-
Polacy coraz chętniej kupują marki własne. Trafia do nich już co czwarta złotówka wydana na FMCG
Wydatki Polaków na marki własne w kategoriach FMCG osiągnęły wartość 63 mld złotych - wynika z raportu YouGov "Private Brands". To o 7 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym samym czasie rynek urósł także wolumenowo - o 3,7 proc. Do maja 2025 roku ich udział wzrósł do 24 proc. Oznacza to, że już co czwarta złotówka wydawana na produkty FMCG trafia ...
-
Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej
... w kinach – o 9,3%, na trzecim miejscu znalazł się zaś internet z dynamiką 8,7% (przy czym nie wszystkie obszary rosną jednakowo, a najszybciej rozwijała się kategoria search). Pozostałe zwyżkujące media osiągnęły dynamiki poniżej rynkowej: inwestycje w reklamę wideo zwiększyły się o 6,7%, w reklamę out-of-home o 3%. W przypadku prasy odnotowaliśmy ...
-
Już co dziesiąty Polak ogląda telewizję w streamingu, ale daleko nam do USA
... i przesuniętą w czasie do 7 dni) oraz oglądalność streamingu (oglądalność stacji telewizyjnych na żywo na platformach OTT jest klasyfikowana jako oglądalność streamingu). Kategoria "Inne" obejmuje oglądanie nierozpoznanych treści. Informacje o The Gauge: The Gauge™ został stworzony, aby zapewnić branży medialnej comiesięczną analizę korzystania ...
-
Ranking lokat i kont oszczędnościowych. Przegląd możliwości dostępnych w październiku 2025
... z oprocentowaniem 5% dla kwoty do 1 000 000 zł na lokatach 3, 6 lub 12-miesięcznych. Oferty dla średnich kwot (do 100 000 zł) Ta kategoria jest odpowiednia dla osób chcących zdeponować większe oszczędności, nadal korzystając z atrakcyjnego oprocentowania. Citi Handlowy – konto oszczędnościowe: Zapewnia 6,4% do kwoty 100 ...
-
Zakupy online zamiast kolejek. Świąteczny e-commerce bije rekordy popularności
... wskazało aż 70 proc. badanych – to właśnie one stanowią główny powód, dla którego Polacy sięgają po zakupy online w grudniu. Ta kategoria jest szczególnie popularna wśród najmłodszych osób w wieku 18-29 lat – w tej grupie odpowiedziało tak aż 84 proc. osób. Na drugim miejscu ...
-
Jak Polacy przygotowują się do Black Friday 2025?
... , potem przyjemności, coraz częściej korzystają z modeli finansowania zakupów – rekordowy poziom zapytań o „raty” , zastępują zakupy materialne doświadczeniami – podróże jako nowa kategoria premium, w beauty stawiają na naukę i technologię zamiast natury i marketingu. Podsumowanie: sezon racjonalnych decyzji Black Friday 2025 to już nie dzień ...
-
Świąteczne zakupy online 2025: Ile Polacy wydadzą na święta, co chcą kupić i jakie prezenty podarują najbliższym?
... po produkty z najróżniejszych kategorii. Najpopularniejszą wśród badanych, są kosmetyki i perfumy – ich zakup w sklepach e-commerce preferuje 46 proc. badanych. To jednocześnie kategoria, którą najliczniej wskazują pięćdziesięciolatkowie (58 proc.) oraz mieszkańcy małych miast, do 50 tys. mieszkańców – 55 proc. Tuż za produktami drogeryjnymi ...
-
Polacy pokochali city break. Te polskie miasta wybieramy najczęściej
... miast zwyciężyły ex aequo Kraków i Gdańsk – wynik zgodny z ugruntowaną pozycją tych ośrodków na turystycznej mapie Polski. Prawdziwą niespodzianką okazała się kategoria średnich i małych miast. Triumfował Kazimierz Dolny, drugie miejsce zajęło Świnoujście, a trzecie Sandomierz. Wyniki pokazują wyraźny trend: mniejsze ośrodki, wcześniej ...
-
Zmęczenie luksusem i wzrost cen. Jak zmienia się rynek premium?
... plasuje nas wśród najszybciej rozwijających się rynków w Europie. Polski rynek dóbr luksusowych utrzymuje stabilny wzrost, przyciąga nowe marki i inwestycje, a kategoria experiential luxury rozwija się w tempie przekraczającym 9% rocznie. Buduje się również społeczność świadomych i wymagających konsumentów. Ta dynamika wynika z relatywnie niższej ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem