-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... – dwucyfrowy spadek odnotowały wydatki na display, jego kosztem zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają się także czerwcowe prognozy ZenithOptimedia dotyczące wartości wydatków na reklamę w prasie, radiu i w kinach. Wpływy z reklam ...
-
Polski Internet: najczęstsze błędy językowe
... też o poprawności słowa? Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media sprawdził, jakie błędy językowe Polacy popełniają w internecie i mediach społecznościowych. Na ... a tym samym są najbardziej widoczne. Aż trzy serwisy z pierwszej piątki to media adresowane do młodych użytkowników sieci: photoblog.pl, ask.fm oraz zapytaj. ...
-
Kamil Stoch - medialny sportowiec roku 2014
... prawie 323 mln złotych. Najczęściej Stoch pojawiał się w TVP Info, Eurosport.pl i PolskieRadio.pl., przy czym 57 proc. informacji dostarczały media ogólnopolskich. Za plecami lidera znaleźli się Robert Lewandowski (46 tys. wzmianek) oraz Justyna Kowalczyk (38 tys. wzmianek). Publikacje na temat ...
-
Polscy blogerzy - TOP 10
... liderką rankingu ponownie została Julia Kuczyńska – Maffashion. Dziennikarze trzy razy częściej używają w materiałach jej pseudonimu niż imienia i nazwiska. W ubiegłym roku media opublikowały o niej 3,2 tys. informacji – dwa razy więcej niż w 2013 r. Tą liczbą Kuczyńska pozostawiła innych blogerów znacząco w tyle. Na drugim miejscu ...
-
Wybory prezydenckie 2015: kandydaci w mediach
Wygrywający w sondażach wyborczych Bronisław Komorowski króluje również w przekazach medialnych. Jak wynika z analizy zrealizowanej przez Instytut Monitorowania Mediów, to właśnie jemu poświęca się najwięcej czasu w Internecie i mediach społecznościowych. Na drugim miejscu Andrzej Duda, na trzecim Janusz Korwin-Mikke. Urzędującemu prezydentowi ...
-
Medialny Paweł Kukiz
... zgromadził 27,9 tys. materiałów (996 doniesień dziennie). Największy udział w tym wyniku miały kanały społecznościowe – 72 proc. W badanym okresie użytkownicy social media wspomnieli o polityku w blisko 20 tys. wpisów i komentarzy. Wyraźny skok miał miejsce 24 czerwca – tego dnia odnotowano ponad 1,4 tys. takich informacji ...
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
... radziły sobie „Kuchenne rewolucje”. Przeprowadzona analiza domu mediowego Lowe Media sprawdza przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych ... . informacji. Za nią uplasował się Robert Janowski z wynikiem 1,3 tys. materiałów. Media ogólnopolskie i regionalne Na największe wsparcie mediów ogólnopolskich mogła liczyć Katarzyna ...
-
Top Marka: motoryzacja najbardziej medialną branżą
Branża motoryzacyjna okazała się najbardziej lubianą przez media – wynika z badania Top Marka, przeprowadzonego przez magazyn „Press” i i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W prasie i Internecie pod względem liczby publikacji zwyciężył Volkswagen, jednak w ...
Tematy: Top Marka, motoryzacja, branża motoryzacyjna, monitoring mediów, Volkswagen, Mercedes-Benz, Ford, BMW -
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... . Drugie miejsce zajęła strona Jemerced z wynikiem 15 informacji, a następnie Maffashion – 13. W mediach społecznościowych dominuje Maffashion We wrześniu użytkownicy social media wspomnieli o wybranych blogerkach blisko 4 tys. razy. Ponad połowa przekazu należała do Julii Kuczyńskiej (2 tys. wzmianek). Najczęściej internauci pisali o szafiarkach ...
-
Robert Lewandowski rządzi w mediach
... temat piłkarza – w październiku wyniósł on 115 mln złotych. Publikacje mogły wygenerować dotarcie na poziomie 11 mld kontaktów. Lewandowski wygrywa w social media Fani piłkarza dzielą się jego sukcesami także w mediach społecznościowych. W trakcie analizowanego miesiąca na temat piłkarza pojawiło się aż 415,2 tys ...
-
Politycy i partie w mediach I 2016
... AVE wpływ miała przede wszystkim prasa. Publikacje z tego medium były warte aż 72 mln złotych. Media społecznościowe należą do Petru O liderze Nowoczesnej najgłośniej mówiło się w social media. W nawiązaniu do jego osoby ukazało się 82,8 tys. wzmianek i komentarzy. Pozostali liderzy uzyskali znacznie mniejsze ...
-
Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
... - komentuje sportowiec. Promocja sukien i... samorządów „Ślub od pierwszego wejrzenia” jest w social media okazją do promocji dla firm i marek, które pracowały przy realizacji ... Czytaj także: - Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe? - Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast? Z danych IMM ...
-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
... jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm. Co wyróżnia markę w social media? Przede wszystkim grafiki z firmowym logo okraszone śmiesznymi cytatami, np. „ ... marki. W badaniu przeanalizowano ponad 14 tys. polskich portali internetowych, social media, m.in.: Facebook, Twitter, YouTube, Google+, NK, GoldenLine, Instagram, mniejsze platformy ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... ponad 86,8 mln zł, o prawie 16 mln zł mniej niż w poprzednim roku. Media Sektor e-commerce w 2016 roku najwięcej wydał na reklamę w Internecie - 63% nakładów. ... na promocję w telewizji, która stanowiła ponad połowę (53%) jej nakładów na media. Wydatki reklamowe w Internecie stanowiły zaledwie jedną trzecią. W poprzednim roku sytuacja wyglądała ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... połowie 2017 roku 54% wydatków mediowych całego sektora handel. Media W podziale na media reklamodawcy z sektora handel przeznaczyli w pierwszej połowie 2017 roku ... półrocza 2016 roku w pierwszej połowie tego roku zmniejszył się udział telewizji w media miksie wydatków mediowych sektora handel – o 3 punkty procentowe – oraz outdooru i gazet ...
-
Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?
... nieprezentowanych w standardowych narzędziach do analityki social media pokazaliśmy, dlaczego markom się to nie opłaca. W założeniu marki w social media mają wywoływać rozmowy – sytuacje, ... ). Przyjrzymy się danym, których zwykłe narzędzia do analityki social media nie prezentują – liczbie komentarzy odpowiadających na komentarze innych osób i ...
-
Szczepionka Johnson&Johnson z dużym skokiem popularności w mediach
... serwisy społecznościowe oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych. 1,2 mln publikacji na temat szczepionek i szczepień pochodziło z mediów tradycyjnych, a 2,8 mln z social media. Największe zainteresowania tematem odnotowano na początku kwietnia. Było to związane z informacjami o możliwości rejestracji na szczepienia, które od północy 1 kwietnia ...
-
W polskim internecie kwitnie dezinformacja nt. Ukrainy
... – mówi Sylwia Dobkowska, kierowniczka działu PR & Marketingu w IMM. Najwięcej dezinformacji wprowadza Twitter W comiesięcznym cyklu raportów postanowiono także wskazać te media społecznościowe, które gromadzą najwięcej dezinformacji i propagandowych informacji o Ukrainie i Ukraińcach. Okazuje się, że w analizowanym okresie aż 92 proc. wszystkich ...
-
Ograniczony dostęp do mediów społecznościowych dla młodzieży. 75% Polaków na "tak"
... badanie, z którego jasno wynikało, że ponad 50% Amerykanów uważa, że media społecznościowe są w największej mierze odpowiedzialne za wzrost depresji wśród nastolatków ... które nie generują aż tylu negatywnych impulsów, co same media społecznościowe. Dziewczynki zdecydowanie preferują social media. I to może być źródłem problemu w powyższym kontekście ...
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
... rok z rzędu są wydarzenia sponsorowane - wynika z raportu Kantar Media Reactions 2023. Raport Kantar Media Reactions 2023 opisuje nastawienie konsumentów i marketerów do platform ... , gdzie taka inwestycja przyniesie efekty. Jak myślą marketerzy Badanie Kantar Media Reactions 2023 przeprowadzone wśród ok. 900 marketerów na całym świecie pozwala ...
-
Wybory samorządowe: prezydenci miast jak influencerzy?
... społecznościowe. Niektórzy z kandydatów swoją aktywnością w serwisie X czy na Instagramie zasłużyli sobie nawet na miano influencerów. Który z polityków najlepiej wykorzystuje social media? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza najnowszy raport firmy doradczej PRCN. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak politycy wykorzystują platformy społecznościowe ...
-
Otwarcie Parku Handlowego Aviator w Olsztynie
... m². Wśród najemców znalazły się znane marki: Rossmann, Pepco, Action, Kik, Media Expert, Tedi oraz Sinsay. Ofertę Parku Handlowego Aviator wzbogacą również wiodące sieci z ... Sukcesywnie otwierać się będą sklepy takich marek jak: Dealz, CCC, Maxi Zoo, Woolworth, Media Markt. W Parku Handlowym Aviator dostępna będzie również oferta sklepów lokalnych ...
-
Rynek reklamy w Polsce: 6,6 mld zł w I półroczu 2025, radio rośnie najszybciej
... wzrostem rynku na poziomie 7,8%. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak zmieniła się wartość rynku reklamy w Polsce w pierwszym półroczu 2025 r.? Które media i kanały komunikacji odnotowały największe wzrosty inwestycji reklamowych? W jakich sektorach reklamodawcy zwiększyli, a w jakich zmniejszyli budżety? Jaki udział w rynku mają internet i wideo ...
-
Samotni online i offline: nowe oblicze relacji młodego pokolenia
... FOMO czy uzależnienie od mediów społecznościowych. Dr Marta Rawińska dzieli się doświadczeniami z terapii i wskazówkami, jak radzić sobie z tymi wyzwaniami. Social media, pandemia, cyfryzacja i sztuczna inteligencja, tysiące informacji na sekundę, dziesiątki wirtualnych znajomych bez szans na spotkanie w realu. To współczesna rzeczywistość, z którą ...
-
Internet - wymagające medium
... aktywności post-impression skłania do wykorzystywania reklamy internetowej również w celach brandingowych. Konsumenci chętniej dokonują jakiejkolwiek akcji, gdy oglądają reklamę typu rich media (nie klikając jednak na reklamę) i częściej w efekcie dochodzi do aktu sprzedaży. Istotniejszym elementem w tej sytuacji staje się pomysłowa, wyróżniająca ...
-
Branża PR w mediach III 2005
... miejscu znajduje się Gazeta Prawna, która zamieściła 8 publikacji. 6 informacji ukazało się w Radiu PiN, a 5 w TVN24. W marcu odnotowano 29 pojedynczych publikacji. Wykres 1. Media publikujące informacje o PR Z analizy materiałów wynika, że prawie wszystkie przekazy o branży PR miały neutralny wydźwięk - 80%. 14,5% stanowiły materiały pozytywnie ...
-
Cyfrowy dom bez kabli
... Charakteryzuje się także bezprzewodowym transferem plików w standardzie 802.11g. W urządzeniu zainstalowano D-Link Media Lounge Media Server Software, współpracujący z systemami operacyjnymi Windows 98 SE, Me, 2000, XP oraz najnowszym XP Media Center Edition 2005. Dzięki oprogramowaniu urządzenie automatycznie wyszukuje pliki na dysku i kataloguje ...
-
Internauci rzucają palenie
... prezentowane będą filmy rejestrujące kolejne etapy walki z nałogiem. Za działania internetowe odpowiada agencja OS3 multimedia, kampanię PR obejmującą media off-linowe prowadzi agencja Open Media. Serwis zawiera sekwencje wideo, interaktywne funkcje oraz odręczne rysunki wykonane ołówkiem. Internet daje możliwość zbudowania wokół marki wirtualnej ...
-
Oglądalność serwisów internetowych w USA
... tak samo jak z rodziną czy przyjaciółmi.” – powiedział Jack Flanagan, prezes comScore Media Metrix. „Obserwujemy firmy takie jak Coca Cola, która była w sierpniu ... Fusion i Google awansowały o jedno miejsce i teraz plasują się odpowiednio na 2, 4 i 7 pozycji. Burst Media przesunęła się o 3 pozycje w górę i ostatecznie znalazła się na 10 miejscu ...
-
Branża PR w mediach IX 2006
... i kaczek, czy też z "warchoła" w stonowanego męża stanu, są pilnie rejestrowane przez media i komentowane przez PR-owców. Wrześniowy raport wizerunkowy branży PR, na który ... ciągle tym samym Andrzejem Lepperem”. Postacią, która w nie mniejszym stopniu interesowała media we wrześniu, był Jarosław Kaczyński. Słynne już wezwanie „Karmmy kaczki”, ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2008
... kwartale 2006 roku. W czwartym kwartale 2006 roku analitycy CR Media Consulting przewidują, przy niewielkim wpływie czynników jednorazowych w postaci kampanii samorządowej ... Internet notował udział w wydatkach reklamowych na poziomie 1,6%. Według prognoz CR Media Consulting, w latach 2007 – 2008 średnia dynamika wzrostu rynku reklamy wyniesie 8,5 – ...
-
Branża PR w mediach VI 2008
... własną firmę. Agencja wyprzedziła: Liberty Group, On Board PR oraz Solski Burson-Marsteller, które wymieniano po 2 razy. W czerwcu częściej o PR pisały media ogólnopolskie, które zamieściły 146 publikacji związanych tematycznie z public relations. Natomiast w mediach regionalnych znalazły się 123 materiały o tej tematyce. Zdecydowanie najczęściej ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... ulice i hałas. Poznając argumentację strony przeciwnej firma Z opracowuje plan prewencji i reakcji na sytuację kryzysową zanim temat zostanie podjęty przez inne media (prasa, radio, TV). Lokalne gazety donoszą o planowanej w niewielkiej odległości od inwestycji firmy Z budowie kompleksu basenów i ośrodka rekreacyjnego. Firma Z wykorzystuje te ...
-
Wizerunek medialny specjalisty PR
... Społecznych WSG w Bydgoszczy. Przekaz na temat pracy w branży PR najbardziej widoczny był w mediach ogólnopolskich. Ukazało się w nich 89% wszystkich materiałów. Media regionalne wykazały się znacznie mniejszą aktywnością – publikacje zamieszczone na łamach prasy regionalnej i lokalnych portali internetowych stanowiły 11 proc. wszystkich materiałów ...
-
Życzenia świąteczne smsem lub emailem
... tkwi również w portalach społecznościowych, które w najbliższym czasie zyskają największą popularność - wynika z badania "Kartki świąteczne vs. email, SMS, social media", przeprowadzonego przez ekspertów z GetResponse i portal Wirtualnemedia.pl. GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych wraz z portalem Wirtualnemedia.pl ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem