-
Polska: wydarzenia tygodnia 45/2016
... nowej technologii i nowe rynki dla polskiej produkcji. Polskie biznesy na Słowacji i w Czechach. Polskie firmy coraz częściej zastanawiają się nad przeniesieniem swoich interesów ... 80 proc. zastosowań, przy zdecydowanie niższej cenie – tłumaczy Kuba Rejek, przedstawiciel marki urządzeń mobilnych Skross. Adapter podróżny Skross EVO z linii podstawowej ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... i jest to przede wszystkim zasługa prywatnego biznesu. Mimo nie zawsze sprzyjających warunków, polskie firmy radzą sobie dość dobrze w kontaktach handlowych z Chinami. Polsce nadal ... dla tamtejszego biznesu i klientów. Przekonali się o tym niedawno właściciele marki dóbr luksusowych Dolce&Gabbana, których produkty obecnie są bojkotowane przez ...
-
Cross-border: jak nam idzie sprzedaż internetowa za granicę?
... IdoSell, sprzedawało za granicę. Jak wynika z badania IdoSell, w ciągu ostatnich lat polskie e-sklepy sprzedawały najwięcej na rynku niemieckim (380 mln GMV w 2022 roku) ... sprzedaży przez e-sklep stopniowo rośnie. Polscy merchanci coraz śmielej budują swoje marki za granicą. W 2022 roku sprzedaż internetowa cross-border przez serwisy wynosiła tylko ...
-
Postanowiłem włożyć kij w mrowisko!
... Najczęstszym przejawem przywiązywania klientów jest oferowanie im darmowych, acz dawno przebrzmiałych produktów. Największe polskie portale: www.onet.pl i www.wp.pl rozdają darmowe konta ... że jeśli kiedykolwiek przesiądzie się do nowego samochodu, to tylko tej samej marki. Zapytany o powód wyjawił, ze wyłącznie dlatego, iż serwis tego niemieckiego ...
Tematy: -
Skuteczny link sponsorowany
... swoich towarów. Za linkami sponsorowanymi przemawiają także wymierne korzyści finansowe. O ile polskie wyszukiwarki - Onet i Netsprint preferują płatności oparte na ilości wyświetleń ... , PZU Życie i inne), które wykorzystały je do budowania wizerunku i świadomości marki. Linki sponsorowane niewątpliwie są bardzo atrakcyjnym narzędziem promocji ...
-
Sprzedaż samochodów IV 2006
... . Dynamicznie rośnie sprzedaż marek, sklasyfikowanych na dalszych pozycjach: Suzuki, Audi, Volvo, Mercedes, BMW, Subaru, a wręcz imponujące tempo wzrostu uzyskały auta marki Lexus i Saab. W kwietniu na polskie drogi wyjechał pierwszy w tym roku egzemplarz Maybacha.
-
Jaką strategię innowacji zastosować?
... powietrznej w podeszwie buta. Te działania umożliwiły firmie zbudowanie globalnej marki, wyprzedzenie rywali takich jak Adidas czy Puma i awans w 2002 roku ... zagraniczny w sposób pośredni i nie zawsze z własnej inicjatywy. Czynią tak na przykład polskie firmy z branży odzieżowej, takie jak Wólczanka czy Próchnik, produkując na zlecenie znanych ...
-
Oszczędzanie na emeryturę a modne gadżety
... i teraz, często przechyla szalę”, dodaje. Najwyraźniej do takiego wniosku doszły polskie banki, które zdecydowały się wykorzystać atrakcyjne gadżety do wygenerowania tego ... wybierają najbardziej renomowane marki sprzętu elektronicznego: Apple i Lenovo (dawne IBM). „W przypadku cross-promocji, widać wyraźnie, jak prestiż jednej marki przepływa do ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... Deweloperzy centrów handlowych również patrzą w przyszłość z większym optymizmem. Polskie galerie obronną ręką wyszły z kryzysu, który ogarnął cały europejski ... którzy szukają korzystnych lokalizacji w nowo powstających centrach handlowych i rozszerzają swoją ofertę o marki do tej pory nieobecne w Polsce. Obserwujemy wzmożoną aktywność inwestycyjną ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... o wiele skuteczniejszy. Założenie własnego sklepu to także możliwość zbudowania swojej marki w sieci. W przypadku sklepu internetowego dochodzą oczywiście koszty związane z ... czy wygodniejsza możliwość zwrotu towaru. Dopracowanie aspektów logistycznych przez polskie sklepy internetowe powinno dać im przewagę konkurencyjną nad europejską konkurencją ...
-
Jaki jest wizerunek atrakcyjnego pracodawcy?
... zwycięskiego TVN: „W TVN koncentrujemy się przede wszystkim na budowaniu silnej marki oraz długoterminowych przewag nad konkurencją rynkową. Nasz sukces, poparty ... oraz Wielkiej Brytanii, ponieważ w tych krajach wyniki nie zostały jeszcze ogłoszone. Polskie badanie objęło 150 największych pracodawców oraz 7000 respondentów, reprezentujących ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu. Oprócz tego, że powstają nowe marki, również sklepy znane do tej pory z tradycyjnej sprzedaży decydują się na uruchomienie dodatkowego ... istotne są również komentarze osób które zakupiły już wybrany towar. JAK POLSKIE SKLEPY DBAJĄ O KLIENTÓW? Zdecydowana większość ankietowanych sklepów uważa, że zaufanie ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... . Jak wynika z danych zaprezentowanych przez firmę badawczą Euromonitor, w 2010 roku polskie sklepy internetowe osiągnęły wartość sprzedaży na poziomie 6,5 mld zł i zgodnie z ... marketingowe wykorzystujące ten rodzaj nośników mają zazwyczaj na celu budowanie świadomości marki oraz kreowanie jej wizerunku. Ciągła ewolucja rynku reklamy internetowej ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... się jak jeden z jurorów i nie zapominają także o możliwościach multiscreening. Trzy polskie wersje talent shows emitowanych w ostatnim półroczu: Mam Talent, The Voice of ... głowy, czy robią sobie nawzajem zdjęcia za pomocą smartfona znanej firmy. Marki nie pozostają dłużne wobec widzów – organizują konkursy i fundują nagrody. Branże, które zdecydowały ...
-
Starsze kobiety szturmują media społecznościowe
... Starsi górą Dane Głównego Urzędu Statystycznego z listopada 2014 roku nie pozostawiają złudzeń - polskie społeczeństwo się starzeje. W ciągu kolejnych 35 lat rzesza ludzi w ... ? - Moim zdaniem raport w wyraźny sposób unaocznił ważną kwestię. Jeśli konkretne marki chcą, aby kobiety interesowały się nimi bardziej, muszą prowadzić komunikację, która ...
-
Firmy rodzinne = 18% PKB
... się czemu przyglądać, bowiem polskie firmy rodzinne powoli, ale systematycznie budują swoją pozycję na rynku, budują swoje marki, a Polacy coraz częściej to dostrzegają. Wiele z ... wizerunku związanego z „rodzinnością”, który będzie pozytywnie oddziaływał na budowanie przez nich marki. Dlatego pojawiła się inicjatywa utworzenia Rady Firm Rodzinnych ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... i ambasador marki Michel Roth zaprasza Polaków do eksperymentów w kuchni. Spot promował nowy projekt Atelier Intermarche, w którym Roth odkrywa polskie produkty z półek sieci ... wszystkim butów. W internecie narzekano głównie na jakość produktów, zwłaszcza jeśli chodzi o marki własne sieci. Bardzo szeroko komentowano też udostępnianą wirusowo grafikę ...
-
Centra handlowe w Polsce: oferta szeroka czy unikalna?
... mln mkw.) funkcjonowało w miastach zamieszkałych przez więcej niż 100 tys. ludności. Polskie centra handlowe są zróżnicowane zarówno pod względem lokalizacji, wielkości, wieku ... trzech kategorii pozycjonowania (po 20 w każdej). Następnie określono obecność każdej marki w badanych miastach i centrach handlowych. Sprawdzono też średnie pozycjonowanie ...
-
Instagram: coraz większa popularność w e-commerce
... na temat portali społecznościowych, z których najchętniej korzystają europejscy sprzedawcy. Polskie sklepy znajdowały się wówczas na końcu międzynarodowego zestawienia, zaś ... więc nie można istnieć w nim samotnie. Choć w większości przypadków użytkownicy obserwują marki, które już znają, można zwrócić ich uwagę na siebie poprzez polubienie i ...
-
Chińskie smartfony tanie, ale nie najtańsze
... trzeba więcej niż 700 złotych. Najdroższymi smartfonami wciąż jednak są iPhone’y marki Apple, które są ponad dwukrotnie droższe niż produkty drugiego w kolejności Samsunga. Do najtańszych producentów uwzględnionych w zestawieniu idealo zaliczają się natomiast marki z… Polski. Modele myPhone lub GoClever to koszt rzędu 300-550 zł. Mity o ...
-
Trendy w e-commerce na 2016 rok według e-Izby
... stacjonarnym niż w sklepie internetowym, nadal jednak oczekują tzw. dotrzymania obietnicy marki. – wyjaśnia Justyna Skorupska, przewodnicząca Rady e-Izby. - Klienci stają się ... Design). – dodaje Krzysztof Jagliński, wiceprzewodniczący Rady e-Izby. - Aktualnie polskie e-sklepy uczą się podejścia wielokanałowego, którego wdrożenie wymaga przemyślanego ...
-
Content marketing: poznaj najnowsze trendy
... wynik w przypadku współczynnika ROI niż inne formy dostarczania treści. Także polskie statystyki budzą optymizm wśród zwolenników video. Z ostatniej analizy MediaCom Warszawa ... świetnie urządzonego wnętrza, przy którego stylizacji użyto np. farb czy mebli danej marki. A wszystko z atrakcyjnym unikalnym opisem i przy wykorzystaniu potęgi hasztagów. ...
-
Franczyza w Polsce 2016
... (wobec 1058 rok wcześniej). Znakomita większość z nich (ok. 80 proc.) to polskie marki, w których znajduje się 86 proc. rynku. Miniony rok przyniósł również otwarcie 2,5 ... liczbą punktów może pochwalić się branża artykułów spożywczych i przemysłowych - 154 handlowe marki skupiają aż 36 tys. licencjonowanych placówek. - Franczyza stanowi atrakcyjny ...
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
... W dyskusje o modzie najczęściej angażują się kobiety – wynika z analizy monitoringu mediów społecznościowych. Polskie internautki są autorkami ponad 70% pytań na ten temat. IMM ... fotografiami w IMM wykazał ponadto, że pytania typu „gdzie kupiłaś tę bluzkę?” czy „jakiej marki jest koszula którą masz na filmie?” pojawiają się także pod zdjęciami ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 42/2016
... kolejny, 15 miesiąc. Czyżby era światowej pozycji , a nawet dominacji marki "szwajcarski zegarek" przechodziła do historii?... Rekordowa wartość akcji Microsoftu. ... do pierwszej setki w 4,8 sekund. Japończyk skraca czas sprintu o 0,4 sekundy. Polskie przedstawicielstwo włoskiej marki wycenia Ghibli S na 103 tys. euro. To w przeliczeniu daje ...
-
Kluby fitness w social mediach. Co mówią internauci?
... (135 tys.). Coraz więcej firm decyduje się na monitoring własnej marki i branży w mediach społecznościowych, lecz jednocześnie wiele z nich zapomina o potrzebie interakcji z ... zyskaniem nowego klienta. Z wypowiedzi Roberta Kamieńskiego z PZPF dla money.pl wynika, że polskie kluby fitness nie potrafią zatrzymać klienta. „Widać, że w styczniu do ...
-
7 innowacji, które pozytywnie wpływają na rozwój firmy
... człowieka. W ten sposób można badać reakcje konsumenta na poszczególne produkty i marki i wykorzystać tę wiedzę w reklamie. Przyszłość będzie zdominowana przez aplikacje, sensory i coraz ... Ten problem dotyczy również Polski. Dane GUS-u wskazują na to, że polskie społeczeństwo od lat się starzeje. Od początku lat 90-tych średni wiek Polaków wzrósł o ...
-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... zwykle tworzy, bogatą w zieleń, przestrzeń publiczną. W gronie najemców pożądane są lokalne marki oraz dedykowane danemu obiektowi unikalne koncepty znanych sieci. Oferta ... , Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych w Savills. Na ile społecznościowe są polskie galerie handlowe? Według Savills jednym z prekursorów galerii społecznościowych w Polsce był ...
-
Gdzie powstają centra handlowe?
... – samodzielna marka odzieżowa z Grupy H&M. W budynku Ethos w Warszawie zadebiutowały z kolei dwie włoskie marki modowe: Corneliani i Fabiana Filippi. Jednocześnie polskie centra handlowe nie będą gościć już sklepów Cubus i Forever 21 - te marki zdecydowały się bowiem wycofać z naszego rynku. Oferowane przez centra handlowe czynsze „prime ...
-
Panele fotowoltaiczne: którzy producenci najpopularniejsi, co z gwarancją?
... wybierają panele fotowoltaiczne koreańsko-niemieckiej marki QCells. Takiego wyboru dokonał w minionym roku co czwarty kupujący. Na kolejnych miejscach uplasowały się chiński Ja Solar (20%) oraz południowokoreański LG Solar (16%). Na brak zainteresowanie nie mógł narzekać również japoński Sharp. Polskie firmy - Selfa PV oraz ...
-
Smart shopping po polsku: czy kupujemy sprytnie?
... wypada na tle zachowań konsumentów z innych krajów? Które kategorie i marki cieszą się wśród kupujących największą popularnością? Francuzi to rozważni zakupoholicy ... 144% ich rocznego dochodu w pożyczkach, kredytach i życiu na ostrzu karty kredytowej. Polskie skłonności do wydawania na prawo i lewo znajdują również odzwierciedlenie w internecie. ...
-
Nadgodziny i pożyczki, czyli sposoby na Wielkanoc?
... te przybierające formę bonów na zakupy w sklepach danej marki lub kart przedpłaconych. W przypadku osób zatrudnionych w sieciach spożywczych ... sprzedaż pożyczek pozabankowych osiągnęła poziom 712,8 mln zł. Co może potwierdzać, że polskie gospodarstwa domowe finansują potrzeby związane z bieżącymi potrzebami kredytem konsumpcyjnym. Udział wartości ...
-
Wakacje 2023: w internecie trwa dyskusja o kierunkach i liniach lotniczych
... dawno zostały za nim w tyle. LOT cieszy się coraz większą popularnością Polskie lotniska aktualnie biją swoje historyczne rekordy, jeśli chodzi o liczbę pasażerów. Według ... przeanalizować okres od 7 do 30 dni. Pomaga zrozumieć, które działania marki powodują największe zaangażowanie i najgorętsze dyskusje jej odbiorców, zorientować się, które tematy ...
Tematy: internauci, badania internautów, internet, media, wakacje 2023, plany na wakacje, urlop, lato, podróże -
Parki handlowe w I kw. 2024 wciąż na celowniku inwestorów
... inwestycje handlowe w budowie? Gdzie wskaźnik nasycenia powierzchnią handlową jest najwyższy? Jakie marki handlowe zadebiutowały w Polsce w I kw. 2024? jak sztuczna inteligencja zmienia handel? Parki ... technologicznie. Jak wskazują eksperci BNP Paribas Real Estate Poland, polskie centra handlowe nie są gotowe na takie rozwiązania, biorąc pod ...
-
Cross-border: polski marketing nie na obcy rynek e-commerce?
... .: Czy tłumaczenie polskich reklam na niemiecki może być sposobem na sukces rodzimej marki za Odrą? Jakie platformy cieszą się największą popularnością w Niemczech? O ... z raportu "Cross-border z Polski", Niemcy stanowią aż 72% wszystkich zamówień zrealizowanych przez polskie sklepy w ramach sprzedaży międzynarodowej. Sukces na tym rynku nie polega ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem