-
Świat: wydarzenia tygodnia 52/2016
... rynku wzrosła o 13,6 proc. r/r. Nie należy lekceważyć, że atutem niemieckiej firmy była polityka cenowa, co w rezultacie zniwelowało skutki afery spalinowej i ostatecznie ... za wszystkie rzeczy osobiste gości. Często w klubach, restauracjach czy teatrach klienci natykają się na informację, że „w razie zgubienia bądź zniszczenia pozostawionych rzeczy ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... klienci i e-sprzedawcy mogą korzystać z możliwości wyboru języka polskiego na niemieckiej platformie Amazon. Ułatwieniem dla kupujących online jest także polskojęzyczny dział obsługi klienta, z którym można się skontaktować drogą telefoniczną lub mailową. Dodatkowo, w przypadku zamówień produktów dostępnych w polskich centrach logistycznych firmy ...
-
Czy mieliśmy właśnie zmasowany cyberatak na sektor bankowy?
... o których zwykle słyszeliśmy w mediach, to kwestia celu – nie byli nim klienci banków, ale same banki – atakowano bezpośrednio infrastrukturę bankową. Do ataku ... dostaną rykoszetem i zostaną zainfekowane oprogramowaniem złośliwym przypadkowo. Skutkuje to ekspozycją firmy na zagrożenia kradzieży lub utraty danych, szantażu, a nawet potencjalnie kary ...
-
Apple i Netflix, czyli marki, które kochamy
... Manager z Accenture w Polsce przekonuje, że te kryteria odzwierciedlają rzeczywiste kategorie, w jakich klienci oceniają i opisują swoje doświadczenia z markami. – Z raportu wynika, że wiele cech ... marki z charakterem i poczuciem humoru. Przekłada się to na wartość firmy, która w przeciągu ostatnich 5. lat zwiększyła się dwukrotnie – z 10,1 na 20,1 ...
-
Co planuje Polski Holding Nieruchomości? Wywiad z prezesem Maciejem Jankiewiczem
... nadzieję, że pierwsi klienci będą mogli kupić mieszkania na warszawskiej Woli. Będziemy zaangażowani w budowę hoteli Moxy oraz Residence Inn. Myślę, że ten rok będzie rokiem dużej zmiany; będzie przełomowy i mocno inwestycyjny. To ma przynieść zyski i rozwój rozpoznawalnej na rynku mieszkaniowym i komercyjnym firmy.
-
7 porad jak zwiększyć ruch w wynikach wyszukiwania
... właśnie Ty jesteś ekspertem w danej branży. Bardzo prawdopodobne jest to, że klienci będą jeszcze chętniej polecać daną witrynę swoim znajomym lub udostępniać w sieciach społecznościowych. ... opinie. Takie działanie może korzystnie wpłynąć na wizerunek danej firmy. W całości tego procesu najważniejsza okazuje się cierpliwość i wytrwałość w założonych ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... właśnie głosowych. – Granica pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta stają się coraz bardziej płynne. W obliczu tych zmian, aby przetrwać na rynku, firmy muszą zdecydować się na to, jakimi kanałami będą się komunikować i być w tym konsekwentne. Marketing automation pozwala odczuwalnie usprawnić proces sprzedażowy ...
-
Zaległe płatności. Nie jest dobrze, a będzie gorzej?
... Polska pod tym względem zajmuje drugie miejsce w Europie Wschodniej. W przypadku krajowych transakcji, klienci B2B otrzymywali średnio 30 dni na uregulowanie swoich płatności i jest to okres o ... są potwierdzeniem trendu widocznego w ostatnich trzech latach – polskie firmy są zdecydowanie bardziej ostrożne od swoich konkurentów branżowych w innych ...
-
Wakacje 2017: bardzo tania Hurghada
... kilku tygodni, gdy do zakupów w większym niż dotychczas stopniu przystąpią klienci z obszaru tzw. Polski B. Akcje Rainbow na kolejnych historycznie rekordowych poziomach ... w tej kwestii nieco korzystniej na co wydaje się wskazywać aktualna prognoza firmy Accuweather. Na wykresie przedstawiono prognozowane temperatury (dzień) w okresie wakacji 2017 na ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... wspólne w galeriach Synergia kanałów sprzedaży Rynek odpowiada także na popularyzację usługi click&collect, w ramach której klienci mogą odbierać w sklepie produkty zamówione w sieci. Handlowcy starają się wówczas zachęcić do zakupów ... sklepy będą w dalszym ciągu pełnić niezwykle ważną funkcję” - podsumowuje Marta Mikołajczyk-Pyrć z firmy ...
-
Bankowość online: ataki DDoS kosztują krocie
... są problemy wizerunkowe i utrata reputacji firmy. Kirył Iłganajew, szef działu Kaspersky DDoS Protection, Kaspersky Lab, powiedział: W sektorze bankowym reputacja jest na wagę złota, a bezpieczeństwo idzie w parze z tą kwestią. Jeśli serwisy internetowe banku staną się celem ataku, klienci będą się wahać, zanim powierzą ...
-
Wakacje 2017: wycieczki są za drogie
... usług z wyższej półki, do których wciąż jeszcze w naszym kraju należą zagraniczne wycieczki. Agenci i klienci sygnalizują, że wycieczki są drogie Innym czynnikiem hamującym popyt często ... wiele czasu, zwłaszcza, że biznesowymi konkurentami są tam w większości firmy należące raczej do kategorii „tłustych kotów”, nawykłe do dużych marż i umiarkowanego ...
-
1 proc. klientów wystarczy, aby obniżyć wskaźniki rentowności
... oparciu o potencjał zysku ekonomicznego (czyli po uwzględnieniu kosztu kapitału) oraz wielkość firmy. Po dokonaniu podziału bazy klientów na segmenty pod kątem ... do jednolitego procesu planowania w całym banku. Zarządzanie klientami. Nie wszyscy klienci będą rentowni każdego roku, z uwagi na różne wskaźniki rentowności poszczególnych transakcji ...
-
Denturyzm, czyli turysta u dentysty
... po kroku opisującym kolejne zabiegi, łącznie z ich budżetowaniem. Obecnie powstają firmy, które specjalizują się w tym obszarze. Z takich usług skorzystać mogą zarówno pacjenci ... cały proces zamyka się zazwyczaj w ciągu kilku minut. Ponadto, nasi klienci mają zapewniona profesjonalną opiekę, polegającą na indywidualnym podejściu do każdego pacjenta ...
-
Endpoint Detection and Response od Kaspersky Lab
... bezpieczeństwa punktów końcowych oraz możliwości śledcze dla zespołów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo oraz centrów operacji bezpieczeństwa. Klienci rozwiązania Kaspersky EDR mogą skorzystać z ogromnego doświadczenia firmy Kaspersky Lab w zakresie analizy zagrożeń, jej zaawansowanych technologii ochrony oraz licznych sukcesów w wykrywaniu jednych ...
-
E-sklep: jak konkurować mając niewielki budżet?
... sekcję FAQ. Pomoże Ci również dobrze zaprojektowany CRM zintegrowany z pozostałymi narzędziami firmy. 5. Postaw na relacje z dotychczasowymi klientami Budowanie relacji z obecnymi klientami ... ich do Twojego sklepu, a następnie opracować właściwą strategię. Istnieją klienci, którzy nie kupią produktu bez uprzedniego przejrzenia pozytywnych opinii na ...
-
Cyberzagrożenia 2018 - prognozy Kaspersky Lab
... serca itd. (dla porównania obecnie ich liczba wynosi 12,8 mln). Firmy już teraz ostrzegają przed lukami w zabezpieczeniach, zdając sobie sprawę, że ... z systemów płatności online, co stanowi dwukrotny wzrost w stosunku do ubiegłego roku. W 2018 r. klienci preferujący korzystanie z urządzeń mobilnych staną się głównym celem kradzieży i przejmowania ...
-
Ubezpieczenia 2017. kluczowe tendencje
... % liderów organizacji wciąż ma ograniczoną wiedzę na temat produktu ubezpieczeniowego w tym zakresie. Klienci chcą rozmawiać o cyberryzykach - interesuje ich zarówno zakres pokrycia, czy składka, jak i rozwiązania dodatkowe, pozwalające na lepsze zabezpieczenie firmy w przypadku wystąpienia szkody. Warto także dodać, że w tym roku ok. 66 ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... jest już co trzecie zamówienie [32%]. Warto jednak podkreślić, że są firmy, które umieją świetnie monetyzować biznes w mobile – dostarczają idealnie skrojoną użyteczność, która ... dodatkowe insighty z tego formatu, np. skąd najczęściej przyjeżdżają do niego klienci? Jaki jest średni dystans dojazdu? W jakie dni najczęściej klikają poszukując serwisu ...
-
Czym nas kuszą księgarnie internetowe?
... to zalety księgarni internetowych, które cenią konsumenci. – komentuje Martyna Bednarczyk z firmy Virtualo, dystrybutora e-książek i właściciela e-księgarni. W Internecie ze względu na ... od kilku lat, a głównym kanałem ich sprzedaży jest Internet. Klienci korzystający z e-księgarni, jak pokazało badanie Virtualo są w większości zadowoleni z ich ...
-
Prezenty świąteczne mogą być odpowiedzialne
... pracują w fabrykach wytwarzających nasze prezenty i wspierać te firmy, które utożsamiają się z wartościami ważnymi dla nas. Społeczna odpowiedzialność to także dbanie o lokalną społeczność, rzetelna i etyczna komunikacja z klientem czy przejrzyste warunki współpracy z dostawcami. Jako klienci mamy możliwość skorzystać z oferty coraz większej liczby ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2017
... kolejowa Lietuvos Geleżinkeliai (LG) rozebrała odcinek torów uderzając w interesy polskiej firmy. Rafineria w Możejkach musiała zmienić system komunikacji i transportu zewnętrznego, co zwiększyło ... stacjonarnym, będzie go szukać on-line. Nasza ubiegłoroczna analiza pokazała, że klienci, którzy decydują się na ten rodzaj zakupów muszą liczyć się z ...
-
Hotele w Polsce. Kierunki rozwoju
... kategorii. Specjaliści zauważają, że do niedawna na warszawskim rynku dominowali klienci biznesowi, teraz Warszawę coraz liczniej odwiedzają turyści, których jest już ponad ... polskiej bazy hotelowej przeważają hotele indywidualne, których właścicielami są polskie firmy, zajmujące się samodzielnie ich prowadzeniem. Podobnie jest z popytem na noclegi ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 3/2018
... po cenie co najmniej rynkowej. Wg banku centralnego Rosji... prywatne firmy wycofały z Rosji w 2017 r. 31,3 mld USD i jest to o 60 proc. więcej niż w ... Volvo. Miesięczny abonament obejmuje ubezpieczenie, koszty konserwacji oraz dostawy i odbioru, a klienci mogliby korzystać z wybranego pojazdu. Dopuszcza się sytuacje abonamentu na usługi pozwalające ...
-
W 2018 roku magazyny będą biły rekordy
... jedynie ofertą czy ładnym designem. Katarzyna Pyś-Fabiańczyk podkreśla, że obecnie klienci dużą wagę przykładają do jakości serwisu, o których niejednokrotnie decyduje czas ... na dużych graczach. Coraz sprawniej poruszać będą się średnie i małe firmy, inwestujące w ten kanał. Eksperci z Działu Powierzchni Magazynowych i Logistycznych BNP Paribas Real ...
-
Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... kierunku zmierza i które jej obszary rozwiną się najbardziej? Wielokanałowość W czasach, w których klienci mogą dokonać zakupów zarówno za pomocą stron internetowych, platform społecznościowych, ... ustawy o ochronie danych osobowych. Ma ona zmienić sposób, w jaki firmy będą mogły zbierać i przetwarzać informacje o konsumentach. Po wdrożeniu RODO, ...
-
Eksport okiem polskiego przedsiębiorcy
... korzystne warunki faktoringu, ale również przeanalizować zakres dodatkowych świadczeń oferowanych przez faktora. Klienci Bibby Financial Services mogą liczyć na pomoc opiekuna klienta na każdym etapie współpracy oraz wsparcie firmy przy weryfikacji potencjalnych kontrahentów z całego świata. Międzynarodowy zespół może usprawnić również komunikację ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... na osiedlach mieszkaniowych, a ich powierzchnia sprzedażowa jest wystarczająco duża, by klienci mogli szybko i sprawnie zaopatrzyć się w niezbędne produkty w przystępnych cenach. Dodatkową ... nie była w stanie dotrzymać kroku Biedronce, Lidlowi czy Auchan. Zarząd firmy w Polsce stoi obecnie przed nie lada wyzwaniem – z całą pewnością kosmetyczne ...
-
Polacy a usługi assistance 2017
... mieć pewność, że możemy liczyć na pomoc w trudnych sytuacjach. Ponadto, nasi klienci deklarują bardzo wysoki poziom satysfakcji z jakości świadczonej pomocy. To kolejny ... 35%, w biurze podróży 32% i towarzystwie ubezpieczeniowym - 22%. - Banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy telekomunikacyjne, ale także inne podmioty rynku dołączają assistance do ...
-
7 mln USD w pół roku. Tak hakerzy zarabiają na kryptowalutach
... . Zainstaluj niezawodne rozwiązanie bezpieczeństwa na wszystkich stacjach roboczych i serwerach i dopilnuj, aby wszystkie jego komponenty były włączone w celu zapewnienia maksymalnej ochrony. Klienci firmy Kaspersky Lab są chronieni przed szkodliwymi koparkami za pomocą rozwiązania Kaspersky Endpoint Security for Business.
-
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... bezpośrednio w aplikacji dotyczy tylko niektórych rozwiązań. Proponowane przez firmy usługi raczej wspierają sprzedaż, niż ją umożliwiają z poziomu urządzeń ... z konsumentem na każdym etapie ścieżki zakupowej. W przypadku aplikacji wspomnianej już drogerii, klienci otrzymali w jednym rozwiązaniu program lojalnościowy oraz możliwość zakupów online. ...
-
Zakupy w sieci coraz popularniejsze. Rośnie też skala problemów
... „testujących” nową formę zakupów. Niestety problemy obecne rok i dwa lata temu są nadal aktualne. Klienci otrzymują towar z opóźnieniem, a w skrajnych przypadkach paczki nie docierają do adresatów. Negatywne doświadczenia mogą potęgować obawy ... możemy kupować online bezpiecznie i wygodnie” – komentuje wyniki badania Anna Rak, country manager firmy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 19/2018
... zyski trafiają do krajów ojczystych. Wg PE sytuacja musi się zmienić, a te firmy też muszą płacić podatki. Zdaniem szefa PE Antonio Tajaniego utrzymywane dotychczasowego ... roku). Także luksusowe SUV-y cieszą się w Polsce rosnącą popularnością. – Kiedy pojawił się Ferrari For Four, klienci byli zdziwieni, pytali, co to jest, ale im więcej osób miało ...
-
Nowe technologie a powierzchnie handlowe i magazyny
... należy podkreślić, że umiejętne włączenie sprzedaży internetowej w strategię firmy (m.in. w postaci sprzedaży wielokanałowej/omnichannel) może przynieść ... handlu w niedziele przyczyni się niewątpliwie do dalszego wzrostu sprzedaży w sektorze e-commerce, a klienci będą poszukiwać nowych sposobów na wykorzystanie wolnego czasu, skupiając się na ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... Największym wyzwaniem dla właścicieli e-commerce jest oferowanie darmowych przesyłek. Dbanie wyłącznie o wynik finansowy firmy może jednak pozbawić sklep stałych dochodów od powracającego klienta. Według badań uniwersytetów w Waszyngotnie i Wirginii klienci, którzy mogli zwrócić towar z darmową przesyłką, wracali i wydawali od 158 do 457 proc ...