-
Polki mówią, czym jest piękno
... , aby wnioski wyciągnięte z badania wdrożyć podczas naszych nowych projektów tak, aby jeszcze lepiej adresować potrzeby kobiet – powiedziała Małgorzata Gołębiewska, Jr. Marketing Manager Personal Care w Philips.
-
Komunikacja Voice Mailing System w biznesie
... jak i segmentu e-commerce. Najczęściej używanymi narzędziami do komunikacji mobilnej są e-maile, SMS-y, social media oraz aplikacje mobilne. Jak widać, niewiele firm odkryło potencjał wiadomości głosowych. Wśród nich pewne obawy może budzić, że VMS to dość inwazyjna forma kontaktu z klientem, który – w odróżnieniu ...
-
Wirtualna rzeczywistość wkracza do hoteli
... oraz rezerwacjami. Dobitnym tego potwierdzeniem jest opracowany przez Deloitte i Profitroom raport "Hotel Marketing & Technology Trends" - opracowanie, z którego wynika m.in., że ... głównie z grami komputerowymi. Obecnie z jej możliwości korzysta coraz większa rzesza firm z branży dóbr i usług, w tym także sektora hotelarskiego i turystycznego, które ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... brzmi szlachetnie, jednak nie zapominajmy, że reklamy są po to, by sprzedawać. A femvertising stał się maszynką do zarabiania dla wielu firm, które z powodzeniem skupiły się na płci pięknej – komentuje Aneta Głowala z agencji interaktywnej KERRIS. Wystarczy popatrzeć na wyniki finansowe trzech marek ...
-
Czy Black Friday rzeczywiście się opłaca?
... na temat sprzedaży sprzętu i urządzeń powszechnego użytku. W Polsce próbę stanowi około 6500 punktów sprzedaży różnego typu, zarówno sklepów detalicznych jak i firm działających na rynku B2B. W próbie GfK są sklepy różnej wielkości, usytuowane w całym kraju, zarówno tradycyjne jak i internetowe, specjalizujące się w różnych ...
-
Jak będzie wyglądała reklama online w 2018?
... reklam i sprawić, aby generowały więcej zysków i reakcji. Marketing staje się coraz bardziej futurystyczny i zaawansowany technologicznie. Marketerzy idąc z duchem czasu, ... będą one miały kluczowe znaczenie dla sukcesu w marketingu B2B. Według Business Insider, 80% firm chce włączyć chatboty do swojej strategii do 2020 roku. Działanie chatbotów ...
-
Jak stworzyć e-mail, który nie trafi do spamu?
... Jak jednak podkreślają eksperci REDLINK, aż 32% przychodzącej poczty trafia wprost do spamu. Dla firm oznacza to, że mogą tracić co trzeciego potencjalnego klienta. - Kampanie e-mail to ... podjąć odpowiednią akcję, np. przejść do sklepu internetowego – mówi Marek Kaczmarek, marketing manager w REDLINK. SPAM taki straszny, jak go malują Co trzecia osoba ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
... inspektor ochrony danych w firmie DAGMA Bezpieczeństwo IT, nowe regulacje mają zwiększyć ochronę podmiotów, których dane osobowe są przetwarzane, a nie samych firm i instytucji. - Stosowanie RODO determinuje wprowadzenie szeregu zmian w przedsiębiorstwach. Począwszy od wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych Osobowych, aż po przekształcenia procedur ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... płatności. Nadal co piąta osoba, która dokonała zakupu za pomocą smartfona, samą płatność woli wykonać korzystając z komputera – mówi Piotr Anuszczyk, Marketing Director w Media4U.
-
Praca elastyczna. Tego chcą pracujący rodzice
... pracodawca nie dostarcza tego typu komfortu, pracownicy szukają go we własnej działalności gospodarczej. Jak zauważa Marek Dmitruk, właściciel firmy MDirect Marketing Navigation www.mdirect.eu – wcześniej Dyrektor Marketingu w dużych firmach a jednocześnie tata sześciorga dzieci: Rodzina jest dla mnie najważniejsza. Po kilkunastu ...
-
Dlaczego specjaliści decydują się na zmianę pracy?
... co najmniej kilku lat. Wysokie zarobki pozostają oczywiście wciąż najważniejszym czynnikiem, przyciągającym talenty do pracy. O „presji płacowej” mówi z resztą 69% firm, przebadanych ostatnio przez NBP. Tym, co jednak utrzymuje pracowników na dłużej, jest satysfakcja osiągana w pracy i dobra atmosfera, budowana przez kierownictwo ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... Intelligence) przyjdą z pomocą dylematom wiążącym się ze zwrotem z inwestycji marketingowych w zintegrowane działania online/offline. Przełomem dla planowania kreacji reklamowych i marketing mix ma okazać się technologia głosowa. Wiodąca pozycja Chin w sferze mediów społecznościowych i analityki mediów społecznościowych zmobilizuje Zachód do ...
-
DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek
... lepszy odbiór wyświetlanych spotów. To z kolei przekłada się na zwiększenie wyników wyszukiwania informacji na temat obejrzanych treści w Internecie. Diana Polska – Marketing & PR Manager w
-
Phishing: czym jest, jak mu zapobiec i co robić, gdy się nie uda?
... stronach i unikanie otwierania podejrzanych linków. Dzięki temu phishing może być problemem, którego uda się nam uniknąć. Marcin Zmaczyński, Head od Marketing CEE w
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
... współpracę w zakresie uczenia głębokiego, a publikowane prace naukowe z tej dziedziny zaczynają być wykorzystywane przy pracach projektowych. Jako dyrektor jednej z dużych firm z branży technologii reklamowych mam świadomość zarówno potencjału drzemiącego w uczeniu głębokim, jak i jego pułapek. Narzędzie uniwersalne Sposób, w jaki mówimy o uczeniu ...
-
Dokąd latamy tanimi liniami lotniczymi?
... częstotliwość połączeń najczęstszym wyborem Polaków są dwie ostatnie z wymienionych firm. GIVT postanowił przyjrzeć się, w jakich kierunkach latamy najczęściej, przypominając ... się ubiegać to aż 600 € – komentuje Damian Zozula, Chief Commercial Officer, Marketing w GIVT. O odszkodowanie pasażer może się starać w przypadku zakłóconego (opóźnionego ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... , że obecnie zwroty lub wymiana towarów kupionych w sieci nie stanowi żadnego problemu – wyjaśnia Natalia Załęcka, CMO Advisory Leader, Head of Marketing Transformation, Deloitte. Niespodzianką nie jest fakt, że bardziej na zakupy internetowe nastawione są osoby młodsze i w średnim wieku. Niemal we wszystkich ...
-
RFID - obalamy mity, potwierdzamy fakty
... w każdej branży stosowanie tych rozwiązań może być zasadne i efektywne. Handel, przemysł, zarządzanie magazynami, służba zdrowia, biblioteki, lotniska, wydarzenia sportowe, marketing, identyfikacja zwierząt – w każdym z tych obszarów znajdzie się przestrzeń do zastosowania RFID. Jakie możliwości daje technologia RFID? Oprócz wymienionych cech ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
Marketing w internecie dla coraz większej liczby branż staje się jednym z najważniejszych źródeł ... Twoich produktów i usług oraz korzyści z zakupu właśnie u Ciebie może spowodować, że użytkownik analizujący ofertę wielu firm skontaktuje się z Tobą, a nie Twoimi rywalami. SEO w połączeniu z Content Marketingiem jest jedną ze skutecznych form ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... Zarządzanie własną marką w środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy ... Niejako po drugiej stronie spektrum względem SEO znajduje się SEM, czyli Search Engine Marketing. Pierwotnie oba pojęcia były bardzo wyraźnie odseparowywane, ponieważ technologie reklamy ...
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
... . To co działało wczoraj, dziś ma już inny efekt. Inaczej żyjemy, konsumujemy media, mamy też inne priorytety w swoim życiu. Budując marketing plan, challenguj obecne decyzje. Niewykluczone, że zrobisz coś lepiej lub czegoś więcej. Co jeszcze może zawieść? Naturalnie opisane aspekty to ...
-
Boże Narodzenie 2021 za 2129 zł
... kupowanie prezentów najbliższym. Najbardziej zaś stresujący i czasochłonny będzie wybór podarunku dla współpracowników. – mówi Natalia Załęcka, CMO Advisory Leader, Head of Marketing Transformation, Deloitte. Zakupy świąteczne coraz wcześniej Coraz więcej z nas planuje zakupy wcześniej. W listopadzie chciało to zrobić 27 proc i jest to ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... był najważniejszą siłą napędową rynku reklamy. Budżety reklamowe tego sektora wzrosły o 26,6% wobec 2020 r. i blisko 35% w porównaniu z rokiem 2019. Wśród firm z tego sektora, w pierwszej piątce znalazły się sieci marketów oferujących sprzęt RTV AGD, Euro-Net i Mediaexpert, a także Lidl, Biedronka i przedstawiciel e-commerce Grupa ...
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
... gonić TikToka - w tyle pozostały już dawno Twitter i Snapchat, teraz nowy lider prześcignął imperium Marka Zuckerberga - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne - Nie chodzi wyłącznie o procentowy przyrost liczby użytkowników w czasie ani o liczbę bezwzględną młodszych odbiorców z tzw. pokolenia Z, która jest już wyższa ...
-
Monitor Philips 27B1U7903
... . Monitor ten, oprócz wyświetlania obrazu w najwyższej jakości, umożliwia proste podłączenie urządzeń za pomocą szybkiego złącza Thunderbolt 4 – komentuje Xeni Bairaktari, Global Marketing Lead oraz Senior Brand Manager EU w MMD Monitors & Display. MiniLED, Quantum Dot i 2304 strefy przyciemniania 27B1U7903 wyposażony został w 27-calową matrycę ...
-
Kryptowaluty w sieci 2022: o czym mówią internauci?
... narodem na świecie. Influence Score, który wskazuje najbardziej wpływowe treści w Internecie, wyniósł w tym wypadku 10/10 - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne. Połowa wypowiedzi dotyczy Bitcoina Kryptowalutą, o której w polskim Internecie mówi się najwięcej, jest zdecydowanie Bitcoin, którego dotyczyła co druga wypowiedź ...
Tematy: kryptowaluty, Bitcoin, inwestowanie w kryptowaluty, Ethereum, Twitter, Facebook, TikTok, social media -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... , ponownego skorzystania z usług. To z kolei po odliczeniu kosztów uzyskania przychodów prosta droga do powstania dochodu w przedsiębiorstwie - wnioskuje Tomasz Kamiński, Marketing Specialist z Fixit, Customer Experience Company. Zdefiniowanie doświadczeń klientów Customer Experience to szeroki termin odnoszący się do wywołanych emocji, doznanych ...
-
Technologie informacyjne w biznesie - jakie korzyści?
... wymagań, potrzeb i wyborów klientów. Jak widać, technologie informacyjne są kluczem do skutecznego prowadzenia i rozwoju przedsiębiorstwa. Dają one niezliczone korzyści poprzez marketing, księgowość, komunikację, przewagę nad konkurencją oraz efektywność ekonomiczną, dlatego niewątpliwie warto wdrożyć je w swojej firmie. Adam Dziedzic CEO
-
Nastroje konsumentów wciąż na minusie, ale widać oznaki stabilizacji
... pokazuje zatem, że jest nie najlepiej, ale nie tak kiepsko, jak choćby kilka miesięcy wcześniej – mówi Barbara Lewicka, Senior Director Marketing & Consumer Intelligence w GfK. W czerwcu 2023 r. ujemne nastroje konsumenckie dotyczyły czterech z sześciu grup wiekowych wytypowanych przez GfK. Najwyższy poziom zadowolenia przypadał ...
-
Nastroje konsumenckie najwyższe od 2,5 roku
... . Również przekazy medialne zza wschodniej granicy są mniej regularne, a tym samym nie budzą permanentnego niepokoju – mówi Barbara Lewicka, Senior Director Marketing & Consumer Intelligence w GfK – an NIQ company. W jej opinii nie można pominąć faktu, że wakacyjne słońce, które można wykorzystać w sezonie urlopowym ...
-
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
... będą silnym bodźcem dla kupującego, a negatywne najprawdopodobniej powstrzymają go przed kupowaniem dóbr producenta, który zawiódł jego oczekiwania - wyjaśnia Tomasz Kamiński, Marketing Specialist, Fixit. Dla zobrazowania sytuacji: Jeśli klient dobrze postrzega daną markę i ma na jej temat pozytywne skojarzenia, aktywnie korzysta z programu ...
-
Stabilne nastroje konsumenckie we wrześniu 2023
... . Ale póki co niepokój związany ze zbliżającymi się wyborami jest równoważony słoneczną pogodą za oknem. – mówi Barbara Lewicka, Senior Director Marketing & Consumer Intelligence w GfK – An NIQ Company. We wrześniu 2023 r., podobnie jak miesiąc wcześniej, dodatnie nastroje konsumenckie dotyczyły dwóch z sześciu grup ...
-
Na czym polega atak APT? Jak się obronić?
... konieczne jest zatrudnienie specjalistów posiadających bogate doświadczenie w badaniu oraz identyfikacji luk występujących w zabezpieczeniach systemów IT. - tłumaczy Robert Dziemianko, Marketing Manager w G DATA. Najczęstsze cele ataków APT to: cyberszpiegostwo (w tym kradzież wartości intelektualnych, ważnych dokumentów lub tajemnic państwowych ...
-
Trojan bankowy Mamont podszywa się pod Google Chrome
... prywatność oraz bezpieczeństwo finansowe przed złośliwym oprogramowaniem. Powinniśmy działać ostrożnie, aby zapobiec atakom na nasze dane i urządzenia. - mówi Robert Dziemianko, Marketing Manager G DATA Software. Ważne jest, aby podjąć środki w celu ochrony przed Mamont Spy Banker i podobnymi zagrożeniami. Chociaż złośliwe oprogramowanie w tym ...
-
Dobry czas dla alkoholi premium
... Czy jednak walczyć o klienta można wyłącznie niską ceną? Paradoksalnie, dla niektórych firm ratunkiem może być zwrot w stronę segmentu premium. Statystyki sprzedaży ... ceną, a obietnicą wyjątkowej jakości. Trzeba wówczas bardzo starannie przemyśleć marketing produktu, tak aby klientowi zaoferować wyjątkowe doświadczenie – zarówno na etapie zakupu ...
Tematy: alkohol, rynek alkoholi, sprzedaż alkoholu, spożycie alkoholu, alkohole, alkohole premium, piwo, wino, brandy, koniak, whisky, gin, rum