-
Pokolenie Z: pieniądze i technologie czy tradycyjne wartości?
... ze znajomymi czy rozwijać swoje pasje. Do najpopularniejszych platform społecznościowych należą Facebook (95%), YouTube (93%) oraz Instagram (78%). Aż 73% ankietowanych z Polski ... środowiskiem jest e-commerce. Aż 84% przedstawicieli pokolenia Z z Polski kupuje w internecie przynajmniej raz w miesiącu, najczęściej sięgając po odzież (70%), jedzenie ...
-
Polskie firmy za granicą: blisko 1/2 polskich biznesów myśli o ekspansji
... wybory, warto spojrzeć na potrzeby, o których wspominają w badaniu. Co trzeci konsument w Polsce zaznacza, że kupuje produkty z zagranicznych stron, tylko gdy opłata za dostawę jest rozsądna. Z kolei 25 proc. unika ... to nowoczesna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, współpracująca z takimi firmami jak Facebook, ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... chodzi o źródła opinii o lokalach, to poza znajomymi/rodziną (68 proc.) największe znaczenie mają Facebook (35 proc.), Google/Google Maps (38 proc.) oraz Instagram (14 proc.). Restauratorzy ... nie powinni się obawiać dań convenience, które za wygodę pokochali Polacy – kupuje je ponad połowa (55 proc.) badanych nawet do domów. A restauratorzy? ...
1 2