-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... r. lider polskiego rynku internetowego miał 470 mln zł przychodu i aż 148 mln zł czystego zysku. To wyniki nieosiągalne dla pozostałych firm działających w polskiej sieci, a wszystko ... problemy finansowe największego akcjonariusza Agito. Spółka Euro-net (sieć RTV Euro AGD), według szacunków Internet Standard osiągnęła w 2008 r. około 160 mln zł ...
-
Biogazownia w Kostkowicach
15 listopada br. w Zakładzie Doświadczalnym Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego w Kostkowicach dokonano uroczystego otwarcia biogazowni rolniczej. O wyjątkowości tego zakładu świadczy możliwość wykorzystania wszystkich odpadów powstających w rolnictwie np. obornika, gnojowicy, pozostałości po produkcji gliceryny, tłuszczy, ...
-
Własność intelektualna a strategia biznesowa firmy
... na liczbach. Polska spółka Ammono uznała, że przyszłością elektroniki jest kryształ czystego azotku galu i wynalazła metodę pozwalającą na szybsze pozyskiwanie jego dużych fragmentów. ... technologia pozwoli im znacznie zwiększyć przychody. Obecnie ich obroty wynoszą 2 mln euro, zainwestowali 20 mln i spodziewają się, że za dwa-trzy lata będą ...
-
Najlepsze marki świata a kryzys
... naszej enklawie. Makroekonomiczne pole manewru zostało już znacznie ograniczone, a strefa euro stoi przed zagrożeniem niewypłacalności kilku swych członków. Największe banki ... w większości mają się bardzo dobrze mimo kryzysu. W ich komunikacji mniej jest czystego hedonizmu, bezkrytycznej frywolności. Nadal są ekskluzywne i kreatywne, ale mocniej ...
-
Rainbow nie zawodzi. Dobre wyniki polskiego toroperatora
... przeliczone według kursów na koniec wrześnie 2015 roku, czyli 4,2475 za euro dla TUI Group, a dla Thomasa Cooka według kursu 5,75 złotego za funta ... już inne wielkości, które można określić jako bardzo zbliżone do wartości „czystego" biznesu turystycznego danych touroperatorów. Pułapki wycen polskich organizatorów turystyki – goodwill i współczynnik ...
1 2


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei