-
Praca na emeryturze: dlaczego dlaczego firmy powinny zatrudniać seniorów?
... pracy sprawiają, że są naturalnym wsparciem dla nowych pracowników i stabilizującym elementem w zespołach. W wielu firmach to właśnie oni pełnią funkcję nieformalnych liderów ... mentoringowe czy szkoleniowe wzmacnia ciągłość organizacyjną i wspiera budowanie spójnej kultury pracy. W zespołach wielopokoleniowych ich cierpliwość, dystans i gotowość ...
-
Co 4 pracownik IT boi się zastąpienia przez AI
... na rozwój biznesu i innowacje. Silna identyfikacja z wartościami firm wynika z kultury organizacyjnej, która podkreśla misję, cele i daje poczucie udziału w czymś ważnym, a ... ciągu ostatnich 6 miesięcy, a 63% jest zadowolonych ze swoim zarobków. Najważniejszym elementem zatrzymywania talentów w IT jest rozwój kompetencji – szkolenia i dostęp do ...
-
Depresja to milionowe straty w gospodarce, a wellbeing to inwestycja nie benefit
... programów profilaktycznych. Dopiero wtedy wellbeing staje się rzeczywistym filarem kultury organizacyjnej – podkreśla Joanna Wanatowicz, Dyrektor Zarządzająca Grafton Recruitment ... i kulturę organizacyjną, posiadanie kompleksowej strategii wellbeingowej staje się kluczowym elementem employer brandingu. Warto podkreślić, że zwrot z takich działań nie ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei