-
Kompetencje przyszłości: czego chcą się uczyć specjaliści i dlaczego nie mają czasu na rozwój?
... , mniej lub bardziej regularnie pogłębiając wiedzę poprzez uczestnictwo w pojedynczych szkoleniach, poznając nowe narzędzia metodą prób i błędów czy też korzystając z różnorodnych źródeł ... że nie ma wystarczających środków finansowych lub na rynku brakuje oferty edukacyjnej, odpowiadającej ich oczekiwaniom. Tylko 5 proc. przyznaje, że nie uczy ...
-
7 trendów w handlu, których oczekują polscy konsumenci
... strony wspiera konsumentów w podejmowaniu decyzji zakupowych i umożliwia personalizację oferty, a z drugiej zwiększa skuteczność sprzedaży i chroni przed ... proc. firm inwestuje w tzw. ekskluzywne doświadczenia zakupowe, a 24 proc. wdraża nowe technologie w punktach sprzedaży. Konsumenci chcą emocji, zaangażowania i realnej wartości dodanej. Zwroty ...
-
Pokolenie Z: chętni do szybkiej zmiany pracy, ale niepewni swoich umiejętności
... pracodawców jest fakt, że 54 proc. przedstawicieli generacji regularnie przegląda oferty pracy. Niedobór ofert dla początkujących może wyjaśniać, dlaczego pokolenie Z ... wiedzę w popularnych platformach wideo takich, jak YouTube i TikTok. Zetki wyraźnie doceniają nowe sposoby pozyskiwania umiejętności, bo z jednej strony deklarują, że rozwój zawodowy ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei