-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... udziałem w torcie w pierwszym półroczu 2011. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz e-mail (7%). Wszystkie typy reklam ... AdEx dostarczonych przez PwC Polska. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... dla wykwalifikowanych specjalistów Z raportu Pracuj.pl wynika, że najwięcej firm, które poszukiwały pracowników w I kwartale tego roku pochodziło z branż: handel i sprzedaż – ... : turystyka, hotelarstwo i gastronomia (o 49%), edukacja, kształcenie i szkolenia (o 45%) oraz media, marketing i reklama (o 35%). Stagnację widać za to w przemyśle lekkim, w ...
-
Rynek pracy: bezrobocie młodych ciągle dotkliwe
... 25, bezrobotna studentka kierunku Zarządzanie i Marketing. - Wiem, że jest teraz ciężka sytuacja na rynku, ale z drugiej strony wymagania firm też wzrosły. Nie tylko ... pod okiem doświadczonych już biznesmenów. Niestety, jak podaje GUS, ¾ z młodych firm nie przetrwa nawet 5 lat, czego skutkiem najczęściej jest słomiany zapał młodych biznesmenów. ...
-
Insight czyli wyczucie klienta
... ING Direct, tak jak Golden Line był inspirowany mySpace. Poza czynnikami zewnętrznymi oraz działaniami innych firm często eksploatowanym źródłem możliwości biznesowych są własne zasoby firmy, takie jak umiejętności założyciela, ... przestrzeni rynkowej, która stanowi swoisty błękitny ocean. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Najbogatsi ludzie świata 2013
... populacji najbogatszych ludzi świata - mówi Jean Lassignardie, Chief Sales and Marketing Officer, Capgemini Global Financial Services. - Jednakże prowadzenie Ameryki Północnej zarówno ... firmę (w przeciwieństwie do 14% preferujących zarządzanie majątkiem przez kilka firm) i jedną osobę kontaktową - 34% (w porównaniu do 24% preferujących kontakt z ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - produkty luksusowe
... przykłady mistrzostwa w wyróżnianiu się na rynku i robienia tego samego po nowemu. Marketing marki Chanel – ikoniczny, samoświadomy, bez niepotrzebnej powagi – wspierany przez ... , a obniżyły w Chinach. I choć nie pozostanie to bez wpływu na wyniki finansowe firm w krótkim okresie, chronią one w ten sposób swoje marki, zachęcając konsumentów do ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
Uruchomienie sklepu internetowego wcale nie jest trudnym zadaniem. Kwestie techniczne zwykle wykonuje zewnętrzna firma, a właściciele dbają o wyposażenie i logistykę sklepu. Wielu firmom wydaje się, że szeroka oferta i ładna szata graficzna przyciągną klienta i zagwarantują powodzenie biznesu. Nic bardziej mylnego. Aby wykreować zarabiającą na ...
-
Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium
... z usług firm e-mail marketingowych. Możliwość otrzymania w ... Marketing w LeadR. – Oszczędność każe nam dążyć do zdobycia dóbr jak najniższym kosztem. Adres e-mail nie jest wygórowaną ceną za dostęp do wartościowej treści, dlatego internauci chętnie się nim dzielą. To świetna informacja i zarazem wskazówka dla klientów korzystających z usług firm ...
-
Dobra konsumpcyjne: po pierwsze zrozumieć klienta
... łączą w sobie nie tylko kanały sprzedaży, ale także produkcję, inwentarz, marketing, sprzedaż, płatność i dystrybucję. Równocześnie 42% menedżerów jest zdania, że ... Forum. W czwartej edycji badania uczestniczyło 400 osób należących do ścisłego kierownictwa firm działających w branży spożywczej i sektorze dóbr konsumpcyjnych w 27 krajach. W tym roku ...
-
Rynek pracy w III kwartale 2016 r.
... . Kolejne 75% zamierza utrzymać ją na dotychczasowym poziomie, a jedynie 7% firm będzie likwidować etaty. Dla produkcji przemysłowej prognoza netto zatrudnienia w IV ... wymagania na stanowiskach takich jak Projektant UI/UXczy Specjalista ds. Marketing Automation i zweryfikować swoje kompetencje w tym zakresie. Zapotrzebowanie na specjalistów z ...
-
Czy liczą się już tylko szklane biurowce?
... zachęcają coraz dłuższe wakacje czynszowe, miejsca postojowe w cenie oraz kompleksowe wykończenie biur, zaaranżowanych zgodnie z preferencjami firm, a także zwroty kosztów przeprowadzek i nakładów poniesionych na marketing związany ze zmianą siedziby. Czytaj także: - Czym polski rynek nieruchomości przyciąga inwestorów? - Świetlana przyszłość. Czy ...
-
Rekrutacja pracowników zawodzi. Na co narzekają kandydaci?
... czasu, a kandydat nie czuje się lekceważony – zwraca uwagę Julia Urbańska, marketing manager w eRecruiter oraz koordynatorka Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. ... Kariera” (54%) oraz informowanie o bieżących rekrutacjach (26%). Niestety, niewielki odsetek firm – zaledwie 19% – decyduje się pytać kandydatów o ich wrażenia i opinie na temat procesu ...
-
Rewolucja przemysłowa pełną parą
... utrzymania i pozyskania klientów oraz dla osiągnięcia znacznych oszczędności, mających wpływ na wyniki finansowe firm. Wyniki ankiety Zebra 2017 Manufacturing Vision Study wykazują, że Przemysłowy Internet Rzeczy wyszedł z cienia. Obeznani ... operacyjnych i zwiększy jakość produkcji” – mówi Jeff Schmitz, Senior Vice President and Chief Marketing ...
-
Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?
... przykładem na zwiększenie świadomości klientów o świątecznych okazjach może być e-mail marketing, który należy do jednych z najbardziej skutecznych sposobów dotarcia do konsumenta ... jest to związane z dużymi kosztami. Istnieje jednak wiele firm oferujących kredyty i pożyczki dla małych firm, ale też dla klientów online. Sprzedawcy mogą oferować ...
-
Najcenniejsze marki świata 2018 - rozrywka
... marki rywalizują o uwagę widzów (i subskrybowanie ich usług), otwierają się możliwości dla innych firm tworzących partnerstwa strategiczne. Alibaba (nr 9 wśród 100 najcenniejszych marek ... żądanie. Najważniejsze trendy z tegorocznego globalnego rankingu BrandZ Top 100: Marketing oparty na inteligencji, między innymi sztuczna inteligencja (AI) oraz ...
-
Jakie rozwiązania chmurowe dla polskiej administracji?
... w cudze ręce kluczowe dane? Wbrew pozorom poziom bezpieczeństwa centrów danych należących do specjalizujących się w tym firm jest wyjątkowo wysoki. Infrastruktura, w której znajdują się dane jest ściśle strzeżona i stale monitorowana. Odpowiednie systemy ... kroku mogą być znacznie większe niż nam się teraz wydaje. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing ...
-
Jednolity rynek cyfrowy w Europie. Czy to już?
... zmieniło kompletnie paradygmat w tej kwestii. Podobnie istotną rolę odegrały działania w obszarze uspójnienia rynku poprzez nakłonienie firm do równego traktowania wszystkich obywateli UE, jak to miało miejsce w przypadku wspomnianego już ... w badaniu do ponownego przetworzenia przez naukowców z innych ośrodków. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing ...
-
Slack kontra Microsoft Teams: wyścig trwa
... uzupełnia pakiet Office 365 - mówi Marcin Orocz Cloud and Software Marketing Manager w firmie Senetic S.A Nie mniej ważną kwestią jest postrzeganie i pozycjonowanie ... Microsoft Teams jest jednym z elementów pakietów Office Premium i Office Essentials i wiele firm otrzymuje go bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek opłat. Inaczej przedstawia się ...
-
Wynagrodzenia w czasie pandemii. Kto stracił, kto zyskał?
... stała się dla wielu firm katalizatorem zmian i jeszcze szybszego unowocześniania biznesów oraz rozwoju kanału sprzedaży online. Z tego powodu aktualnie na rynku obserwujemy wzmożony popyt na specjalistów od e-commerce i digital marketingu, szczególnie w przypadku stanowisk będących na styku biznesu i technologii. Marketing tradycyjny nie ma ...
-
Od modelu pracy zdalnej do hybrydowej. To przyszłość rynku pracy
... całego świata, a także naukowców i menedżerów. Okazuje się, że w przypadku większości firm i organizacji masowe przejście na pracę zdalną przyniosło wzrost wydajności. Odpowiedzi ... miejscach znajdowała się obsługa klienta (60 proc.) oraz sprzedaż i marketing (59 proc.). Cyfryzacja i wykorzystanie technologii takich jak sztuczna inteligencja ( ...
-
Google Workspace z kolejnymi aktualizacjami
... możliwości rozwiązanie, stworzone by wspierać indywidualnych właścicieli firm w rozwijaniu, prowadzeniu i ochronie ich działalności. Ten nowy abonament zapewnia funkcje premium, takie jak inteligentne rezerwacje, profesjonalne połączenia wideo czy spersonalizowany e-mail marketing, a w planach jest poszerzenie oferty. W ramach istniejącego konta ...
-
Social media po polsku: czego szukamy w mediach społecznościowych?
... swojego biznesu lub fanpage - komentuje Agnieszka Uba, Head of Product Marketing z SentiOne - Inną grupą są pozdrowienia sarkastyczne. Internauci „pozdrawiają” ... Polacy korzystają z LinkedIn zgodnie z jego przeznaczeniem, czyli przede wszystkim do promowania firm, produktów i usług. Najczęściej piszemy na LinkedIn w środy i czwartki koło 9:00 ...
-
Komunikatory internetowe: szczyt popularności już za nimi?
... - zauważa Maja Wiśniewska, Marketing Manager SMSAPI. Zwykłym użytkownikom już teraz trudno spamiętać wszystkie miejsca, gdzie mogą czatować, biznesy mają jeszcze trudniej, bo w obecność w każdym z kanałów muszą zainwestować czas i często środki. Tymczasem nie wszystkie platformy udostępniają API dla firm. Obserwujemy także pewną sezonowość ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... Index 2021, który pozwala na porównanie ze sobą̨ internetowej obecności największych firm na polskim rynku w ciągu całego ostatniego roku. W tegorocznym raporcie SentiOne wskazał 10 ... to mu się opłaca - komentuje Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne - Z naszej analizy wynika, że warto podsyłać modele do recenzji branżowym ekspertom i ...
-
Phishing uderza w smartfony. Reaguje polski rząd
... wzrost w porównaniu z 2019 r., kiedy to „tylko” 64% – mówi George Mack, Content Marketing Manager, Check Point Software. Co ciekawe, ponieważ użytkownicy stają się coraz bardziej ... uwagę na te szczegóły, gdy mają do czynienia z mailami od tak znanych firm jak DHL, Miscrosoft, WhatsApp – dodaje Omer Dembinsky, kierownik grupy ds. badań danych ...
-
ESG: firmy potrzebują talentów od zrównoważonego rozwoju
... i odpowiedzialnych społecznie w ramach polityki ESG – dodaje ekspertka. Sprzedaż & marketing oraz logistyka & operacje – te branże muszą się "zazielenić" ... „Niedobór talentów” zostało zrealizowane na próbie 525 pracodawców w Polsce i ponad 40 000 firm na świecie. Celem badania było zmierzenie skali trudności w pozyskiwaniu nowych pracowników o ...
-
Zadbaj o cyberbezpieczeństwo także na majówce
... od pracy. Bezpieczeństwo danych i świadomość zagrożeń powinny być priorytetem zarówno dla firm, jak i indywidualnych użytkowników Internetu, niezależnie od okresu czy pory roku. ... dla podejrzanych działań, które mogą przejść niezauważone. - ostrzega Robert Dziemianko, Marketing Manager G DATA Software. - Dlatego też ważne jest, żebyśmy utrzymywali ...
-
Potrzeba 4 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa
... rok wcześniej). Włamania mają bardziej znaczący wpływ na działalność biznesową – naruszenia cyberbezpieczeństwa firm mają dla nich różne reperkusje, od finansowych po wyzwania wizerunkowe. ... już pół miliona osób – komentuje John Maddison, Chief Marketing Officer, Fortinet. Badanie zostało przeprowadzone wśród ponad 1850 decydentów w zakresie IT ...
-
Aktualizacja oprogramowania bywa wyzwaniem, ale nie można się poddawać
... luki w zabezpieczeniach oraz błędne konfiguracje. - tłumaczy Michał Łabęcki, Marketing Manager G DATA Software. Luka luce nierówna Luki mogą występować w różnych ... ustalić priorytety i zająć się w pierwszej kolejności najgroźniejszymi podatnościami. Większość firm bazuje na znanym i sprawdzonym standardzie branżowym CVSS (Common Vulnerability Scoring ...
-
Rynek pracy specjalistów 2024
... „Rynek Pracy Specjalistów” podsumowującym rok 2024, analizie poddana jest także aktywność rekrutacyjna firm pod kątem branż, z których pochodzą pracodawcy publikujący ... firmami. Na dalszych pozycjach znalazły się finanse i ekonomia (6%), HR (4%), marketing (3%), łańcuch dostaw (3%) oraz inżynieria (2%). Zróżnicowanie tych danych pokazuje, że ...
-
Jest standard badań profili internautów
Sieci reklamowe Ad.net, IDMnet, ARBOmedia z firmami badawczymi I-Metria i Global eMarketing rozpoczęły wspólne badanie profili internautów użytkowników witryn zrzeszonych w sieciach o nazwie Prawdziwy Profil. Zgodnie z podpisaną w dniu 11 października br. umową strony wspólnie będą realizować badanie profili użytkowników witryn zrzeszonych w ...
Tematy: sieci reklamowe, profile internautów -
WirtualneMedia.pl katalogują media
22 października portal WirtualneMedia.pl uruchomił katalog firm medialnych. Dostęp do bazy danych jest bezpłatny. Katalog został podzielony na sześć działów: media tradycyjne, Internet, komputery i telekomunikacja, reklama i marketing, film i muzyka oraz inne podmioty. WirtualneMedia.pl jest serwisem informacyjnym poświęconym telewizji, radiu, ...
Tematy: katalog firm medialnych, wirtualnemedia.pl -
Veracomp wchodzi na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
... zaplecze edukacyjne - Compendium, które zostało wybrane na autoryzowany ośrodek szkoleniowy firm Nokia Internet Communications, Internet Security Systems, F-Secure, F5-Networks oraz 3Com dla ... eksploatacji rozwiązań. Istotnym wsparciem dla partnerów z tego regionu będzie również marketing, prowadzony wśród kluczowych użytkowników rozwiązań, który ...
Tematy: veracomp -
Nowy sposób badania e-skuteczności
Firmy I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły na rynek nowy produkt badawczy – Prawdziwy Efekt. Jest to narzędzie badawcze, które służy do pomiaru skuteczności internetowej kampanii reklamowej. Prawdziwy Efekt jest połączeniem audytu internetowej kampanii reklamowej realizowanej z wykorzystaniem systemu trackingowego GeMius oraz analizy postaw ...
-
Sojusz RSA Security i PKWare
Firmy PKWare oraz RSA Security rozpoczęły współpracę w zakresie technologii, sprzedaży i marketingu. Jej celem jest zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na wydajniejsze i bezpieczniejsze rozwiązania do transmisji i przechowywania danych. Firma PKWare opracowała technologię kompresji ZIP, która stała się standardem wymiany i przechowywania dużych ...