-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... z ofertą w sklepie stacjonarnym, by następnie dokonać zakupu przez Internet, zaś w 17% przypadków proces ten jest odwrotny ... Are Social tendencja ta rośnie – w porównaniu z 2015 rokiem, w 2016 zanotowano 6-procentowy wzrost. Statystyczny ... przykładów takiego medium jest coraz bardziej popularny w Polsce Snapchat – mimo ogromnego potencjału, w analizie ...
-
Rekordowe Boże Narodzenie. E-commerce odcina kupony
... kanał online. Szacunki wskazują, że zakupy przez internet będą nas kosztować 4,694 mld zł, czyli o niemal 1/4 ... z innych krajów Europy pozwala przypuszczać, że znaczenie e-commerce w Polsce będzie rosnąć. Za Odrą udział handlu internetowego w zakupach ... (1,109 mld zł) (w porównaniu do 0,671 mld zł w 2015) – to 65% więcej niż przed rokiem. Podczas, ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... w Polsce, tylko w tym roku, wzrośnie o 113% i osiągnie poziom jednego miliarda złotych, a w 2015 roku aż 2,5 miliarda. Jednak tylko 5,3 proc. polskich firm, z ponad 2 tysięcy przebadanych, posiada mobilną wersję strony internetowej, wynika z najnowszego raportu „Handel mobilny w praktyce 2014”. Jak w praktyce wygląda rynek handlu mobilnego w Polsce ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 20/2015
... Polsce jednak wciąż jest dużo do zrobienia – na mieszkańca zużywamy nawet o 40 proc. więcej energii niż na Zachodzie. Według EUROSTAT-u Produkt Krajowy Brutto w strefie euro w I kwartale 2015 ... będą mogli dochodzić swoich roszczeń wobec unijnych kontrahentów przez internet. Ma to m.in. wyeliminować kłopotliwe i czasochłonne doręczenia do sądów w ...
-
Google radzi, jak wykorzystać Walentynki w biznesie
... jest pik wyszukiwań związanych z prezentami “dla niej” lub “dla niego”. W Polsce w 2015 r. najwyższa liczba takich zapytań pojawiła się w tygodniu pomiędzy 8 a 14 ... w swoich własnych czterech kątach. Liczba zapytań dla “kolacja w domu” w 2015 r. była bezsprzecznie największa w lutym. Na dwa tygodnie przed Walentynkami zauważalny był również ...
-
Internetowe zakupy za granicą: cena nie jest jest najważniejsza
... atrakcyjnych cenowo zakupów z Chin, a liczba konsumentów kupujących tam dalej rośnie. W 2015 roku było to 10% , a teraz jest to już 36% polskich ... zostały zakupione przez odpowiednio 37% i 18% konsumentów kupujących online w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Czytaj także: - Kupujesz za granicą? Sprawdź, ... za usługi dostarczone przez internet ...
-
Ciemna strona IoT
... stylu życia, a także transportu oraz wyposażenia domu. Internet Rzeczy zyskuje szczególne znaczenie również w przypadku tzw. ... w porównaniu do 1 procenta przeznaczanego w 2015 roku . Jednocześnie na rynku pracy ciągle ... – mówi Michał Iwan, dyrektor zarządzający F-Secure w Polsce. Co dalej z Internetem rzeczy? Destrukcyjne możliwości botnetów ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2018
... przez inne kraje. Palenie papierosów oraz spożycie alkoholu i alkoholizm w Polsce. Pijemy coraz więcej. GUS informuje, że spożycie mocnych trunków, takich jak wódka ... 2015 roku statystyczny Polak rocznie zjadał 110 kg warzyw i 54,1 kg owoców. Spożycie to spadło w roku 2017 do odpowiednio 105 kg i 53 kg. Komentarz do wydarzeń gospodarczych INTERNET ...
-
Zakupy spożywcze w sieci, czyli o wyzwaniach ostatniej mili
... internet szturmem zdobyły serca kupujących. Coraz większą popularnością ... Polsce np. Allegro), jest z nich bardziej zadowolonych niż z dostaw bezpośrednich. Z kolei 73% bardziej ceni sobie dostawę w wygodnym dla siebie czasie niż dostawę szybką – ale tylko 19% dostawców wymienia to jako priorytet. Ciekawego dostawcę wybrała sieć 7-Eleven – już w 2015 ...
-
Plus: Pakiet Ochrona Internetu oraz Plus Chmura
... Polsce jest ich 83%, z czego 63% ma dostęp do więcej niż dwóch podłączonych do sieci urządzeń (komputer/ tablet/telefon komórkowy swój własny lub rodziców). Jak przyznaje Adam Toruński, Kierownik Działu Oferty Internet ... liczba osób korzystających z chmury. Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, w 2015 r. blisko 750 milionów osób na całym świecie ...
-
E-sklepy napędzają rynek magazynowy w Europie Środkowej
... obowiązują łagodniejsze przepisy prawa pracy niż w Europie Zachodniej. Ponadto w Polsce mogą także często wynegocjować niższy czynsz najmu niż w lokalizacjach na ... 4,5 mln mkw. powierzchni wynajętej w 2015 r. na Polskę i Czechy przypadło 3,7 mln mkw. zawartych transakcji najmu. Nowe inwestycje W 2015 r. deweloperzy dostarczyli na rynek ponad 1,5 mln ...
-
Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?
... domu – najczęściej poszukujemy inspiracji u bezstronnych ekspertów. Internet jest idealnym miejscem, tu możemy nie tylko ... 2015 roku. Dane zebrane zostały metodą CAWI. Sondaż przeprowadzono na reprezentatywnej próbie 1010 pełnoletnich Polek, korzystających z internetu co najmniej kilka razy w miesiącu. Grupa ta stanowi 2/3 populacji kobiet w Polsce ...
-
Jak demografia kształtuje popyt na zawody przyszłości?
... powiązanych z podeszłym wiekiem, na przykład kardiolodzy, reumatolodzy czy geriatrzy. W Polsce między 2000 a 2015 przewidywana długość życia wzrosła o niemal 4 lata z 73,7 do 77,5 ... osób, którymi trzeba się opiekować, poskutkuje rozwojem telemedycyny, automatycznych asystentów czy internet of things. – Włoskie miasteczko Bolzano już kilka lat temu ...
-
Reklama AGD w 2011 roku
... na poziomie 167 mln dolarów do 2015 roku. W planach ma też duże inwestycje we Wronkach, pozwalające ... bieżący rok dla firm wytwarzających sprzęt AGD w Polsce, zakończy się 20% wzrostem produkcji. Taki ... miały znaczenie marginalne. Wyjątek stanowił Internet, który nie jest monitorowany pod względem wydatków reklamowych. Internet to medium o olbrzymim ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... dojścia do poziomu 3000 sklepów w 2015 roku. Będzie to kosztować operatora aż 2 mld złotych. Wartość jej sprzedaży w Polsce, wzrosła w I kw. 2012 r. o 21%, ... kinową rozszerzając zasięg o tzw. „light viewersów” telewizyjnych. Jeśli chodzi o niemonitorowany Internet, na podstawie cyklicznego badania wydatków reklamowych „IAB AdEx”, w tym medium ...
-
Czy ktoś jeszcze kupuje kamery?
... w Polsce, Agito.pl podsumował sprzedaż w kategorii kamer. Rok 2014 zakończył się wzrostem sprzedaży o 107% w stosunku do roku 2013. Zaś pierwszy kwartał 2015 ... JVC z 17% udziałem w sprzedaży ogółem Panasonic z 13% udziałem w sprzedaży ogółem Pierwszy kwartał 2015 roku w niewielkim stopniu zamieszał na podium oraz w udziale procentowym: GoPro ...
-
Kaspersky Total Security – multi-device dla użytkowników domowych
... przy pomocy rozwiązania Kaspersky Internet Security for Mac oraz aplikacji Kaspersky Password Manager; Android – przy pomocy rozwiązania Kaspersky Internet Security for Android ... Phone Store. Produkt Kaspersky Total Security – multi-device jest dostępny w Polsce od 26 maja 2015 r. Licencja bazowa obejmuje roczną ochronę dwóch urządzeń i jest ...
-
7 gorących okresów w branży e-commerce
... zaczyna być dostępne także Polsce, głównie za sprawą ... 2015 roku wartość samych wymienianych wirtualnie hongbao wyniosła 140 mln EUR. 5. Zimowe promocje Marketerzy z Europy i USA zacierają ręce już pod koniec roku, gdy startują zimowe wyprzedaże. W trakcie trwających promocji, klienci mogą uzyskać nawet 80 proc. rabatu na wybrane produkty. W Polsce ...
-
Dzień Kobiet = Dzień Sukcesu
... Monitorowania Mediów wynika, że w ciągu niecałego roku działalności portalu od maja 2015 do lutego 2016 założony cel został osiągnięty na szeroką ... nie dopuści do tego Sukces Pisany Szminką, który jest pierwszą organizacją w Polsce, w tak szerokim zakresie wspierającą i promującą działania zawodowe kobiet. Nagłaśnia ich dokonania, innowacyjne ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 12/2016
... 2015 r. wobec 5 811 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 88 336 mln zł w 2015 r. wobec 106 832 mln zł rok wcześniej. Grupę PKN Orlen tworzy sześć rafinerii w Polsce, Czechach i na Litwie. Orlen prowadzi też działalność wydobywczą w Polsce ...
-
Drony zawojowały rynek. Co warto o nich wiedzieć?
... to jednak tylko lotów z odpowiednim zezwoleniem – nie zapominajcie o maksymalnej dozwolonej wysokości wynoszącej w Polsce 150 metrów. W parze z wyższą ceną idą także dodatkowe udogodnienia i funkcje. Prawie ... . Podczas gdy ilość kliknięć na oferty tych produktów od maja 2015 roku utrzymywała się na stabilnym poziomie, przed świętami Bożego narodzenia ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... spalin. Jak wiadomo afera została ujawniona w 2015 roku przez Amerykańską Agencję Ochrony Środowiska (EPA ... do 2020 roku co najmniej podwoi inwestycje w Polsce. Wg ostatnich informacji podobny projekt inwestycyjny zamierza ... mediów społecznościowych i kultury „selfie” powoduje, że internet jest dla polskich firm kosmetycznych zainteresowanych ...
-
Branża turystyczna a aplikacje mobilne
... telefonami komórkowymi. Rosnąca liczba użytkowników tych pierwszych (w Polsce wg GfK Polonia 40 proc. telefonów sprzedanych w 2011 ... smartfonów (wg. prognoz Pyramid Research do 2015 roku może on sięgnąć nawet 8 mln sztuk, stanowiąc ... lat w dużym stopniu zaczęła opierać swoją działalność o Internet – mówi Piotr Kowalczyk, prezes IAB Polska. Eksperci ...
-
Medyczna marihuana: social media zdecydowanie na tak
... się również na forach dyskusyjnych poświęconych używkom i medycynie. Od połowy 2015 roku w mediach społecznościowych pojawiło się blisko 50 tysięcy dyskusji i wpisów na temat ... posła Kukiz '15 Piotra Liroya-Marca projektu ustawy dopuszczającej stosowanie w Polsce leków zawierających marihuanę. „To projekt, który powstawał bardzo długi okres czasu. ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... w e-sklepie jest dostosowanie kanałów wykorzystujących internet do obsługi przez urządzenia mobilne. W tym celu należy zastosować technologię responsywną (RWD) lub stworzyć specjalną aplikację sklepu. Jest to niezwykle ważne, ponieważ zgodnie z wynikami opublikowanymi w raporcie „E-commerce w Polsce 2015”, smartfon do celów zakupowych wykorzystuje ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... piractwa treści wideo przez Internet w Polsce. Efekt niskiej bazy powoduje, że w najbliższych 5 latach rozwój serwisów OTT w Polsce będzie znacząco wyższy ... ,7% w porównaniu do roku poprzedniego. Szacuje się, że tendencja spadkowa zostanie odwrócona w 2015 r. i w kolejnych latach oczekiwana jest stabilizacja z niewielkimi wzrostami, co oznacza CAGR ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 44/2014
... sieci. Według "Dziennik Gazeta Prawna" i danych GUS prawie 1,6 mln osób zatrudnionych jest w Polsce na tzw. umowach śmieciowych. Oznacz to, że nie mają oni zagwarantowanej ... postaci szybkiego internetu – w najmniejszych gminach mogą być odczuwalne już na przełomie 2015 i 2016 roku. – Dostęp do mobilnego internetu LTE będzie stymulował innowacyjność ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... , w odpowiednim czasie i w odpowiedniej ilości. Taka strategia przynosi wymierne rezultaty – w Polsce średni współczynnik CTR wynosi 0,46 proc.2, natomiast średni CTR kampanii reklamy osobistej ... lojalności dotychczasowych. Według estymacji Sociomantic Labs, rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Tak duże ...
-
Reklama natywna w grach scenariuszowych
... . Nowym formatem jest lokowanie reklam w webowo-mobilnych grach scenariuszowych, niedostępnych wcześniej dla internetowej społeczności. Z raportu „Digital, Social & Mobile in 2015” wynika, że w Polsce mamy 25,7 mln aktywnych internatów oraz 15,9 mln aktywnych użytkowników mobilnych. Dziennie spędzają ponad 6 godzin przed różnymi ekranami, w tym 90 ...
-
Polskie sklepy internetowe nieprzygotowane na handel zagraniczny?
... pewności, że zostaną obsłużeni w prawidłowy sposób. Zeszłoroczna harmonizacja prawa konsumenckiego (w Polsce ustawa o prawach konsumenta) ujednoliciła w całej UE niektóre aspekty e-sprzedaży ... . Złą sytuacje konsumenta na polskim rynku potwierdza European Consumer Scoreboard 2015, które wskazuje Polskę jako kraj, w którym konsumenci spotykają się z ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 30/2019
... r., a następnie zacznie spadać. Równocześnie w tym czasie światowa populacja wzrośnie - z prawie 7,4 mld w 2015 r. do ponad 10 mld w 2055 r., a następnie przekroczy 11 mld pod ... powinno stworzyć infrastrukturę 5G co najmniej w jednym dużym mieście. W Polsce elementem realizacji tych założeń jest wdrożenie megaustawy komunikacyjnej, która wprowadzi ...
-
Kinga Duda detronizuje Kasię Tusk
... 900 publikacji. Największy udział w przekazie na temat córki prezydenta elekta miał internet – ponad 84 proc. ogółu informacji, 7 proc. stanowiły doniesienia z prasy, 6 proc. z telewizji i 3 proc. ... , która w naturalny sposób stała się konkurentką najpopularniejszej dotychczas córki polityka w Polsce – Kasi Tusk. Po tym, jak Kinga Duda pojawiła się na ...
-
Płatność przy odbiorze: tak lubimy najbardziej
... , dostępnych w e-bankowości. Opracowany przez GUS raport „Społeczeństwo informacyjne w Polsce” dowodzi, że w minionym roku w ponad 10 mln polskich domostw (ok. 77 ... o badaniu Badanie “Wizerunek polskiego sektora bankowego” zrealizowane zostało w marcu 2015 r. w ramach cyklicznego wielotematycznego badania Omnibus, przeprowadzanego przez TNS ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... Twitterze i Facebooku coraz bardziej otwarcie mówimy o swoim zdrowiu, ale czy w mediach społecznościowych możemy liczyć na fachową pomoc lekarza lub farmaceuty? W Polsce w 2015 roku stwierdzono jak dotąd ponad 3 miliony zachorowań lub podejrzeń zachorowań na grypę. Jak wynika z danych Państwowego Zakładu Higieny (PZH), Polacy ...
-
Czy polskie firmy są gotowe na Przemysł 4.0?
... całe spektrum wyzwań, które trzeba zrozumieć i odpowiednio wykorzystać. To m.in.: przemysłowy internet rzeczy, Big Data, bezpieczeństwo cyfrowe, sieci i komputerów przemysłowych, przetwarzanie danych ... o badaniu Raport ASTOR „W jakie technologie inwestują firmy produkcyjne w Polsce?” opracowany na bazie badania przeprowadzonego w trzecim kwartale 2015 ...