branży telekomunikacyjnej, jak za pomocą narzędzi do analityki webowej rozwijać biznes w sieci. Telekomy oferują produkty na lata Konwersja e-sprzedaży prowadzonej przez firmy telekomunikacyjne jest bardziej skomplikowana niż w przypadku sklepu sprzedającego w sieci inny asortyment, jak np ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 47/2013
... , to zwrot z inwestycji w akcje na poziomie średnio 10 proc. rocznie przy długoterminowym inwestowaniu. Podkreśla jednak, że na rynku przydałyby się produkty, zachęcające do oszczędzania na konkretny cel, których na razie jeszcze nie ma. – Stary pomysł na inwestowanie, czyli że trzeba długoterminowo ...
-
Cyberataki 2013: afera PRISM i zombie
... Snowdena niektóre przedsiębiorstwa wprowadziły zakaz korzystania na przykład z Dropboxa – mówi Artur Klimczak, Szef Działu Wsparcia Informatycznego w Unizeto Technologies – Produkty i usługi działające zgodnie z literą amerykańskiego prawa znacznie straciły na zaufaniu, zarówno wśród domowych użytkowników, jak i w biznesie – dodaje. Snowden ...