-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... tego roku o 7,7%. Rynek napędzany były przez branżę handlową. Drugi kwartał był rewelacyjny – ... Największymi sektorami pod względem inwestycji reklamowych w outdoor były handel, media i telekomunikacja. Dobry trzeci ... mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł o 1,6 pkt proc. z 32,7% do 34,3%. Udziały reklamy telewizyjnej i ...
-
Sektor MSP: ocena kryzysu
... stalowe, materiały do drukarek oraz handel produktami elektrotechnicznymi i automatykę przemysłową, z ... przez Ministerstwo Gospodarki w sektorze MŚP. Średni wskaźnik kondycji firm oparty na zakupach i rezygnacjach dla wyznaczonych obszarów wyniósł 10,94 punktów. Obszary, w których firmy MŚP najwięcej w najbliższych miesiącach zainwestują to Internet ...
-
Korporacje a podróże służbowe
... komfort, bycie wyjątkowo i indywidualnie traktowanym (59%), wysoki poziom standardu obsługi przez personel (57%) i odpowiedni komfort snu (56%). Najcześciej podawanym ... turystykę, rekreację i sport, energetykę i elektronikę, FMCG, Internet, media i multimedia, handel i sprzedaż, hotele i restauracje, inżynierię, technologię chemiczną, logistykę, ...
-
Cyfryzacja. Poznaj opinie Polaków
... (50%). Obok usług turystycznych i gastronomicznych, handel i usługi finansowe to dziedziny, z których ... było szybkie i proste. Innymi słowy, chcemy, żeby internet ułatwiał nam realizację codziennych zadań ... Spośród ankietowanych Polaków 81% deklaruje, że korzysta z bankowości przez przeglądarkę internetową, a 42% przez aplikację w telefonie. Gotowi na ...
-
Polscy studenci walczą o pracę z Ukraińcami?
... tylko różnice między oczekiwaniami a ofertą rynku pracy. – tłumaczy Marcin Fiedziukiewicz. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane w dniach 08.08-14.09.2017 przez agencję SW RESEARCH na zlecenie aplikacji rekrutacyjnej Jobsquare metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel.W ramach badania przeprowadzono ...
-
Jak postęp technologiczny zmienia rynek pracy?
... przez firmy oraz potrzeby wyciągania na ich podstawie wniosków. Managerowie odpowiedzialni za rekrutację wskazują czynniki, które będą miały największy udział w tym procesie: przetwarzanie Big Data i działania analityczne – 70% wskazań, sztuczna inteligencja nakierowana na budowanie wartości w oparciu o przetwarzane dane – 62%, Internet ... i handel ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce. Oblicza rewolucji
... internet rzeczy, sztuczną inteligencję i stawiają na wielokanałowość sprzedaży. W dużych aglomeracjach – a zwłaszcza w Warszawie – powstają centra łączące w sobie wiele funkcji – od mieszkaniowej, przez ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... 350 000 respondentów i obejmującego 1880 marek. Badanie mierzy siłę marki przez pryzmat korzyści oferowanych ludziom przez dany brand. W Polsce nową falę badania przeprowadzono na ponad 9 tys. respondentów i 105 markach w 11 kategoriach produktowych. W tym między innymi: Finanse, Motoryzacja, Handel, Telekomunikacja, Żywność, Internet i Media.