-
Samochody używane IX 2007
... .). Najpopularniejszą marką wśród indywidualnych importerów jest tradycyjnie Volkswagen (151,2 tys. aut), kolejne pozycje na liście najchętniej sprowadzanych marek zajmują niezmiennie Opel (115,3 tys. aut), Ford (71,0 tys. aut), Audi (53,6 tys. aut), Renault (53,3 tys. aut), Mercedes, BMW, SEAT, Fiat i Peugeot.
-
Tydzień 42/2007 (15-21.10.2007)
... z koncernów samochodowych, że rozważają one przeniesienie produkcji z Polski do Rosji i na Ukrainę. Jest to realna groźba, bo Opel ma już zakład w Zaporożu na Ukrainie, Fiat ostatnio podpisał porozumienie z Ładą i na terenie Rosji chce wybudować fabrykę silników, a mają tam też być produkowane fiaty ...
-
Sprzedaż samochodów X 2007
... - w październiku. Trzecie miejsce zachował Fiat. Sprzedaż w dziesiątym miesiącu 2.214 aut jest o 2,4 procent mniejsza niż we wrześniu, ale o 13,1 procent większa niż rok wcześniej, a sumaryczna - w wysokości 23 tys. 307 sztuk - wykazała 15,2 proc. wzrostu. Następne pozycje zajmują Opel (w październiku 1.978 aut, wynik skumulowany ...
-
Samochody dostawcze X 2007
... procent więcej niż rok wcześniej. Listę dziesięciu najpopularniejszych marek otwiera Fiat. Samochody tego producenta wybrało dotychczas 8.302 nabywców, o 27,7 proc. więcej niż ... procent). Jedyna marka, której sprzedaż tegoroczna jest mniejsza niż rok wcześniej to Opel na 9. pozycji (1.752 auta, spadek o 6,2 procent). Rekordowe tempo wzrostu osiągnęła ...
-
Produkcja samochodów IX 2008
... lidera zajmuje Fiat Auto Poland, którego zakłady opuściło od początku roku 339 tys. 130 aut, o 37,8 procent więcej niż przed rokiem. Dwa najważniejsze modele Fiata to Panda (171 tys. sztuk) i 500-ka (152 tys. szt.). Na drugiej pozycji uplasował się Opel Polska, który ...
-
Tydzień 20/2009 (11-17.05.2009)
... , a więc o 22% mniej niż przed rokiem. W kwietniu sytuacja się pogorszyła, bo produkcja Fiat Auto Poland zmalała o 18% m/m, VW Poznań zmniejszył produkcję o 6% m/m, a w FSO o 30% m/m. Wyjątkiem jest gliwicki Opel, z którego wyjechało w kwietniu o 300 aut więcej niż w marcu. Na początku 2008 r. za ...
-
Tydzień 28/2009 (06-12.07.2009)
... produkcja aut w polskich fabrykach. W całym przemyśle motoryzacyjnym pracę straciło w Polsce co najmniej 15 tys. osób. Gliwicki Opel zmniejszył produkcję o połowę, podobnie VW. W dobrej sytuacji jest Fiat ze swoją produkcją samochodów małolitrażowych. Szacuje się, że sprzedaż aut w tym okresie spadła o 15-17%. Komentarz do ...
-
Ranking salonów samochodowych
... Mercedes, Nitra - Bratislavská cesta 1 – 100% BG - Skoda, Burgas - 47 Industrialna street – 100% SK - Fiat, Nitra - Cabajská cesta 10 – 98,3% SK - Volkswagen, Nitra - Topolcianska 2/A – 98,3% SK ... nr.76A, Drumul National 17 (European 576), comuna Scheia – 98,2% IT - Opel, Roma - Via Ostiense 941 – 98,2% RO - Peugeot, Otopeni - Calea Bucuresti nr. 24, ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 38/2013
... .). Spadła liczba nowo zarejestrowanych aut Citroen-a (spadek o 67 tys., czyli o 14,3 proc.). Spadki sprzedaży dotyczyły także takich marek jak Renault, Opel, Fiat, Toyota i Nissan. Komentarz do wydarzeń gospodarczych GOSPODARKA STREFY EURO W OCENIE SZWAJC. BANKU UBS Praktycznie od chwili rozwoju środków masowej komunikacji ...
-
Nexteer Automotive wybuduje w Tychach nowy zakład
... w Polsce są częścią planu rozwoju technologii elektrycznych układów kierowniczych Nexteer Automotive, wykorzystywanych obecnie w modelach takich marek, jak BMW, Citroen, Fiat, Peugeot czy Opel. W szczególności dotyczyć będą one układów typu Single Pinion EPS i Column EPS, montowanych głównie w mniejszych modelach światowych producentów. Zakłady ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... marki o największych wydatkach reklamowych Wśród marek motoryzacyjnych, które przeznaczyły największe nakłady na reklamę w telewizji, radiu i prasie znalazły się Opel, Volkswagen, Fiat, Audi i Toyota, czyli reklamodawcy, którzy najczęściej pojawiają się w naszym zestawieniu. Motoryzacja: typy reklamowanych produktów Jeśli chodzi o wydatki reklamowe ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 28/2018
... przez Polaków w sieci AAA AUTO: 1. Niemcy – Opel, Volkswagen, BMW, Audi 2. Japonia – Toyota, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Honda, Mazda, Subaru 3. Francja – Renault, Peugeot, Citroen 4. Korea Południowa – KIA, Hyundai 5. USA – Ford, Chevrolet, Chrysler, Jeep, Dodge 6. Republika Czeska – Skoda 7. Włochy – Fiat, Alfa Romeo, Lancia 8. Hiszpania – Seat ...
-
Motoryzacja: tego Polacy szukają w Google
... zapytania o motocykle (+4% r/r), a 1,3% - o części samochodowe (+11% r/r). Marki, za którymi najczęściej rozglądają się użytkownicy, to Audi, BMW, VW, Toyota, Opel, Ford, Fiat, Skoda czy Mercedes. Polacy poszukują głównie standardowych samochodów, jednak już ⅕ zapytań dotyczy ofert premium, a 2,6% aut luksusowych. Prawie połowę wyszukiwań stanowią ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... marki o największych wydatkach reklamowych W pierwszej piątce marek motoryzacyjnych na czele znalazł się Hyundai (ponad 25 mln zł), następnie Renault, Toyota, Fiat oraz Opel. Motoryzacja: typy reklamowanych produktów W branży motoryzacyjnej w reklamach niezmiennie największe udziały mają samochody osobowe (68 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły ...
-
Top Marka 2019: marki motoryzacyjne
... , premiera Scali oraz rozwój oferty SUV-ów przełożyły się na medialny wynik Škody. W topowej dziesiątce popularnych marek motoryzacyjnych znalazły się również: Opel, Fiat, Peugeot, Nissan oraz Citroën. Opis raportu Top Marka 2019 W XII edycji raportu „Top Marka” badaniem objęto materiały z prasy, internetu i social ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... rokiem wydali Ferrero, Unilever, Wawel Kraków, Wedel. W branży motoryzacyjnej wydatki reklamowe najmocniej ograniczyły marki samochodów osobowych, m in.: Skoda, Seat, Toyota, Opel, Fiat. Kategoria stacje benzynowe zanotowała wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen oraz Grupy Lotos. Kanały komunikacji W pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem