-
Najbardziej rozpoznawalne polskie marki odzieżowe, wśród nich...Zara
Firma Kondo&Partners Consulting opublikowała wyniki zrealizowanego u schyłku minionego roku badania poświęconego rozpoznawalności polskich marek odzieżowych. Komu udało się na stałe zagościć w świadomości polskich konsumentów? Co przesądza o tym, że dany brand postrzegany jest jako polski – rodzimy założyciel czy nadwiślańska produkcja? Odpowiedzi ...
-
Gospodarka USA: czy amerykański konsument wytrzyma?
Spadające zaufanie amerykańskich konsumentów każe oczekiwać spadku ich wydatków konsumpcyjnych już pod koniec obecnego kwartału. Czy zakończy to trzy lata solidnego wzrostu PKB USA o średnio +2,4% w l. 2022-2024? Może na ratunek przyjdą oszczędności amerykańskich gospodarstw domowych, wyższe niż przed pandemią nawet w grupie 20% najgorzej ...
-
Logistyka rynku mody zagrożona wojną celną Chiny-USA
Świat mody odchodzi od produkcji w Chinach, ale na odwrocie zyskają głównie inne kraje zlokalizowane w Azji, dlatego region ten pozostanie centrum rynku logistycznego pracującego na rzecz biznesu modowego. Po drugiej stronie Pacyfiku eskalacja wojny handlowej z Chinami może bardzo poważanie zaszkodzić operatorom w USA, gdzie import odzieży sięga ...
Tematy: rynek mody, branża modowa, odzież, import odzieży, moda, rynek odzieżowy, logistyka, cło, cła, wojna celna