-
Click & collect przyszłością e-commerce?
... . Funkcjonujący obecnie model zakupów z dostawą do domu zaczyna być zastępowany przez click & collect (zamów online i odbierz w sklepie). Liderzy click & collect w Europie Click & collect to nowoczesny trend e-commerce, który z sukcesem wdrażają liderzy europejskiego rynku FMCG online. Wiodące sieci detaliczne w Wielkiej Brytanii, czy ...
Tematy: Click & collect, handel detaliczny, handel, e-commerce, zakupy online, sklepy online, sklepy -
Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce
... Marketingu, Endo.pl. Warto również przyjrzeć się wynikom badań na pozostałych rynkach w Europie. Finansowe zabezpieczenie transakcji jest szczególnie ważne dla hiszpańskich konsumentów – aż ... zawsze dobrze widoczny dla kupujących online niezależnie od tego, czy konsument wchodzi na stronę startową sklepu, czy bezpośrednio odwiedza stronę produktową ...
-
Aplikacje mobilne piętą achillesową ubezpieczeń
... do grup bankowych – sektora który jest uważany za lepiej rozwinięty technologicznie niż ubezpieczenia. Banki w Polsce są podawane za przykład innowacyjności w Europie, w zakresie wdrożenia obsługi online i aplikacji mobilnych. Jest wielce prawdopodobne, iż wybrane z nich wykorzystają swoje kompetencje w celu poszerzenia działalności na rynku ...
-
Polscy konsumenci z uśmiechem na twarzy
... spadki zanotowano w regionie Azji i Pacyfiku, humory polepszyły się m.in. w Ameryce Północnej, Europie, Afryce oraz na Bliskim Wschodzie. W Polsce wskaźnik podwyższył się o 5 punktów. Jak ... wolnych środków są oszczędności – odkłada na nie co trzeci polski konsument. Warto również zauważyć, że spada odsetek Polaków, którzy nie posiadają dodatkowych ...
-
Czy e-payment to już norma?
... tak jednak aż w połowie (53%) zbadanych przez idealo sklepów. W 20% przypadków konsument może wybierać wśród dwóch oferentów szybkich płatności, zaś odsetek sprzedawców ... . Serwis ten należy do grupy Naspers i ze swoim produktem jest obecny w 16 krajach w Europie, Azji, Ameryce Łacińskiej i Afryce. W Polsce PayU znany jest użytkownikom w dużej ...
-
Cross-border e-commerce. Gdzie drzemie potencjał?
Przed nami wyniki najnowszego opracowania poświęconego kwestiom związanym z transgraniczną sprzedażą przez internet. Jak miewa się cross-border e-commerce? Jaki jest potencjał tej branży? Jak przedstawiają się zachowania konsumentów? Odpowiedzi na te pytania przynosi raport opracowany przez Arvato - jednego z wiodących dostawców usług dla branży ...
-
Zakupy za granicą? Tak, ale raczej nie w Polsce
... wartość mobilnych zakupów w badanych krajach stanowi 32 proc. wszystkich płatności online. Większość konsumentów wciąż zamawia za pomocą urządzeń stacjonarnych, zwłaszcza w Europie Wschodniej i Centralnej: od Rosji (65 proc.), przez Polskę (73 proc.), a kończąc na Czechach (aż 76 proc.). Polacy masowo zamawiają zza ...
-
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
... rynku i odważnie inwestują w nowe technologie. Niedawno w Poznaniu otwarto pierwszy w Europie sklep, w którym nikt nie pracuje. Sprzedaż odbywa się bezobsługowo, sklepu nie obejmuje zakaz handlu w niedziele i święta, a za wszystkie zakupy konsument płaci za pomocą smartfona wyposażonego w skonfigurowaną aplikację. Fundament cyfrowego doświadczenia ...
-
5 powodów, dla których marki powinny mieć aplikacje zakupowe
... z innych funkcji smartfonu, aby zapewnić konsumentom lepsze wrażenia zakupowe. Jeśli konsument zezwoli aplikacji na dostęp do aparatu lub funkcji lokalizacji, może np. ... (kwartał IV, 2018 r.) wynika, że ponad 50 procent wszystkich transakcji zakupowych w Europie jest obecnie realizowanych przy użyciu urządzeń mobilnych. Współczynnik konwersji ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 45/2019
... samochodów na baterie. Jak pracujemy, czyli spojrzenie na okres aktywności zawodowej Polaków bez różowych okularów... Z badań wynika, że Polacy są w Europie w grupie najkrócej pracujących, a równocześnie świadczenia emerytalne pobierają najdłużej. Statystyczny Polak jest aktywny zawodowo 33,5 roku (podczas gdy np. przeciętny Islandczyk ...
-
Boże Narodzenie wypada słabiej niż Dzień Singla i Black Friday
... ich aktywności zakupowej w czasie poprzedzających Boże Narodzenie akcji wyprzedażowych. W Europie przedświąteczną okazją do zakupów w okazyjnych cenach jest przypadający w tym roku 29 ... jakości markowe produkty. Wg badania GfK pn. FutureBuy 42 proc. konsumentów w Europie zgadza się ze stwierdzeniem, iż w wielu kategoriach, w których robią zakupy, ...
-
Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy
... proc. dotyczą kupowania poprzez social media – wynika z badania zrealizowanego dla PayPal przez Ipsos. Jak podkreśla Marcin Glogowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej, zakupy online robi już zdecydowana większość światowych konsumentów. 7 na 10 wykorzystuje w tym celu smartfona. Gotowych na to wyzwanie ma ...
-
Zachowania konsumentów: pandemii boimy się mniej, ale to nie jest jeszcze optymizm
... proc. badanych z Polski. – Widać odwilż i uspokojenie nastrojów, ale o optymizmie wciąż trudno mówić. W Europie więcej pesymistów jest tylko w Hiszpanii i we Włoszech. Warto zauważyć ... Na podobnym poziomie (54 proc.) utrzymuje się on w Hiszpanii. Najwyższy w Europie poziom poczucia bezpieczeństwa deklarują Francuzi (57 proc.). – W przypadków Niemców ...
-
Rosną wydatki na podróże i alkohol
... w sklepach stacjonarnych. Tylko 45 proc. Polaków deklaruje, że czuje się wtedy komfortowo. W Europie najbezpieczniej w sklepach czują się Holendrzy (62 proc.), a także wielu Włochów (60 proc ... grupie 18-34 lata (53 proc.). Pod względem obaw o zdrowie wyprzedzają nas w Europie tylko Hiszpanie, prawie trzy czwarte z nich lęka się o swoją kondycję ...
-
Zachowania konsumentów: strach przed pandemią maleje, chcemy na wakacje
... się w hotelu sięga już 40 proc., co jest trzecim, najwyższym wynikiem w Europie. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak duże są obecnie obawy przed koronawirusem? ... czerwca byliśmy na dziesiątym miejscu wśród wszystkich badanych krajów i na szóstym w Europie. Teraz mniejszy poziom lęku mają tylko Niemcy, Holendrzy i Belgowie – mówi Michał Pieprzny, ...
-
Pandemia: polscy konsumenci świadomi i troskliwi
... Pod tym względem wyprzedziliśmy nawet Hiszpanów, którzy odnotowują największą liczbę zachorowań w Europie i najwyższe wskaźniki niepokoju we wszystkich pozostałych badanych przez nas kategoriach – mówi ... . Nieco poniżej globalnego trendu (40 proc.) plasuje się polski konsument, który jest gotów wydawać więcej na wygody i udogodnienia w postaci na ...
-
Deloitte: polscy konsumenci kupują online, ale zakupy odbierają w sklepie
... ciągu dwóch tygodni indeks niepokoju polskich konsumentów spadł o 7 pp., do -8 proc. W Europie spokojniejsi od nas zdają się być tylko Belgowie (-10 proc.) i Niemcy ... gotowa więcej wydać na różnego rodzaju zakupowe udogodnienia (trend convenience). Polacy pozostają w Europie liderami w robieniu zakupów na zapas. Ten zwyczaj utrzymuje się na mocnym i ...
-
7 trendów w marketingu "nowej rzeczywistości"
... raport „Global Marketing Trends 2021”, z którego wynika m.in., że co 4. konsument odwrócił się od marki, którą uznał za zbyt skupioną ... W ubiegłym roku te wskaźniki wyniosły odpowiednio 8 i 5 proc. Jan Michalski, Partner, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej, przyznaje, że pandemia wymusza na firmach zmianę podejścia biznesowego i relacji ...
-
Blisko 50% Polaków robi zakupy online za granicą
... transgranicznych. Ankiety przeprowadzono na głównych rynkach konsumenckich w Europie Środkowo-Wschodniej, w Ameryce Południowej i Ameryce Północnej, czyli odpowiednio w ... (26%), uroda i kosmetyki (25%) oraz biżuteria i zegarki (20%). Co dziesiąty konsument, korzystający z oferty zagranicznych sklepów, nabywa w ten sposób gry online i video ...
-
Handel detaliczny w strefie Euro: konsumpcja odporna na inflację?
... warunki finansowania najbardziej zagrażają specjalistom z branży modowej, domów towarowych i handlu elektronicznego. Wraz z nadchodzącym niższym wzrostem, uważamy, że zaostrzenie warunków finansowania w Europie jeszcze bardziej zwiększy ryzyko i obnaży słabości firm, które do tej pory były w stanie utrzymać się na powierzchni. Podczas gdy koszty ...
-
Gospodarka Polski rośnie, a Niemcy mierzą się z recesją
... 0,5 proc.) i stoją w obliczu ryzyka kolejnej recesji. Obecne szacunki na 2025 r. są tylko nieco bardziej optymistyczne – ze średnim wzrostem wynoszącym 2,9 proc. w Europie Środkowej, a w Niemczech – 1,3 proc. Optymizm w Polsce, pesymizm w Niemczech Od półtora roku we wskaźniku nastrojów gospodarczych Komisji Europejskiej (składającego się z oceny ...
-
Z jednej strony lęk o kradzież tożsamości, a z drugiej?
... . W przeciągu roku w naszym kraju wzrósł on aż o 15 pkt. proc. – z 49% do 64%. Poziom obaw w Polsce należy równocześnie do najwyższych w Europie – wyprzedzają nas jedynie Włochy (70%). Dla porównania w Holandii jedynie 37% konsumentów wyraża niepokój o kradzież swojej cyfrowej tożsamości, w Niemczech – 46%, a w Wielkiej ...
-
Kto lubi tanio latać?
... prywatnych. Przyglądając się wynikom badania można zaobserwować, że ponad 20% mieszkańców Malezji i Tajlandii podróżuje samolotem przede wszystkim z powodów biznesowych, natomiast w Europie tylko 6% Niemców i 7% Francuzów wskazało cele służbowe, jako główny powód ich podróży. Niskie koszty, duży biznes Zaskakująco rzadko korzystają z usług tanich ...
-
Rynek konsumencki 2004
... produkty poza granice naszego kraju ważną informację stanowi fakt, że w Europie Zachodniej wzrasta liczba gospodarstw 1-osobowych. Następuje mniejsza konsumpcja (we Włoszech spadła o 3,5%). ... W naszym kraju największy wpływ na dokonanie zakupu wciąż ma cena (62%). W Europie czynnik ten także jest ważny, ale już nie tak wyraźnie – 51%. W porównaniu z ...
-
GTS przejmuje Energis
... osiągną w 2005 poziom blisko 400 mln złotych, co stawia nowy podmiot w pierwszym rzędzie alternatywnych operatorów w Polsce, oraz na pozycji lidera w Europie Środkowej”. „Decyzja o wyjściu Innova Capital z inwestycji była podyktowana znaczącym zainteresowaniem inwestorów strategicznych, którzy uaktywnili się po wejściu Innovy do spółki ...
-
Konsumenci i podejmowanie decyzji
... kolei do konsumentów z Azji bardziej przemawia postaci celebrities. Większość rzeczników na świecie (87 proc.) rekomenduje marki/produkty w oparciu o własne doświadczenie. Konsumenci w Europie chętniej rekomendują marki lub produkty na podstawie według ceny i zaangażowania firmy w działania na rzecz ważnych spraw i problemów, podczas gdy konsumenci ...
-
Zagraniczni inwestorzy chcą do Polski
... wskazuje Polskę jako jedną z lokalizacji, która oferuje największe możliwości zwiększenia dochodów w perspektywie 3 lat. Nasz kraj znalazł się na drugim miejscu w Europie Wschodniej zaraz po Rosji. Jednym z warunków sukcesu, nie tylko w Polsce, ale we wszystkich rozwijających się gospodarkach będzie unikalne podejście i dostosowanie ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... niż 1 ubezpieczenie na życie od tego samego ubezpieczyciela. Jest to drugi wynik w Europie po Włoszech, gdzie odsetek klientów posiadających więcej niż 1 ubezpieczenie na życie ... jednak, że gotowych do zmiany jest aż 59% polskich konsumentów. W Europie najbardziej likwidację szkód doceniają Niemcy – 80% klientów oceniających swoje doświadczenia z ...
-
Globalni konsumenci a kanały sprzedaży
... ich jako ważne. Są to zarówno młode jak i starsze osoby, żyjące głównie w Europie kontynentalnej. James Roper, Dyrektor Zarządzający IMRG (Interactive Media In Retail Group), ... rejonach jak Azja, Ameryka Południowa, gdzie e-handel ewoluuje w inny sposób niż w Europie czy Ameryce Północnej. Ze względu na fakt, ze tradycyjna infrastruktura IT była ...
-
Sklepy internetowe coraz bezpieczniejsze
... , w latach 2005-2011, wyrażona w miliardach złotych. Jak widać, nasz e-commerce stabilnie się rozwija. Co więcej, Polska od dwóch lat jest liderem w Europie, jeżeli chodzi o wzrost tego rynku. W 2011 r. wyniósł on 24% i był o niemal 8% wyższy od średniej europejskiej. Z jednej strony mamy duże wzrosty ...
-
Chińczycy kupują dobra luksusowe za granicą
... na rodzimych rynkach. Chińczycy będą coraz chętniej robić zakupy za granicą, w tym w Europie, która już jest drugim najczęściej wybieranym przez nich celem podróży. ... zegarki. Wprawdzie dochód klasy średniej w Chinach jest wciąż istotnie niższy niż w Europie, jednak liczebność tej grupy społecznej powoduje wzrost znaczenia towarów luksusowych w ...
-
Kredyty walutowe: drużyny pierścienia ruszyły do akcji
... , więc dotyczy ok. 1,5 miliona osób. Podobnie było gdzie indziej w Europie: 90 proc. kredytów w krajach nadbałtyckich pod koniec roku 2008 było denominowanych w ... r. w sprawie przeciwko Caixa d’Estalvis de Catalunya, Tarragona i Manresa. W sądach w Polsce i w Europie Do krakowskiego sądu wpłynął pozew o stwierdzenie nieważności umowy kredytowej na ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... „Europe B2C Ecommerce Report 2013”, Polska jest liderem wzrostu rynku e-commerce w Europie Środkowej, osiągając 24-procentową dynamikę i przewyższając o 1% średnią europejską. Kto jest ... lepiej być prawdziwym niż najlepszym”? Okazuje się bowiem, że współczesny konsument ceni sobie dzisiaj szczerość i uczciwość, a wszelkie próby oszustwa piętnuje. ...
-
Ubezpieczenia 2015: nie tylko BLS i Solvency II
... powodują, że zasady działania zakładów ubezpieczeniowych ulegają istotnym modyfikacjom. Jak wynika z dostępnych danych polski sektor finansowy należy do najbardziej stabilnych w Europie, a nowe regulacje, takie jak Wypłacalność II czy ustawa dotycząca reklamacji i Rzecznika Finansowego, mają na celu wzmocnienie stabilności instytucji finansowych ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 49/2016
... opóźnionego, zagubionego lub zniszczonego bagażu. Jak wynika ze statystyk ECK, w ciągu miesiąca w Europie odwoływanych jest około 5,5 tys. lotów, a ok. 107 tys. rejsów jest ... rok latają coraz więcej, a rodzimy rynek lotniczy jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. W całym 2015 roku polskie lotniska odprawiły ponad 30 mln podróżnych. ...