-
Surowce krytyczne: Europa jest wciąż w tyle
... kurtynami. W końcu kluczowe surowce są wysoce skoncentrowanymi zasobami: Chiny dominują w tej dziedzinie, kontrolując prawie wszystkie ciężkie pierwiastki ziem rzadkich, ... taki kartel mógłby manipulować cenami, dalej zakłócać dostawy i ograniczać handel międzynarodowy. Koncentracja produkcji wokół wiodących firm łańcucha dostaw, w których Europa ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2024
... świecie i aktywność na rozwijających się rynkach, takich jak Brazylia, Chiny i Republika Południowej Afryki, przy jednoczesnym utrzymaniu swojej mocnej pozycji w Meksyku, ... streamingowego o tym, że jest silnie preferowany przez odbiorców. Handel detaliczny: Amazon utrzymuje swoją pozycję najcenniejszej marki detalicznej, odnotowując wzrost wartości ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki, rok 2024, Apple, Google, Amazon, Microsoft -
Niewypłacalności firm na świecie będą nadal rosły
... całym świecie najbardziej zagrożonymi obecnie pod tym względem sektorami są budownictwo, handel detaliczny i usługi. Ryzyko utrzymywania wysokich stóp procentowych i potencjalna wojna ... się słabszą na nią odpornością, większe przeciwności odczuwać będą Chiny, a także jeśli (nienajlepsze) perspektywy dla USA ulegną dalszemu pogorszeniu. Geopolityka ...
-
Europa traci przemysł motoryzacyjny, a tysiące ludzi pracę. Produkcja ucieka do Chin, USA, Meksyku i Brazylii
... emisji CO₂ stanowi nawet 60–70% końcowej ceny energii elektrycznej. System ETS, czyli handel emisjami, podbił cenę uprawnień do poziomu bliskiego 100 euro za tonę, ... inwestycji spadł z 34% do zaledwie 10% – to historyczne minimum. W tym samym czasie Chiny zwiększyły swój udział niemal trzykrotnie – z 16% do 49%. Europejskie firmy wycofują się z ...
-
Konsumenci wybrali: Amazon, Snapchat i TikTok potrafią robić reklamy
... na treści influencerskie. Jest to zbieżne z przewidywanym wzrostem inwestycji w handel społecznościowy – 53% marketerów planuje zwiększyć wydatki na ten kanał. Z kolei ... na media. Kraje objęte badaniem: Argentyna, Australia, Belgia, Brazylia, Bułgaria, Chile, Chiny, Ekwador, Filipiny, Holandia, Hongkong, Indie, Indonezja, Japonia, Kanada, Kolumbia, ...
Tematy: reklama, działania marketingowe, marketing, social media, Amazon, Snapchat, TikTok, Prime Video, YouTube, Instagram, Google, Netflix