-
MŚP otwiera się na pracę zdalną
... sprzedaż online. Co szósta firma (17 proc.) planuje wprowadzić model hybrydowy z mniejszą niż do tej pory liczbą pracowników pracujących zdalnie. Odpowiedzi na ...
-
Polski eksport AGD czwarty na świecie
... sprzedaż z krajowych fabryk jest bardzo mocno skoncentrowana w Europie. Rynek w naszym regionie jest wart blisko 72 mld dolarów, a polskie firmy są ważną jego częścią. Polscy producenci sprzętu AGD są czwartą eksportową siłą na ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... sektora spożywczego jest to 19%. Co też ciekawe, wpływ pandemii na rozwój e-commerce firmy oceniły na relatywnie słaby. Przyspieszenie rozwoju e-handlu dostrzegło 42% firm – ... na wpływ pandemii na firmy z łańcuchu produkcji i dystrybucji żywności. Z jednej strony branża spożywcza jest wskazywana jako jedna z bardziej odpornych na zawirowania związane ...
-
Hakerzy udają firmy kurierskie. Jak poznać oszustwo na dostawę towaru?
... na przestrzeni lat 2019-2021 sprzedaż online zanotowała wzrost o 56%. Nie jest zatem zaskoczeniem, że transakcje elektroniczne w jeszcze większym stopniu zaczęły interesować cyberprzestępców. W modzie są m.in. oszustwa polegające ma podszywaniu się pod firmy kurierskie. Jak nie dać się nabrać na dostawę towaru? Co radzą eksperci z firmy ...
-
PR i marketing w 2023 roku. Trendy na 2024
... był 2023 rok dla PR i marketingu i co będzie na topie w 2024 roku? Sprawdzamy. W 2023 roku firmy z obszarów PR i marketingu liczyły na ożywienie rynku związane z zakończeniem pandemii COVID-19. Na sytuację całej branży negatywnie wpłynął jednak konflikt zbrojny na Ukrainie, a także duża niepewność związana z wyborami politycznymi oraz ...
-
Chińskie firmy zatrudniają w Polsce. Jacy to pracodawcy?
... sprzedaż hurtowa i detaliczna odzieży, obuwia, innych wyrobów tekstylnych czy sprzętu elektronicznego, artykułów użytku domowego lub części). Nie brakuje też stanowisk w logistyce. Chiński sektor TSL z roku na rok poszukuje w Polsce coraz więcej pracowników tymczasowych. Masowe rekrutacje prowadzone są na ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... które mogą zmienić Twoją strategię marketingową i SEO W raporcie „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” zaprezentowane zostały wyniki analizy źródeł ruchu, ... w całkowitym ruchu. Branże takie jak marketing, sprzedaż czy e-learning przyciągają najwięcej odwiedzin, co pokazuje, jak duży potencjał mają firmy SaaS w tych obszarach. Warto pamiętać, ...
-
Polska w TOP3 największych eksporterów czekolady na świecie
... czekolady rośnie z roku na rok i świetnie wpisuje się w globalny trend rosnącego popytu na produkty czekoladowe. Od 2019 do 2023 roku nasza sprzedaż zagraniczna wzrosła aż ... dominują na półkach sklepowych. Jednak na rynku wciąż obecne są marki o w pełni polskim kapitale, takie jak Goplana, Mieszko czy Terravita, a także mniejsze firmy specjalizujące ...
-
Marketing bez budżetu. Tak robi 6 na 10 mikrofirm
... na Facebook Ads oraz na Instagramie. Kontrastuje z tym niska ocena działań na LinkedInie czy Twitterze/X. Z badań jasno wynika: mikrofirmy nie chcą reklam, które tylko robią wrażenie. Chcą takich, które przynoszą sprzedaż ... i ile to kosztuje” zostało zrealizowane przez IMAS International na zlecenie firmy faktoringowej NFG, w październiku 2025 r., na ...
-
Właściciel dużej apteki internetowej ostrzega: uważaj na niebezpieczne oferty leków w sieci! REKLAMA
... . Prawo jasno określa, kto i na jakich zasadach może prowadzić sprzedaż wysyłkową produktów leczniczych. Chciałbym, by ... firmy i apteki stacjonarnej. Prawdziwa i legalnie działająca apteka internetowa zawsze udostępnia pełne dane identyfikacyjne: nazwę podmiotu, adres siedziby, numery NIP i REGON oraz dane kontaktowe. Co istotne, sprzedaż ...
Tematy: -
Gospodarka Francji a polskie firmy
... dobrej sytuacji na rynku pracy. W sytuacji owego spowolnienia na koniec maja średni wzrost liczby upadłości przedsiębiorstw wyniósł 14% (za 12 miesięcy w porównaniu z rokiem ubiegłym), a upadały głównie firmy z sektora MSP. Branże, które najbardziej dotknęło załamanie koniunktury to: sektor budowlano-mieszkaniowy, transportowy oraz sprzedaż hurtowa ...
-
KPP: polskie przedsiębiorstwa i ich plany na 2010r.
... Sprzedaż w 2010 roku Optymistyczne wnioski płyną natomiast z badań dotyczących prognozy sprzedaży przedsiębiorstw w 2010 roku. Tylko 20 proc. przedsiębiorstw przewiduje spadek tego wskaźnika. Z kolei połowa firm przewiduje wzrost wielkości sprzedaży. Jeżeli te prognozy oparte są na ...
-
Prognozy dla gospodarki i firm na rok 2012
... budżetowej oraz ośrodków międzynarodowych. Gorzej będzie na rynku pracy, gorzej ze wzrostem płac i konsumpcji indywidualnej. Firmy będą się wspomagać, a czasem ratować, zasobami gotówkowymi zakumulowanymi przez poprzednie lata. To tezy, które padły 18 stycznia br. podczas konferencji prasowej Lewiatana nt. prognoz na ...
-
Małe firmy - prognozy III kw. 2013
... utrzymania obrotów swojej firmy na poziomie 2012 r., może oznaczać, że wśród przedsiębiorców dużą grupę stanowią osoby prowadzące biznesy odporne na wahania koniunktury. Widać przy tym zależność, że im lepsza ocena perspektyw własnej firmy, tym lepsza ocena całej gospodarki. Udzielone przez przedsiębiorców odpowiedzi na pytanie o ocenę ...
-
Rynki wschodzące liczą na pokolenie Y
... na rynku już od ponad dziesięciu lat, przełom nastąpił dopiero, gdy Apple wypuściło na rynek w maju 2010 roku nowy iPad. Pierwsze prognozy IDC z tamtego okresu mówiły, że sprzedaż ... bardzo wymierne korzyści – budżet na e-administrację wynosi co najmniej 4 mld PLN. Inne firmy, jak MIDAS mogą skorzystać na rosnącym wykorzystaniu mobilnych danych oraz ...
-
Prognozy na 2014 według Saxo Bank
... USA, który zachęca niemieckie firmy do przenoszenia produkcji na Zachód, niższą konkurencyjność ze względu na rosnące płace realne, potencjalne ... na ryzyko. Czas im się skończył i pozostaje już tylko jedno narzędzie – dewaluować pieniądz. W takiej sytuacji sugerowałbym więc sprzedaż równo ważonego koszyka walut „kruchej piątki” i oczekiwanie na ...
-
Wydatki na IT w 2014 r. - wzrost będzie niewielki
... sytuacji firmy oferujące np. telefony komórkowe albo usługi związane z przechowywaniem danych zmuszone są obniżać ceny, aby móc zwiększyć sprzedaż lub utrzymać ją na dotychczasowym ... w Luxoft Poland. Z drugiej jednak strony, jak wynika z badania Application Landscape firmy Capgemini, w ciągu ostatnich trzech lat liczba decydentów IT uważających, że ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... na Facebooku stale rosną. Większe wydatki są efektem wzrostu popularności reklam Facebook Ads w branży, która jest skłonna do znacznych inwestycji w tym obszarze. Jak więc prowadzić kampanie promocyjne, by skutecznie zwiększać sprzedaż ...
-
Zatrudnienie w górę? Tak obiecują firmy
... wskazują na poważne bariery hamujące ich rozwój, jak rosnące obciążenia podatkowe czy rosnąca konkurencja. Dobra koniunktura w regionie, polskie firmy liczą na eksport ... większa sprzedaż na rynkach zagranicznych, zaś niecałe 40% widzi szanse w rosnącym rynku krajowym. Zorientowanie na eksport dotyczy przede wszystkim firm, które już teraz są obecne na ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... Na najlepszych rynkach wynajmujący oferują sieciom odzieżowym większe lokale w odpowiedzi na wzrost zapotrzebowania na powierzchnię. Towarzyszy temu jednocześnie spadek liczby sklepów, które sieci te chcą prowadzić. W SKLEPIE POMAGAĆ, ZAINTRYGOWAĆ I PROWADZIĆ SPRZEDAŻ ...
-
Czy sytuacja na Ukrainie zmieni polski eksport?
... PMI). Konstrukcję Bibby MSP Index oparto na założeniu, że o kondycji każdego przedsiębiorstwa, a w szczególności firm małych i średnich, decyduje kilka obszarów: sprzedaż (zamówienia), inwestycje, zatrudnienie, płynność finansowa oraz poziom zadłużenia firmy. Jednym z kluczowych aspektów funkcjonowania firmy jest stan nastrojów w przedsiębiorstwie ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe firmy 2015
... do Panasonica, zajął koncern Procter & Gamble, który awansował z 5. pozycji. Z kolei z 6. na 5. miejsce przesunęło się Sony, a z 8. na 6. PepsiCo. LG Electronics awansował z 10. na 8. pozycję. Firmy, które znalazły się w zestawieniu musiały osiągać roczne przychody na poziomie co najmniej trzech miliardów dolarów. Średnia wartość przedsiębiorstwa ...
-
Polski leasing ciągle na ścieżce wzrostu
... nowych pojazdów do 3,5 tony wskazuje, że kluczowymi nabywcami pozostają firmy (64 proc.), przy czym rejestracje na firmy leasingowe/CFM/RC stanowiły 41,9 proc. wszystkich rejestracji w pierwszej połowie ... sprzedaż w firmach leasingowych. Dane dotyczą oceny mijającego okresu oraz prognozowanych trendów w kolejnym kwartale. Ankietowane firmy oczekują ...
-
10 najważniejszych faktów na temat polskiego rynku IT
... jego wzrostu nie ulegnie gwałtownemu załamaniu (a nic na to nie wskazuje), to kilka nadchodzących lat ... sprzedaż, którą zwiększyły polskie spółki działające za granicą. Małe przedsiębiorstwa stanowią większość firm IT w Polsce Największymi firmami IT działającymi w Polsce są m.in. producenci sprzętu, dystrybutorzy, dostawcy oprogramowania i firmy ...
-
Firmy ubezpieczeniowe nieprzygotowane do cyfryzacji?
... związane są z cyfryzacją – uważa Kazimierz Stańczak, Senior Advisor w Bain & Company. Na tym polu pośrednicy powoli zaczynają wyprzedzać ubezpieczycieli, którzy choć inwestują w ... zarówno firmy ubezpieczeniowe, jak i konsumenci mogą spodziewać się dużych zmian związanych z otwarciem nowych kanałów internetowych i mobilnych. 2) Wielokanałowa sprzedaż ...
-
5 sposobów na większe zarobki w e-commerce
... na pozyskanie ruchu nie przynoszą oczekiwanej konwersji na zamówienia i sprzedaż w sklepie nie idzie zgodnie z planem? Blog, prowadzone profile w mediach społecznościowych, wpisy gościnne, pozycjonowanie, kampanie reklamowe w Google Adwords czy na ... średniej wartości zamówienia. Jak wynika z badań firmy Forrester, te dwie techniki odpowiadają za ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... efektem trzech dużych transakcji firmy Amazon. Z analiz JLL wynika, że udział najemców e-commerce w popycie brutto sięgnął 5,8% w 2014 r. 70% ankietowanych operatorów spodziewa się znacznego wzrostu zapotrzebowania na usługi logistyczne. W efekcie wzrośnie także popyt na powierzchnie magazynowe, generowany przez sprzedaż takich produktów jak odzież ...
-
Branża leasingowa w 2015 r. i prognozy na 2016 r.
... leasing jest/będzie dla nich istotnym źródłem finansowania inwestycji. Plasuje to Polskę na trzecim miejscu po Finlandii i Niemczech, w których to krajach zainteresowanie leasingiem jest ... za sprzedaż w firmach leasingowych. Dane dotyczą oceny mijającego okresu oraz prognozowanych trendów w kolejnym kwartale. W I kwartale 2016 r. ankietowane firmy ...
-
Polska biotechnologia bez pieniędzy na rozwój
... zachęt na B+R w Polsce ... firmy z sektora biotechnologicznego. Zdaniem 38,1 proc. z nich najprostszym jest umowa licencyjna z dużą firmą, a 33,3 proc. respondentów wybrało sprzedaż technologii lub produktu. Ponad połowa respondentów, realizując projekty badawcze, współpracuje ze stronami trzecimi w ramach idei Open Innovation. Działające w Polsce firmy ...
-
5 sposobów na wypromowanie aplikacji mobilnej
... Jak wynika z badań firmy Appboy, im więcej czasu upływa od pierwszego użycia zainstalowanej aplikacji, tym mniej użytkowników do niej wraca. Na drugi dzień po ... m-stron), jak i samej sprzedaży odbywającej się za ich pośrednictwem (o 50 proc. większa sprzedaż w stosunku do stron mobilnych). Ich olbrzymi potencjał w e-reklamie jest obecnie ...
-
Branża motoryzacyjna i jej wpływ na polską gospodarkę
... popularności CFM W 2016 roku firmy leasingowe sfinansowały zakup 193,8 tys. samochodów osobowych i aż 78 tys. pojazdów użytkowych. Całościowo rynek leasingu wyceniono na 30 proc. ... i segmenty powiązane na różne sposoby z motoryzacją: usługi finansowe i biznesowe związane z handlem samochodami, produkcję i sprzedaż paliw samochodowych, transport ...
-
Firmy produkcyjne. Optymizm, inwestycje i brak pracowników
... sprzedaż na rynek krajowy, która jest podstawowym źródłem przychodów dla 54% przedsiębiorstw. Ponad 70% firm produkcyjnych obecnych w Polsce zamierza rozszerzyć swoją działalność na rynku krajowym w ciągu najbliższego roku. Na ... firmy. Firmy działające w sektorze przetwórstwa przemysłowego w Polsce są świadome potrzeby strategicznego spojrzenia na ...
-
10 prognoz na 2018 rok. Co czeka nas w technologii i biznesie?
... firmy będą tworzyć coraz więcej usług na potrzeby cyfrowej gospodarki, będą poszukiwały zupełnie nowych sposobów na ... sprzedaż). IDC przewiduje, że adaptacja technologii blockchain będzie wolno, ale systematycznie zyskiwać na popularności przez następne 36 miesięcy. Podmioty, które wcześniej skorzystają z tej technologii, będą miały większą szansę na ...
-
Sprzedaż B2B bazuje na kredycie kupieckim
... terminy płatności faktur znajdują swoje odzwierciedlenie w polityce zarządzania należnościami polskich respondentów, która koncentruje się na zabezpieczaniu firmy przed ryzykiem nieuregulowania faktur przez klientów. 33 proc. zdecydowało się na ubezpieczenie należności, co w regionie jest drugim co do wielkości odsetkiem,, zaraz po Rumunii – 40 ...
-
Upadłość firmy 2019. Wzrost o 4,5 proc., widać oznaki spowolnienia
... sprzedaż zarówno dóbr inwestycyjnych, trwałych (np. środków transportu), jak i konsumpcyjnych. W tym dobrym dla polskiego przemysłu roku liczba upadłości i restrukturyzacji zmniejszyła się o 2 proc., zaś udział niewypłacalnych podmiotów z sektora produkcyjnego w grupie wszystkich upadłości skurczył się z 27,4 proc. na ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem