-
Tydzień 42/2007 (15-21.10.2007)
... z koncernów samochodowych, że rozważają one przeniesienie produkcji z Polski do Rosji i na Ukrainę. Jest to realna groźba, bo Opel ma już zakład w Zaporożu na Ukrainie, Fiat ostatnio podpisał porozumienie z Ładą i na terenie Rosji chce wybudować fabrykę silników, a mają tam też być produkowane fiaty ...
-
Sprzedaż samochodów X 2007
... - w październiku. Trzecie miejsce zachował Fiat. Sprzedaż w dziesiątym miesiącu 2.214 aut jest o 2,4 procent mniejsza niż we wrześniu, ale o 13,1 procent większa niż rok wcześniej, a sumaryczna - w wysokości 23 tys. 307 sztuk - wykazała 15,2 proc. wzrostu. Następne pozycje zajmują Opel (w październiku 1.978 aut, wynik skumulowany ...
-
Samochody dostawcze X 2007
... procent więcej niż rok wcześniej. Listę dziesięciu najpopularniejszych marek otwiera Fiat. Samochody tego producenta wybrało dotychczas 8.302 nabywców, o 27,7 proc. więcej niż ... procent). Jedyna marka, której sprzedaż tegoroczna jest mniejsza niż rok wcześniej to Opel na 9. pozycji (1.752 auta, spadek o 6,2 procent). Rekordowe tempo wzrostu osiągnęła ...
-
Produkcja samochodów IX 2008
... lidera zajmuje Fiat Auto Poland, którego zakłady opuściło od początku roku 339 tys. 130 aut, o 37,8 procent więcej niż przed rokiem. Dwa najważniejsze modele Fiata to Panda (171 tys. sztuk) i 500-ka (152 tys. szt.). Na drugiej pozycji uplasował się Opel Polska, który ...
-
Tydzień 20/2009 (11-17.05.2009)
... , a więc o 22% mniej niż przed rokiem. W kwietniu sytuacja się pogorszyła, bo produkcja Fiat Auto Poland zmalała o 18% m/m, VW Poznań zmniejszył produkcję o 6% m/m, a w FSO o 30% m/m. Wyjątkiem jest gliwicki Opel, z którego wyjechało w kwietniu o 300 aut więcej niż w marcu. Na początku 2008 r. za ...
-
Tydzień 28/2009 (06-12.07.2009)
... produkcja aut w polskich fabrykach. W całym przemyśle motoryzacyjnym pracę straciło w Polsce co najmniej 15 tys. osób. Gliwicki Opel zmniejszył produkcję o połowę, podobnie VW. W dobrej sytuacji jest Fiat ze swoją produkcją samochodów małolitrażowych. Szacuje się, że sprzedaż aut w tym okresie spadła o 15-17%. Komentarz do ...
-
Ranking salonów samochodowych
... Mercedes, Nitra - Bratislavská cesta 1 – 100% BG - Skoda, Burgas - 47 Industrialna street – 100% SK - Fiat, Nitra - Cabajská cesta 10 – 98,3% SK - Volkswagen, Nitra - Topolcianska 2/A – 98,3% SK ... nr.76A, Drumul National 17 (European 576), comuna Scheia – 98,2% IT - Opel, Roma - Via Ostiense 941 – 98,2% RO - Peugeot, Otopeni - Calea Bucuresti nr. 24, ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 38/2013
... .). Spadła liczba nowo zarejestrowanych aut Citroen-a (spadek o 67 tys., czyli o 14,3 proc.). Spadki sprzedaży dotyczyły także takich marek jak Renault, Opel, Fiat, Toyota i Nissan. Komentarz do wydarzeń gospodarczych GOSPODARKA STREFY EURO W OCENIE SZWAJC. BANKU UBS Praktycznie od chwili rozwoju środków masowej komunikacji ...
-
Nexteer Automotive wybuduje w Tychach nowy zakład
... w Polsce są częścią planu rozwoju technologii elektrycznych układów kierowniczych Nexteer Automotive, wykorzystywanych obecnie w modelach takich marek, jak BMW, Citroen, Fiat, Peugeot czy Opel. W szczególności dotyczyć będą one układów typu Single Pinion EPS i Column EPS, montowanych głównie w mniejszych modelach światowych producentów. Zakłady ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... marki o największych wydatkach reklamowych Wśród marek motoryzacyjnych, które przeznaczyły największe nakłady na reklamę w telewizji, radiu i prasie znalazły się Opel, Volkswagen, Fiat, Audi i Toyota, czyli reklamodawcy, którzy najczęściej pojawiają się w naszym zestawieniu. Motoryzacja: typy reklamowanych produktów Jeśli chodzi o wydatki reklamowe ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 28/2018
... przez Polaków w sieci AAA AUTO: 1. Niemcy – Opel, Volkswagen, BMW, Audi 2. Japonia – Toyota, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Honda, Mazda, Subaru 3. Francja – Renault, Peugeot, Citroen 4. Korea Południowa – KIA, Hyundai 5. USA – Ford, Chevrolet, Chrysler, Jeep, Dodge 6. Republika Czeska – Skoda 7. Włochy – Fiat, Alfa Romeo, Lancia 8. Hiszpania – Seat ...
-
Motoryzacja: tego Polacy szukają w Google
... zapytania o motocykle (+4% r/r), a 1,3% - o części samochodowe (+11% r/r). Marki, za którymi najczęściej rozglądają się użytkownicy, to Audi, BMW, VW, Toyota, Opel, Ford, Fiat, Skoda czy Mercedes. Polacy poszukują głównie standardowych samochodów, jednak już ⅕ zapytań dotyczy ofert premium, a 2,6% aut luksusowych. Prawie połowę wyszukiwań stanowią ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... marki o największych wydatkach reklamowych W pierwszej piątce marek motoryzacyjnych na czele znalazł się Hyundai (ponad 25 mln zł), następnie Renault, Toyota, Fiat oraz Opel. Motoryzacja: typy reklamowanych produktów W branży motoryzacyjnej w reklamach niezmiennie największe udziały mają samochody osobowe (68 proc.). Na kolejnych miejscach znalazły ...
-
Top Marka 2019: marki motoryzacyjne
... , premiera Scali oraz rozwój oferty SUV-ów przełożyły się na medialny wynik Škody. W topowej dziesiątce popularnych marek motoryzacyjnych znalazły się również: Opel, Fiat, Peugeot, Nissan oraz Citroën. Opis raportu Top Marka 2019 W XII edycji raportu „Top Marka” badaniem objęto materiały z prasy, internetu i social ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... rokiem wydali Ferrero, Unilever, Wawel Kraków, Wedel. W branży motoryzacyjnej wydatki reklamowe najmocniej ograniczyły marki samochodów osobowych, m in.: Skoda, Seat, Toyota, Opel, Fiat. Kategoria stacje benzynowe zanotowała wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen oraz Grupy Lotos. Kanały komunikacji W pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie ...