-
Jak stworzyć skuteczny program partnerski?
... marki mogą być ogromne. Bez dodatkowych nakładów na działania marketingowe można stworzyć zewnętrzną sieć wspierającą sprzedaż. Poszerza się wtedy zasięg geograficzny oraz demograficzny klientów – o ofercie dowiadują się coraz większe rzesze odbiorców, a firma ponosi koszty tylko w sytuacji, w której faktycznie dochodzi do sprzedaży, dzieląc ...
-
Polska Ekstraklasa: rekordowe przychody i realna szansa na 1 mld zł
... transmisji – otrzymywane głównie z Ekstraklasy S.A. za prawa telewizyjne, scentralizowane prawa marketingowe oraz z UEFA za grę w europejskich pucharach. Z tego tytułu kluby ... dotkliwiej odczuwają rosnące ceny energii, ciepła czy paliw. Według deklaracji klubów, koszty utrzymania infrastruktury w sezonie 2022/2023 wzrosną o min. 31 proc. rok do roku ...
-
Przemysłowy metaverse i sztuczna inteligencja, czyli TOP trendy w technologiach
... społecznościowych, a także wiodące firmy badawcze, telekomunikacyjne i marketingowe wdrażają własne procesory graficzne. Jednak w przypadku mniej rozwiniętych przedsiębiorstw prawdopodobnie najpowszechniejszym podejściem będzie wykorzystanie procesorów graficznych w chmurze. Redukują one koszty szkolenia modeli AI nawet sześciokrotnie w porównaniu ...
-
Franczyza sposobem na niepewne czasy?
... 450 sklepów). Franczyza staje się atrakcyjnym rozwiązaniem, oferującym nie tylko wsparcie marketingowe, ale także lepsze warunki handlowe. Wzrost liczby sklepów takich jak Żabka, która ... proc. z nich zwraca uwagę na korzystniejsze terminy płatności, 22 proc. ponosi niższe koszty związane z zaopatrzeniem, a 21 proc. uważa, że będąc w sieci łatwiej ...
-
Greenwashing w polskim biznesie
... fałszywych lub wprowadzających w błąd deklaracji ekologicznych. Są to działania marketingowe, które wykorzystują ekologiczną retorykę, ale w rzeczywistości nie przyczyniają ... stosowaną po skandalach środowiskowych. Nie bez znaczenia są również koszty wdrażania rzeczywistych działań proekologicznych. Zmiana technologii produkcji, inwestowanie w ...