-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... ? Którzy influencerzy będą zyskiwać na znaczeniu? Jakie cele realizują firmy, współpracując z influencerami? W jakich kanałach influencerzy przede wszystkim promują produkty i usługi? ... , że ich celem było tworzenie opinii o produkcie, które potem można wyszukać w Google oraz dokładnie tyle samo korzystało z usług blogerów w celu link building’u ( ...
-
Jak zachować bezpieczeństwo na LinkedIn?
... firmy oferującej atrakcyjne wynagrodzenie. Jednak, aby dostać pracę musi albo wpłacić zaliczkę za wstępne przeszkolenie lub podać dane osobowe za pośrednictwem, na przykład, formularza Google ... się z Tobą, nie klikaj żadnego linku. Zamiast tego przeprowadź wyszukiwanie w Google dotyczące pracodawcy i tego, jak zaufany jest to kontakt. Zadaj ...
-
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... Którzy influencerzy będą zyskiwać na znaczeniu? Jakie cele realizują firmy, współpracując z influencerami? W jakich kanałach influencerzy przede wszystkim promują produkty i ... aż ponad 70% ankietowanych nawiązuje współpracę z influencerami bezpośrednio, poszukując partnerów w Google lub Social Mediach, a 34,5% wyszukuje ich samodzielnie, za pomocą ...
-
Hakerzy podszywają się pod Walmart, Microsoft i Wells Fargo
... z Check Point Research ostrzegają przed udostępnianiem danych logowania np. do konta Google, Microsoft lub Amazon i klikaniem w linki umieszczone w ostatnio otrzymanych wiadomościach mailowych od tych marek. Cyberprzestępcy chętnie podszywają się pod znane firmy, wykorzystując je do przeprowadzania ataków phishingowych. W III kwartale 2023 roku ...
-
Brand phishing w II kw. 2024. Cyberprzestępcy coraz częściej podszywają się pod Adidasa
... firmy technologiczne często posiadają wrażliwe informacje, w tym dane osobowe, informacje finansowe oraz dostęp do innych kont, co czyni je cennymi celami dla atakujących. Microsoft, Google ... roku, są to: Microsoft (57%) Apple (10%) LinkedIn (7%) Google (6%) Facebook (1,8%) Amazon (1,6%) DHL (0,9%) Adidas (0,8%) WhatsApp (0,8%) Instagram (0,7%) W ...
Tematy: brand phishing, phishing, ataki phishingowe, ataki hakerów, hakerzy, cyberprzestępcy, Microsoft, LinkedIn, Apple, Amazon, google, Adidas -
10 trendów na rynku pracy, o których trzeba wiedzieć
... sygnał dla specjalistów, aby rozwijać swoje umiejętności w kierunku niszowych technologii. Firmy coraz częściej koncentrują się na optymalizacji procesów i automatyzacji, co wymaga ... zwrotu z inwestycji (ROI). Dla pracodawców kluczowe są umiejętności analityczne, np. znajomość Google Analytics, która należy do najczęściej wymaganych kompetencji. ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... zarządu agencji public relations Commplace, podkreśla: „każdy rynek zmienia się dynamicznie. Firmy, które nie testują nowych rozwiązań, ryzykują, że zostaną w tyle. Warto ... na faktach, a nie intuicji. Narzędzia analityczne, takie jak Hotjar, HubSpot czy Google Analytics, pozwalają dokładnie zrozumieć, jak Twoi klienci reagują na działania ...
-
Brand phishing w I kw. 2025. Polowanie także na polskie serwisy
... . 10 najczęściej podrabianych marek w I kwartale 2025 roku: Microsoft – 36% Google – 12% Apple – 8% Amazon – 4% Mastercard – 3% Alibaba – 2% WhatsApp – 2% Facebook – 2% LinkedIn – 2% Adobe – ... Polska ostrzegał przed oszustwami, w których przestępcy podszywają się pod firmy, takie jak nazwa.pl, informując o rzekomym wygaśnięciu domeny i nakłaniając ...
-
Sprzedaż cross-border bez błędów: jak przygotować sklep internetowy?
... zakupowych. Narzędzia takie jak Google Trends pomogą zidentyfikować sezonowość i zmiany w zainteresowaniu danymi produktami, a Google Market Finder umożliwi porównanie potencjału różnych krajów pod względem sprzedaży online. Analiza konkurencji jest równie istotna – dzięki SimilarWeb czy Senuto można sprawdzić, jakie firmy dominują na danym rynku ...
-
Europejska ekspansja MySpace
... Brytanii i Europie. Fischer był założycielem i dyrektorem naczelnym Xlantic Group, muzycznej firmy marketingowej, pracował także w Pressplay i AOL Europe. Fischer, który będzie ... ds. Operacyjnych w News Corp, powiedział, że MySpace przekazałaby swoje funkcje wyszukiwania w przetargu Google, Yahoo,lub MSN. DeWolf zwrócił uwagę na to, że użytkownicy ...
-
Zabezpieczenia antypirackie w YouTube
... sądowego, w którym Viacom domaga się miliarda dolarów odszkodowania za poniesione straty. Mike Fricklas, prawnik z firmy Viacom wyraził satysfakcję z wprowadzenia nowej technologii: „Jesteśmy zadowoleni, że Google zaczyna wykazywać się odpowiedzialnością i kończy z naruszaniem praw autorskich”. W testowaniu antypirackiej platformy wzięło udział ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2007
... internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez ... Google z 82,9 proc. wskazań przez ankietowanych. Na drugim miejscu znajduje się Allegro z 61,6 proc., a na trzecim Onet.pl z 58,6 proc. Na ostatniej, 10 pozycji z 14,6 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez ... Google z 84,7 proc. wskazań przez ankietowanych. Na drugim miejscu znajduje się Allegro z 64,2 proc., a na trzecim Onet.pl z 61 proc. Na ostatniej, 10 pozycji z 13,7 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy ...
-
Atak spamu Meeting Invite
... Micro. „Można się spodziewać, że nastąpią kolejne ataki oszustów wykorzystujących kalendarz Google i inne podobne narzędzia do przesyłania szkodliwych łączy i wykradania poufnych informacji”. Firma Trend Micro prosi wszystkie firmy i użytkowników indywidualnych o zachowanie szczególnej ostrożności w przypadku otrzymania zaproszenia na spotkanie ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... odpowiednio 18 i 13 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 59,6 proc. respondentów, a tuż za nim z ... portal Gazeta z 17,1 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - czerwiec 2008 ...
-
Tydzień 33/2008 (11-17.08.2008)
... ’a i MacBooka wyprzedził pod względem kapitalizacji rynkowej Google - największą firmę internetową na świecie. Na nowojorskiej giełdzie Google miało wartość157,232 mld USD, a kapitalizacja Apple’a wynosiła 158,837 mld USD. Kolejny kłopot Microsoft-u z naruszeniem własności intelektualnej innej firmy. Amerykańska firma Avistar pozostaje w sporze ...
-
Tydzień 36/2008 (01-07.09.2008)
... potwierdził swoje związki z Rosją i zdystansował się wobec projektu Nabucco. Google zaprezentowała własną przegladarkę internetową Chrome. W założeniach ma ona zakasować inne wyszukiwarki takie jak Internet Explorer (ósma wersja firmy Microsoft0, czy Firefox – Mozilli. System Google to nie tylko wyszukiwarka, ale także również platforma internetowa ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2008
... (odpowiednio 16 i 13 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 59,5 proc. respondentów, a tuż za ... portal Orange z 16,5 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec - sierpień 2008 ...
-
Internet w Polsce IX-XI 2008
... (odpowiednio 18 i 13 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 58,1 proc. respondentów, a tuż za nim ... portal Gazeta z 16 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie wrzesień - listopad 2008 ...
-
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
... Kontekst czy intekst? Reklamy kontekstowe swoje początku czerpią z firmy znanej powszechnie i uchodzącej za faworyta wśród wyszukiwarek – Google.pl. Skierowane są one na sieć partnerską, a ... tyle rozwinięty by umożliwiał ich dokładne dopasowanie. Reklamy kontekstowe – tzw. Google Adwords - mogą być kierowane do konkretnego serwisu, przez co grupa ...
-
Internet w Polsce I-XII 2008
... (odpowiednio 18 i 13 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 59,2 proc. respondentów, a tuż za nim ... portal Gazeta z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń - grudzień 2008 ...
-
Internet w Polsce XII 2008 - II 2009
... (odpowiednio 17 i 15 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 57,5 proc. respondentów, a tuż za nim ... portal Orange z 15,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2008 - luty ...
-
Internet w Polsce V-VI 2009
... (odpowiednio 17 i 15 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 58,1 proc. respondentów, a tuż za nim ... portal Zumi z 15,0 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie maj - czerwiec 2009 roku ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2009
... (odpowiednio 16 i 15 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 57,9 proc. respondentów, a tuż za nim ... Gazeta.pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie sierpień - październik 2009 ...
-
Internet w Polsce X-XII 2009
... (odpowiednio po 16 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 60,4 proc. respondentów, a tuż za nim ... Gazeta.pl z 15,6 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie październik-grudzień 2009 roku ...
-
Internet w Polsce I-XII 2009
... zasadniczym (16 i 15 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które w 2009 r. zostało wskazane przez 58,4 proc. respondentów, a tuż ... .pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2009 roku ...
-
Internet w Polsce II-IV 2010
... (18 i 16 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które w badanym okresie zostało wskazane aż przez 62,3 proc. respondentów. ... portal Orange z 14,9 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie luty-kwiecień 2010 roku ...
-
Panda Labs: trojany groźne w III kw. 2010
... Android stworzony przez Google ... Google. Dwie aplikacje powstały specjalnie w celu ataku tej platformy - FakePlayer, który pod przebraniem video playera wysyła wiadomości SMS nabijając ogromne rachunki telefoniczne swoim ofiarom bez ich wiedzy oraz TapSnake, który pod przebraniem gry przesyła współrzędne geolokalizacji użytkownika do serwera firmy ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2010
... na końcu z podstawowym i zasadniczym (po 16 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 60,80 proc. respondentów, a tuż za nim z 53,80 ... , 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,6 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC ...
-
Co proponują serwisy informacyjne TV?
... i Fakty. Wsparcie od Google Earth i YouTube Statystycznie w co czwartym materiale wyemitowanym w listopadzie w Faktach pojawiła się informacja o skorzystaniu z innego źródła informacji. Najczęściej były to materiały udostępnione przez organizacje i firmy, podobnie jak w Wydarzeniach. Wiadomości chętnie korzystały z map Google Earth a Panorama, jak ...
-
Internet w Polsce XII 2010 - II 2011
... z podstawowym i zasadniczym (po 16 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 59,90 proc. respondentów, a tuż za nim z ... zajął portal społecznościowy Facebook z 30,10 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało ...
-
Reklama w Internecie 2010
... Google rządzi w kontekście, ale konkurencja nie śpi Analizę rynku SEM przez pryzmat sieci reklamy kontekstowej zajął się w tym roku działający w tym segmencie AdKontekst. Z analiz i szacunków firmy ...
-
Tablet Packard Bell Liberty Tab
... Android 3.0 Honeycomb. Liberty Tab jest dostępny w dwóch charakterystycznych dla firmy PB kolorach: czerwonym i białym. Opływowe kształty i ergonomiczne rozmieszczenie ... Flash wykorzystywana jest na blisko 80% stron dostępnych w internecie). Najnowszy system Google, podobnie jak jego starsze wersje, zapewnia pełen dostęp do Android Market, sklepu ...
-
Internet w Polsce I-VI 2011
... z podstawowym i zasadniczym (po 16 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 59,80 proc. respondentów, a tuż za nim z ... zajęła witryna gadu-gadu.pl z 30,40 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2011
... podstawowym (15 proc.) i zasadniczym (16 proc.). W rankingu portali internetowych wg spontanicznej znajomości pierwsze miejsce zajmuje Google, które zostało wskazane przez 58,6 proc. respondentów, a tuż za nim z 52,5 proc ... zajęła witryna gadu-gadu.pl z 30,30 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało ...