-
Coface TOP 500 CEE 2021: pozycja Orlen niezagrożona
... proc.; o 5 mniej niż poprzednio). Firmy motoryzacyjne i transportowe zanotowały zarówno spadek przychodów (-9,7 proc.), jak i znacznie poważniejszy spadek zysków ( 61,3 proc.). Ze względu na ograniczenia związane z Covid-19, a w szczególności w związku z niedoborem półprzewodników, sprzedaż nowych pojazdów spadła na całym świecie o 13,8 proc., przy ...
-
Profilowanie klientów - czemu służy i czy jest legalne?
... dzieleni na segmenty i profilowani. Firmy robią to do celów analitycznych, ale i marketingowych. Ostatecznym celem jest lepsze dopasowanie oferty do potrzeb konkretnych grup klientów, a w konsekwencji - większa sprzedaż. Segmentacja klientów oznacza przypisywanie poszczególnych kupujących do ustalonych grup. Najprostszy będzie podział na klientów ...
-
Jakie zmiany w m-commerce w najbliższym czasie?
... zwiększeniu zasięgu działań sprzedażowych i marketingowych. Sprzedaż przez strony mobilne Sprzedaż przez strony mobilne również zyskuje na popularności. Według raportu "E-commerce w Polsce 2022 ... Odpowiedzią na te potrzeby są nowoczesne metody płatności takie jak portfele elektroniczne, czy Buy Now Pay Later. Jak wynika z danych firmy konsultingowej ...
-
Transformacja cyfrowa biznesu, czyli szybko i bez strategii
... AI ma obecnie charakter ograniczony, ale dane wyraźnie wskazują na szybki postęp adaptacji – firmy chętnie testują rozwiązania i szukają takich, które rzeczywiście przyniosą ... personalizują ofertę czy obsługują klientów. Firmy, które już dziś integrują AI w swoich modelach operacyjnych – od łańcuchów dostaw po sprzedaż – zyskują przewagę, której ...
-
Branding w Internecie
... na celu zbudować świadomość reklamowanej marki. Nie chodzi tu o sprzedaż jakiegoś towaru/usługi, chodzi o to, żeby ludzie kojarzyli daną markę, wiedzieli coś o niej i idąc do sklepu wybrali produkt właśnie jej produkt. Nie jest to łatwe, a w internecie staje się jeszcze trudniejsze. Na ...
Tematy: brand marketing, branding -
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2003
... na aktywną sprzedaż usług bankowych. Spadła także liczba rekrutowanych w trzecim najbardziej aktywnym sektorze - FMCG. Tu najwięcej ofert pracy czekało tradycyjnie na sprzedawców, oraz na ... więcej ogłoszeń adresowanych do tej grupy zamieściły także firmy przemysłowe, IT oraz media i agencje reklamowe. Wzrost liczby rekrutowanych zanotowano również ...
Tematy: -
Tydzień 35/2003 (25-31.08.2003
... firmy mają już kontrolę nad rurociągiem czeskim i słowackim. Teraz Ruhrgas zaproponował, aby Ukraina wydzierżawiła swoje gazociągi konsorcjum, na co Kijów nie chce się zgodzić. Toczą się rozmowy Rosja - Ukraina, kluczowe na ... ) rosyjskiemu Łukoilowi. Rumunia ogłosiła przetarg na sprzedaż kontrolnego pakietu (51% udziałów) SNP Petrom- swojego koncernu ...
Tematy: -
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... reklamy online traktowano jako podstawę dobrego biznesplanu dla firmy internetowej. Na rynku nie brakowało pieniędzy na promocję, toteż każdy dobry serwis internetowy mógł liczyć na szybką sprzedaż powierzchni reklamowej. Większość kampanii reklamowych miała za zadanie zbudowanie ruchu na serwisie WWW. W takiej sytuacji naturalne jest wykorzystanie ...
Tematy: -
Optymalny Model Sprzedaży
... firmy powinny przeanalizować własne zasoby danych, aby określić możliwości sprzedaży swoim klientom nowych produktów, usług dodatkowych lub by podwyższyć wartość istniejącego kontraktu (np. przez zmianę abonamentu na wyższy czy podniesienie składki ubezpieczeniowej). Równocześnie można szukać dostępnych na ... w praktyce sprzedaż często przebiega ...
Tematy: -
Jak nie przegrać wojny cenowej
... mając nadzieję, że przebiją konkurencję. Pokonaj obiekcje, negocjuj cenę i zamykaj sprzedaż. Obsługuj, jeśli kupili, ganiaj za nimi, jeśli nie kupili. ... przekłada się na wynik ostateczny. 4. Traktować handlowców jak partnerów budujących firmę. Partnerstwo rodzi świadomość dobrego zarobienia na poczucie dumy z rezultatów. I tu firmy popełniają ...
-
Mapa Rynku Pracy - Marzec 2004
... się na Mazowszu, gdzie stopa bezrobocia wynosi 15,6% a najgorzej w regionie warmińsko-mazurskim, gdzie bez pracy jest co trzeci aktywny zawodowo mieszkaniec, a stopa bezrobocia wynosi 31,2%. Ciągle rośnie produkcja przemysłowa, a firmy przetwórcze i przemysłowe zwiększają sprzedaż. Najwięcej sprzedają branże, które produkują towary na eksport ...
-
Tydzień 1/2005 (03-09.01.2005)
... firmy, a chińskie oferty na wyniesienie satelity na orbitę nie mają dziś konkurencji. Teraz przyszedł też czas na przemysł samochodowy. Początek na chińskim rynku zrobiło kilka firm, w tym niemiecki Volkswagen. Początkowo królował on na tym rynku, ale ostatnio wiedzie mu się nieco gorzej. W 2004 roku jego sprzedaż na ...
-
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2004
... % sygnalizuje poprawę nastrojów, a 34% - ich pogorszenie. Sprzedaż bieżącą oceniają negatywnie firmy sprzedające żywność, włókno, odzież i obuwie. Wzrost sprzedaży zanotowały ... . Zazwyczaj jest to miesiąc pewnego zastoju w rekrutacji. Firmy koncentrują się bowiem na zamykaniu roku oraz realizacji zysków płynących z szaleństwa zakupowego ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza I 2005
... na poziomie plus 22 wobec plus 13 przed miesiącem). Wynika to przede wszystkim z lepszych ocen bieżącego popytu oraz sprzedaży. Przyszły popyt i sprzedaż ...
-
Bankructwa firm 2004-2005
... na usługi budowlane, jaki miał miejsce przed wejściem Polski do Unii Europejskiej. Znaczącą liczbę upadłości odnotowano również w szeroko rozumianej branży usługowej, w ramach której zbankrutowało 196 przedsiębiorstw. Kolejnym sektorem zagrożonym upadłościami jest sprzedaż ...
-
Tydzień 21/2005 (23-29.05.2005)
... mld zł i nowe wartości 900 mln zł). Sprzedaż nowych akcji ma przynieść ok. 1,5 mld zł. Zdobyte środki będą przeznaczone na inwestycje. Samsung Electronics tworząc w Polsce swoje Centrum Badań ... w każdej firmie powstają pytania: 1. Jak sensownie kierować działalnością firmy, by na każdym etapie swego rozwoju była ona dysponentem właściwej wiedzy, by ...
-
Polski rynek IT 2004/2005
... LCD, których sprzedaż wzrosła o ponad 100 proc. ... na poziomie modeli. Badanie dostarcza regularnych, marketingowych informacji o strukturze i zmianach dotyczących „drogi” towaru od producenta, przez sklep/firmę, do konsumenta. Obecnie w pomiarze rynku produktów komputerowych bierze udział ponad 2200 punktów sprzedaży, reprezentujących sklepy i firmy ...
-
e-Faktury (jeszcze) mało popularne
... ale nie przekłada się ono na zwiększoną sprzedaż kwalifikowanych certyfikatów elektronicznych oraz oprogramowania - nie ma bowiem dużego zainteresowania zakupem odpowiednich modułów oprogramowania do wystawiania i przesyłania e-faktur, znaczącego wzrostu sprzedaży nie zanotowały też dotychczas firmy oferujące kwalifikowane certyfikaty niezbędne do ...
-
Tydzień 33/2005 (15-21.08.2005)
... Rynkową deficyt sektora finansów publicznych w tym roku wyniesie ok. 6%PKB. Maleje sprzedaż samochodów osobowych. W lipcu spadła ona o 15% w stosunku do czerwca i o 10% w ... wewnętrznego i w stylu funkcjonowania na rynku. Z drugiej strony było to dla niego poważne wyzwanie, wymagajace tego, by stojąc na czele firmy był przede wszystkim fachowcem i ...
-
Tydzień 37/2005 (12-18.09.2005)
... planuje wprowadzić po 2010 roku na rynek wyłącznie samochody hybrydowe, które będą wyposażone w silniki benzynowo-elektryczne. W 2006 roku koncern zamierza sprzedaż 400 000 ... partner Gazpromu w Iranie. Teraz Gazprom zaprasza nowe firmy do wspólnej eksploatacji arktycznych złóż gazu. Na tej liście są Statoil, Norsk-Hydro, Cheveron, ConocoPhilips ...
-
Jakie webmaster robi błędy
... firmy i wspierać sprzedaż. Wszystko wydaje się proste ale... Jakie zatem błędy najczęściej występują w konstrukcji strony? Długie ładowanie strony Nie ważne jak imponującą grafika jest na ...
-
Bankructwa firm w 2006 r.
... sprzedaż maszyn (20%), ponownie branża spożywcza (13%) oraz sprzedaż paliw i akcesoriów do pojazdów mechanicznych (13%). Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością – najczęściej bankrutują Analizując formy prawne bankrutujących przedsiębiorstw, na uwagę zasługuje fakt, że na ...
-
Tydzień 1/2006 (02-08.01.2006)
... roku sprzedaż o 5%. Japońska Toyota w grudniu zwiększyła sprzedaż o 8,2%, także zwiekszyły swój udział w rynku inne firmy azjatyckie (poza Hyundaiem). Ford w końcu stycznia ogłosi drugi w ciągu ostatnich czterech lat program restrukturyzacji. W planach jest zamknięcie 10 fabryk i obniżenie zatrudnienia z obecnych 100 tys. do 70 tys. Na chińskim ...
-
Inwestycje informatyczne w Europie 2005-2009
... na spadające ceny, sprzedaż ...
-
Tydzień 13/2006 (27.03-02.04.2006)
... zwana referencyjna, jest na poziomie 4%. Coraz więcej jest symptomów ożywienia gospodarczego. Produkcja rośnie szybciej, niż przewidywano, rośnie też sprzedaż detaliczna. Ludzie zaciągają więcej ... ok. 6,6 mld euro składki ubezpieczeniowej (wzrost o 19%), jednak zysk netto firmy spadł o niemal jedną trzecią. Firma zamierza dalej inwestować Europie ...
-
Co motywuje klientów do dokonania zakupu?
... z którymi zamierzasz się spotkać. Jeżeli kierujesz sprzedaż do osób fizycznych, powinieneś dowiedzieć się jak najwięcej na temat przyzwyczajeń klientów, ich warunków ekonomicznych, ... wiedzieć jak najwięcej na temat konkretnej osoby, która dokona zakupu. Chodzi też o to, aby dowiedzieć się jak najwięcej na temat samej firmy, jej sytuacji finansowej, ...
-
Tydzień 28/2006 (10-16.07.2006)
... sprzedaż żywności, olejów i przetworów spożywczych, tworzyw sztucznych oraz maszyn, urządzeń i sprzętu elektrycznego. Najszybciej rósł nasz eksport na Ukrainę (wzrost o 68%), do Czech (o 59%) i na ... Wsparcie z nich uzyskają wszystkie fundusze inwestujące w nowe firmy sektora MŚP (działające na rynku poniżej 3 lat). Minimalna kwota wsparcia dla ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza VII 2006
... na usługi z tej sekcji nadal rośnie, choć w tempie nieco wolniejszym niż w czerwcu. Również bieżąca sprzedaż usług zwiększa się nieco wolniej niż przed miesiącem. Dyrektorzy jednostek oceniają sytuację finansową bardzo korzystnie, na poziomie zbliżonym do sygnalizowanego w czerwcu. Oczekuje się, że w najbliższych trzech miesiącach popyt i sprzedaż ...
-
Telepraca mało popularna
... na takim etapie, na jakim był w krajach Europy Zachodniej ok. 5-10 lat temu. W Polsce ten model organizacji pracy jest nadal słabo znany lub jeszcze niedoceniany przez większość firm. Wynika to głównie z: • mentalności pracodawców i zarządzających firmami, • tradycyjnego sposobu zarządzania (pozytywny wyjątek stanowią firmy ... ,60% - sprzedaż, ...
-
Tydzień 52/2006 (25-31.12.2006)
... też kontraktów długoterminowych na dostawy energii, które uprzywilejowują pewne firmy, a dyskryminuje inne. ... na temat wielkości odszkodowania za szkody poniesione przez Eureko. Jak już poprzednio pisaliśmy Eureko ma dziś 33% minus jedna, akcji PZU i domaga się m.in. realizacji aneksu do umowy prywatyzacyjnej PZU, który przewiduje sprzedaż na ...
-
Upadłości w Niemczech 2006
... na terenie całej Europy. [Eichholz GmbH & Co. KG, Lauda-Königshofen] Również w sierpniu rozpoczęło się postępowanie upadłościowe firmy NICI AG. O twórcy maskotki Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 Goleo stało się głośno, gdy wyszły na jaw, że winę za niewypłacalność firmy ponosi nie niska sprzedaż ...
-
Tydzień 11/2007 (12-17.03.2007)
... Ford Motor zdecydował się na sprzedaż swoich udziałów w Aston Martin-jest to znana marka brytyjskiego producenta luksusowych samochodów. Transakcja jest wyceniana na ok. 850 mln USD. ... słowackiej Trnavie fabrykę wyświetlaczy do płaskich telewizorów LCD. Przewiduje się, że firmy towarzyszące zainwestują w okolicy dodatkowo 250 mln USD. Fabryka ma ...
-
Tydzień 16/2007 (16-22.04.2007)
... konkurencja na polskim rynku faktoringowym. W 2006 roku firmy faktoringowe i banki wykupiły wierzytelności o wartości ponad 20 mld zł (wzrost o 32% r/r). Teraz firmy faktoringowe ... Uzbekistan oraz USA. 2. Łagodniejsza zima obniżyła wyniki gospodarcze kopalń. Zmalała sprzedaż węgla, wzrosły koszty wydobycia. W konsekwencji rosną straty i długi ...
-
Tydzień 19/2007 (07-13.05.2007)
... sprzedaż w ostatnim kwartale samochody za ok. 200 mld USD (wzrost o 14%), zysk operacyjny wyniósł ok. 19 mld USD, zysk na czysto 13,7 mld USD (wzrost o ok. 20%), najwyższy priorytet w agencjach ratingowych (tak wśród koncernów samochodowych, jak i wśród koncernów japońskich), wartość giełdowa firmy ...
-
Pozapłacowe koszty pracy główną barierą rozwoju MSP
... rośnie sprzedaż detaliczna. W polskiej gospodarce nie ma zatem w chwili obecnej bariery popytu. Gdy na początku 2006 r. PKPP Lewiatan przeprowadziła badanie kondycji sektora małych i średnich przedsiębiorstw i zapytała firmy, które nie inwestowały (było ich 40%), jaka jest przyczyna braku inwestycji – 71,3% wskazało (łącznie na 3 pierwszych ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem