-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... . Trzecie miejsce na podium należało do Ceneo.pl (1,9 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76,9%). Ranking TOP 10 marek zamyka Neonet, który odnotował 0,6 mld kontaktów reklamowych. Wydatki ... do 81,8% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 75,3% zasięgu), na trzecim – Lidl (386,3 mln ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... zasięgu. Trzecie miejsce na podium należało do Ceneo.pl (1,9 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76,2%). Ranking TOP 10 marek zamyka Ford, który odnotował 0,66 mld kontaktów reklamowych. Wydatki ... 85,16% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (617 mld kontaktów reklamowych, 75,45% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... % zasięgu. Trzecie miejsce na podium należało do Ceneo.pl (1,9 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76%). Ranking TOP 10 marek zamyka Apart, który odnotował 0,66 mld kontaktów reklamowych. Wydatki ... 86,04% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazł się Euro RTV AGD (642 mld kontaktów reklamowych, 77,28% zasięgu), na trzecim – Lidl (339,9 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... miejsce na podium należało do Allegro.pl (1,98 mld kontaktów i zasięg na poziomie 77,39%). Ranking TOP 10 marek zamyka Skąpiec.pl, który odnotował 0,52 mld kontaktów reklamowych. ... do 86,57% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,772 mld kontaktów reklamowych, 77,56% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,516 mld ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... podium należało do Allegro.pl (2,23 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76,44%). Ranking TOP 10 marek zamyka marka Player.pl, który odnotowała 0,6 mld kontaktów reklamowych ... reklamowych w radiu miała w sierpniu marka Media Expert (12,25%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz Lidla (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... miejsce na podium należało do Allegro.pl (1,9 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76,43%). Ranking TOP 10 marek zamyka marka Fortuna, który odnotowała 0,7 mld kontaktów reklamowych. Wydatki ... 86,34% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 79,15% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 mld ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... w okresie Black Friday był szczególnie widoczny w TV i Digital. Poniżej prezentujemy także ranking marek z kategorii Trade według ich aktywności reklamowej w dniach 1-28 listopada, ... kontaktów reklamowych była o ponad połowę niższa – 3,8 mld kontaktów. Podium zamyka marka Euro RTV AGD z 3,3 mld kontaktów. Warto zwrócić również uwagę na markę Temu ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... Trzecie miejsce na podium należało do Ceneo.pl (2,69 mld kontaktów i zasięg na poziomie 78,4%). Ranking TOP 10 marek zamyka Empik, który odnotował 0,69 mld kontaktów reklamowych. ... do 86,75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,6 mld kontaktów reklamowych, 83,04% zasięgu), na trzecim – MediaMarkt (0,66 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... % zasięgu. Trzecie miejsce na podium należało do MediaExpert (3 mld kontaktów i zasięg na poziomie 81,27%). Ranking TOP 10 marek zamyka marka erli.pl, która odnotowała 0,61 mld kontaktów ... 86,25% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,26 mld kontaktów reklamowych, 80,44% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,5 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... Trzecie miejsce na podium należało do Allegro (2,05 mld kontaktów i zasięg na poziomie 79,23%). Ranking TOP 10 marek zamyka marka Apart, która odnotowała 0,60 mld kontaktów reklamowych. ... 85,61% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,94 mld kontaktów reklamowych, 79,72% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,82 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... zasięgu. Trzecie miejsce na podium należało do Temu (2,3 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76,84%). Ranking TOP 10 marek zamyka marka erli.pl, która odnotowała 0,65 mld kontaktów ... 87,60% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (0,99 mld kontaktów reklamowych, 82,70% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... miejsce na podium należało do Temu (2,87 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76,95%). Ranking TOP 10 marek zamyka Aliexpress.com, która odnotowała 0,53 mld kontaktów reklamowych. ... ,75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 85,95% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... na podium należało do Allegro.pl (2,57 mld kontaktów i zasięg na poziomie 77,92%). Ranking TOP 10 marek zamyka Zalando, które odnotowało 0,56 mld kontaktów reklamowych. Wydatki ... 90,20% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,21 mld kontaktów reklamowych, 86,21% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl (0,73 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... na podium należało do Allegro.pl (2,40 mld kontaktów i zasięg na poziomie 77,19%). Ranking TOP 10 marek zamyka Zalando, które odnotowało 0,53 mld kontaktów reklamowych. Wydatki ... ,29% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,16 mld kontaktów reklamowych, 87,21% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,58 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... miejsce na podium należało do Allegro.pl (2,77 mld kontaktów i zasięg na poziomie 80,75%). Ranking TOP 10 marek zamyka Player.pl, która odnotował 0,58 mld kontaktów reklamowych. ... 87,64% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – Polo Market (0,51 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... na podium należało do Allegro.pl (2,97 mld kontaktów i zasięg na poziomie 81,39%). Ranking TOP 10 marek zamyka Aliexpress, który odnotował 0,69 mld kontaktów reklamowych. Wydatki ... ,87% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,89 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... miejsce na podium należało do Allegro.pl (3,31 mld kontaktów i zasięg na poziomie 82,45%). Ranking TOP 10 marek zamyka ERLI, który odnotował 0,82 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na ... 88,86% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,86 mld ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... poziomie (ok. 23 proc.). Dane dotyczące popularności poszczególnych wyszukiwarek pochodzą z serwisu ranking.pl, statystyki mierzone są za pomocą oprogramowania Gemius. Nie sposób równocześnie pominąć ... przynajmniej 3 lata i nie dłużej niż 5 lat, osiągające roczne przychody powyżej 30 tysięcy EURO. Zatem widać, że polski e-biznes nie wypada tak blado ...
Tematy: -
Paryż stolicą Wi-Fi
Stolica Francji znalazła się na czele rankingu miast europejskich, które oferują bezpłatny dostęp do sieci Wi-Fi. Badania przeprowadziła firma Freehotspot.com. Paryż znalazł się na pierwszym miejscu, oferując 80 darmowych punktów dostępowych. Na drugiej i trzeciej lokacie znalazły się Londyn z wynikiem 21 punktów dostępowych oraz Dublin – 16. Na ...
-
Najlepsi pracodawcy Europy Środkowo-Wschodniej
Firma Hewitt Associates, specjalizująca się w doradztwie biznesowym oraz rozwiązaniach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, ogłosiła wyniki tegorocznej edycji badania "Najlepsi Pracodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej". Na czele rankingu znalazła się firma Microsoft, która uzyskała najwyższą lokatę aż w czterech krajach. Badaniem objętych ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2007
... liczba cytowań tygodnika Newsweek. Instytut Monitorowania Mediów opracował ranking na podstawie 8089 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z ... zawierać materiały kompromitujące jedną z partii politycznych; nowych problemów przy organizacji Euro 2012; sprawy Rospudy oraz wypadków autokarowych polskich turystów ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2007
... , 7. miejsce). „Fakt” był częściej cytowany niż „Super Express”. Listopadowy ranking zamyka portal Onet.pl (146). W badanym okresie wiodącymi tematami powołań były: ... oskarżenia, afera z listą leków refundowanych, próby zniszczenia tajnych dokumentów ABW, przygotowania do Euro 2012, przyznanie się Michała Boniego do współpracy z SB oraz dalsze ...
-
Europa Środkowa: popularne serwisy 2008
Nasza-klasa.pl w Polsce, odnoklassniki.ru w Rosji, one.lt na Litwie czy iwiw.hu na Węgrzech - jak pokazują wyniki badania gemiusAudience, w rankingach najpopularniejszych witryn w krajach Europy Środkowo-Wschodniej coraz częściej pojawiają się serwisy społecznościowe. Realizowane przez firmę Gemius SA badanie gemiusAudience, jest standardem ...
-
Polscy menedżerowie najlepsi w regionie
Polscy menedżerowie numerem jeden w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z raportu firmy TARGET przygotowanego we współpracy z Henley Business School z Londynu. Określani jako najbardziej przedsiębiorczy, dynamiczni oraz prezentujący stosunkowo dobre podejście do klienta w porównaniu do swoich kolegów z sąsiednich krajów, byli najczęściej typowani ...
-
Region EMEA: najlepsze spółki 2009
Deloitte ogłosił 24 listopada 2009 r. rozstrzygnięcie konkursu Technology Fast 500 dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Ten doroczny ranking najszybciej rozwijających się publicznych i prywatnych spółek z sektora technologii, mediów i telekomunikacji, nauk przyrodniczych i "zielonej technologii" z 26 krajów EMEA oparty jest o ...
-
Najczęściej cytowane media X 2009
... tej gazety znalazły się również bardzo popularne rankingi i sondaże, w tym przede wszystkim ranking polskich szpitali. Podobnie jak w poprzednim miesiącu, na drugim miejscu znalazła się ... zawartej pomiędzy PZU a Eureko. Kontynuowano też ciągle aktualny temat przygotowań do Euro 2012. Informacje o badaniu Od 1 do 31 października na potrzeby raportu ...
-
Efektywność pracy a nowa era zarządzania
Według najnowszych badań Europejskiego Urzędu Statystycznego Polacy zajmują 4 miejsce w rankingu najbardziej zapracowanych narodów Unii. Co więcej, chylący się ku końcowi rok 2009 nie był zbyt łaskawy w kwestii dni świątecznych wolnych od pracy. Połowa z nich przypadła w weekend. 2010 rok nie przyniesie w tej kwestii poprawy - podała firma Regus. ...
-
Branża PR w mediach w 2009 r.
... (28) i Witold Michałek (26). Ranking najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w 2009 roku zdominowała agencja Glaubicz Garwolińska Consultants (28). Drugie miejsce zajęła agencja Ciszewski PR (25), a następne: Partner of Promotion (23), First PR (20), Liberty Group (16) i Euro RSCG Sensors (15). Pierwsze miejsce ...
-
Rejestracja domen .pl w II kw. 2010 r.
Polska sukcesywnie skraca dystans dzielący ją od Włoch w rankingu domen krajowych państw Unii Europejskiej. Obecnie do liczby nazw domeny w rejestrze włoskim Polsce brakuje 5,3 proc., czyli o 1,6 punktu procentowego mniej niż na koniec pierwszego kwartału 2010 r. - wynika z raportu opublikowanego przez NASK. W najnowszym raporcie NASK, ...
-
Nowe oferty pracy VI 2010
... publicznych poszczególnych krajów, partnerów gospodarczych Polski oraz członków strefy euro. Wiele wskazuje, że jedną z zastosowanych kuracji będzie z jednej strony ... w jakim mieście szukać pracy w konkretnej branży? Odpowiedź na to pytanie ułatwi kolejny ranking – w których miastach oczekuje najwięcej ofert pracy w poszczególnych branżach. Dominuje ...
-
Europejczycy a bankowość online
Tylko co piąty klient polskiego banku korzysta z usług internetowych - czytamy w najnowszym raporcie Deutsche Bank Research. Bankowość elektroniczna jest najbardziej powszechna w Europie Północnej, gdzie korzysta z niej 62-77 proc. klientów. Z bardziej szczegółowej analizy wynika, że Polska choć na odległej pozycji w rankingu, radzi sobie ...
-
Rynek biurowy: najdroższe lokalizacje 2011
Z raportu firmy Cushman & Wakefield dotyczącego powierzchni biurowych na świecie Office Space Across the World (Powierzchnie biurowe na świecie) wynika, że czynsze na wszystkich najważniejszych rynkach biurowych gwałtownie wzrosły. Po tym, jak w 2009 r. największe spadki czynszów odnotowano w Azji, w 2010 r. czynsze szybko wzrosły - w Hongkongu aż ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2011
... opiniotwórczych mediów znalazła się stacja TVN24 (390) - informuje Instytut Monitorowania Mediów. IMM podaje: kwietniowy ranking cytowań zdominowany był, jak można było przewidzieć, przez tematykę związaną z katastrofą pod Smoleńskiem i pierwszą rocznicą ... programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro ...
-
Najczęściej cytowane media V 2011
... trzecie miejsce w rankingu tygodników, tuż za Wprost i Newsweekiem. Z kolei wspólne badanie Rzeczpospolitej i Perspektyw (ranking wyższych uczelni) zapewnił tym ostatnim zwycięstwo w kategorii miesięczniki. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej ... programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro ...
-
Sektor IT: ocena konkurencyjności 2011
Z danych Indeksu konkurencyjności branży informatycznej opracowanego na zlecenie Business Software Alliance (BSA) przez Economist Intelligence Unit wynika, że Polska zwiększyła swoją konkurencyjność w dziedzinie technologii informatycznych. W stosunku do rankingu z 2009 r. Polska z wynikiem 44,6 punktów awansowała o 5 miejsc na 30 pozycję w ...