-
Czy to już koniec Barbie?
... stać się teraz przyjaciółką wszystkich dziewczynek. Ta lalka przedstawia Annę przygotowującą się do balu i śpiewającą pamiętną piosenkę „For the First Time in Forever”. To gwarancja świetnej zabawy. Cena na idealo: od 93,98 zł (stan: 1.12.2015, godz. 09:00) 2. Mattel Disney ...
-
Skandal z dieslem nie zaszkodził. Branża motoryzacyjna ma się dobrze
... Słowacji czy Węgrzech. Oczywiście – inwestycje odbywały się ze wsparciem publicznym, m.in. rozbudowa zakładu w Gliwicach wiązała się z amerykańskim offsetem, ale… wielu ... infrastruktura komunikacyjna i stosunkowo bliskie odległości (istotne w dostawach „just on time”) sprawiały, że to polskie części są w dużym stopniu wykorzystywane w samochodach ...
-
Jakie prezenty chcemy dostawać? Oto gotowe pomysły
... na Instagramie i Facebooku. Być może to ciekawy trop dla real time marketingu tradycyjnych wydawnictw? Drugą najpopularniejszą bohaterką zdjęć jest biżuteria, przede wszystkim bransoletki i naszyjniki. Tutaj też wprost pojawiają się hashtagi marek (m.in. Pandora, Lillou). Co można zaobserwować na przestrzeni ostatnich 2 lat w związku ...
-
Proces rekrutacyjny. Liczy się jakość, a nie ilość?
... Specjaliści eRecruiter zaznaczają, że przywiązanie rekruterów do mierników ilościowych to efekt m.in. łatwości, z jaką można dokonywać ich interpretacji i prezentacji. Natomiast o efektywności ... – Takie współczynniki jak QoH (Quality of Hire), CPH (Cost Per Hire), time to hire są bardzo istotną informacją zarówno dla konkretnych działów firmy, jak ...
-
Uchodźcy - wyzwanie dla gospodarki Niemiec
... przynajmniej do poziomu A2 (niższy średniozaawansowany). Chociaż, jak wynika danych z raportu DIW („Language skills and employment rate of refugees in Germany improving with time”) opublikowanego pod koniec stycznia 2019 r., możliwości językowe poprawiają się wraz z upływającym czasem, to jednak widać także dużą przepaść ...
-
Usługi kurierskie i obsługa online. To liczy się jak nigdy
... bardzo często bazują na ocenach innych. Zasada to znajduje zastosowanie m.in. w przypadku usług kurierskich (49 proc.), które zresztą cieszą się najlepszymi ocenami, jeżeli ... wyższą cenę. Tak działa ekonomia doświadczeń – mówi Wiesław Kotecki. Real time Customer Experience Management Podniesienie przychodów oraz zwiększenie lojalności klientów i ...
-
David Guetta na przynętę: cyberprzestępczość żeruje na popularnych DJ-ach
... , że o tak popularnych wydarzeniach muzycznych jak Coachella, Ultra, SXSW, Glastonbury, czy Time Warp możemy w tym roku zapomnieć. Gros artystów już się z tym pogodziło i przeniosło swoją twórczość do sieci. Tak zrobili m.in. tacy polscy twórcy jak Bass Astral x Igo, ale również światowej sławy ...
-
PLAY wprowadza usługę Czat RCS
PLAY wprowadza w oparciu o własną platformę usługę Czat RCS (Rich Communication Services), czyli „następcę SMS”. Nowa usługa to m.in. obsługa długich komunikatów tekstowych, załączanie multimediów czy informacja o dostarczeniu i odczytaniu wiadomości. Korzystanie z Czatu RCS nie wymaga instalowania dodatkowej aplikacji – do ...
-
Nowe monitory Samsung z serii Smart Monitor
... 43-calowy model M7 z wyświetlaczem o rozdzielczości UHD oraz model M5, który dostępny będzie w rozmiarach 24, 27 i 32 cale. Monitory zostały wyposażone m.in. w aplikacje do obsługi multimediów, wbudowane głośniki i pilota zasilanego energią słoneczną. Smart Monitor M7 ma 43 cale i bezramkową konstrukcję. Wyświetla obraz ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... jest polski respondent?” Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Kim jest polski respondent? Co robią respondenci uczestnicząc w panelach? Czym ... marketingowych i biznesowych. – Iwona Matysiak, dyrektor Działu Badań i analiz, Time. OPIS ZAWARTOŚCI RAPORTU „RESPONDENT, KONSUMENT, OBYWATEL” Pierwsza część raportu zawiera opis ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... roku. Oto, do jakich wniosków prowadzi ich analiza. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki zasięg miały podejmowane ostatnio przez reklamodawców działania reklamowe ... , books, CD&DVD (8,1 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,11%) oraz Leisure Time (5,6 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,75%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... reklamowych? Poniżej odpowiedzi na to i inne pytania. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki działały najaktywniej na niwie reklamy online? ... , books, CD&DVD (5,9 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8,2%) oraz Leisure Time (4,7 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,6%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... od innych inwestujące w działania reklamowe. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki w czerwcu 2023 roku postawiły na reklamę online? ... „Media, books, CD&DVD (5,8 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 7,6%) oraz Leisure Time (4,6 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,5%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w ...
-
Cyberbezpieczeństwo: jak pracować z menedżerem haseł?
... ale warto pamiętać, że nie jest to rozwiązanie idealne. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki jest najbardziej powszechny błąd w kontekście stosowania haseł zabezpieczających? Co zrobić, ... firmy Okta. Pod koniec ubiegłego roku serwis internetowy „Wired” w artykule „Yes, It’s Time to Ditch LastPass” apelował do swoich czytelników, aby raz na zawsze ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał w styczniu na ... 97 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,16% oraz Leisure Time (6,50 mld kontaktów reklamowych i SoV – 7,47%). Top reklamodawcy ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jacy reklamodawcy byli najbardziej aktywni w internecie? Kto najwięcej wydał w styczniu na ... (7,44 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,3% oraz „Leisure Time” (4,9 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,2%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym ...
-
Wakacje w Polsce droższe niż za granicą, ale...
... będzie - wynika z analizy zrealizowanej przez Rankomat.pl. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie są ceny noclegów w Polsce i za granicą? Czy można jeszcze liczyć ... zaplanowanie lotów tak, aby mieć min. 2 godziny na przesiadkę (tzw. minimum connecting time) – mówi Katarzyna Gaweł, ekspertka ds. produktów finansowych w rankomat.pl. Naturalnie dojazd ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... na te i inne pytania znajdziecie poniżej. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli ostatnio najbardziej aktywni w internecie? Kto w minionym ... , CD&DVD” (7,76 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,9% oraz „Leisure Time” (4,9 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,2%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... tym razem w gronie najbardziej aktywnych i najhojniejszych reklamodawców. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli ostatnio najbardziej aktywni w internecie? Kto w minionym ... CD&DVD” (7,51 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,7% oraz „Leisure Time” (4,65 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6%). Top reklamodawcy online ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... aktywnych i najhojniejszych reklamodawców doszło do przetasowań? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Którzy reklamodawcy byli ostatnio najbardziej aktywni w internecie? Kto w ... , books, CD&DVD (7 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 8% oraz Leisure Time (5,15 mld kontaktów reklamowych i SoV – 5,9%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... pierwszym miesiącu bieżącego roku podjął najbardziej intensywne działania reklamowe? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które marki postawiły na reklamę w internecie? Która z branż przeznaczyła ... (7,36 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 9,1% oraz Leisure time (4,94 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,1%). Top reklamodawcy online Najbardziej ...