-
Cyberwłamania ze wzrostem o ponad 100%. Ransomware na topie
... cybernetycznego. Zwiększona aktywność konsumentów w kanałach online w tych branżach stwarza nowe możliwości dla cyberprzestępców – uprzedza Robert Boyce. Raport Accenture ... . Bardzo ważne jest, aby przedsiębiorstwa zrozumiały, dlaczego i przez kogo są atakowane – motywacje hakerów różnią się w zależności od branży. Organizacje powinny przemyśleć ...
-
Polacy stawiają na rozwój zawodowy
... o podwyżce u obecnego pracodawcy. Pracodawcy powinni zwrócić szczególną uwagę na te motywacje. Według danych z badania chęć rozwoju zawodowego to przyczyna zmiany pracy ... proc. ankietowanych odpowiada, że to przede wszystkim zdobywanie nowych kwalifikacji poprzez nowe zadania i obowiązki, a 55 proc. twierdzi, że elementem rozwoju jest udział w ...
-
Second hand w internecie: dlaczego kupujemy rzeczy używane?
... , ale też z korzyścią uwolnić się od niepotrzebnych rzeczy, dając im nowe życie w rękach nowego właściciela - mówi Marek Skomorowski, Head of C2C/Classifieds w ... sprzedawanie i kupowanie rzeczy używanych staje się coraz silniejszym trendem. Mimo, że motywacje użytkowników mogą być różne - kupowanie jakościowych rzeczy w niskiej cenie, szukanie ...
-
Firmy coraz więcej wydają na freelancing
... wskazują, że zleceniodawcy przekonują się do tej formy współpracy, realizacji projektów. Motywacje firm są bardzo różne, od skuteczności w realizacji projektów, szybkości ich ... rynek freelancu w 2025 i kolejnych latach będzie miał AI. Pojawią się nowe specjalizacje, a w istniejących specjaliści zoptymalizują swoja pracę. Freelancerzy uczą się używać ...
-
Second hand w Polsce: ponad 60% Polaków kupuje używane produkty
... także aktywność w wymianie (30%) i wynajmie przedmiotów (19%). Tak szerokie zastosowanie cyrkularnych rozwiązań pokazuje otwartość Polaków na alternatywy dla tradycyjnych zakupów. Motywacje i czynniki wpływające na zakupy z drugiej ręki Cena jest zdecydowanie najważniejszym czynnikiem – aż 70% konsumentów wskazuje ją jako główny motyw zakupu ...
1 2