-
Marketing behawioralny w social media
Czy wiesz jak bardzo pozytywnie może na interakcję z odbiorcami wpłynąć wykorzystanie zdjęć i wideo wzbudzających emocje? Chcesz wiedzieć jak nawiązać kontakt na poziomie emocjonalnym aby kształtować zachowania potencjalnych klientów? Nasze umysły podejmują decyzje głównie w oparciu o emocje związane z daną sytuacją. W tym artykule, przedstawimy ...
-
Social media a komunikacja marketingowa
Dla polskich firm główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych jest fakt, że narzędzia tego używa konkurencja - twierdzi tak aż 62% przedstawicieli przedsiębiorstw, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte. Jego wyniki zostały zawarte w raporcie "Biznes społecznościowy - nowa era w komunikacji ...
-
Social Video - witamy w erze post-YouTube
Twitter i Instragram wprowadziły możliwość bezpośredniego udostępniania krótkich filmów video na swoich profilach. Owa zmiana to rewolucja w sposobie korzystania z tych serwisów. To także szansa i wyzwanie dla firm, które stawiają na mobilny marketing. Firmy i marki będą mogły jeszcze szybciej i skuteczniej docierać do odbiorców z komunikatami ...
-
Social media po polsku: czego szukamy w mediach społecznościowych?
... treści poszukujemy na Facebooku? Jakiego rodzaju dyskusje najczęściej toczą się na Twitterze? Jak dużą popularność zyskuje Alibcla? W Polsce z mediów społecznościowych korzysta 25,9 mln osób, a więc blisko 70 proc. populacji naszego kraju*. SentiOne, polska firma zajmująca się m.in. monitoringiem Internetu z wykorzystaniem zaawansowanej ...
-
Contact center a media społecznościowe
... social media) we wszystkich dziedzinach naszego życia. Potwierdzają to tegoroczne badania firmy Connect Assist. Wynika z nich, że aż 80% Brytyjczyków w wieku 18-24 lat i 73 proc. w wieku 25-34 lat korzysta z social ... , że już 36 proc. konsumentów na rynku brytyjskim korzysta z social media jako narzędzia kontaktu z firmami. Wykorzystując portale ...
-
„Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?
... domu mediowego Codemedia, ekspert e-Izby. Media społecznościowe sprzedają Okazuje się, że polscy użytkownicy mediów społecznościowych nie tylko „lubią” i śledzą marki w social media, ale wchodzą z nimi w bardzo różne interakcje wykorzystując rozmaite funkcjonalności tych serwisów. Jedną z takich form jest korzystanie z przycisku „kup”. Na ...
-
Media społecznościowe: wykorzystanie w PR
... wnioski z ubiegłorocznego raportu na temat wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby PR. Co zmieniło się w 2012 roku? Czy ktoś jeszcze nie korzysta z social media? Jak mają się zeszłoroczne deklaracje do rzeczywistości? Przedstawiamy wyniki drugiej edycji badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów przy współpracy ...
-
Mobile first, czyli o plusach i minusach posiadania smartfona
... korzystne rozwiązanie w przypadku nagłej potrzeby finansowej. Z wnioskowania o pożyczkę przez aplikację mobilną korzysta coraz więcej osób. Według danych portalu www.loando.pl, aż ... spory problem. Oferta sektora pożyczkowego jest coraz bogatsza i bardziej przystępna. Social media i gonitwa za aprobatą znajomych w Internecie mogą doprowadzić nas do ...
-
Politycy w mediach społecznościowych: nie tylko Twitter
... polskiej sceny politycznej. Oto, co udało się ustalić. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Czy politycy są „influencerami”? Czy najbardziej aktywni w social mediach są najmłodsi parlamentarzyści? Którą partię reprezentują najbardziej aktywni politycy? Kluczowe wnioski z badania: Parlamentarzyści są „influencerami” Na wszystkich trzech platformach ...
-
W Play na Kartę nawet 200 GB na lato
... otrzymają w prezencie 100 GB. Także 100 GB będzie można otrzymać do wykorzystania na social media i aplikacje. Dołącz do Play i odbierz darmowy pakiet danych Od dzisiaj każdy nowy ... Już teraz dzięki Play każdy może korzystać z ekstra paczki 100 GB na social media bez dodatkowych opłat! Klienci mogą aktywować darmowy pakiet danych do wykorzystania ...
-
Po co nam aplikacje mobilne?
... dziś aplikacje mobilne, z których - jak dowodzi badanie PAYBACK Opinion Poll - korzysta już niemal 9 na 10 użytkowników. Do czego służą nam przede wszystkim? Ponad 2/3 respondentów wskazuje, że za ich pośrednictwem korzysta z social mediów. Podobna grupa ankietowanych wykorzystuje aplikacje mobilne w procesie zakupów, a przeszło połowa ...
-
Facebook czeka na pośredników nieruchomości
... sposobu dotarcia do klientów szukających nieruchomości. Osoby aktywne w social mediach zdecydowanie najchętniej wybierają facebooka, z którego korzysta aż 77% wszystkich badanych. Na drugim miejscu znalazł się Instagram (33%), a na trzecim – Linkedin (22%). Tylko 15% ankietowanych korzysta z youtube’a, co oznacza, że odsetek posiadających swój ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... wśród Polaków bardziej niszowe kanały. Według We Are Social, z usług mailowych Google korzysta 14% polskich użytkowników. Posiadanie konta pocztowego na tej platformie automatycznie oznacza również stworzenie profilu na jej portalu społecznościowym. Nie każdy z użytkowników korzysta jednak z tej możliwości. Znacznie częściej robią to sprzedawcy ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... korzysta z usług zarówno Twittera, jak i Facebooka. Wyróżniającą się tendencję można zauważyć także w polskich sklepach – tylko w nich częściej niż z Twittera (30%) korzysta się z platformy Google+. Tendencja ta jest jednak zrozumiała biorąc pod uwagę fakt, że według cytowanych już badań We Are Social ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... robi zakupy). 94% zespołów marketingu w firmach B2B korzysta z usług oferowanych przez serwis LinkedIn do rozpowszechniania własnych treści. 87% użytkowników Pinterest choć raz dokonało zakupu dzięki informacjom pozyskanym w serwisie. 6 kroków do stworzenia strategii obsługi klienta w social mediach Powyższe dane wskazują, że warto wdrażać ...
-
Facebook, Instagram i LinkedIn na celowniku cyberprzestępców
... social mediach posiada blisko 45% całej populacji. Z Facebooka korzysta na co dzień 2,23 mld, z Instagrama 1 mld, a z Linkedina 303 mln ludzi. Spędzają w nich średnio 2 godziny i 16 minut dziennie, czyli ⅓ całkowitego czasu, jaki przebywają w sieci. Z cytowanego raportu wynika również, że średnio co czwarty użytkownik wykorzystuje social ...
-
Ograniczony dostęp do mediów społecznościowych dla młodzieży. 75% Polaków na "tak"
... czy wyglądu z cudzymi zdjęciami może prowadzić do zaniżania poczucia własnej wartości. Z mojej perspektywy, w dzisiejszych czasach kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom social mediów i ochrony ich prywatności. Najmłodsi nie mają przecież świadomości, że dane osobowe są ich kapitałem. Jednocześnie trzeba zauważyć, że media ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
... pozyskanie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Z analizy poszczególnych elementów newsletterów wynika, że żaden z sektorów wydawniczych nie wierzy w skuteczność przycisków social media. Korzysta z nich średnio ok. 10% firm. Na szczęście dużo lepiej prezentują się elementy związane z dobrymi praktykami email marketingu oraz przyciski wzywające ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... są popularne wśród internautów? Oto wyniki rankingu Social Index, opracowanego przez SentiOne. Jak powstaje ranking Social Index? SentiOne, polska firma wspierająca marki w monitoringu Internetu ... dziwi, jeśli wziąć pod uwagę fakt, że z tego typu usług niemal każdy korzysta latami w zasadzie bez przerwy. Nie zabrakło również teorii spiskowych na temat ...
-
Co czeka e-commerce w 2023 roku?
... , które utrudniają decyzję o kupnie – mówi Wojciech Łaszkiewicz. Social commerce i live streaming Social commerce to odnoga e-handlu, która coraz szybciej ... też z trendem cross-border. Pomagają one łączyć się z klientem zagranicznym w języku, z którego korzysta – wymienia Wojciech Łaszkiewicz. Re-commerce Trend, który może być rozumiany na kilka ...
-
Relacje inwestorskie w dobie Internetu
... . Nieśmiało spółki rozpoczynają działania w ramach marketingu social media. Social media w relacjach inwestorskich Od pewnego ... Social media to Facebook? Facebook jest najpopularniejszym portalem społecznościowym. Zrobić fanpage spółki wydaje się być proste – założyć i prowadzić. Tylko jak to robić dobrze, jeśli samemu się z niego nie korzysta ...
-
Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
... w mediach społecznościowych. Praktycznie każda z nich korzysta z serwisu YouTube i Facebook, co 8 czyta blogi, co 7 odwiedza serwis Twitter, a co 6 korzysta z LinkedIn. Na tej ... Zarządzający IRCenter. Informacje o badaniu Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... korzysta? Wysokie zaangażowanie kobiet w serwisach społecznościowych świadomie wykorzystują marketerzy, bazując na publicznie wyrażanych potrzebach swoich klientów. Aktywność użytkowników staje się, zatem wartościowym i cennym źródłem informacji. - Innowacyjne marki stosują już wysublimowane algorytmy, które na podstawie aktywności w social media ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... social mediów, podobnie zresztą jak i znacznie szerszy ogół odbiorców internetu, tworzą własne bańki informacyjne. Z jednej strony marki mogą starać się do nich dotrzeć, z drugiej - mogą dokładać starań, aby wyrwać się poza kolektywną bańkę jednej grupy. Szacuje się, że z internetu każdego dnia korzysta ... teoretycznie w social mediach mają/powinny ...
-
Życzenia świąteczne smsem lub emailem
... popularność - wynika z badania "Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media", przeprowadzonego przez ekspertów z GetResponse i portal Wirtualnemedia.pl. GetResponse ... są wysyłane za pomocą wiadomości SMS i email. Z krótkiej wiadomości tekstowej korzysta 36%, a z wiadomości email niecałe 27% ankietowanych. Na tradycyjną kartkę pocztową oddało ...
-
Uzależnienie od mediów społecznościowych nam nie grozi?
... od czasu, od kiedy Eurostat rozpoczął badania w tym zakresie, odsetek osób korzystających z social mediów stale rośnie - w 2011 roku sięgał on 38 proc. Jak w tym ... wypadną ze stawki) oraz Szwedom. W obu tych narodach 7 na 10 internautów regularnie korzysta ze społecznościówek. Po przeanalizowaniu tych danych i głębszym zastanowieniu można więc dojść ...
-
Generacja Y a BYOD
... poprzedniego, określanego mianem Generacji X, to pokolenie, które oswoiło nowinki technologiczne oraz aktywnie korzysta z mediów i technologii cyfrowych. Celem projektu Fortinet było zbadanie postaw wobec ... proc. badanych w skali ogólnoświatowej nie wyobraża sobie dnia bez dostępu do social media, a 47 proc. nie potrafiłoby żyć bez SMS-ów. Podobnie ...
-
Facebook w Polsce kończy 10 lat
... i najbardziej wszechstronnych typów reklamy -mówi Franciszek Georgiew, Social Tigers. W 2017 roku liczba firm używających systemu reklamowego Facebooka sięgnęła 5 mln. Facebook stawia na lokalność Dziś Facebooka w Polsce używa przeszło 16 milionów osób. 7 na 10 użytkowników korzysta z platformy codziennie. Mimo że dla wielu najmłodszych ...
-
6 cyfrowych trendów na 2023 rok
... Facebooku. Ten format odniósł bezwzględny rynkowy sukces, dlatego kolejne platformy social mediowe i streamingowe zaczęły wprowadzać u siebie podobne kreacje. Zjawisko ... Trends 2022”, przeprowadzonego przez firmę Deloitte, 72% badanych Polaków regularnie korzysta z serwisów streamingowych. Te dane uzupełnia raport #RegionyNEXERY2022, który pokazuje, ...
-
Netflix w Polsce, czyli entuzjazm kontrolowany
... się na temat wejścia giganta do Polski. Na podstawie wyników monitoringu social media można także zauważyć, że im dalej od ogłoszenia premiery Netfliksa w Polsce, tym ... filmów i seriali" - ogłaszał Fakt.pl. Wyborcza.biz podkreślała, że "decyzja serwisu, z którego teraz korzysta ponad 70 mln internautów z całego świata, może znacząco zmienić reguły ...
-
Najbardziej medialne linie lotnicze. O kim było głośno?
... : World Airline Awards. Zgodnie z zasadą „gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta”, podniebną bitwę o sympatię internautów wygrywa jednak… KLM. Okres wakacyjny w pełni, ... - 30.06.2016 i oparte na danych z monitoringu prasy, telewizji, radia, internetu i social mediów w odniesieniu do wybranych linii lotniczych według rankingu przygotowanego przez ...
-
Popularność Facebooka a Google Plus
... mniejszą społeczność, ale widać bardzo szybki wzrost” – komentuje Norbert Kilen z agencji social mediowej Think Kong „Myślę, że przyszły rok, pojawienie się aplikacji i reklam w G+ sprawią, że własna strona na Plusie stanie się obowiązkowym elementem taktyki social mediowej wielu firm.” Z badania wynika też, że struktura wiekowa użytkowników ...
-
Internauci a opinie o produktach
... z marką lub tworzenie unikalnego kontentu.” – komentuje Norbert Kilen z agencji social mediowej Think Kong. Jak wykazało badanie Think Kong i StudentsWatch.pl, ... o badaniu Wyniki są rezultatem większego projektu realizowanego wspólnie przez specjalizującą się w social media marketingu agencję Think Kong oraz portal badawczy StudentsWatch. Badanie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2019
... biedniejszej części populacji. Dokument stwierdza, że usługi publiczne, z których korzysta biedniejsza część społeczeństwa, jest niedofinansowana, co w rezultacie powiększa przepaść ... Stanach Zjednoczonych pojawiły się dwa raporty na temat wykorzystywania social mediów do rozpowszechniania propagandy. Badacze z Oxfordu i Columbia University ...
-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... internautów kupuje w internecie i ta liczba z roku na rok idzie w górę, a Inbound Marketing korzysta właśnie na tym trendzie. Można go rozumieć jako proces prowadzenia ... działań reklamowych PPC w wyszukiwarce. Ruch pozyskujemy również dzięki innym działaniom m.in. w Social Media, mailingu, lead generation etc. Korzystamy z narzędzi do analizy ...