-
Ochrona antywirusowa: ewolucja i metody
... kierunku większej skuteczności, zaczęły wykorzystywać technologie nieopierające się na sygnaturach. Zalety zarówno jednych jak i drugich są oczywiste: pierwsza kategoria oferuje wysoce wyspecjalizowane rozwiązanie posiadające nieograniczony potencjał jeżeli chodzi o poprawę jakości. Druga wykorzystuje bogate doświadczenie nabyte podczas toczonej na ...
-
Najpopularniejsze wirusy XI 2007
... adware. Kolejne lokaty zajęły trojany typu backdoor (4%), programy szpiegujące (3%), dialery (3%) i boty (2%). Aż 31% infekcji zostało sklasyfikowanych jako „Inne”. Kategoria ta obejmuje różne rodzaje złośliwego oprogramowania: wirusy, narzędzia hakerskie, potencjalnie niepożądane programy, które – choć osobno nie spowodowały dużej liczby infekcji ...
-
Rynek produktów żywnościowych w Polsce 2007
... konsumentów w Polsce. 14% nowości wprowadzonych na rynek to produkty, których zadaniem jest ułatwianie życia konsumentom, dowiadujemy się z raportu PMR. Ta kategoria obejmuje zarówno wygodniejsze opakowania jak i produkty przeznaczone do oszczędzania czasu, na przykład gotowe dania do podgrzania w kuchence mikrofalowej. Interesującym jest ...
-
Użyteczność stron www a ich popularność
... uwzględnia stan serwisów z listopada 2007 r.). Serwisy tematyczne Portal Interia.pl został najwyżej oceniony w kilku kategoriach rankingu Symetrii. Jedną z nich jest kategoria Kultura i Rozrywka. Na wysoką ocenę portalu wpłynął zespół czynników współdecydujących o przyjazności witryny oraz jej atrakcyjności dla czytelników. Należy do nich ...
-
Rynek e-commerce wart 8,1 mld zł
... . Według autorów raportu, jego obroty w 2007 r. wyniosły blisko 4,5 mln zł. Największą dynamiką wzrostu mogą się pochwalić internetowe delikatesy Frisco.pl (kategoria "Delikatesy") oraz największy w polskiej sieci dystrybutor mebli, armatury i akcesoriów do domu ("Dom i Ogród") – Multizakupy.pl. W przypadku Frisco.pl duża dynamika ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... to marka, która daje im takie właśnie poczucie i dodaje do tego lekki posmak około piwnej zgrywy. A jak wiadomo, piwo to kategoria rozrywkowa. Marka trafia więc idealnie w upodobania swojego konsumenta i doskonale się sprzedaje. 2005 – Heyah Konstrukcja marki i kampania oparły się na bardzo ...
-
Rozwój firm a kadra zarządzająca 2008
... treści o charakterze rozrywkowym i reklamowym innym. Jednocześnie, od firm, z którymi decydują się współpracować wymagają elastyczności i określonej reakcji. Mimo, iż ta kategoria klientów jest bardziej wymagająca, większość badanych menadżerów nie postrzega ich jako zagrożenia. Przeciwnie, zdaniem CEO są oni szansą otrzymania zróżnicowanych ...
-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2007
... zarobki”. Najtrudniejszy element rekrutacji Zdecydowanie najtrudniejszym elementem rekrutacji, jest zdaniem studentów rozmowa w języku obcym - aż 36% wskazań. Kolejna była kategoria „nie ma takiej rzeczy”, która zyskała 12% odpowiedzi. Wszystkie pozostałe możliwości, takie jak: testy analitycznego myślenia, wiedzy, osobowościowe, psychologiczne ...
-
Warunki pracy w 2007 roku
... szósta osoba to kobieta. Osoby zatrudnione w warunkach zagrożenia mogą być narażone na kilka czynników szkodliwych. Z tego powodu w analizach wykorzystywana jest kategoria tzw. osobozagrożeń. Liczba osobozagrożeń to liczba osób zatrudnionych w warunkach zagrożenia, liczonych tyle razy na ile czynników osoby te były narażone ...
-
Kontrola UOKiK: biura podróży 2008
... odstąpienia od umowy niezależnie od wartości podwyżki. Organizatorzy turystyki często przyznają sobie prawo do zmiany programu imprezy oraz jej warunków (kategoria hotelu i jego rodzaj, położenie itp.) w stosunku do informacji zawartych w katalogu lub umowie, bez przyznania turyście możliwości bezkosztowego odstąpienia od kontraktu ...
-
Strefa przygraniczna z Ukrainą: turystyka 2007
... w innych obiektach hotelowych (czyli np. w obiektach spełniających zadania hotelu, motelu lub pensjonatu, któremu nie została nadana kategoria), a w ośrodkach szkoleniowo-wypoczynkowych 12,7%. W gminach województw podkarpackiego i lubelskiego wchodzących w skład strefy przygranicznej z Ukrainą w 2007 r. liczba korzystających z turystycznych ...
-
KRD: długi Polaków 2007
... ponad 1000 zł. W przypadku przedsiębiorców kwota ta wzrasta do ponad 2,5 tysiąca złotych. Co ciekawe, niezapłacone rachunki za telefon to jedyna kategoria, w której, choć w niewielkim stopniu, większy udział mają kobiety. Średnie zadłużenie konsumentów wobec operatorów telefonii komórkowej wynosi aż 1 643,87 zł ...
-
Polskie budownictwo mieszkaniowe 2008
... r. utrzyma bardzo wysoką dynamikę i w ujęciu nominalnym wzrośnie aż o 50%, osiągając poziom 17 mld zł, na co największy wpływ będzie miała kategoria budynków wielomieszkaniowych. W latach kolejnych wartość produkcji budowlano-montażowej będzie nadal rosła, jednak zwyżki nie będą już tak spektakularne. „O dobrych perspektywach dla ...
-
Wyniki TFI i funduszy inwestycyjnych I-VI 2008
... lokat (13 730 mln zł), podczas gdy przed rokiem wartość ta była dodatnia (11 733 mln zł). Jest to jednak kategoria księgowa, a nie faktycznie poniesiona strata ze zbycia walorów w portfelu funduszy, ta była bowiem nieporównanie mniejsza – ok. 1 417 mln zł. Według ...
-
Marketing telefoniczny a reklama SMS
... się, od sierpnia 2007 r., kategorią reklam SMSowych jest żywność - liczba tego typu reklam zwiększyła się o 53%. W następnej kolejności znajduje się kategoria ubrania/moda - 38% oraz restauracje - 37%. Reklama restauracji i żywności osiągnęła również najwyższy poziom, jeśli chodzi o odpowiedź klientów. Zareagowało 16% tych, którzy ...
-
Piractwo internetowe: Polska na 6 miejscu
... towarów reklamowanych na czarnorynkowych serwerach w ciągu 12 miesięcy przekroczyła 276 milionów USD. Dane kart kredytowych to najbardziej reklamowana kategoria towarów i usług w internetowej gospodarce czarnorynkowej (31%). Popularność tych informacji wynika prawdopodobnie z wielu możliwości ich uzyskania i wykorzystania w celu dokonania ...
-
Baza noclegowa w Polsce I-VI 2008
... obiektach zbiorowego zakwaterowania (chociaż w tym przypadku nie zanotowano wzrostu liczby nocujących w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku). Wzrastającą popularnością cieszyła się kategoria „inne obiekty hotelowe” (np. zajazdy, wille, zamki), w których nocowało niespełna 0,8 mln gości, ale aż o 12 % więcej niż w pierwszych sześciu ...
-
Linie lotnicze: słaba komunikacja PR
... się tematyką lotniczą są Internet (w tym strony internetowe linii) i biura prasowe przewoźników (lub też pełniące ich funkcje agencje Public Relations). Kategoria ta uwzględnia zarówno pracę rzeczników prasowych, jak również informacje prasowe, konferencje, spotkania z mediami oraz wywiady. Połowa audytowanych sięga do innych ...
-
Marka i wizerunek kraju 2008
... się okazało w tym roku, już teraz osoby badane wskazały Polskę jako kraj, do którego warto się wybrać. Według autorów badania, kategoria „Warte swojej ceny” wskazuje kraje, których oferta i możliwości są najatrakcyjniejsze w odniesieniu do poniesionych kosztów. „W porównaniu do zeszłego roku Polska przebiła ...
-
Jakość obsługi klienta u jubilera
... – 92,1 proc. i W.Śliwiński – 91,7 proc. Time-Trend nieznacznie przekroczył średnią zdobywając 67,1 proc. punktów w tej kategorii. Przywiązanie do marki Ostatnia zbadana kategoria dotyczyła budowania lojalności klienta. O ile pierwsze wrażenie można sprawić tylko raz, to nawet jeśli nie będzie ono doskonałe, można zatrzeć ...
-
Rynek ciastek rośnie w siłę
... firmom produkującym ciastka podatek VAT. Problem dotyczy całego przemysłu cukierniczego, ale w tym sektorze jest on najbardziej widoczny. Zgodnie z polskim prawem kategoria produktów uznawanych za tzw. świeże obłożona jest 7-proc. podatkiem VAT. Natomiast podatek na pozostałe ciastka wynosi 22 proc. Bardzo często ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... w swojej książce „Lojalność klientów. Modele, motywacja i pomiar” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008) wyróżnili 6 możliwych obiektów lojalności klientów. Są to: marka, kategoria produktu, personel firmy, miejsce zakupu, społeczność wokół marki, organizacja. Opisy obiektów pochodzą z ww. książki. Wykorzystanie za zgodą Wydawcy. Lojalność względem ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... technicznej na zasadach umownych. Mimo wielu podobnych w odbiorze zewnętrznym cech (misja, cele, formy działania, organizacja itp.) jest to kategoria jednostek bardzo zróżnicowanych. Praktycznie każdy z parków ma indywidualny charakter, wynikający z regionalnych uwarunkowań społecznych, kulturowych i ekonomicznych oraz dostępnych czynników ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne IV 2009
... awansował z pozycji 17 w lutym na miejsce 14 w marcu i w kwietniu odnotowała kolejny wzrost o 3 oczka, zajmując pozycję 11. EDUKACJA "Edukacja" to kolejna kategoria, w której wzrost odnotowała Gazeta.pl. Serwisy edukacyjne tego portalu przeskoczyły o 5 miejsc, z pozycji 10 w marcu na 5 w kwietniu. Związane jest to zapewne ...
-
Baza noclegowa w Polsce 2008
... w tym przypadku zanotowano spadek liczby nocujących w porównaniu do roku poprzedniego – o 7,6% w obiektach hotelowych oraz o 13,3 w pozostałych obiektach. Rosnącą popularnością cieszyła się kategoria „inne obiekty hotelowe” (np. zajazdy, wille, zamki), w których nocowało niespełna 1,7 mln gości, ale aż o 11,0 % więcej niż w roku 2007. Również ...
-
NetSprint wprowadził Raporty NewsPoint
... opisujących medium, w którym nastąpiła publikacja, takie jak rodzaj medium (portal, serwis internetowy, wpis na forum lub blogu), zasięg (krajowe, lokalne), kategoria tematyczna strony, a także znaczenie medium dla klienta. Z kolei artykuły opisywane są za pomocą następujących parametrów: tematyka publikacji, autor materiału, wydźwięk ...
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... mniej znane jak i te, od których z zasady można by się spodziewać obsługi na najwyższym poziomie. Klient na wagę złota Ostatnia kategoria dotyczyła budowania lokalności klienta. W różnych branżach wykorzystywane są liczne praktyki, których celem jest przywiązanie klienta do marki. Istnieję też pewne ...
-
Insight konsumencki - skuteczne działanie marketingowe?
... gwiazdy, w TVN twórczy relaks, a w Polsacie rodzinną zabawę. A był to dopiero "wierzchołek góry lodowej". Materiału zdobyliśmy znacznie więcej. Jakiś czas temu kategoria dań gotowych i sosów do potraw stanęła przed problemem bariery "nasycenia". Osoby, które znały marki i już ich próbowały, często były już ...
-
Kradzież danych: szybki rozwój trojanów
... oprogramowania kradnącego dane we wszystkich regionach monitorowanych przez TrendLabs — w Australii, Azji, Afryce, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Europie. „Jako kategoria zagrożeń, oprogramowanie do kradzieży danych bardzo szybko się rozwija. Przynosi zyski przestępcom działającym z pobudek finansowych, którzy potrafią wykorzystać Internet ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... , ale ciąż dominuje w nich 'rozrywka'. Największy wzrost zainteresowania (aż o 86%) odnotował sektor ‘nieruchomości’, bardzo duży spadek natomiast (ponad 20%) zaliczyła kategoria ‘handel’. Czego szukano w Runecie w II kwartale 2009? Raport Bluerank podaje, iż najpopularniejszą wyszukiwarką Runetu pozostaje Yandex, choć jego główny konkurent ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2009
... znalazła się na pierwszym miejscu. Na drugim uplasowała się Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, a na trzeciej portal Unii Europejskiej. WYSZUKIWARKI I KATALOGI Nowa kategoria została całkowicie zdominowana przez przez Grupę Google, która może pochwalić się liczbą użytkowników wynoszącą ponad 15 mln, liczbą odsłon na ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VI 2009
... odbyło się pod koniec czerwca. Ponadto w czerwcu zadebiutowała Grupa Allegro.pl na miejscu 14. NOWE TECHNOLOGIE W przeciwieństwie do kategorii "Turystyka", kategoria "Nowe technologie" była nietypowo spokojna - aż do miejsca 12 włącznie nie ma żadnych zmian w rankingu w porównaniu do maja. Na miejscu ...
-
Cele i wartość marketingu
Marketing jest najważniejszą siłą napędową wartości rynkowej. Jest także największym uznaniowym wydatkiem w firmie. Jak więc zagwarantować, że przyniesie pożądany efekt? Zbyt długo marketing był postrzegany w kategoriach wydatku nierozliczalnego, nieukierunkowanego i trudnego do połączenia z wynikami finansowymi firm. Cel marketingu może wydawać ...
-
Baza noclegowa w Polsce I-VI 2009
... obiekty hotelowe – 1,5 mln w stosunku do 0,2 mln turystów zagranicznych korzystających z noclegów w pozostałych obiektach zbiorowego zakwaterowania. Wzrastającą popularnością cieszyła się kategoria „inne obiekty hotelowe” (np. zajazdy, wille, zamki), w których nocowało ponad 0,8 mln gości, tj. o 3,7 % więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach ...
-
Programy antywirusowe i ich skuteczność
AV Comparative, niezależna organizacja badawcza, opublikowała wyniki testu dotyczącego skuteczności działania programów antywirusowych. Programy oceniano w trzech kategoriach: wykrywalności szkodników, fałszywych alarmów oraz czasu skanowania. Tym razem badania odnosiły się do trzech aspektów, będących jednocześnie elementami wyboru najlepszego ...


Ile kosztują tanie mieszkania w polskich metropoliach?