-
7 dni Mistral w sieci
11 marca 2003 firma Peugeot Polska rozpoczęła internetową prezentację modeli z serii limitowanej Mistral. Kampania, do której kreacja przygotowana została przez agencję OS3 multimedia ma na celu zainteresowanie potencjalnych nabywców letnią serią limitowaną Peugeot. Seria Mistral obejmuje trzy modele Peugeot: 206, 307 oraz 406 w specjalnej cenie, ...
-
Orange Freedom Pro i Internet dla Firm Pro
Od 7 marca br w ofercie usług radiowego dostępu do Internetu (CDMA) w Orange są dostępne nowe opcje usług, z miesięcznymi limitami transferu zwiększonymi do 10 GB. Oprócz tego klienci mogą korzystać z pakietów danych umożliwiających dodatkowe zwiększenie miesięcznego limitu transferu. Z nowych, znacznie większych limitów miesięcznego transferu ...
-
Orange Free Net z większymi pakietami danych i nielimitowane LTE
Nielimitowane LTE to nowa, obowiązująca od 21 października 2014 r. do końca marca 2015 r. promocja dla klientów abonamentowych usług mobilnych Orange i nju mobile. W jej ramach możliwe będzie korzystanie – bez limitu danych czy ograniczeń prędkości – z bezpłatnego dostępu do technologii LTE po wykorzystaniu podstawowego pakietu danych. Oprócz tego ...
-
Super Smart Plan: nowe plany taryfowe od Orange
Orange, chcąc jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania klientów, wprowadził trzy nowe plany taryfowe w ramach Super Smart Planu z nielimitowanymi połączeniami i SMS-ami. Decydując się na najtańszą opcję (9,99 zł) klient może skorzystać z usługi Dzień bez Limitu, z kolei osoby przenoszące numer zyskają trzy miesiące abonamentu za darmo ...
-
Smart XL Heyah bez limitu
Od 21 lipca wszyscy wybierający pakiet Heyah Smart XL otrzymają nielimitowany Internet i to bez związywania się długoterminową umową. Do tego nielimitowane rozmowy na komórki i telefony stacjonarne za 19,99 zł miesięcznie. Użytkownicy pakietu Smart XL otrzymają w ramach standardowej opłaty 29,99 zł SMS-y i MMS-y do wszystkich (krajowe sieci ...
-
Reklama wideo: latem rządzą kosmetyki
Emitowana w sieci reklama wideo nader często dotyczy artykułów służących pielęgnacji i higienie. Z analizy firmy Gemius wynika, że na spoty emitowane przez producentów z tej branży natknął się co drugi polski internauta. Największy zasięg w sieci należał do marek Philips, Nivea i Axe, a wydawcą, który niepodzielnie królował pod względem dotarcia, ...
-
Jak rozwija się e-commerce w Polsce?
Przed nami wyniki Admitad Report 2018/2019. Opracowanie stworzone przez globalną sieć afiliacyjną Admitad skupia swoją uwagę na kwestiach związanych z marketingiem afiliacyjnym na rynkach Europy, Azji, Ameryki oraz Bliskiego Wschodu. Jego autorzy przyjrzeli się również zachowaniom internautów, poznając najpopularniejsze kategorie towarów oraz rząd ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2011
W 2011 roku deficyt budżetowy w USA sięgnie 1,65 bln USD i jest to ok. 11 proc. amerykańskiego PKB. Dług publiczny już marcu osiągnie poziom górnej dopuszczalnej granicy wyznaczonej przez Kongres (14,3 bln USD). Teraz politycy mogą albo ograniczyć wydatki (tak proponują Republikanie), albo podwyższyć limit dopuszczalnego zadłużania (to propozycja ...
-
Partie polityczne a e-mail marketing
50% partii politycznych prowadzi działania email marketingowe, tylko dwie wysyłają regularnie newslettery i tylko cztery partie odpowiadają na pytania przesłane do nich mailem - wynika z raportu "Email w partiach, czyli jak partie polityczne wykorzystują email w komunikacji z wyborcami" przygotowanego przez Centrum im. Adama Smitha oraz ekspertów ...
-
Google Bouncer a szkodliwe programy z Android Market
Od momentu ogłoszenia przez Google uruchomienia usługi Bouncer, która ma za zadanie wyeliminowanie szkodliwych programów z Android Marketu, wiele osób zastanawia się, czy będzie to panaceum na zagrożenia dla smartfonów i tabletów z systemem Google'a. Na to pytanie odpowiada analityk zagrożeń Kaspersky Lab, Dmitrij Bestużew. Czy Google Bouncer ...
-
Plush Mix także bez konsekwencji
Marka Plush, która na rynku działa od ponad miesiąca, poszerza swoją ofertę. W Plush Mix możliwe będzie nabycie – obok pakietów z rozmowami i SMS-ami bez limitu do wszystkich sieci – również smartfona za nawet 1 zł. Oferta funkcjonować będzie od 20 października. Plush – marka dla młodych Marka Plush, skierowana do ludzi młodych, pojawiła się na ...
-
CES 2015: ZTE prezentuje kolejne nowości
ZTE na targach CES (Consumer Electronic Shows) zaprezentował kolejne produkty ze swojej oferty. Są to: sterowany głosem smarfon ZTE Star 2, smartfon Nubia Z7 ze znakomitym systemem dźwiękowym, 6-calowy phablet ZTE Grand Max + oraz mobilny projektor multimedialny Spro 2. Smartfon ZTE Star 2 Smartfon ZTE Star 2 został stworzony w oparciu o ponad ...
Tematy: ZTE Star 2, ZTE Nubia Z7, ZTE Spro 2, ZTE Grand Max+, ZTE, smartfony, phablet, urządzenia mobilne, projektory, CES 2015 -
Monitor PHILIPS BDM3470UP
Firma MMD wprowadza na polski rynek 34-calowy panoramiczny monitor o rozdzielczości UltraWide Quad HD (3440 x 1440) marki Philips – PHILIPS BDM3470UP. Urządzenie zapewnia kąty widzenia wynoszące 178 stopni, posiada opcję MultiView oraz funkję SmartUniformity, a także złącza DisplayPort, DVI-Dual Link, VGA, 2 x USB 2.0 oraz 2 x USB 3.0. Monitor ...
-
Smartfony Lenovo Vibe SHOT, A7000 i projektor kieszonkowy
Na targach Mobile World Congress 2015 firma Lenovo zaprezentowała trzy nowe urządzenia: smartfony VIBE Shot i A7000, oraz Projektor kieszonkowy Lenovo. Pierwsze z nich w sposób szczególny przeznaczone jest dla miłośników fotografii, jednak imponuje nie tylko znakomitym aparatem. 5,5-calowy A7000 to pierwszy na świecie smartfon z technologią Dolby ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
-
Taryfa proFirma NOVA od T-Mobile z Samsung Galaxy S6 za 1 zł
Samsung Galaxy S6 pojawił się na rynku w marcu 2015 r. Smartfon od początku wzbudzał sporo emocji i podbił serca miłośników nowoczesnych technologii. Obecnie można go nabyć za 1 zł w nowej taryfie proFirma NOVA od T-Mobile, która oferuje nielimitowane rozmowy i SMS-y, a także 10 GB Internetu miesięcznie. Oferta skierowana jest do firm. Klienci ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 9/2017
Przemawiając publicznie jako ostatnia w okresie, kiedy jest to możliwe przed posiedzeniem Komitetu Otwartego Rynku J. Yellen nie musi nawet brzmieć specjalnie jastrzębio, by potwierdzić, że 15 marca stopy procentowe wzrosną. Dolar bardzo słabo reaguje na przyspieszenie podwyżki, co naszym zdaniem wskazuje, że na przestrzeni marca straci na ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
W dzisiejszym, na wpół cyfrowym świecie, zarabianie w sieci wydaje się być prostą drogą do sukcesu. Internet niewątpliwie otwiera przed nami granice, o których przed jego upowszechnieniem mogliśmy jedynie pomarzyć, ale w błędzie jest ten, komu wydaje się, że droga do sukcesu jest prosta. Tym bardziej, jeśli działa po omacku, opierając się jedynie ...
-
Smartfon TP-Link Neffos C9 Max
TP-Link wprowadza do sprzedaży nowy smartfon Neffos C9 Max z 6,09-calowym ekranem typu Dewdrop. Smartfon ma elegancki design i został wyposażony w technologię Transmitting Antenna Switching. TP-Link Neffos C9 Max ma wyświetlacz z małym notchem i ekranem 19,5:9 Dewdrop. Panel dotykowy GFF sprawia, że wprowadzanie danych staje się precyzyjniejsze. ...
-
Startuje wyprzedaż w T-Mobile
29 grudnia startuje w T-Mobile zimowa wyprzedaż, ktora potrwa do końca stycznia 2023 roku. Wśród przecenionych produktów znajdziemy smartfony, tablety i smartwatche, a zniżki sięgają nawet 450 zł, przy wyborze urządzenia w taryfie "L Nielimitowanej". W wyprzedażowej ofercie T-Mobile klienci znajdą 8 różnych sprzętów od Samsunga i Xiaomi – ...
-
W T-Mobile "Bonusy od serca" przez cały rok
T-Mobile uruchamia akcję "Bonusy od serca", w ramach której od marca w aplikacji "Mój T-Mobile" czekać będzie wiele niespodzianek, m.in. rabat na urządzenia, zniżki na akcesoria, czy też bezpłatny dostęp do nielimitowanego internetu aż przez 2 tygodnie. Nie zabraknie również ofert partnerskich, stworzonych we współpracy ze znanymi i cenionymi ...
-
Limitowany smartfon Infinix NOTE 30 VIP Racing Edition w Polsce od 4 grudnia
4 grudnia do sprzedaży w Polsce trafi ograniczona liczba smartfonów Infinix z limitowanej edycji NOTE 30 VIP Racing Edition w sugerowanej cenie 1899 zł. Smartfon powstał we współpracy z centrum projektowym Designworks należącym do grupy BMW. Wygląd smartfona nawiązuje do estetyki wyścigów samochodowych - m.in. tylna obudowa jest ozdobiona ...
-
Nie warto personalizować?
Personalizacja witryn internetowych to marnowanie pieniędzy - twierdzą analitycy Jupiter Research, autorzy raportu "Beyond the Personalization Myth" ("Poza mit personalizacji"). Z publikacji wynika, że dopasowywanie zawartości stron WWW do potrzeb indywidualnych użytkowników jest nieproduktywne i zaskakująco drogie. Wdrożenie systemów ...
Tematy: personalizacja witryn -
Wyborcze reklamy w TV 2005
Stacje telewizyjne w Polsce - od 1 marca do 7 września br. - zarobiły na kampanii wyborczej ponad 17 mln zł (według danych cennikowych stacji). W tym czasie wyemitowały 1202 spoty reklamowe partii politycznych oraz kandydatów na prezydenta. 375 z nich należało do PiS, 255 do PO, 213 do LPR, 90 do PSL a 55 do SLD - wynika z danych TNS OBOP. ...
-
Sieć Wi-Fi na komary
American Biophysics, korzystając z technologii Wi-Fi, stworzyło olbrzymią elektroniczną moskitierę. Rozwiązanie, które wykorzystuje elektromagnesy emitujące zapach podobny do ludzkiego, wabi a następnie zabija komary. Firma opracowała metodę kontrolowania magnesów przy pomocy oprogramowania i bezprzewodowej sieci standardu 802.11b. Prototyp ...
-
comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu
Odbiorcy podcastingu stanowią znakomity target dla marketerów - wynika z badań comScore. Badania przeprowadzone przez comScore i Ad Infuse w 2006 r. pokazują, że największą grupę odbiorców podcastów stanowią mężczyźni w wieku 18-24 lata (63 proc.). W tym czasie kobiety z tej samej grupy wiekowej stanowiły jedynie 37 proc. odbiorców podcastów. ...
-
Polacy i Ukraińcy o Euro 2012
Euro 2012: 52% Polaków boi się międzynarodowej kompromitacji podczas gdy podobne obawy ma zaledwie 17% mieszkańców Ukrainy - wynika z międzynarodowego raportu opublikowanego przez On Board PR i San Markos. Raport „Euro 2012: Nadzieje i obawy” przygotowany przez firmy On Board PR i San Markos przedstawia wyniki badań opinii mieszkańców Polski i ...
-
Drukarka laserowa Kyocera Mita FS-1370DN
Monochromatyczną drukarkę laserową FS-1370DN marki Kyocera Mita zaprojektowano z myślą o pracy w średniej wielkości przedsiębiorstwach oraz biurach, jako wydajne narzędzie wspierające grupy robocze. Do budowy urządzenia wykorzystano technologię ECOSYS, która dzięki odpornym na zużycie bębnom elektrofotograficznym ma zapewniać niskie koszty druku. ...
-
Spółki giełdowe a komunikacja z mediami
Analitycy to według dziennikarzy główne i najbardziej wiarygodne źródło informacji - wynika z badania "Oczekiwania mediów wobec spółek giełdowych" przygotowanego przez Martis CONSULTING przy współpracy ze Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych. Dopiero na kolejnych miejscach we wskazaniach respondentów znalazł się zarząd spółki oraz jej biuro IR/PR. ...
-
Polityka klimatyczna UE groźna dla polskiej gospodarki
W dniu 8 marca 2011 Komisja Europejska przedstawiła dokument: "Plan działania prowadzący do przejścia na konkurencyjną gospodarkę niskoemisyjną do 2050 r." Głównym jego zamierzeniem było przedstawienie nowych celów redukcji emisji CO2 do roku 2050 oraz ich uzasadnienie na podstawie wyników wykonanych analiz modelowych. Podstawowym celem ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
W pierwszym półroczu br. banki wydały na reklamę 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z drugiej edycji raportu Komitetu Badań Radiowych "AdBranch". Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
W te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu 11,1 mln zł o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet - poinformował Komitet Badań Radiowych. Marketerzy z branż tradycyjnie ...
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z "Raportu AdBranch" opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Największym radiowym reklamodawcą ...
-
Badanie ciekawości kobiet 2012
"Raport Ciekawości Redd's 2012" zaspokaja kobiecą ciekawość i odpowiada na najbardziej nurtujące pytanie - jacy naprawdę są mężczyźni. Badanie przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie marki Redd's obala stereotypy i burzy mity narosłe wokół obu płci. Wyniki Raportu Ciekawości komentują: socjolog - dr Tomasz Sobierajski oraz publicystka - ...
-
Firmy farmaceutyczne a ustawa refundacyjna
W raporcie KPMG, rok po wejściu w życie ustawy refundacyjnej przedstawiciele firm z branży farmaceutycznej oceniają skutki jej wprowadzenia. Zdaniem przedsiębiorców przepisy są niejasne, a Ministerstwo Zdrowia w niewystarczającym stopniu pomaga w ich interpretacji. Negatywnie oceniane są również mechanizmy sztywnych cen i marż oraz grupy limitowe. ...