-
Wakacje 2015: Portugalia droższa o 400 złotych
... fragmentem strony 16-tej, który zajmuje raptem 2,5 procent całości raportu (wyłączając reklamy). Już na jej samym początku dowiadujemy się, że zysk netto danego ... Czy tak się stanie, nie wiemy. Jednak branża turystyczna może liczyć na nowe rankingi jakie TravelDATA przygotuje dla „Rzeczpospolitej”. W połowie sierpnia pokażemy materiał bazujący ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... dostarczają cennych informacji i pomagają nam w ulepszeniu oferty. Nieustająco inwestujemy w nowe technologie, które mają na celu ułatwienie procesu zakupowego na ... i obsługę klientów, przy nieograniczonych godzinach otwarcia. W początkowych latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... . Według szacunków Deloitte w 2016 roku użytkownicy sprzedadzą bezpośrednio lub wymienią na nowe 120 mln smartfonów, zarabiając na tym ponad 17 mld dolarów. ... kopii. Blokady reklam na urządzenia mobilne – Do końca 2016 roku z filtrów blokujących reklamy skorzysta zaledwie 0,3 proc. wszystkich użytkowników urządzeń mobilnych. W związku z tym ryzyko ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... z bankami i ich pracownikami. Wiemy też co należy zmienić, a które działania kontynuować, jeśli nowe pomysły zebrały w większości pozytywne opinie. Często korzystam, często krytykuję Ta branża, zgodnie ... (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią ...
-
Styl życia: zobacz, czy jesteś "smart"
... nowe technologie, ale również starają się bacznie śledzić ich rozwój. Zainteresowanie tym tematem wyraża niema połowa (49 proc.) respondentów badania. Nowinki technologiczne pozytywnie przekładają się na ich życie. Źródłem informacji o technologiach są najczęściej portale internetowe (45 proc.), reklamy ... wykorzystało już paczkomat. Najczęściej nowe ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... zaczął z nich korzystać przemysł, tworząc inteligentne fabryki. Teraz IoT wkracza w nowe obszary i zmienia je — wyjaśnia Sławomir Kuźniak z firmy BPSC, tworzącej zaawansowane ... . Informacje tego typu wykorzystywane są m.in. do precyzyjnego targetowania reklamy internetowej. Warto wspomnieć, że szeroka dostępność funkcjonalności sztucznej inteligencji ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
... , w którym konta ma założone aż 17 milionów Polaków, wprowadził nowe zasady użytkowania i zmiany w ustawieniach prywatności. Przy okazji zbierania wymaganych zgód ... , gigant społecznościowy zapowiedział, że od 21 czerwca zaprzestanie wyświetlać reklamy broni osobom niepełnoletnim. Bezpieczeństwo użytkowników ponad wszystko Nie tylko wprowadzenie ...
-
Sklepy internetowe wychodzą z garażu
... wychodzić z garażu. Osobne pomieszczenia biurowe i magazynowe, zlecana fachowcom księgowość i reklamy opracowywane przez profesjonalistów. To wszystko dowody na to, że sklepy ... lata, to właśnie wraz z “wiekiem” sklepu szybko rośnie liczba zaangażowanych w niego osób. Nowe sklepy to w 67 proc. samodzielne inicjatywy. W przypadku sklepów 5-letnich lub ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2019
... . Polski rynek reklamowy dynamicznie rozwija się. W tym roku na różne formy reklamy polskie firmy wydają około 10 mld zł, przy czym z tej sumy ... obejrzeć, a tego oczekują potencjalni nabywcy. Tu duże pole do rozwoju stwarzają nowe technologie – przede wszystkim wirtualna rzeczywistość. Takie narzędzia sprawdzają się również w przypadku zakupu ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... ze sposobu, w jaki ich firma sprzedaje do sklepów detalicznych swoje nowe produkty. Dane o klientach są dziś niezbędne do wdrożenia personalizowanej i zautomatyzowanej ... reklamę w tradycyjnych mediach, ograniczą reklamę z użyciem poczty (spadek o 18%), nakłady na reklamy w TV (spadek 16%), a także na wsparcie poprzez telefoniczne infolinie (spadek o ...
-
Cyberataki: w III kw. phishing nieco osłabł, ale miał godnych następców
... sieciowej. Popularnością wśród cyberprzestępców cieszy się również omijanie narzędzi blokujących reklamy. Na przykład w ostatnim kwartale inżynierowie FortiGuard Labs zaobserwowali ... starają się być o krok przed profesjonalistami z dziedziny cyfrowego bezpieczeństwa. Opracowują nowe złośliwe oprogramowanie i ataki zero-day, ale nie rezygnują ze ...
-
Ataki na macOS: uwaga na złośliwe dodatki do Safari
... o aktywności w sieci, podstawiać reklamy na odwiedzanych stronach i przekierowywać wyniki wyszukiwania. Wyścig z zabezpieczeniami Wprowadzone przez Apple funkcje systemu macOS oraz przeglądarki Safari blokują tego typu programy, dlatego oszuści zaktualizowali swój sposób działania. Nieustannie usuwają i tworzą nowe konta deweloperskie, aby uniknąć ...
-
Cyberbezpieczeństwo: Polska znowu poza TOP20 najbezpieczniejszych krajów
... program ładujący złośliwe oprogramowanie. W ostatnich miesiącach odkryto jego nowe warianty ze znacznymi zmianami funkcjonalnymi, które umożliwiają Valakowi działanie ... urządzeń mobilnych czołowym zagrożeniem jest xHelper, czyli malware wyświetlający reklamy i pobierający inne szkodliwe oprogramowania. W pierwszej trójce znalazły się również ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... i kupujących? Jakim trendom uległo w pandemii dostarczanie paczek? Która kategoria, jeśli chodzi o nowe sklepy internetowe, stała się pandemicznym hitem e-commerce? Mija rok od momentu, ... pandemią. W maju ubiegłego roku Shoper policzył, że wydatki sprzedawców na reklamy Facebook Ads, wzrosły w porównaniu ze styczniem aż o 142 proc.! Ewidentnie ...
-
CERT Orange Polska: 2020 rok pod znakiem phishingu
... powiedział Piotr Jaworski, członek zarządu Orange Polska ds. Sieci i Technologii. Stare i nowe oblicza phishingu Z najnowszego raportu CERT wynika, że w 2020 roku najpopularniejszym typem ... podacie potwierdźcie wiarygodność tej osoby. Nie klikajcie w sensacyjne reklamy i bannery. Zawsze instalujcie aplikacje tylko z pewnych źródeł. Aktualizujcie ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... osiągnięcie wcale nie będzie łatwe. Pomocne w takim podejściu mają być nowe, zwinne (agile) struktury marketingowe, bazujące na interdyscyplinarnych zespołach, wykorzystujących ... i wykorzystywania danych, aby dalej móc skutecznie i angażująco adresować reklamy. Wyniki badania Deloitte pokazują, że marki, które cechuje ponadprzeciętny wzrost, ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... proc. konsumentów znacznie częściej decyduje się na sprawunki online. Rozwój e-commerce generuje nowe potrzeby. Szybkie zmiany sprawiają, że platformy sklepowe i sklepy ... zakupów, płci. Jak twierdzą eksperci, inteligentne rekomendacje (takie jak np. Reklamy Google od IdoSell) to dopiero początek wykorzystywania AI w e-commerce. Wyszukiwanie głosowe ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... całym świecie obserwujemy rosnącą popularność stosowania technik online i pojawiające się nowe możliwości ich wykorzystywania. Wg danych za 2021 rok regularne wykorzystywanie ... sklepach produkty, które oceniali w ankietach, 51% panelistów lubi widzieć w mediach oceniane reklamy, 45% panelistów uważa, że udział w badaniach zmienia świat na lepsze, 26 ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... (64 proc.) zgadza się ze stanowiskiem, że „influencerzy są jak chodzące reklamy, które kierują się chęcią zysku i nie sprawdzają promowanych marek i produktów”. Zdecydowana ... : gier, rozrywki, podróży czy mody. Z tematów ogólnych zajmuje ich psychologia czy nowe technologie. Przy czym widać, że dziewczyny followują zupełnie inne treści niż faceci – ...
-
Jakie motywacje stoją za dezinformacją?
... opinii publicznej w błąd. Jednak przejście do „ery cyfrowej” stworzyło nowe wyzwania i nowe aspekty, które wcześniej nie istniały – czytamy w raporcie EU DisinfoLab, ośrodka ... dla własnej korzyści, po osoby i grupy chcące wykorzystać model biznesowy reklamy internetowej w celu osiągnięcia zysku – ostrzegają autorzy raportu EU DisinfoLab. ...
-
Parki handlowe wypierają centra? To 99% nowych obiektów
... centra handlowe? Jakie marki zadebiutowały na rynku w ostatnim czasie? Nowe otwarcia i wysoka aktywność deweloperów W 2024 roku deweloperzy dostarczyli na rynek handlowy ... historii wyszukiwań i transakcji użytkownikom wyświetlane są dopasowane produkty i sprofilowane reklamy. AI wspiera również obsługę klienta poprzez chatboty, wspomaga pracę zespołów ...
-
Czy można jeszcze taniej?
... jak i oferta bardzo się urozmaiciły. Uruchomiono kilka nowych sposobów targetowania reklamy, oprócz już istniejących są to: - limity odsłon w ciągu dnia - emisja bannera co x ... uległy warunki na jakich serwisy internetowe współpracują z siecią. Zainstalowane zostało także nowe, specjalnie stworzone na potrzeby systemu oprogramowanie statystyczne, ...
Tematy: sieci reklamowe -
Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?
... , ale czas antenowy najlepszej oglądalności w całości sprzedany jest na dochodowe reklamy lub priorytety niuansów walki politycznej. Na nic się przyda dobre ... gdy stworzy mu się warunki poznania nowych możliwości edukacyjnych, jakie stwarzają nowe technologie. Dopóki priorytet edukacji nie uzyska konsensusu jakiegoś powszechnego PAKTU DLA EDUKACJI ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Październik 2003
... przeciwko przeziębieniom i grypie, a koncerny farmaceutyczne prześcigają się w pomysłach na nowe kampanie promujące leki. W porównaniu do września zwiększyła się także ilość ogłoszeń ... miesiącem zamieścili także pracodawcy z branż: hotelarsko - gastronomicznej, usług oraz mediów i reklamy. Praca - Stanowiska W październiku nie zmieniły się trendy w ...
Tematy: -
Wydatki na reklamę w 2003 r.
... %*). Co ciekawe, prawie 1/3 tego wzro-stu wygenerowały nowe magazyny wprowadzone na rynek w 2003 roku. * Wyliczenia szacunkowe – dane wymagają urealnienia ze względu na bardzo duży rozwój monitoringu w 2003 roku. **Kolumna zawiera dane bez uwzględnienia typów reklamy, które nie były monitorowane w 2002 roku. (bez ...
Tematy: wydatki na reklamę, reklama -
Wyzwania public relations 2004
... public relations nie może nie dostrzegać zmian w marketingu. Musi posiąść nowe umiejętności, narzędzia i argumenty, aby nie stracić fotela w sali posiedzeń ... monitorowany - trafia do prasy. Będzie potrzebować danych statystycznych, które można porównać z badaniami reklamy, promocji sprzedaży i marketingu. Słowem - zmieniaj się albo zgiń. 10. Ponieważ ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Styczeń 2004
... nie zmniejszy się znacząco w 2004 roku. Na rynek pracy wejdą nowe roczniki z wyżu demograficznego, kończące studia i szkoły średnie, dlatego nawet otwarcie rynków ... klinik. Zwiększyła się także liczba ogłoszeń pochodzących z branży mediów i reklamy. i wyniosła prawie 10% wszystkich ogłoszeń. Pracowników rekrutowały agencje reklamowe, wydawnictwa ...
Tematy: -
Ekstranet dla zaufanych i wybranych
... Część z nich, tak jak ERA (Polska Telefonia Cyfrowa) czy też Biuro Reklamy TVP S.A. już wykorzystują w swoich działaniach handlowych i marketingowych ekstranety. OD CZEGO ... siła napędowa handlu elektronicznego w relacji B2B, które nadają działalności firm nowe oblicze. Jak skrupulatnie wyliczał EDS, koszt jednej transakcji w ekstranecie został ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2004
... warunki dla rozwoju firm. Światowi giganci przenoszą swoje centra oraz tworzą nowe lokalizacje w centralnej i wschodniej Europie oraz w Azji. Polska może być ... jak i w realnej liczbie ogłoszeń. Najbardziej - trzy punkty procentowe utraciła branża mediów i reklamy. Ofert z niej pochodzących było o 90 mniej niż w maju. Po dwa punkty procentowe ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... się należy, że coraz większą popularność zyskiwać sobie będą rozwiązania nowe a nie standardowe, kosztem tradycyjnych, wciąż jeszcze najchętniej wykorzystywanych. Wraz z ... reklamowy w Internecie prawdopodobnie już niedługo będzie przypominał rodzaj interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing w ...
-
10 największych zagrożeń 2004
... w zabezpieczeniach (tzw. exploity) oraz oprogramowanie typu adware (prezentujące niechciane reklamy). Na podstawie tych danych McAfee AVERT przewiduje, że w 2005 r. w ... ewoluującego zagrożenia bezpieczeństwa, autorzy tych destrukcyjnych programów stale wynajdują nowe warianty, które rozpowszechniają się w systemach niezabezpieczonych przed błędem ...
-
Portale górą? Guzik prawda!
... w podziale na domy sprzedaży – zarówno portale jak i sieci reklamowe. Rzuca to nowe światło na faktyczny rozkład sił na rynku i potencjał, którym dysponują poszczególni ... sieci reklamowe – AdClick i Q-net mają miejsca w pierwszej dziesiątce największych graczy na rynku reklamy internetowej. Jak podkreślają reprezentanci sieci reklamowych, taki układ ...
-
Najpopularniejsze wirusy II 2005
... tworzyć jego odmiany oraz gwarantuje dużą skuteczność. Ostatni miesiąc to dwa nowe warianty: WmvDownloader.A oraz Downloader.ALQ, które wykryte zostały po raz ... firmach doprowadzają do paraliżu przekierowując witryny internetowe na różne serwisy, wyświetlając reklamy, wiadomości itd. Najczęściej cel jest prosty – przejęcie poufnych danych, ...
-
Jest już Opera 8
... niełatwe zadanie – norweska przeglądarka walczy już nie tylko z Internet Explorerem, ale też z szybko zdobywającym popularność Firefoksem. Nowe funkcje mają jednak przekonać internautów, że warto oglądać reklamy w darmowej wersji Opery, bądź zapłacić za wersję bez reklam. Opera 8 posiada poprawiony, bardziej intuicyjny interfejs, choć ...
-
Bezpieczeństwo marki w internecie
... online, • wypełniania ankiet i kwestionariuszy, • klikania na prezentowane reklamy, • współuczestniczenie w przygotowywaniu treści (np. wypowiedzi na forum), • ... domenę) lub też negocjować jej zakup z cybersquatterem. Przeciwdziałanie zjawisku phisingu Phishing to nowe, niebezpieczne zjawisko polegające na rozsyłaniu fałszywych wiadomości e-mail do ...
Tematy: marka, bezpieczeństwo marki