-
Branża PR w mediach VII 2007
... z radia i telewizji, pozostałe to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza (wraz z wydaniami regionalnymi). Większość materiałów pochodziła z mediów informacyjnych. 75 wiadomości zamieszczono w mediach regionalnych, pozostałe – w ogólnopolskich. W lipcu media ...
-
Reklama w prasie VII 2007
Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 ...
-
Branża PR w mediach VIII 2007
W sierpniowym zestawieniu publikacji na temat public relations na pierwszym miejscu uplasowały się materiały dotyczące zagadnień ogólnych z branży. Jednym z głównych tematów poruszanych przez media była korzystna dla PR-owców sytuacja na rynku pracy - wynika z raportu opublikowanego przez PRoto. W sierpniu media najwięcej uwagi poświęciły ...
-
Reklama w prasie VIII 2007
Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 ...
-
Branża PR w mediach IX 2007
... telewizyjne, pozostałe to artykuły prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazły się ex aequo Gazeta Wyborcza (wraz z wydaniami regionalnymi) oraz Rzeczpospolita. Większość materiałów pochodziła z mediów informacyjnych. 115 wiadomości zamieszczono w mediach ogólnopolskich, pozostałe – w regionalnych ...
-
Kradzieże w sklepach: straty sięgają 4,4 mld zł rocznie
Polskie sklepy tracą w ciągu roku z powodu kradzieży 4,4 miliarda złotych - donosi "Gazeta Wyborcza". Z badań brytyjskiego Instytutu Centre for Retail Research wynika, że polskie sieci handlowe tracą przez kradzieże 1,34 proc. swoich obrotów. Rocznie ...
-
Branża PR w mediach XI 2007
... to materiały z radia i telewizji, pozostałe - to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała 38 artykułów związanych tematycznie z branżą PR.
-
Kosztowna redukcja emisji dwutlenku węgla
... podziału uprawnień do emisji CO2 dla polskiego przemysłu wynika, że największe koszty redukcji emisji tego gazu poniosą elektrownie i elektrociepłownie - podała "Gazeta Wyborcza". Jeśli dokument zostanie przyjęty przez rząd, prąd może podrożeć o kilkanaście procent. Elektrownie otrzymają pozwolenia na emisję 94,4 mln ton dwutlenku ...
-
Branża PR w mediach XII 2007
... z radia i telewizji, pozostałe 167 to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza z 27 artykułami. Tematyka PR pojawiała się nieco częściej w publikacjach ogólnopolskich (92), niż w regionalnych (83). Zdecydowanie najczęściej o branży public relations ...
-
Praca w branży PR 2007
... º PR oraz Euro RSCG (po 14). Do najpopularniejszych źródeł ogłoszeń zaliczają się szczegółowo kolejno: PRoto z 592 ogłoszeniami, Pracuj.pl - z 276, Gazeta Wyborcza - z 224 - w wydaniach ogólnopolskim i lokalnych – oraz jobpilot.pl (136), jobs.pl (39), hrk.pl (27). Tradycyjnie najwięcej ofert – bo aż 60 ...
-
Branża budowlana a media
... , TVP1 czy TVP2. Równie istotnymi mediami dla respondentów są stacje radiowe: RMF FM oraz Radio Zet oraz prasa ogólna, w szczególności Gazeta Wyborcza i tygodniki społeczno-polityczne, takie jak: Polityka, Wprost i Newsweek. W niewiele mniejszym stopniu ankietowani to użytkownicy Internetu, przeglądający informacyjne strony WWW oraz porozumiewający ...
-
Branża PR w mediach III 2008
... 2008 pisały dzienniki – pochodzą z nich aż 183 publikacje. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała 37 artykułów, związanych tematycznie z branżą PR. Drugim najchętniej poruszanym ...
-
Branża PR w mediach IV 2008
... , Ciszewski PR i Solski PR, które wymieniano po 5 razy. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się ponownie Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała 48 artykułów związanych tematycznie z branżą PR. W kwietniu nieco częściej o PR ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2008
... 1012 razy. Druga pozycja należy do Rzeczpospolitej, której publikacje inne media cytowały 888 razy. Po dwóch miesiącach bycia na szczycie Gazeta Wyborcza spadła na trzecią lokatę (837 powołań). Dziennik przywoływano najczęściej w kontekście polityki polskiej, kontrowersji wokół WSI oraz ekonomii, rynku i finansów. Artykuł ...
-
Polskie stocznie dostały 12 mld zł pomocy
... mld złotych pomocy publicznej. Oznacza to, że każdy Polak dołożył w tym czasie do ich działalności po około 315 zł - podała "Gazeta Wyborcza". "GW" opiera swoje wyliczenia na danych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wynika z nich, że od 1 maja 2004 do 31 maja 2008 ...
-
Branża PR w mediach VIII 2008
... 7 razy. Drugi w zestawieniu był Piotr Tymochowicz (4 cytowania). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się tradycyjnie już Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała 46 artykułów związanych tematycznie z branżą PR. W sierpniu częściej o PR ...
-
Branża PR w mediach IX 2008
... na raporty oraz rankingi portalu PRoto.pl. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się tradycyjnie już Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała 57 artykułów związanych tematycznie z branżą PR. Warto zwrócić uwagę na ...
-
Kryzys w USA: co piszą media?
... od 15 września do 15 października 2008, a traktujących o globalnym kryzysie gospodarczym. Artykuły poddane analizie pochodzą z monitoringu wybranych tytułów prasowych (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik, Polska, Nasz Dziennik, Newsweek, Polityka, Wprost, Parkiet, Puls Biznesu). Z grupy prawie 2000 materiałów prasowych wyselekcjonowano 480 ...
-
Branża PR w mediach X 2008
... . Drugą lokatę uzyskała agencja First PR (6). Choć wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się tradycyjnie już Gazeta Wyborcza, to jednak na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała o 6 artykułów, związanych tematycznie z branżą PR, mniej niż miesiąc wcześniej ...
-
Praca w branży PR 2008
... wydania Gazety Wyborczej. Do trzech najpopularniejszych źródeł ogłoszeń zaliczają się więc szczegółowo kolejno: PRoto z 822 ogłoszeniami, Pracuj.pl - z 317 oraz Gazeta Wyborcza – ze 166. Wszystkie ogłoszenia nadesłane do PRoto zostały umieszczone w dziale „Ogłoszenia o pracę” – w zakładce zatytułowanej „Szukasz pracy?”. Choć w roku 2008 - podobnie ...
-
Branża PR w mediach 2008
... .pl (14) oraz PSPR (12). W 2008 roku wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się tradycyjnie już Gazeta Wyborcza, która na łamach swojego ogólnopolskiego wydania oraz dodatków regionalnych opublikowała 506 artykułów związanych tematycznie z branżą PR. Jednak uwagę zwraca szybki ...
-
Najczęściej cytowane media III 2009
... informacji dotyczących układu polityczno-biznesowego Waldemara Pawlaka oraz artykułom z zakresu polityki polskiej. W marcu zdetronizowana Rzeczpospolita (1319) zajęła drugie miejsce, a Gazeta Wyborcza (1193) utrzymała pozycję sprzed miesiąca dzięki publikacji artykułu dotyczącego byłego już senatora PO, Tomasza Misiaka. Tuż za podium znalazła się ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2009
... Wyborczą (807) zaledwie o jeden cytat. Dziennik był najczęściej cytowany w kwestiach polityki polskiej, ciekawostek oraz informacji z zakresu ustawodawstwa i prawa. Natomiast Gazeta Wyborcza zdobyła trzecie miejsce dzięki informacjom o działalności IPN, najnowszym analizom sceny politycznej oraz ciekawostkom. Tuż za podium znalazła się stacja TVN24 ...
-
Praca w branży PR 2009
... czterech najpopularniejszych źródeł ogłoszeń zaliczają się więc szczegółowo kolejno: PRoto z 749 ogłoszeniami, Pracuj.pl - z 457, portal Infopraca – ze 152 oraz Gazeta Wyborcza – z 48. Tradycyjnie najwięcej ofert – bo blisko 58 proc. - pochodziło z województwa mazowieckiego. Warto jednak zauważyć, że w roku 2009 procent ogłoszeniodawców mających ...
-
Wydatki Polaków na jedzenie rosną
... Gazeta Wyborcza" podliczyła zakupy spożywcze Polaków w 2009 r. Łączny rachunek wyniósł 152 mld zł. Poza koszykiem znalazły się alkohole i papierosy kupowane w sklepach w oddzielnych ...
-
Najczęściej cytowane media III 2011
... na kształt najnowszego rankingu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Tekst premiera Donalda Tuska ("Czego dokonaliśmy, co nam się nie udało", Gazeta Wyborcza, 12-13.03.2011) był nie tylko popularnym tematem dyskusji w mediach, ale stał się początkiem swoistej debaty przedwyborczej. Szef PiS Jarosław ...
-
Ulubione media polskich przedsiębiorców
... fakt, że dokładnie połowa ankietowanych ogląda telewizyjne regionalne serwisy informacyjne, druga zaś nie ma tego w zwyczaju. W prasie niepodzielnie prym wiedzie Gazeta Wyborcza, która jest ulubionym dziennikiem aż 35,1% respondentów. Na drugim miejscu, z wynikiem 8,2%, znajduje się Rzeczpospolita. Najczęściej słuchanymi stacjami radiowymi, według ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 3/2012
... roku odzyskał tytuł największego koncernu samochodowego świata, symbolicznie zapowiadając powrót USA do rywalizacji o fotel lidera światowej motoryzacji - informuje "Gazeta Wyborcza". Komentarz do wydarzeń gospodarczych GLOBALNA GOSPODARKA - PROGNOZA BANKU ŚWIATOWEGO Bank Światowy w zaprezentowanym ostatnio raporcie "Global Economic Prospects ...
-
Flash mob jako narzędzie marketingowe
... , nie każdy bowiem zgadza się na takie wykorzystanie idei spontanicznego wydarzenia. Flash moby zaczęli stosować wszyscy – najwięksi gracze (w Polsce: Play, „Gazeta Wyborcza”, Platforma Mediowa Point Group), ale też małe organizacje, zwłaszcza pozarządowe, dla których takie wydarzenie jest świetną okazją, by zaistnieć w świadomości ...
-
Kadra kierownicza zdominowana przez mężczyzn
... z życia publicznego, politycznego czy biznesowego. Zadaniem parytetów dla kobiet w spółkach z udziałem skarbu państwa jest obecność kobiet w biznesie. Jak podaje Gazeta Wyborcza: „W krajach skandynawskich, osiągających najwyższe miejsca w rankingach partycypacji kobiet w życiu publicznym (m.in. Gender Gap Index 2010), system kwotowy w wyborach ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 33/2012
... od września udostępniać wybrane treści tylko zarejestrowanym i płacącym internautom. Miesięczna opłata to 19,90 zł. W tej grupie znajdują się Agora (Gazeta Wyborcza), Ringier Axel Springer (Newsweek, Forbes) czy Polskie Radio. Plany rządu przewidują wybudowanie w latach 2012-2035 przez PGE dwóch elektrowni jądrowych o łącznej ...
-
Pożyczki na bardzo wysoki procent
... ., w Poznaniu prawie 3 tys., w Bydgoszczy ponad tysiąc. Opole ma już ponad 300 wyroków eksmisyjnych do «pomieszczeń tymczasowych »” (źródło: „Komornik śpi spokojnie”, „Gazeta Wyborcza” 12.10.2012). W internecie jest coraz więcej giełd wierzytelności, na których wystawiane są na sprzedaż długi nie tylko firm, ale ...
-
Polski rolnik 2012
... w Ośrodkach Doradztwa Rolniczego. Wśród najpoczytniejszych tytułów prasy branżowej wymieniane są: Top Agrar Polska, Farmer, Tygodnik Rolniczy. Najchętniej czytanym dziennikiem jest Gazeta Wyborcza. Najczęściej oglądane kanały to: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVPInfo, TVR. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone w dniach 3 grudnia 2012 – 30 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2013
... Prasy wynika, że największe spadki sprzedaży wśród dzienników w czerwcu br. odnotowały "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) - o 27,80% r/r, "Gazeta Wyborcza" (Agora) - o 20,43% i "Rzeczpospolita" (Gremi Media) o 14,67%. Komentarz do wydarzeń gospodarczych W 2014 ROKU NA RYNKU BĘDZIE 1/3 MNIEJ FIRM ...
-
Aplikacje mobilne zmieniają jakość życia?
... mogą skorzystać z serwisów takich jak Flipboard oraz Yahoo News Digest. Informacyjne aplikacje mobilne przygotowały również polskie media, takie jak TVN24, Gazeta Wyborcza, Interia.pl a nawet Radio Maryja. Urządzenia mobilne wykorzystywane są również do komunikacji z innymi użytkownikami Internetu. Stąd do najpopularniejszych aplikacji należą ...