-
Wyniki Megapanel IX 2011
... w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za wrzesień 2011 r. W rankingu witryn ... zasięgiem wynoszącym 66,69 proc. Na miejsce 5 z 6 wskoczyła witryna facebook.com. O dwa oczka w górę powędrowała Grupa Gazeta.pl (z 8 na 6), natomiast na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2011
... ", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2011 roku. BIZNES, ... org.pl. SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl. ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2011
... PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2011 roku. ... . SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl. Na ...
-
Wyniki Megapanel XII 2011
... w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za grudzień 2011 r. W rankingu witryn zgrupowanych i ... miejscu trzecim witryna onet.pl z zasięgiem 64,94 proc. Witryny facebook.com (4) i google.com (5) zamieniły się miejscami. Witryna demotywatory.pl ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2011
... Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2011 roku. ... SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl. ...
-
Zakupy grupowe Polek
... że ponad 60% wszystkich osób korzystających z zakupów grupowych w Polsce to kobiety. W Stanach Zjednoczonych - kolebce zakupów grupowych - ten odsetek jest ... ofertach dowiadują się z codziennego newslettera (67%) oraz serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter (58%). Zazwyczaj nie ograniczają się do pojedynczych zakupów ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2012
... "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2012 roku. ... SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl. ...
-
Wyniki Megapanel II 2012
... w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2012 r. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych ... com z zasięgiem 66,50 proc., natomiast na miejscu trzecim, domena facebook.com z zasięgiem 64,85 proc. Domena wp.pl (6) i domena nk.pl ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2012
... "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2012 roku. BIZNES, ... SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet ...
-
Wyniki Megapanel III 2012
... zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius" - standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2012 r. W rankingu witryn zgrupowanych i ... z zasięgiem 70,64 proc., natomiast na miejscu trzecim, domena facebook.com z zasięgiem 67,24 proc. Witryna nk.pl awansowała na pozycję 6 z 7. ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne III 2012
... PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za marzec 2012 roku. ... 17. SPOŁECZNOŚCI W kategorii „Społeczności” na podium bez zmian. Pierwsze miejsce facebook.com, miejsce drugie Grupa Nk.pl, miejsce trzecie Grupa Onet.pl ...
-
Polski Internet a poszukiwanie pracy
... miastach i na wsiach, w samorządach, szpitalach i środowisku akademickim. IMM prześledził w ramach raportu Kompas Social Media opinie internautów na temat rynku pracy w Polsce. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje na temat szukania pracy, które pojawiły się między 1 stycznia a 31 sierpnia 2012 roku. W badanym okresie ...
-
ESET Smart Security 7 i ESET NOD32 Antivirus 7
... tylko użytkownicy Facebooka, ale również Twittera. Bazując na danych z raportu Gartnera, niezależnej firmy badawczej i doradczej z zakresu IT, w ubiegłym roku, w Polsce, największy udział w sprzedaży aplikacji antywirusowych (dla użytkowników domowych, małych i dużych firm) uzyskała firma ESET - producent pakietu bezpieczeństwa ESET Smart Security ...
-
YouTube: trendy I 2014
... dedykowanych serwisowi YouTube. #YouTubeTrends Styczeń 2014 to pierwszy raport z cyklu i zarazem pierwsze w Polsce tak szczegółowe opracowanie poświęcone YouTube, w którym można sprawdzić jak w należącym do ... internecie”. Oznacza to, że YouTube dociera miesięcznie do ok. 15,2 mln osób, a Facebook do 15,7. Marki nie mogą więc ignorować serwisu z tak ...
-
BenQ GH680F z 35x zoomem i wbudowanym Wi-Fi
... tworzenie różnorodnych efektów (mirror, duplicate, etc.). Funkcja Panorama pozwala na tworzenie panoramicznych zdjęć w zakresie do pełnych 360°. Aparat dostępny będzie w Polsce w drugiej połowie czerwca 2014r. Sugerowana cena detaliczna to 899 zł, gwarancja 24 miesiące w trybie door-to-door.
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... Trusted Brands. Według niej, Europejczycy przy zakupie produktów lub usług, najczęściej kierują się rekomendacją znajomego lub członka rodziny (74% ankietowanych). W Polsce robi tak 82% konsumentów. Co ciekawe, opinia jest znacznie skuteczniejsza niż pozostałe formy reklamy produktów i usług. Wspomniany raport Nielsena wskazuje ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Polsce sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu ... spodziewano Biedronkę, która zainwestowała sporo pieniędzy w reklamy poświęcone bezpośrednio Świętom. Głównym miejscem dyskusji był tradycyjnie Facebook oraz Twitter,a także wiele forów kobiecych, takich jak: zdrowie-kobiety.com, net.kobiety.pl czy f. ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... do poprzedniego kwartału. Prawie połowa tej kwoty to wydatki 10 największych reklamodawców finansowych w Polsce. Bardzo silna pozycja BPH, Bank Śląski tuż za podium Od ... tysięcy razy. Najpopularniejszym miejscem internetowej dyskusji o instytucjach finansowych jest Facebook, przed Twitterem i serwisem forum-kredytowe.pl. W przypadku największego ...
-
Social media rewolucjonizują rynek pracy
... skupia się na mediach społecznościowych. Na znaczeniu zyskują szczególnie Facebook oraz LinkedIn. To niektóre z wniosków płynących z najnowszego raportu Adecco ... w których wzięło udział 31 793 kandydatów oraz 4 168 rekruterów z całego świata, w tym w Polsce. Część wyników została zanalizowana także pod kątem pochodzenia respondentów. Wśród ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... Twitterze i Facebooku coraz bardziej otwarcie mówimy o swoim zdrowiu, ale czy w mediach społecznościowych możemy liczyć na fachową pomoc lekarza lub farmaceuty? W Polsce w 2015 roku stwierdzono jak dotąd ponad 3 miliony zachorowań lub podejrzeń zachorowań na grypę. Jak wynika z danych Państwowego Zakładu Higieny (PZH ...
-
W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia
... dziecinnie proste, to już budowanie trwałego zaangażowania użytkowników tych platform i dobrego wizerunku firmy wymaga przemyślanej strategii. Fakty są takie, że w Polsce mamy 13 milionów aktywnych kont w mediach społecznościowych, czyli zanotowaliśmy 8% wzrostu od stycznia 2014 – to dane, które możemy znaleźć w raporcie in ...
-
E-commerce: jak budować relacje z klientem?
... . Według badań przeprowadzonych przez SalesBee 76 proc. klientów sklepów internetowych w Polsce to klienci uśpieni – czyli tacy, którzy tylko raz dokonali zakupu i ... nie tylko to co sprzedajesz Warto założyć firmowy profil w mediach społecznościowych – Facebook, YouTube, Instagram czy Snapchat pomogą w nietypowy sposób pokazać zarówno produkty ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... oczywiste działanie. Można nawet powiedzieć, że nieco egoistyczne” - przypomina Jadaś. Bo - jak wynika z badań IMM, tylko od początku kwietnia internauci w Polsce blisko 10 tysięcy razy pytali o polecane miejsca zakupu różnego rodzaju produktów i usług. To rezultat jedynie z Facebooka i Twittera, a liczba znacznie zwiększy ...
-
Apteki kichają na social media
Branża apteczna w Polsce wciąż mało skutecznie wykorzystuje potencjał drzemiący w nawiązaniu interakcji z użytkownikami mediów społecznościowych - wynika z najnowszego badania IMM. Od początku roku Polacy w mediach ...
-
Wakacje bez WiFi. Gdzie może być trudno o dostęp do internetu?
... kwater wakacyjnych Wi-Fi pojawia się niezwykle często, to jednak ciągle znajdziemy w Polsce miejsca, gdzie o sieć może być trudno. – Jeżeli przyjrzeć się ofercie ... brak W krajach takich jak Białoruś, Ukraina czy Mołdawia możemy spokojnie aktualizować nasz Facebook – prawie 100% ofert zakwaterowania deklaruje dostęp do Internetu. Od 80-90% szans ...
-
Uzależnienie od mediów społecznościowych nam nie grozi?
... , komentuje i udostępnia posty w sieci. Zupełnie inaczej to wygląda w przypadku seniorów. Unijna średnia wśród ludzi w wieku 65-74 lat to 19 proc. W Polsce tylko co dziesiąty senior korzysta z mediów społecznościowych.
-
Top Marka 2019 - wydawnictwo, prasa, producenci papieru
... ostatniego raportu "Stan czytelnictwa w Polsce" wynika, że w minionym roku minimum jedną książkę przeczytało zaledwie 37 proc. z nas. Takie doniesienia ... onet.pl, Forsal.pl, Gazetabiznesowa.pl oraz Wiadomości.onet.pl. Przekaz z social media zdominował Facebook – 1 365 252 wpisy i komentarze. 622 476 wzmianek odnotowano na Twitterze. Pozostałe serwisy ...
-
7 trendów e-commerce w 2021 roku
... czekają konsumentów w nadchodzących miesiącach? W jakim kierunku podąża e-commerce w Polsce? O trendach oraz nowych technologiach w e-commerce, które zyskają na ... rynek Polski. Nad rozwojem tego obszaru zakupów mocno pracuje chociażby Facebook ze swoim Marketplace, jak i Instagram, które umożliwiają sprzedaż bezpośrednio przez social media. ...
-
Hakerzy kradną konta na Facebooku i Instagramie i wyłudzają pieniądze
... na odzyskanie pieniędzy. Oszust może w bardzo szybki sposób pobrać pieniądze z bankomatu i po prostu zniknąć. Jak podaje śląska Policja, takich przypadków w Polsce jest sporo, dlatego tym bardziej należy zwracać uwagę na poziom zabezpieczeń swoich kont na portalach społecznościowych. Uwierzytelnianie wieloskładnikowe Aby zwiększyć ...
-
5 najczęściej popełnianych błędów w mediach społecznościowych
... dostęp do publikowanych informacji, takich jak chociażby zdjęcia i lokalizacja.- doradza Mariusz Politowicz, z firmy Marken, dystrybutora rozwiązań Bitdefender w Polsce. 3. Nadmierne udostępnianie danych osobowych i wydarzeń z życia prywatnego. Udostępnianie danych online jest jednym z najczęściej popełnianych grzechów przez użytkowników portali ...
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
... dyskutuje się w internecie - wynika z analizy SentiOne. O Biedronce Polacy najwięcej rozmawiają na Facebooku i TikToku. Według rankingu popularności sieci handlowych w Polsce¹ w ubiegłym roku Polacy najchętniej robili zakupy spożywcze w Lidlu, a w dalszej kolejności w Biedronce, Auchan, Kauflandzie, Carrefourze i Tesco. SentiOne zbadała natomiast ...
-
Kiedy wysłano pierwszy SMS? TOP 5 narzędzi, które zmieniły komunikację Polaków
... Facebook Messenger jest numerem jeden wśród aplikacji przeznaczonych do wysyłania wiadomości. Jednak sytuacja ta ulega zmianie z każdym kwartałem. Jak informuje GWI Facebook Messanger pozbawił w Polsce ...
-
Jak portale społecznościowe niebezpiecznie polaryzują społeczeństwo?
... dobrze funkcjonowało. Przyszły jednak czasy, gdy Facebook trafił na giełdę. Dla akcjonariuszy zaczął liczyć się zysk. Jedyny zysk, jaki mógł generować Facebook to dochód z reklam. W tych czasach ... żadnego argumentu. Nie ma więc pola do porozumienia. Podobna sytuacja jest w Polsce. Mamy dwie znaczące grupy ludzi, zwolenników PO i PiS. Są to w ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 8/2018
... proc. do Węgier. Łączna wartość 75 transakcji zawartych w Polsce, a dotyczących nieruchomości komercyjnych 5,1 mld euro. W Polsce w 2017 r. właścicieli zmieniło 150 budynków. Z analizy ... zwłoki w podporządkowaniu się wyrokowi firmie grozi kara 250 tys. euro. Facebook poinformowała, że złoży apelację. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Maksymalizacja ...
-
Kandydaci w wyborach nieprzygotowani do rekrutacji
... w Polsce. Na uwagę zasługuje też „CV” Serafiny Ogończyk-Mąkowskiej, startującej do senatu z Komitetu Wyborców Unia Prezydentów-Obywatele do Senatu. Strona jest w gruncie rzeczy bardzo skromna, ale zawiera dokładnie te informacje, których potencjalny pracodawca-wyborca najczęściej poszukuje. To samo można znaleźć na jej profilu na Facebook ...