-
E-biznes w Polsce 2005
Brak ograniczeń związanych z czasem przesyłania komunikatów, relatywnie niski koszt obsługi działań to najważniejsze zalety kierowania strategii sprzedaży marketingowej do internautów - wynika z badań Gemius przeprowadzonych na potrzeby najnowszego raportu "Biznesowe oblicze internetu 2005. Ocena i prognozy". Materiał powstał przy wykorzystaniu ...
-
Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online
Dealerzy samochodowi przesuwają budżety reklamowe z form tradycyjnych na internetowe kampanie marketingowe. Jak podaje National Automobile Dealers Association (NADA), w 2005 roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej ...
-
Przyszłość pracownika biurowego
... „Dzień pracy ulega zasadniczym zmianom w miarę zwiększania się wydajności pracowników” - mówi Iwona Chmielek, Marketing & Communication Specialist. „Nowe technologie umożliwiają pracę w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Dla niektórych oznacza to ... Anglii, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Austrii oraz Polsce. Sposób prowadzenia wywiadu: przez Internet ...
-
Handel detaliczny w UE
... do dalszego rozwoju rynku wewnętrznego UE, ponieważ 57% detalistów twierdzi, że Internet jest jednym z ich kanałów sprzedaży. Jednak aż 2/3 z nich oferuje swoje ... itp.). Postawie i oczekiwaniach sprzedawców (przygotowanie do sprzedaży zagranicznej, marketing). Przeszkodach w sprzedaży zagranicę (praktyczne bariery, różnice w przepisach dotyczących ...
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
... nowych klientów, uzyskiwać ich poparcie dla ważnych spraw i problemów, szerzyć marketing szeptany oraz wzmacniać lojalność wobec marki.” Rolą rzeczników jest wpływanie ... spraw i problemów, oraz marek i produktów – jednak dla rzeczników największe znaczenie ma Internet. Media drukowane i elektroniczne mają największy wpływ na opinie i działania wśród ...
-
Ochrona własności intelektualnej z HASP SRM
... opcje dają vendorom wsparcie w modelowaniu procesów bezpiecznej dystrybucji ich oprogramowania, włączając w to planowanie sprzedaży gotowych rozwiązań informatycznych przez Internet lub np. w oparciu o marketing szeptany. HASP SRM oparty jest na koncepcji „Zabezpiecz raz – Dostarczaj Wiele Razy”, zgodnie z którą zabezpieczenie oprogramowania jest ...
-
Telefonia komórkowa: rośnie popyt na multimedia
Multimedialne wiadomości i komunikacja Internetowa sukcesywnie wypierają podstawową funkcję telefonu komórkowego jakim jest prowadzenie rozmów - taki wniosek przyniosło najnowsze badanie "Anytime, Anyplace" na temat mobilnych platform, contentu i komunikacji marketingowej przeprowadzone przez Universal McCann. Dzisiaj przeciętnie użytkownicy ...
-
System monitorujący NewsPoint UGC
Firma NetSprint wprowadziła na polski rynek rozwiązanie NewsPoint UGC - system monitorujący blogi i fora internetowe. Aplikacja została przeznaczona dla specjalistów marketingu i public relations, prowadzących działania komunikacyjne w internecie, którzy chcieliby poznać opinie odbiorców swoich produktów i usług bez konieczności przeprowadzania ...
-
Apple - najbardziej innowacyjna marka
... już całą dekadę. Kolorowy model iMaca był jasnym i czytelnym komunikatem dla otoczenia. I w nazwie oznacza internet. A Apple chce być centrum cyfrowego życia. Po iMacach przyszły iBooki. Wybrane nazewnictwo podkreślało, że firma ... na świecie. Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości? Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak budować lojalność klienta?
... z okolic. Dla nich nie są ważne informacje ze świata - od tego są inne gazety, TV czy internet. Dla nich liczy się tylko i wyłącznie to, co się dzieje na miejscu. Jeden z redaktorów lokalnego wydania w ... słowami określającymi dążenie do lojalności - im więcej dajesz, tym więcej dostajesz. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... dość kosztowne. Natomiast wiele informacji, które mają kluczowe znaczenie biznesowe jest dostępna publicznie w ogólnodostępnych mediach takich jak prasa czy internet. Dlaczego zatem analiza mediów jest wciąż jeszcze niedocenionym narzędziem wsparcia biznesu? Szum informacyjny Stosy gazet, codzienna porcja newsletterów branżowych, nieograniczony ...
-
Praktyki i staże dla studentów: więcej ofert
... dla studentów opublikowali pracodawcy na stronach największych internetowych serwisów rekrutacyjnych. Oferty pochodzą od firm z takich branż jak HR, IT, Marketing, Produkcja, Sprzedaż, Telekomunikacja oraz e-Commerce. Nie brakuje także propozycji z sektora usług medycznych, administracji biurowej, budownictwa, inżynierii czy hotelarstwa. Ponad ...
-
Media społecznościowe nową formą komunikacji
... bardzo zróżnicowana: jedni są „social media freakami” z kontami w kilkunastu serwisach, dla innych cały internet zamyka się w słowach Nasza-Klasa, dla jeszcze innych – społeczności to groźba utraty anonimowości i prywatności. ... problem przywództwa, a nie polityki komunikacji w społecznościach”. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Preferowana sprzedaż mieszkań bez pośredników
Sprzedaż nieruchomości w obecnych warunkach rynkowych nie należy do łatwych przedsięwzięć. W 2007 roku wystarczyło zamieścić ogłoszenie w jednym serwisie internetowym lub w prasie i po kilku dniach można było podpisywać umowę. Teraz potrzeba na to kilkunastu tygodni, a nawet miesięcy oraz szeregu zabiegów marketingowych - wynika ze wspólnego ...
-
CorelDRAW w wersji Small Business Edition
Firma Corel Corporation wprowadziła na rynek wersję Small Business Edition pakietu CorelDRAW Graphics Suite X5. Najnowszy pakiet jest przeznaczony dla małych oraz rozpoczynających działalność firm i zawiera wszystkie narzędzia niezbędne do tworzenia profesjonalnej grafiki i przyciągających wzrok materiałów reklamowych: od niepowtarzalnych logo i ...
-
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
Skąd najczęściej osoba poszukująca pracy czerpie wiedzę o pracodawcy? W XXI wieku, podstawą jest strona internetowa firmy. Pracodawcom w Polsce wydaje się jednak nie zależeć na sprawnej komunikacji z potencjalnymi pracownikami - świadczą o tym wyniki raportu badającego kondycję zakładki "kariera" na stronach 50 największych pracodawców w Polsce, ...
-
Synergia działań marketingowych
... właśnie na wiele kanałów i aktywności komunikacyjnych, w tym także na działania online. To prawda, że internet rządzi się nieco innymi zasadami niż pozostałe media, ale skoro o synergii działań mowa, to nie ... są programy lojalnościowe, kluby konsumenckie, promocje sprzedażowe, eventy… Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... nich sprawy - popularność marek w tym serwisie odzwierciedla raczej ich popularność w rzeczywistości. Pół roku temu Internet Standard, a następnie Jacek Gadzinowski, pisali o kupowaniu fanów na Allegro. O ile IS ostro skrytykował ten proceder ... page - strona - brak. Stracone pieniądze - 20 zł. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... ale także do jego osobistych preferencji (wolę dzwonić, wolę pisać, liczy się dla mnie internet w telefonie). Tym sposobem organizacje zadowalają szersze grono klientów, które może utożsamić się z hasłem sloganu ... człowieka - potrzeby adaptacji, komunikacji, interakcji z drugą osobą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... przez Internet kojarzy się z niższymi cenami. Lokalizacja może również oznaczać, że konkurencja praktycznie nie istnieje. Na przykład piwo i inne napoje sprzedawane na pokładzie samolotu są droższe niż w sklepie czy pubie. Oddziaływanie Cena ma związek z marketingiem. Im wyższa cena, tym bardziej wyrafinowany marketing ...
-
Atak hakerów na Epsilon
Od kilku ostatnich dni wielu użytkowników poczty internetowej odnajduje w swoich skrzynkach odbiorczych wiadomości, które mogą ich zaniepokoić. Nadawcy oznajmiają, że dany adres znalazł się wśród grupy kontaktów ujawnionych podczas cyberprzestępczego ataku na firmę Epsilon, dostawcę marketingowych baz danych. Wydarzenie to może być największym ...
-
Firmowa strona internetowa
Mimo rosnącej popularności profilów firmowych na portalach społecznościowych, własna strona internetowa pozostaje istotnym kanałem komunikacji marketingowej każdej firmy. Pozostaje niezastąpiona pod względem sprzedażowym i wizerunkowym. To oznacza, że nieuniknione jest ciągłe udoskonalanie firmowych stron www. Strona internetowa – pierwszy kontakt ...
-
Zakupy grupowe jako technika sprzedaży?
... natomiast owe 15 tysięcy przyrównać do innych form promocji i narzędzi. A jest ich całe mnóstwo: internet (efektywne pozycjonowanie, adwordsy), prasa, happening (szczególnie kiedy otwieramy restaurację czy nowy salon masażu etc.). ... okazji trwałą, a nie tymczasową satysfakcją naszych klientów. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zakup domen internetowych a projektowanie nazwy
W powszechnym mniemaniu projektowanie nazwy to proces prosty. Każdy potrafi zestawić kilka liter. Tylko dlaczego firmy płacą tak wysokie sumy za domeny internetowe lub prawa wyłączności do znaków towarowych? Czy w procesie projektowania nazwy nie biorą pod uwagę wagi posiadania domeny identycznej z nazwą marketingową? Zakupy domen internetowych a ...
-
Najpopularniejsze sporty w social media
W czasach, gdy media społecznościowe zdobywają coraz większą popularność, wydawać by się mogło, że sport i aktywność fizyczna odchodzą w niełaskę. Nic bardziej mylnego. To właśnie dzięki zażartym dyskusjom na Facebooku, Twitterze i forach internetowych sport we wszelkiej postaci poszerza swoje wpływy. RuszamySię.pl wspólnie z portalem ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... często pozostając zalogowanym praktycznie przez cały czas swojej aktywności w sieci. Internet i serwisy społecznościowe wykorzystujemy nie tylko do komunikacji z naszymi prywatnymi ... czy komentarze umieszczane na forum i tablicy – wylicza Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine. – Tworząc profil pracodawcy w social media musimy pamiętać, ...
-
Przetargi w branży IT w Polsce VIII-X 2011
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży IT opublikowane w okresie od sierpnia do października 2011 roku. Przeanalizowanych zostało 3 372 wyniki postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa sprzętu, części komputerowych, Internetu, montaż ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... początku roku. W zestawieniu z danymi nt. wydatków w innych mediach, widać, że internet jest obecnie motorem napędowym całej branży reklamowej w Polsce, która bez ... z 41% udziałem w torcie. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 33%), ogłoszenia (17%) oraz e-mail (7%). - Wzrosty notują praktycznie ...
-
Przetargi w branży IT w Polsce I-III 2012
Instytut Inwestycyjno-Przetargowy www.pressinfo.pl razem z Grupą Marketingową TAI przygotował raport, który podsumowuje rozstrzygnięcia przetargów w branży IT opublikowane w I kwartale 2012 roku. Przeanalizowanych zostało 3218 wyników postępowań przetargowych na takie usługi jak: dostawa sprzętu, części komputerowych, Internetu, montaż sieci ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
Jak wynika z badania, które na zlecenie firmy Verint przeprowadzono wśród ponad 7000 konsumentów z 6 krajów, klienci są niezadowoleni i poirytowani z powodu negatywnych doświadczeń w zakresie obsługi ze strony przedsiębiorstw. Celem badania była analiza opinii klientów na temat jakości obsługi oferowanej przez przedsiębiorstwa z pięciu branż ( ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
Wiele firm z branży e-commerce próbuje szukać klientów za granicą. To zadanie nie tyle ambitne, co trudne i kosztowne. Jednak nie niemożliwie. Najważniejszą rolę w ekspansji międzynarodowej odgrywa SEO. To od skuteczności działań z zakresu marketingu w Internecie zależy, czy klienci za granicą dotrą do naszej oferty. Kilka najważniejszych aspektów ...
-
Monitor PHILIPS 272C4
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, informuje o wprowadzeniu na rynek 27-calowego monitora 272C4 Crystal Clear o rozdzielczości Quad HD (2560×1440), ze wsparciem dla technologii MultiView oraz wbudowaną kamerą internetową i mikrofonem. Należący do domowej serii C monitor PHILIPS dedykowany jest ...
-
Monitor PHILIPS 272P4QPJKEB
Firma MMD, zajmująca się sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada wprowadzenie 27-calowego monitora z matrycą PLS 272P4, należącego do serii profesjonalnej i dedykowanego przede wszystkim do zastosowań w obszarze grafiki komputerowej. Monitor posiada wbudowaną kamerę internetową i mikrofon oraz funkcję Multiview umożliwiającą ...
-
Local SEO - strategia dla lokalnych przedsiębiorców
... zaawansowanym technicznie warsztatem, które zaniedbały Internet, jako kanał komunikacji marketingowej (szczególnie promocję w wyszukiwarkach), musiało pogodzić się, może nie z bankructwem, ale z poważnym ograniczeniem liczby klientów. Zaś nowe firmy, które dopiero wkroczyły na rynek i postawiły na marketing w Sieci, odnoszą sukces biznesowy. Jak ...
-
Urządzenia mobilne a dzieci i rodzice
... , uważają, że nowe technologie są niezbędne również ich dzieciom, aby rozwijały się na równi z rówieśnikami. Internet i nowe technologie to w ich opinii okno na świat dla współczesnych dzieci i nie należy im ograniczać ... dziecka i stanowi pewien dodatkowy sposób na wspólne spędzenie czasu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...