-
Me.tv - więcej niż YouTube
... najpierw trzeba wykupić domenę .tv. Następnie serwis dostarcza narzędzi do stworzenia strony wideo, na której znaleźć może się też blog, profil czy oceny kanału wystawiane przez innych użytkowników. Jedną z pierwszych osób, które założyły własny kanał na Me.tv był Carson Daly ...
-
Polacy w sieci: zakupy przez Internet coraz popularniejsze
... , że w latach 2000-2006 liczba internautów wzrosła o 307%. Tak imponujący wynik jest przede wszystkim korzystny dla firm generujących zyski z ruchu w sieci. Profil polskiego internauty Po przebrnięciu przez pierwszą barierę, jaką jeszcze parę lat temu były utrudnienia w powszechnym dostępie do Internetu, należy wziąć ...
-
Internet w Polsce I-XII 2008
... 77,1 proc. respondentów. Na kolejnym miejscu znalazł się dostęp bezprzewodowy z 4,8 proc. wskazań, który wyprzedził modem (dial-up) z 2,4 proc. wskazań. Jeśli chodzi o profil internauty w 2008 roku, to podział ze względu na płeć kształtował się równomiernie - 50 proc. stanowiły kobiety, a kolejne 50 proc. mężczyźni ...
-
Użyteczność stron www - ranking witryn
... , totalnie nieużyteczny layout i kreacje reklamowe złączone z toplayerami bez cappingu sprawia, ze najchętniej wylogowałbym sie od razu. Mimo to wchodzę na profil i próbuje dodać opis. Klikam, okienko wpisu pojawia mi się w absurdalnie wybranym miejscu w prawym dolnym rogu (po chwili zauważam dodatkowe, przyklejone ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... dotarcie do specyficznej grupy odbiorców – na przykład dyrektorów finansowych, innymi słowy, jeśli zależy nam na jakości, a nie ilości userów – inwestycja w profil na Facebooku będzie tylko stratą czasu, co więcej może przynieść zgoła odmienny od zamierzonego efekt. O Golden Line czy LinkedIn mówi ...
-
Cyberstalking - prześladowcy w Internecie
... zajmowała się ta organizacja. Po nitce do kłębka... Nawet z pozoru nieistotna informacja może prowadzić do innej, tworząc sieć połączeń i kształtując profil osoby, z którą stalker próbuje nawiązać kontakt. Nie trzeba umieszczać wszystkich danych o sobie w jednym miejscu, by nie stać się ofiarą inwigilacji ...
-
Mapy i lokalizatory internetowe zamiast kompasu
... miejsca są, podobnie jak przed rokiem, serwisy Grupy Google (7,3 mln internautów), Zumi.pl (4,4 mln) i Targeo.pl (1,8 mln). Gemius sprawdził także profil społeczno-demograficzny internautów przeglądających te strony. Okazuje się, że najczęściej są to osoby między 25 a 34 rokiem życia (3 mln internautów) i osoby ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... cytowanych już badań We Are Social na początku 2014 roku portal Google notował znacznie większą ilość osób posiadających na nim profil – jest to 46% użytkowników internetu w porównaniu do cieszącego się zaledwie 18%-ową popularnością Twittera. W przypadku włoskich i niemieckich sprzedawców udział Twittera ...
-
Polacy leczą się przez Internet
Polscy internauci interesują się zdrowiem – ponad 9 mln z nich odwiedza strony o tematyce zdrowotnej, z czego zdecydowana większość wybiera te, które poświęcone są zdrowemu stylowi życia. Popularnością cieszą się również internetowe apteki, opisy leków, opinie na temat lekarzy i placówek służby zdrowia, a także specjalistyczne strony adresowane do ...
-
Lidl kontra Biedronka: która strona internetowa popularniejsza?
Biedronka i Lidl to najpopularniejsze dyskonty w Polsce. Znajduje to swoje odzwierciedlenie w liczbie internautów odwiedzających strony internetowe obu sieci. Jak się jednak okazuje, strona Lidla cieszy się większym zainteresowaniem. Profile użytkowników korzystających z witryn nie są jednak takie same. Kilka tygodni temu Gemius postanowił ...
-
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku
... są rodzaje funduszy i co je charakteryzuje, jak wybrać fundusz dla siebie. Dział ten wspomagany jest dodatkowo przez narzędzie o nazwie "Twój profil inwestora", który pozwala określić stosunek do ryzyka oraz automatycznie proponuje Klientom pewien modelowy skład portfela inwestycyjnego. W chwili obecnej w serwisie dostępnych ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... spadku sprzedaży, powinna udostępniać zebrane dane użytkownikowi - zarówno do wglądu jak i aktualizacji. Zebranie informacji pozwoli określić typ klienta, stworzyć jego profil, a następnie zastanowić się nad ofertami i rozwiązaniami, które ciągle, od nowa przykuwają jego uwagę. Im bardziej klienci cenią starania czynione, aby ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... internetowa stanowi "żywą" wizytówkę firmy oraz kształtuje jej wizerunek. Jest odzwierciedleniem tego, co firma uzyskuje na tradycyjnym rynku. Kreuje swój profil na podstawie przedstawianych informacji i świadczonych usług. Dlatego też należy szczególnie zadbać, aby strona zawierała zawsze aktualne wiadomości. Nic tak nie ...
-
Turystyka w internecie
... na informacje w językach obcych na temat naszego kraju oraz oferty turystycznej. Oferta językowa jest nieco zaniedbywana wśród wydawców. Jaki jest profil społeczny korzystających z serwisów turystycznych on-line? Informacje zawarte w raporcie wskazują, że wśród użytkowników, którzy w listopadzie 2004 roku odwiedzili przynajmniej jeden serwis ...
-
Nowy broker internetowy
... temu nasi klienci mogą precyzyjnie ocenić skuteczność danej kampanii, a więc na przykład to, ile osób się z nią zetknęło i czy ich profil demograficzny był zgodny z założeniami. Na naszą korzyść działa także fakt, iż nie posiadamy własnej powierzchni reklamowej w internecie. Dla reklamodawców oznacza ...
-
Ubezpieczenia komunikacyjne przez Internet
... możliwość zamówienia rozmowy i uzyskania dodatkowych informacji od konsultanta Link4. Na każdym etapie wypełniania formularza klient może go zapisać, tworząc swój profil użytkownika i zakończyć przygotowanie wniosku w wygodnym dla siebie momencie. Po zaakceptowaniu oferty, polisa wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi jest dostarczana pocztą, pod ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2006
... roku. odsetek osób korzystających codziennie lub prawie codziennie wynosił 59,4 proc., zaś tych, które korzystają kilka razy w tygodniu 19,7 proc. Profil polskiego internauty również rysuje się dość ciekawie. Wśród użytkowników Internetu najwięcej jest mężczyzn (53 proc.), co stanowi wzrost o 1,5 punktu procentowego ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2007
... 2006 roku. Na kolejnym miejscu ze względu na sposób łączenia się z Internetem w domu znajduje się modem (dial-up) z jedynie 3,4 proc. wskazań. Profil polskiego internauty również prezentuje się interesująco. Podział ze względu na płeć jest prawie że wyrównany i wynosi 51 proc. dla mężczyzn ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... i wyniosła 75,2 proc. Na kolejnym miejscu znalazł się modem (dial-up) z jedynie 3,2 proc. wskazań, a tuż za nim dostęp bezprzewodowy z 2,8 proc. wskazań. Profil internauty nie zmienił się zbytnio w porównaniu do ostatniego badania z lipca-września 2007 roku. Podział ze względu na płeć jest prawie że ...
-
Polscy internauci a usługi turystyczne
... , przedstawicielem biura turystycznego. Jednak i tak coraz częściej decyduje się na tę formę zakupu. Wyniki badań pokazały szereg tendencji nakreślających profil współczesnego internauty-turysty. Pierwsza z nich dotyczy czynności wykonywanych za pośrednictwem Internetu. Internauci-turyści coraz częściej decydują się na internetowe zakupy - aż ...
-
Ochrona dzieci w sieci - wskazówki
... nie przedstawiają cię w pozytywnym świetle; pamiętaj, że każda taka informacja może zostać wykorzystana przeciwko tobie). W portalach sieci społecznościowych ustaw swój profil tak, aby zapewniał poufność danych. W sieciach społecznościowych, na czatach i blogach podpisuj się pseudonimem zamiast prawdziwym imieniem i nazwiskiem. Szanuj innych i nie ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... znalazł się dostęp bezprzewodowy z 4,4 proc. wskazań, który wyprzedził modem (dial-up) z jedynie 2,4 proc. wskazań w IV-VI 2008 (w porównaniu z zestawieniem z XI 2007- I 2008). Profil internauty zmienił się trochę w porównaniu do ostatniego badania. Podział ze względu na płeć pozostał taki sam i wynosi 51 proc. dla ...
-
Internet w Polsce IX-XI 2008
... 2008 r. o 0,2 pkt. proc. i wyniosła 77 proc. Na kolejnym miejscu znalazł się dostęp bezprzewodowy z 5,6 proc. wskazań, który wyprzedził modem (dial-up) z 2,6 proc. Profil internauty zmienił się trochę w porównaniu do ostatniego badania. Ponownie większość stanowili mężczyźni (51 proc.). Jeśli zaś chodzi o wiek wśród internautów ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... jest to nieopłacalne dla firmy. Taka domena może być już od dawna w sieci, a strona WWW pod nią zamieszczona mieć odmienny profil od działalności firmy. Tak więc oprócz kosztów związanych stricte z wykupieniem, dochodzą koszty jej promocji, a i to nie zagwarantuje nam, że serwis ...
-
Bezpieczny Internet: korzystaj rozsądnie
... z początku 2009 r.). Obchodzony 9 lutego w Polsce już po raz szósty Dzień Bezpiecznego Internetu ma przypomnieć użytkownikom o zasadach bezpiecznego korzystania z Internetu. Zakładasz profil na portalu społecznościowym – podajesz numer telefonu, adres, umieszczasz zdjęcia z egzotycznej wycieczki? Eksperci podają, że jeżeli na któreś z tych pytań ...
-
Bezpieczne surfowanie
... w sklepie internetowym? Jeżeli tak, znajdujące się na niej tytuły książek, płyt CD lub filmów prawdopodobnie wiele mówią o twoim hobby, a Twój profil na Facebooku zawiera Twoją datę urodzenia i miejsce zamieszkania. Dzięki temu przy pomocy Google Maps każdy może dowiedzieć się, w jakiej dzielnicy ...
-
Zakupy grupowe: trzecia fala Internetu
... sukcesów i poddawać się opinii tłumu. Żeby jednak poczuć, jak dużym zainteresowaniem cieszy się nowa forma zakupów w sieci, wystarczy wejść na profil Groupona na Facebooku, gdzie polska grupa liczy już ponad 14 000 fanów i stale rośnie. Z badań wynika, że Polacy lubią korzystać ...
-
Pakiety internetowe Non Stop w Plusie
... są pobierane zgodnie z posiadaną przez Abonenta taryfą. Z przedstawionej oferty pakietów internetowych mogą skorzystać posiadacze Plus na Kartę, taryfy: Simplus, Twój Profil i 36i6 oraz Plus Mix, taryfy: Mix4, Mix4 duo, Mix4 duo dla Abonentów oraz MixV. Pakiety internetowe można wykorzystać do przeglądania ...
-
Popularność serwisów wideo
... zasięgu telewizji internetowej o cztery punkty procentowe. Natomiast rynek duński jest jedynym, gdzie w badanym czasie zasięg telewizji online przekroczył 40 proc. Profil internautów Analizie poddano również wiek użytkowników telewizji online. W Danii i na Węgrzech widzowie telewizji online są znacznie starsi niż w pozostałych krajach ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... Celem przeprowadzonych badań była analiza polskiego rynku e-commerce z perspektywy klientów sklepów internetowych. W wyniku przeprowadzonych ankiet udało się poznać profil i zwyczaje konsumenckie Polaków kupujących w sieci: częstotliwość zakupów, najpopularniejsze kategorie produktowe, okoliczności towarzyszące zakupom oraz nastawienie do e-handlu ...
-
Bezpieczne zakupy świąteczne w sieci
... , są szyfrowane, dzięki czemu trudniej je wykraść. 5. Ostrożnie z promocjami Bądź ostrożny wobec promocyjnych ofert wysyłanych na Twoją skrzynkę mailową lub profil w serwisie społecznościowym. Link zawarty w takiej wiadomości może kierować do strony infekującej złośliwym programem. Pamiętaj o korzystaniu z pakietu bezpieczeństwa, takiego jak ESET ...
-
Odchudzanie w Internecie
... wyglądać tak, jak kobiety chcą wyglądać. Mają wyglądać tak, żeby dobrze na nich wisiały ubrania. I tyle”. Warto zauważyć, że facebookowy profil „Prawdziwe kobiety mają krągłości” ma już prawie 35 tys. fanów, zaś fanpage wspomnianego „Plus Model Magazine” prawie 45 tys. Nie ...
Tematy: dieta, odchudzanie, diety, nadwaga, zdrowe odżywianie, odżywianie, monitoring mediów, internauci -
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III 2012
... jakby prowadziły do legalnych aplikacji. W atakach tych wykorzystywano kilka tematów, w tym „Zmień kolor twojego profilu”, „Dowiedz się, kto obejrzał twój profil” oraz „Dowiedz się, jak usunąć wirusa z twojego profilu na Facebooku”. Jeżeli użytkownik zgodził się zainstalować aplikację, został przekierowany do oficjalnego ...
-
Personalizacja w Internecie
... spersonalizowanego wyświetlania wyników wyszukiwania. Wyszukiwarki wbrew pozorom wiedzą o nas bardzo dużo. Tematyka treści zapytań w Google pozwala opracować nasz profil zainteresowań. Na jego podstawie wyszukiwarki budują listy wyników wyszukiwania. Kolejnym krokiem do większego spersonalizowania wyników wyszukiwania jest wprowadzenie przez Google ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... portalami społecznościowymi, mikrologami czy też serwisami wideo. Niektóre przedsiębiorstwa rezygnują nawet z posiadania własnej witryny internetowej, której funkcje przejmuje profil firmowy (like page) w serwisie Facebook. Miara skuteczności Skuteczność i efektywność działań marketingowych prowadzonych w Internecie w dużym stopniu uzależniona jest ...