-
Influencerzy wybierają Sopot i Paryż
... liczyć na bardzo atrakcyjne oferty ze średnią ceną lotów nawet poniżej 300 zł. Vera Pershina, Rzecznik Prasowy KAYAK.pl komentuje: „Media społecznościowe są obecnie jednym z największych źródeł inspiracji podróżniczych, a wielu podróżujących wybiera następny cel wakacyjnego wyjazdu na podstawie rekomendacji swoich ulubionych ...
-
Czy Facebook jest bezpieczny dla Twojego dziecka?
... może zadecydować o przyszłości Twojego dziecka Specjaliści dowodzą, że odpowiedź na to pytanie to niestety "tak". James Steyer, psycholog z Common Sense Media uważa, że nadmierne korzystanie z mediów społecznościowych może doprowadzić dzieci do zatracenia się w wirtualnym świecie i utracenia zdolności porozumiewania się rówieśnikami twarzą ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 36/2018
... wyjątkowa, bo oba kraje poszły znacznie dalej. Mówi, że "w obu wymienionych krajach demokracja jest martwa, a rządzące kraje ograniczają sądownictwo i wolne media, a stąd już niedaleko do jakiejś formy faszyzmu... Jakie są prognozy inflacji w krajach Unii Europejskiej na najbliższe lata? Według ekspertów największy ...
-
#10yearschallenge, czyli gra o dane osobowe?
... , że ich serwis nie rozpoczął akcji #10yearschallenge i nie czerpie z niej profitów, ale... Nie od dziś wiadomo, że Facebook i jemu podobne media pod płaszczem rozrywki od dawna zbierają nasze dane. Na przykład Cambridge Analitica wykorzystywała quizy, dzięki którym sondowano polityczne preferencje użytkowników ...
-
#10yearchallange. Jak zmienił się ruch w sieci?
... sieci świadczy również tempo w jakim przybywa użytkowników mediów społecznościowych. W styczniu 2009 roku profile na Facebooku, największej na świecie platformie social media, posiadało 150 milionów osób, obecnie jest ich już ponad 2 miliardy. Warto również dodać, że 10 lat temu nawet nie słyszeliśmy ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... w 2018 o 24,1 mln zł z dynamiką sporo poniżej poziomu rynku (+4,9% vs. +7,8%). Największymi sektorami pod względem inwestycji reklamowych w reklamę zewnętrzną były handel, media i telekomunikacja. Pozytywny obraz rynku w 2018 r. to w dużej mierze efekt wzrostu inwestycji reklamowych sieci sklepów EURO RTV AGD. Na znaczeniu tracą ...
-
Influencerzy w dobie pandemii: zyskają czy stracą?
... . Wiarygodność influencerów jeszcze przed pandemią była mocno dyskusyjnym tematem, obecnie ta kwestia jedynie może się zaostrzyć - mówi Kamila Klimczak, Social Media Manager, Agencja Reklamowa Opus B (jedna z uczestniczek badania). Jeśli chodzi o model zakupu współpracy z influencerami 21,3% uczestników badania uważa, że w 2020 roku ...
-
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
... reklam - okazuje się, że najczęściej problemem jest nieoptymalne pozycjonowanie. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co ...
-
Polacy chcą potwierdzać tożsamość przez bankowość internetową
... haseł O postępującej cyfryzacji polskiego społeczeństwa może świadczyć chociażby rozwój mediów społecznościowych, takich jak Facebook czy Instagram. Każdy, przeciętny użytkownik social media w Polsce korzysta średnio z ponad 7 kont (7,3 konta na różnych portalach) . Specjaliści od bezpieczeństwa IT zalecają zmianę hasła co 1-3 miesiące , co ...
-
Jak pandemia zmieniła życie Polaków? Nowe zachowania konsumentów
... w sytuacji uniemożliwionej lub ograniczonej pracy zawodowej, dla niektórych oznaczało więcej czasu wolnego, który mogli spożytkować w ograniczony sposób, na czym zyskały media tradycyjne, ale też gry, VoD – filmy i seriale oglądane w internecie, i podcasty – czyli autorskie audycje, dostępne w internecie, np. na platformie Spotify, jak ...
-
Większość Polaków nie zaszczepi się przeciwko koronawirusowi. Dlaczego?
... . „koronasceptyków” – mówi Anna Nalewajk, partner zarządzająca Clear Communication Group. – To pokazuje, jaki ogrom pracy czeka branżę medyczną i biotechnologiczną, ale także media oraz autorytety medyczne, by przekonać Polaków do nowej szczepionki, gdy preparat ten będzie już dostępny i dopuszczony do obrotu. Najbardziej przyjaźnie ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... więcej niż przeciętna marka, oraz 42,2% w telewizji, co stanowi 1,6 raza więcej wydatków w porównaniu do reszty rynku. Jednak warto zaznaczyć, że media te stają się coraz mniej efektywne, ponieważ ich zasięg wciąż maleje, a deficyt odbiorców powoduje wzrost cen. Marki Beauty and Personal ...
-
Płatny serwis informacyjny? Polacy mówią "nie"
... się w stronę bezpłatnego serwisu informacyjnego (44 proc. osób czerpało z niego więcej informacji niż przed pandemią), a na kolejnych miejscach uplasowały się media społecznościowe (39 proc.), telewizja (34 proc.) i radio (29 proc.). Straciła prasa – zarówno dzienniki, jak i tygodniki. 15 proc. badanych w odpowiedzi na ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... na telewizję (13% w porównaniu ze średnią 24%). Konsumenci oczekują możliwości wyboru i zwracają uwagę na wartość, dlatego szczególnie skuteczne są te media, które pozwalają markom na prezentowanie szeregu opcji i szczegółów dotyczących cen. Wydatki na reklamę turystyczną w prasie maleją w związku z dalszym spadkiem nakładu ...
-
Rekrutację pracowników na początku 2022 roku planuje aż 43% firm
... a 11% planuje zmniejszać zespoły. Bardzo dobrych perspektyw zmiany pracy mogą oczekiwać zainteresowani karierą w obszarze IT & technologie, telekomunikacja, komunikacja, media (+37%) a także w sektorze bankowość, finanse, ubezpieczenia i nieruchomości (+36%). We wszystkich 10 przeanalizowanych przez ManpowerGroup obszarach rynku firmy wskazują ...
-
4 porady na bezpieczeństwo w sieci w wakacje
... dostępu do bankowości elektronicznej w czasie urlopu brzmi jak koszmar. Przestępcy czyhają jednak również na dane logowania do innych serwisów, jak media społecznościowe czy poczta elektroniczna. Aby w czasie urlopu bezpiecznie z nich korzystać, warto włączyć wszędzie tam, gdzie to możliwe, dwuskładnikową weryfikację dostępu ...
-
Biały wywiad - odcienie bieli
... „białego wywiadu”, tzw. OSE (Open Source Enterprise) wykorzystuje oficjalne informacje z takich źródeł, jak: tv, radio, prasa (głównie lokalna), Internet w tym media społecznościowe takie jak Twitter, Facebook, chaty (opracowuje kilka tys. twitów na dobę), konferencje (materiały pokonferencyjne), analizy ośrodków badawczych i opiniotwórczych itp ...
-
Co ludzie powiedzą? Czyli jak przestać się przejmować opinią innych
... samego siebie. Broń się, odpieraj krytykę. I wreszcie trzecia strategia, bardzo istotna w obecnych czasach. Ogranicz ekspozycję na negatywne bodźce. Dzisiejsze social media często wzmacniają lęk przed oceną, zredukuj więc czas online. Zamiast tego warto otoczyć się ludźmi, którzy cię wspierają, dbaj o tzw ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2025
... liderem jest Grupa Polsat-Interia. Grupa RAS Polska na miejscu drugim, na trzecim Agora. W zestawieniu audytowanych playerów audio zwycięża Grupa ZPR Media. Badanie Mediapanel. Do badania wykorzystano dane o strukturze pochodzące z badania NetTrack Kantar Polska oraz badania Maluchy.
-
Rodzice ograniczają czas w internecie, ale czy wiedzą, co robią ich dzieci?
... dziecka w przedziale wiekowym 7-10 lat. Z drugiej strony, 51% rodziców dzieci w wieku 3-6 lat każdorazowo weryfikuje ślad swojej pociechy w sieci. Social media w niszy? Zdaniem rodziców korzystanie z mediów społecznościowych nie stanowi głównego rodzaju aktywności internetowej ich dzieci (31%). Zdecydowanie częściej twierdzą oni, że ...
-
"Powinni tego zabronić"
Od marca bieżącego roku, pod adresem mediamarkt.pl można oglądać nowy serwis sieci sklepów z elektroniką użytkową MediaMarkt, przygotowany przez agencję OS3 multimedia. Agencja ta została wyłoniona dzięki przetargowi, do którego MediaMarkt zaprosiło kilka czołowych agencji interaktywnych w kraju. "Nowy serwis ma na celu dostarczenie podstawowych ...
Tematy: nowe serwisy, mediamarkt -
Kilka słów prawdy o dziennikarzach
Jeszcze niedawno doświadczenia w mediach były podstawowym kryterium rozpoczęcia pracy w public relations. Wychodzono z prostego założenia, że ktoś kto zarabiał na chleb jako dziennikarz z łatwością znajdzie wspólny język z kolegami po fachu. Dzisiaj coraz trudniej jest znaleźć w public relations ludzi ze znaczącym dorobkiem zawodowym w ...
Tematy: -
Smartfon Xtreamer JoyZ
... pierwszych dniach czerwca spółka Human Media wprowadza na polski rynek nowy multimedialny smartfon marki Xtreamer, znanego producenta odtwarzaczy multimedialnych. Xtreamer JoyZ to wydajny i bogato wyposażony smartfon z ...
-
Największe firmy medialne z Wirtualnemedia.pl
... WirtualneMedia.pl - największy polski serwis internetowy poświęcony mediom, reklamie i telekomunikacji, organizuje wspólne akcje promocyjne z największymi polskimi firmami z branży media. W każdym tygodniu – od poniedziałku do piątku, wspólnie z wybraną firmą Wirtualnemedia.pl przeprowadza konkurs, w którym uczestnicy muszą odpowiedzieć na ...
Tematy: wirtualnemedia.pl -
Pierwsze urodziny Wirtualnemedia.pl
30 stycznia portal Wirtualnemedia.pl obchodzi swoje pierwsze urodziny. Po roku działalności Wirtualnemedia.pl stały się największym polskim portalem poświęconym mediom (telewizji, radiu, prasie), Internetowi, reklamie i telekomunikacji. Codziennie serwis odwiedza kilka tysięcy osób. Przez rok swojego istnienia serwis wciąż się zmieniał i ...
Tematy: wirtualnemedia.pl -
K2 tworzy dom mediowy
... S.A., a jej Dyrektorem Zarządzającym została Jolanta Zaczek, wcześniej odpowiedzialna za strategiczne wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej największych firm w zespole Media Contacts (część Media Planning Group). ACR jest organizacją całkowicie wydzieloną operacyjnie i finansowo ze struktur K2. Ma również oddzielną siedzibę i serwis ...
-
Dysk multimedialny Verbatim: MediaStation HD DVR
Verbatim wprowadził na rynek MediaStation HD DVR - dysk multimedialny, który umożliwia odtwarzanie oraz nagrywanie materiałów bezpośrednio z telewizji, przystawek satelitarnych i kablowych, odtwarzaczy DVD lub VHS. Urządzenie pozwala na wyświetlanie obrazu w dobrej rozdzielczości i odtwarzanie mediów strumieniowych za pośrednictwem sieci lokalnych ...
-
Kara śmierci czy expose premiera?
... bardziej palące problemy. Nic bardziej mylnego, wyeksponowanie w dyskursie tak kontrowersyjnego wątku nie gwarantuje proporcjonalnego rozgłosu w mediach - wynika z raportu Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów. Czy Polacy są już zmęczeni "tematami zastępczymi?". To expose poruszyło tłumy Temat kary śmierci został poruszony przez ...
-
Polski Internet a matura 2012
... do założenia maturze fanpage'a na Facebooku - obecność tematu egzaminów maturalnych w mediach społecznościowych zbadał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Od 1 stycznia do 10 maja 2012 roku opublikowano w Internecie prawie 48 tys. materiałów na temat egzaminów maturalnych, przy czym niemal ...
-
Zakupy grupowe - ranking serwisów
Od pojawienia się pierwszych serwisów zakupów grupowych na polskim rynku minęły ponad dwa lata. Z takiej formy nabywania produktów i usług korzystają miliony internautów. Padają nowe, liczone w dziesiątkach tysięcy rekordy w ilości sprzedawanych kuponów. E-commerce kwitnie mimo kryzysu, a być może właśnie z tego powodu. Duża popularność serwisów ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
Można dysponować wielkim budżetem na reklamę, być w gronie kluczowych polskich pracodawców, osiągać najwyższą sprzedaż, a rozgłos zdobywać… w mediach społecznościowych. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe. Okazuje się, że średnio 90 proc. publikacji o popularnych dyskontach i ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... wodę z mózgu kampanią promocyjną lub zaliczyć kubeł zimnej wody na głowę, jeśli nie spełni ona naszych oczekiwań. Jedno jest pewne: media społecznościowe i internet pozwalają wypłynąć na szerokie wody w tej branży. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną najpopularniejszych marek wód mineralnych oraz ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
W telewizyjnych spotach Lidla nadal królował duet Okrasa - Brodnicki, a w social mediach Biedronce najbardziej pomógł... Wojciech Cejrowski, mimo iż nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł - wynika z najnowszego ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2015 r.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikował wyniki cyklicznego badania, dotyczącego popularności miast wojewódzkich w mediach. W I kwartale 2015 r. łączna wartość materiałów odnośnie stolic poszczególnych województw wyniosła 5,7 mld złotych, a średnio każdego dnia pojawiało się o nich prawie 20 tys. wzmianek. Bezkonkurencyjna pod względem liczby ...
-
Najpopularniejsi w mediach - piłkarze i kluby piłkarskie
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumował medialną popularność piłkarzy w drugim półroczu 2015 roku. Zdecydowanym liderem był Robert Lewandowski – kapitan polskiej drużyny niemal trzykrotnie częściej gościł w mediach niż drugi w zestawieniu Grzegorz Krychowiak. Badanie „Polska Piłka” cyklicznie prowadzone przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem