-
Influencer marketing krytykowany, ale ciągle skuteczny
... pozyskanych przez polskie firmy za pomocą influencerów wzrosła o 7 proc., a łączna wartość sprzedaży brutto (wg wskaźnika GMV) zwiększyła się o 5 proc. Znacznego wzrostu nie odnotowano natomiast w średniej wartość pojedynczego zamówienia, która wyniosła ok. 60 złotych. Najefektywniejsze media społecznościowe do promocji Z analizy wynika jasno: te ...
-
Setki miliardów maili i haseł krąży w darknecie
... oraz automatyzację do działania z niespotykaną dotąd szybkością i skalą – powiedział Derek Manky, główny strateg ds. bezpieczeństwa i globalny wiceprezes ds. analizy zagrożeń w należącym do firmy Fortinet zespole FortiGuard Labs. – Tradycyjne podejścia do zapewniania cyberbezpieczeństwa już nie wystarczają. Dlatego, aby wyprzedzić szybko ewoluujące ...
-
Specjaliści branży IT pozbawieni pracy zdalnej?
... proc., a w grupie osób od 45 do 54 roku życia – tylko 63 proc. Z analizy ofert pracy na No Fluff Jobs wynika, że w pierwszym kwartale 2025 r. możliwość pracy ... biurowa sprzyja nie tylko lepszej współpracy i sprawniejszej komunikacji, ale też wzmocnieniu kultury firmy. Są to elementy, których pracownicy mogą nie doceniać, ale długofalowo mogą mieć ...
-
Cyberataki nowej generacji obchodzą uwierzytelnianie wieloskładnikowe - jak się bronić?
... Cisco Talos. -Obserwujemy wyraźny wzrost liczby ataków typu adversary-in-the-middle. To oznacza, że firmy nie mogą już polegać wyłącznie na dotychczasowych, sprawdzonych środkach ochrony – muszą ... ocenę strategii MFA i oferuje wsparcie w dostosowaniu ich do nowych wyzwań – od nowoczesnej analizy sieci IT, przez ochronę aplikacji opartych na AI, ...
-
Nowa aplikacja Koszyk Zakupowy: sprawdź, gdzie zrobisz taniej zakupy spożywcze w największych sieciach
... dietetykami), a także wdrożenie algorytmów opartych na sztucznej inteligencji do analizy i prognozowania zmian cen. Koszyk Zakupowy stanowi przykład wykorzystania danych rynkowych ... produktów w sklepach. Informacje te mogą być następnie wykorzystywane do analiz przez firmy działające w konsumenckim sektorze detalicznym. Uczestnicy programu ...