-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
Pojawiły się wyniki gemiusAdReal - cross-mediowego badania rynku reklamy. Jego autorzy wzięli pod lupę kreacje reklamowe, które pojawiły się w telewizji i internecie w marcu bieżącego roku. Oto, do jakich wniosków prowadzi ich analiza. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaki zasięg miały podejmowane ostatnio przez reklamodawców działania reklamowe ...
-
Magazyny w Polsce: liczy się tylko 6 lokalizacji?
Pojawiła się najnowsza odsłona raportu "Occupier Insight – Rynek magazynowo-przemysłowy w III kw. 2023 r." autorstwa Newmark Polska. Opracowanie rzuca światło na sytuację panującą obecnie na rynku magazynów w naszym kraju. Okazuje się m.in., że pomimo niższej niż w ubiegłym roku nowej podaży, całkowite zasoby magazynowe w Polsce zwiększyły się o ...
-
Uwaga! Już co 3. bot jest złośliwy
Bot, czyli program wykonujący pewne zautomatyzowane działania w sieci, nie musi stanowić zagrożenia. Jego funkcjonalność często jest wykorzystywana w zupełnie pozytywnych i legalnych kontekstach. Niestety nie dzieje się tak zawsze. Z najnowszych doniesień firmy ESET wynika, że już co trzeci funkcjonujący w internecie bot jest złośliwy. Jak duże ...
-
Jakie strony internetowe popularne w Wielkanoc?
PBI oraz Gemius przedstawiają kolejną już analizę danych z badania Mediapanel, która poświęcona została internetowej aktywności Polaków podczas tegorocznej Wielkanocy. Pod lupę wzięto okres od 1 marca do 2 kwietnia 2024. Oto, co udało się ustalić autorom badania. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy Wielkanoc była dla Polaków okazją do surfowania ...