-
Jakie niebezpieczeństwa niesie Metawersum Zuckerberga?
... "Matrix" czy w powieści i jej adaptacji filmowej "Ready Player One", gdzie wieloosobowa gra online OASIS stanowiła odpowiednik metawersum. Gdy użytkownicy zaakceptują już fakt, że ... który od długiego czasu znajduje się na szczycie listy najpopularniejszych gier wśród dzieci. Dlatego należy zawczasu zadbać o ich ochronę przed przestępcami, którzy ...
-
Ericsson: nadchodzą hybrydowe galerie handlowe
... jest wiele nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Możemy tam znaleźć kina, salony gier, sale koncertowe, kręgielnie, czy wiele innych tego rodzaju obiektów. ... przez Ericsson ConsumerLab. Głównym źródłem pozyskiwanych informacji są ankiety online przeprowadzone w październiku i listopadzie 2021 roku wśród zaawansowanych użytkowników technologii AR ...
-
Malware wykryty w Microsoft Store
... clicking, czyli generowanie kliknięć reklam, promowanie kont w mediach społecznościowych promowanie produktów online, aby np. generować zyski z reklam. Co więcej, ponieważ ... . Check Point Research zaznacza, że zgłosiło firmie Microsoft wszystkich wydawców gier powiązanych z kampanią. Kampania złośliwego oprogramowania działa w następujących krokach: ...
-
Nowy rok szkolny. Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci w sieci?
... Duży wpływ miała na to pandemia COVID-19, która przeniosła nauczanie do strefy online. Nowy rok szkolny to świetna okazja, aby wyposażyć dziecko w nowe urządzenie, które ma ... się na forach internetowych, witrynach P2P i innych stronach WWW. Środowisko aplikacji i gier jest naturalną przestrzenią, w której obecna jest młodzież. Dlatego właśnie tam ...
-
3 najważniejsze zasady bezpieczeństwa danych w sieci
... . Dane osobowe identyfikują użytkownika – składa się na nie cały cyfrowy ślad pozostawiony online, od historii przeglądarki i aktywności w sieci po numer karty kredytowej, PESEL, datę ... firmom czy podmiotom np. w zamian za wyjątkowo atrakcyjne rabaty na dodatki do gier, które w innych sklepach kosztują znacznie więcej. Istnieje duże ryzyko, że po ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w sieci. Jak wyłudzane są dane dzieci i jak je chronić?
... około 1,7 miliona amerykańskich dzieci, czyli 1 na 43, zostały ujawnione nie z ich własnej winy. Przejęcie konta: konta do gier, mediów społecznościowych, a nawet do nauki online mogą być cennymi źródłami informacji o tożsamości. Mogą zostać naruszone poprzez phishing, łamanie/odgadywanie haseł metodą brute-force i inne techniki. Nadmierne ...
-
MediaMarkt ostrzega przed fałszywymi promocjami
... ceny (np. telewizor premium lub konsola do gier za 199 zł) Podejrzane adresy URL stron Prośby o przedpłaty na nieznane konta Błędy językowe w komunikacji Posty sponsorowane z nieprawdziwych profili MediaMarkt przypomina: jedynym oficjalnym kanałem sprzedaży online jest strona mediamarkt.pl oraz aplikacja mobilna MediaMarkt ...
-
Czy marketing sensoryczny w metaverse ma przyszłość?
... by go możliwie wiernie odtworzyć. Interaktywne doświadczenia w sklepach gamingowych Twórcy gier i hardware’u coraz chętniej oferują tzw. wirtualne showroomy, w których ... , że w przyszłości coraz więcej marek będzie łączyć strategię „offline” z „online”, tworząc spójne, wielozmysłowe doświadczenie klienta, niezależnie od tego, czy jest w fizycznym ...
-
Influencer marketing krytykowany, ale ciągle skuteczny
... się osiągnąć najlepsze wyniki sprzedaży za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz influencerzy najchętniej wybierali ich do współpracy to marketplace'y, branża gier, moda, uroda, usługi online i elektronika. Wartość koszyka na pozostałych platformach mediów społecznościowych rozkładała się odpowiednio Instagram 69 zł, TikTok 62 zł, Telegram ...
-
5 kroków do bezpieczeństwa dzieci w sieci
... domowych). Blokada instalowania nieautoryzowanych aplikacji Dzieci mogą być ciekawe nowych gier czy aplikacji i pobierać je bez wiedzy dorosłych. Funkcja blokowania instalacji ... . Warto wspólnie ustalić zasady korzystania z Internetu, omówić, czym jest prywatność online, jakie informacje można udostępniać, a czego unikać. Zaufanie i otwarty dialog to ...