-
Moda na ebooki: tylko chwilowy trend?
... na wakacje? A może czytnik e-booków? - Czytelnictwo ma się dobrze? Tak twierdzą social media Początki przygody z ebookami i czytaniem w nowoczesnej formie wiążą się zazwyczaj z ... ankietowanych, a z inkBooka korzysta 7% z nich. Wybór danej marki czytnika najczęściej nie jest zależny od osoby, która z niego korzysta - 39% czytelników ebooków otrzymała ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... cyfrowym. Zmienił się także sposób, w jakim Gen Z konsumuje treści. Z mediów społecznościowych korzysta na okrągło: w domu, w pracy, w komunikacji miejskiej czy nawet podczas treningu na ... Widać przy tym wyraźnie, że młodzi mają problem z weryfikacją informacji, które chłoną w social mediach. Dla wielu z nich wiarygodne są po prostu te źródła, ...
-
Substytucja usług głosowych w Polsce i UE
... w 2010 r. o 17,2%. Wśród ankietowanych aż 93,2% codziennie lub kilka razy w tygodniu korzysta z połączeń wewnątrzsieciowych, a 81,5% dzwoni z taką częstotliwością do innych sieci ... raport E Communications Household Survey opracowany przez TNS Opinion & Social na zlecenie Dyrekcji Generalnej Społeczeństwo Informacyjne i Media (INFSO) Komisji ...
-
Smartfony zawładnęły naszym życiem
... to z prostego powodu – gdy sprzęt zaczyna szwankować. Spora grupa, bo 37 proc. korzysta z dobrej oferty, czyli zapewne wymienia, gdy proponuje im to w korzystnej cenie ... wiele innych aplikacji zaprasza nas do logowania się do nich z wykorzystaniem kont w social media – na Facebook czy Google+, jak i np. z konta na Google powiązanego z poczta ...
-
Najpopularniejsze aplikacje m-commerce
... social media oraz dane pochodzące z Google. Co wynika z jego najnowszej analizy? Oto główne wnioski. Aplikacje mobilne sklepów e-commerce są bardziej popularne od aplikacji bankowych. Przez urządzenia mobilne częściej niż stan swojego konta kupujemy buty w e-commerce’ach. Niewiele mniej korzysta ...
-
Jak sobie radzą Messenger i inne komunikatory?
... jednak jest znacznie rzadziej wykorzystywany. Social media mobilnie Z internetu na smartfonach kilka razy dziennie korzysta już ponad połowa internautów. Przynajmniej raz dziennie ... markami Messenger to aplikacja, której używa prawie 7 na 10 internautów (66%), a codziennie korzysta z niego prawie połowa (48%). Ponad 1/3 internautów wykorzystała go już ...
-
Czego Polki szukają w sieci?
... internetem za pośrednictwem smartfona codziennie. Inaczej jest w przypadku komputerów osobistych – wprawdzie korzysta z nich ponad 76% analizowanej grupy, jednak robią to dużo ... prawie 35% wobec 28,5%. Drugim nadreprezentowanym źródłem jest Social, czyli ruch z serwisów społecznościowych. O ile w populacji jego udział nieznacznie przekracza 3%, ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... Te ostatnie wcześniej wchodzą w świat społeczności (już 7-9 latki są aktywne w social mediach) i częściej wyszukują w sieci informacji o swoich idolach. Jak wynika z ... 37 proc. rodziców najmłodszych dzieci (3-6 lat) i 28-29 proc. rodziców starszych dzieci korzysta z takich blokad, mimo dużego przywiązania do idei bezpieczeństwa w sieci. - ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... banerowa (display), reklama w wyszukiwarkach SEM, działania w kanale mailingowym czy też social media - każdy z tych kanałów warunkuje osiągnięcie innych celów. Według badania LeadR i IRCenter ... hybrydowe opierających się na integracji usług. Wciąż duży odsetek użytkowników korzysta z Internetu stacjonarnego - wg badania LeadR aż 79%, natomiast za ...
-
7 grzechów głównych internauty
... ustawienia prywatności i geolokalizacji, informowanie o nieobecności w domu – to tylko niektóre z „socialowych grzechów”, popełnianych codziennie przez tysiące Polaków. Z serwisów społecznościowych korzysta w Polsce już 11 milionów internautów, którzy dzięki ilości udostępnianych danych stają się łatwym celem dla przestępców. Należy o tym pamiętać ...
-
Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?
... klienta. Cena produktu i jego opis powinny być takie same w każdym medium, z którego korzysta e-sklep. To samo dotyczy informacji o samym sklepie, jego identyfikacji wizualnej i wizerunku. ... społecznościowe będzie nie tylko sprawniejszy w komunikacji z klientami. Za pomocą social media może również prezentować produkty i zespół e-sklepu promując nie ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... znajomych, ale zaznacza się wyraźnie rosnąca popularność blogów i wideoblogów (+16 p.p), social mediów (+11 p.p.) oraz for internetowych (+10 p.p.). Na popularność ... który ich zawiódł (18%). Wielofunkcyjny bank w telefonie Z dedykowanych mobilnych aplikacji bankowych korzysta co trzeci konsument mobilny, a także połowa kupujących wielokanałowo i 3/4 ...
-
Obraz zamożnego konsumenta. Jaka jest polska klasa wyższa?
... , BMW czy Mercedes. Jeśli chodzi o konsumpcję mediów, to polska klasa wyższa korzysta z nichw dosyć tradycyjny sposób. Od ogółu populacji odróżnia ją bardzo regularne ... badanych poszukuje porady u znajomych z FB przed zakupem, a 33% dzieli się opiniami o produkcie w social media. Ważny jest również internet, gdzie witryny www zaczynają przypominać ...
-
Lektura na wakacje. Tradycyjne książki czy e-booki?
... używa 82% ankietowanych. Pozostałe wybierane urządzenia to smartfon, tablet i komputer. Korzysta z nich odpowiednio 28%, 13% i 10% ankietowanych. Takie wyniki to efekt dużej ... na wakacje? A może czytnik e-booków? - Czytelnictwo ma się dobrze? Tak twierdzą social media Polacy czytają legalnie Poza e-bookami, dużą popularnością cieszą się książki ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... Stąd coraz większa popularność platform DMP (Data Management Platform). Ponad 20% firm korzysta już z DMP od ponad trzech lat, 21% obecnie je wdraża lub zrobiło to ... wideo w ciągu roku wzrosła o 34%. Oprócz tego rosną wydatki na reklamę w social media (26%). Biorąc pod uwagę strukturę branżową, najwięcej na reklamę cyfrową wydały: handel (18% udziału ...
-
Aplikacje mobilne 2019. Jakie trendy?
... rzeczywistości. TREND NR 3: Więcej stron internetowych i aplikacji, mniej social mediów Ten trend silnie zaznaczył się w 2018 roku, jednak spodziewamy ... przechowuje dane to znaczy, że korzysta z pozycjonowania według preferencji i wejść użytkownika. Natomiast jeżeli strona nie korzysta w algorytmie z pozycjonowania względem ruchu sieciowego ...
-
Kiedy marketing przynosi największe zyski? Jak je mierzyć?
... w dane zebrane z wielu źródeł. Jedynie cztery na dziesięć zespołów korzysta z pomiarów bazujących na data science (wydobywanie wiedzy i spostrzeżeń z ustrukturyzowanych i ... z inwestycji w ten kanał różni się w zależności od profilu firmy. Aktywność w social mediach jednym z najlepszych sposobów pozyskiwania klientów w segmencie B2C, lecz nie zajmuje ...
-
Wirusy, robaki, phishing I-VI 2007
... związana z operacjami finansowymi, złośliwe oprogramowanie zaczyna przechwytywać dane konta. Korzysta przy tym z metod takich jak przechwytywanie formularzy, zrzuty ekranowe, zapis ... (Party of the prime minister): reachable www.sm.ee (Ministry of Social Affairs): reachable Kilka spośród serwisów rządowych monitorowanych przez F-Secure Labs w ten ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w Internecie: porozumienie
... stanowią dzieci w wieku 11-14 lat. Ponad połowa (57 proc.) dzieci korzysta z Internetu codziennie. Z badania wynika, że najbardziej atrakcyjnymi witrynami dla najmłodszych są ... prywatności, własnego wizerunku oraz kontaktów z bliskimi w Internecie (z akcentem na social media). Badanie przeprowadzono w dniach 11-16 września 2009 r. Drugi projekt ...
-
Polscy internauci a ochrona prywatności w sieci
... się informacjami na swój temat w Internecie. Aż 66% ankietowanych twierdzi, że korzysta z ustawień prywatności w serwisach społecznościowych, jednak prawie połowa respondentów przyznaje ... za nasze dane osobowe w sieci – mówi Luca Sartoni, Social Media & Internet Marketing Team Leader w 123people. Użytkownicy różnie postrzegają też kwestię ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... tylko jest to możliwe. Z oprogramowania blokującego emisję reklam na stronach WWW korzysta już 29% użytkowników sieci. Kolejnych ciekawych wniosków dostarcza analiza aktywności największych ... społecznościowych. Jakie trudności w realizowaniu działań promocyjnych w social mediach napotykają najczęściej polskie agencje interaktywne? Jak czytamy w ...
-
Sektor MŚP a ekologia
... niewykorzystanego potencjału w tym zakresie. Na przykład mniej niż jedna czwarta MŚP korzysta z jednolitego rynku ekologicznych produktów lub usług. Wśród przyczyn tej sytuacji wymienia ... dnia 24 stycznia do dnia 10 lutego 2012 r. przez TNS Political & Social. Zostało przeprowadzone w 27 państwach członkowskich UE oraz Albanii, Chorwacji, Islandii, ...
-
Pinterest a sprzedaż w e-commerce
... specjalny znaczek w górnym lewym rogu zdjęcia i wyświetli na nim zadeklarowaną wartość" - tłumaczy Tomasz Henel, właściciel serwisu DeCommerce.pl. Z tej opcji korzysta coraz więcej firm, które z jej pomocą chcą przyciągnąć nowych klientów. Co i jak? Według badań, przeprowadzonych przez Joshuę Yanga, Pinterest pomaga ...
-
Pasywne poszukiwanie pracy
... rola zasadniczo zmienia sposób patrzenia na rekrutację. - Aktualnie z GoldenLine korzysta już 1 400 rekruterów, którzy przeglądają dziesiątki profili dziennie – ... pracę – i to tych kandydatów jest najwięcej. Jak wynika z badania "Wykorzystanie social media w poszukiwaniu pracy i budowaniu wizerunku osobistego” przeprowadzonego przez biznesowy ...
-
Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji
... na stronie internetowej (90%) oraz poczcie elektronicznej (88%). 42% badanych organizacji korzysta z call centers, co również wydaje się stosunkowo małym odsetkiem. Stosowanie aplikacji ... model, 33% menedżerów skarżyło się na utrudniony kontakt z osobami odpowiedzialnym za nadzór nad social media oraz kanał mobilny. W organizacjach, które wybrały ...
-
Polski Internet a jazda na rowerze
... bezowocnych poszukiwań miejsca parkingowego i zaoszczędzenia funduszy wydawanych na paliwo, korzysta coraz więcej mieszkańców miast. To właśnie oni stanowią w Internecie najbardziej ... to tam lądują rzeczy przejęte przez złodziei. Kross i Romet dominują w social media Najchętniej cykliści rozmawiają o rowerach Kross, Giant i Romet. Co ciekawe, w ...
-
Usługi bankowe science fiction
... monitoringu i spełniania oczekiwań produktowych jego klientów korporacyjnych. Ten gigant bankowy korzysta także z CRM sprzężonego z serwisami społecznościowymi w celu zwiększenia efektywności bankowości ... sposób bank pokazuje, że nie potrafi w sposób rzeczowy poprowadzić dyskusji i klarownie wyjaśnić problemu. Tymczasem obecność w social media ...
-
Pokolenie Y zmienia sektor bankowy
... (89 proc.) klientów banków założyło już konto w mediach społecznościowych, a ponad 10 proc. klientów twierdzi, że co najmniej raz w tygodniu korzysta z kanałów social media, aby wchodzić w interakcje ze swoim bankiem. Jednak większość banków nadal pozostaje na początkowym etapie opracowania planu dla mediów społecznościowych ...
-
Zakupy świąteczne: porównujemy online, kupujemy w galerii
... „czasem”, a jedna czwarta, że „często”. Z internetowej wyszukiwarki oraz internetowej porównywarki korzysta aż 9 na 10 ankietowanych Polaków. Pod tym względem wypadamy ... społecznościowych Jak wynika z badania, Polacy chętnie dzielą się swoimi zakupowymi spostrzeżeniami w social media. Aż 66 proc. z nas zamieszcza swoje opinie i rekomendacje na temat ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... strony pod wyszukiwarki czyli tzw. SEO oraz działania w kanałach social media. 3. Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta Klienci chcą bezproblemowych zakupów ... Promocje i wyprzedaże w handlu to niemal gwarancja wzrostu przychodów. 75% polskich konsumentów korzysta z sezonowych wyprzedaży. Eksperci podkreślają, że każda unikatowa oferta – czy ...
-
Relacje inwestorskie: trendy 2015
... perspektywie nie utrzyma się. 25% spółek jako główny trend wskazało rozwój IR w social media, co 5 duża spółka chce prowadzić co najmniej jeden profil społecznościowy. - ... wątpliwości – nie tylko emitentów, ale podobno także wśród inwestorów. Obecnie korzysta z nich zaledwie 6% ankietowanych i zaledwie 13% z tych, którzy dotąd nie korzystali, planuje ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... w sprzedaży detalicznej online. Łączenie swojego programu lojalnościowego z e-mail marketingiem, a nawet social media uruchamia zintegrowany kanał komunikacji i buduje wspólnotę z klientami. – mówi Łukasz Rzepecki, ... jest stosowanie taktyki zarządzania cenami w czasie rzeczywistym i łączenie pojedynczego klienta z urządzeniami, z których korzysta ...
-
Big Data: inwigilacja i coś jeszcze
... optymalizacji kosztów i wprowadzania szybkich zmian na produkcji są ograniczone. W niewielkim stopniu korzysta się też z analityki biznesowej. Jeśli jednak udałoby się w pełni zautomatyzować ... dotyczące rejonów, które wymagają najpilniejszej pomocy i interwencji. „Big data for social good” to szansa, której nie możemy zmarnować”. Big Data – młot na ...
-
Trendy w programmatic A.D. 2017
... rynku reklamy online. ZenithOptimedia szacuje, że w bieżącym roku wykorzystanie tej technologii wzrośnie o 31%, a więc będzie rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie zautomatyzowanymi procesami marketingowymi. Z danych domu mediowego MEC ...
-
Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów
... 2,8 i bez polecenia innym zakupu w konkretnym sklepie. Czytaj także: - Skąd się biorą złe opinie o firmach? - Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy? Haniebna trójka Najczęściej pojawiającym się zarzutem, występującym w ... i wyróżnić go na tle konkurencji. W tym roku program świętuje swoje czwarte urodziny. Obecnie korzysta ...